Jokavuotisella Jämsän käynnilläni olen alkanut kysyä itseltäni mikä jämsäläisä miehiä oikein vaivaa?? Kun ajaa keskuskatua niin näen vain ihraisia pöhöttyneitä huonokuntoisia alkoholisoituneita äijänkäppäniä puistopenkit täynnä!! Ja varmaan moni alle 50v. Eikö jämsässä ole mitään urheilutoimintaa missä hoitaa fyysistä kuntoaan, olen sen verran nähnyt maailmaa että voin sanoa että 50v ole mikään ikä, ei lähelläkään vanhuutta, muualla on vielä 50 v edessä elää hyvää elämää ja sama koskee myös naisia, jos joku kuvittelee että kaljamahainen, punaiseks värjätyt hiukset, piercing ja piikkilankatatuointi on in niin elää täydessä pimeydessä!! Mitä me opimme tästä?? Pointtini on että olkaa kuin Minä!! Itse 50 ja sopusuhtainen raitis hyvinvarustettu viriili Mies joka vielä tulee asumaan tähän käpykylään ja laittaa kauniitten naisten päät pyörälle, on hyvä sitten valkata jyvät akanoista
Olkaa te kuin Mä!!!!
7
343
Vastaukset
- Amanda -92
Oletko myös varakas?
- Tuulitakki-Lady
Suurin osa jämsäläisistä, sekä "miehistä" että "naisista" on tosiaan verkkarihousuisia, tuulitakkisia, alkoholisoituineita, pöhöttyneitä ja likaisia......Myös eräät lihavat "ladyt" näyttävät paljon vanhemmilta, mitä todella ovat. Jämsäläiset eivät osaa pukeutua, aina samat kuteet päällä, oli arki tai sunnuntai: Tuulitakki ja verkkarit....Samoin "kampaus": Sekä miehillä että naisilla: otsatukka!! Jämsän "kaupunki" on aina ollut käpykylä ja käpykyläksi valitettavasti jää.... Ei minkäänlaista sivistystä...
- terve sinä juntti
Olisit vaan juntti laittanut tähänkin nimimerkiksi Goliath... et osaa reppana muuttaa yhtään kirjoitustyyliäsi, vaikka nimimerkkiä muutatkin...
- En ärsyyntynyt
Ihan hauska provo, joskin ehkä pikkuisen yliampuva.
- Goliath
Pieni lisäys vielä edelliseen viestiin, kerran kun kävin asioimassa yhdessä liikkeessä keskustassa niin jouduin väistämään/astumaan yli kaks jalkakäytävällä makavaa sammunutta juoppoa ja ne olis just tässä edellä mainitsemassani ikähaarukassa -50 . Se oli kuin jonkun tykistökeskityksen jäljiltä mitä näkee telkkarista jostain rättipäämaista. Ja se hyvät ihmiset ei ole mitenkään normaalia käyttäytymistä vai onko??????? Tietyst nyt löytyy puolestapuhuvia tähänkin asiaan mutta kuka välittää?
- Oma paikka
On ehdotettu, että Jämsänjoen rantaan kaupunki tekisi ns. syrjäytyneille oman paikan. On siellä ollutkin. Tippakujan seutu sopisi hyvinkin jo nimensä puolesta paikaksi.
Eikä näitä nyt niin monia ole. Ihan samaa luokkaa on muuallakin, vaan heillä onkin ns. "oma paikka" - Anniina -69
Hei golatti ottaisiks pois sen HK sinisen pyöräilyhousuista ku istut kylällä ilman paitaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k814054Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k242851Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet552053Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille2212044- 721446
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen761300- 901109
Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911091Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?57945Olisit ollut niin
Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua41906