Päästävätkö alaikäisiä siis Viikkarin Mariellan diskoon? Tyttäreni 16 v. haluaisi päästä, mutta itse en tiedä mitä mieltä on Viking Line...
M/s Mariella disko
10
491
Vastaukset
- Klo 22 saakka
Pääsevät, mutta kello 22 paikka siistitään eli alle 20-vuotiaat poistetaan paikalta.
- tietämätönäiti
Tulevatko ihan kiertämään paikan ja pistävät pihalle?
- Klo 22 saakka
tietämätönäiti kirjoitti:
Tulevatko ihan kiertämään paikan ja pistävät pihalle?
Järkkärit hoitelevat siistimisen. Siellä he vaeltelevat kaikkien seassa ja poimivat nuoret pois.
- vikingline.fi
vikng line ilmoittaa verkkosivuillaan seuraavaa:
Ikärajat laivalla
Laivojemme yökerhot/diskot/klubit ovat iltaisin tarkoitettu vain aikuisille. Päivällä ja alkuillasta myös lapset ja nuoret ovat tervetulleita.
Iltaisin pätee seuraavat säännöt (paikallista aikaa):
Klo 22.00 jälkeen ikäraja on 13 vuotta
Klo 23.00 jälkeen ikäraja on 17 vuotta
Show/artisti yökerhossa
Showesitysten aikana tai artistin esiintyessä lasten ja nuorten läsnäolo sallittu vain vanhempien seurassa. Esityksen jälkeen lasten/nuorten on poistuttava.
Vanhemmat/holhoojat vastaavat alaikäisistä matkustajista.- Ohhoh!
Viikar9illa on näköjään käyny kämmi eli vanhat jutut ovat osin jääneet nettiin. Nythän toi nettiteksti on ristiriitainenkin. "Laivojemme yökerhot/diskot/klubit ovat iltaisin tarkoitettu vain aikuisille." Mikä aikuinen on 17-vuotias!
Kaiken lisäksi:
"Klo 22.00 jälkeen ikäraja on 13 vuotta
Klo 23.00 jälkeen ikäraja on 17 vuotta"
Eli ovat menneet iät ja ajat pikkasen sekaisin. Että kello 22 jälkeen paikalla saisivat olla vain 13-vuotiaat ja kello 23 jälkeen paikalla saisi olla vain 17-vuotiaat.
Sitten tekstikukkanen: "Showesitysten aikana tai artistin esiintyessä lasten ja nuorten läsnäolo sallittu vain vanhempien seurassa. Esityksen jälkeen lasten/nuorten on poistuttava." Missä ne muksut odottelevat sitä puolen yön showta? - vanhat jutut?
Ohhoh! kirjoitti:
Viikar9illa on näköjään käyny kämmi eli vanhat jutut ovat osin jääneet nettiin. Nythän toi nettiteksti on ristiriitainenkin. "Laivojemme yökerhot/diskot/klubit ovat iltaisin tarkoitettu vain aikuisille." Mikä aikuinen on 17-vuotias!
Kaiken lisäksi:
"Klo 22.00 jälkeen ikäraja on 13 vuotta
Klo 23.00 jälkeen ikäraja on 17 vuotta"
Eli ovat menneet iät ja ajat pikkasen sekaisin. Että kello 22 jälkeen paikalla saisivat olla vain 13-vuotiaat ja kello 23 jälkeen paikalla saisi olla vain 17-vuotiaat.
Sitten tekstikukkanen: "Showesitysten aikana tai artistin esiintyessä lasten ja nuorten läsnäolo sallittu vain vanhempien seurassa. Esityksen jälkeen lasten/nuorten on poistuttava." Missä ne muksut odottelevat sitä puolen yön showta?"Vanhemmat/holhoojat vastaavat alaikäisistä matkustajista"
jos tästä alettais, ei sunkaan tarviis ohotella!
- drunk sailor
Itse viime sykysynä mariellalla käyneenä huomasin että kyllä siellä yökerhossa porukan seassa oli huomattavan nuoria teinejä ja jopa itse näin kun nämä etsivät jostain tyhjän tuopin ja ottivat laukustaan olut tai lonkerotölkkejä jotka sitten tyhjentivät näihin löytämiinsä tuoppeihin, Nerokasta eikö? Järjestyksenvalvojat lähinnä vahtivat ovensuulla tapahtuvaa liikennettä eikä itse yökerhon sisällä. Yleensä muutenkin fun clubin mentyä kiinni järkkärit joutuvat tuntikausia paimentamaan yleisillä käytävillä notkuvia humalaisia hytteihinsä eli se myöhempään auki oleva yökerho jää vähemmälle huomiolle edelleen vaikka säännöt olisi kuinka tiukat.
- minäpävaen
No, Baltic Prinsessalla ei ollut siinä ovellakaan(ovilla) niitä 'pokeja' ainakaan entisellä reitillään, tuskin nytkään. Sama lienee Europalla.. Kylhän niiden teinienki välillä täytyy käydä vedet heittämässä jos ei muuta :)
- kun ei oksenna
kaikki pissikset jotka pysyvät suunnilleen pystyssä eivät oksenna ihan henkilökunnan jalkoihin pääsee kapakoihn ja yökerhoon viikkarilla
- bilehirmu
Tää vastaus tulee myöhäs mut olin siis laivalla vähän aikaa sitten ja ei ne järjestyksen valvojat edes välitä! niillä on muutakin hommaa ( kyl pari järkkärii seisoo siin oven edes mut eei ne välitä:) mut ne baarimiehet ei herranjumala kannattaa juosta jos ne tulee valittaa:D mut me ainaki pärjättii siel hyvil meikeil ja kannattaa mennä tanssimaa siihe keskelle nii teit ei eroteta :) t.14-vuotias :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k984108Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k282876Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille2302201Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet582097- 721456
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen761300- 901109
Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911101Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?57955- 71954