Olkaa te kuin Mä!!!!

Goliath

Jokavuotisella Jämsän käynnilläni olen alkanut kysyä itseltäni mikä jämsäläisä miehiä oikein vaivaa?? Kun ajaa keskuskatua niin näen vain ihraisia pöhöttyneitä huonokuntoisia alkoholisoituneita äijänkäppäniä puistopenkit täynnä!! Ja varmaan moni alle 50v. Eikö jämsässä ole mitään urheilutoimintaa missä hoitaa fyysistä kuntoaan, olen sen verran nähnyt maailmaa että voin sanoa että 50v ole mikään ikä, ei lähelläkään vanhuutta, muualla on vielä 50 v edessä elää hyvää elämää ja sama koskee myös naisia, jos joku kuvittelee että kaljamahainen, punaiseks värjätyt hiukset, piercing ja piikkilankatatuointi on in niin elää täydessä pimeydessä!! Mitä me opimme tästä?? Pointtini on että olkaa kuin Minä!! Itse 50 ja sopusuhtainen raitis hyvinvarustettu viriili Mies joka vielä tulee asumaan tähän käpykylään ja laittaa kauniitten naisten päät pyörälle, on hyvä sitten valkata jyvät akanoista

7

343

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Amanda -92

Oletko myös varakas?

• Tuulitakki-Lady

Suurin osa jämsäläisistä, sekä "miehistä" että "naisista" on tosiaan verkkarihousuisia, tuulitakkisia, alkoholisoituineita, pöhöttyneitä ja likaisia......Myös eräät lihavat "ladyt" näyttävät paljon vanhemmilta, mitä todella ovat. Jämsäläiset eivät osaa pukeutua, aina samat kuteet päällä, oli arki tai sunnuntai: Tuulitakki ja verkkarit....Samoin "kampaus": Sekä miehillä että naisilla: otsatukka!! Jämsän "kaupunki" on aina ollut käpykylä ja käpykyläksi valitettavasti jää.... Ei minkäänlaista sivistystä...

• terve sinä juntti

Olisit vaan juntti laittanut tähänkin nimimerkiksi Goliath... et osaa reppana muuttaa yhtään kirjoitustyyliäsi, vaikka nimimerkkiä muutatkin...

• En ärsyyntynyt

Ihan hauska provo, joskin ehkä pikkuisen yliampuva.

• Goliath

Pieni lisäys vielä edelliseen viestiin, kerran kun kävin asioimassa yhdessä liikkeessä keskustassa niin jouduin väistämään/astumaan yli kaks jalkakäytävällä makavaa sammunutta juoppoa ja ne olis just tässä edellä mainitsemassani ikähaarukassa -50 . Se oli kuin jonkun tykistökeskityksen jäljiltä mitä näkee telkkarista jostain rättipäämaista. Ja se hyvät ihmiset ei ole mitenkään normaalia käyttäytymistä vai onko??????? Tietyst nyt löytyy puolestapuhuvia tähänkin asiaan mutta kuka välittää?

• Oma paikka

On ehdotettu, että Jämsänjoen rantaan kaupunki tekisi ns. syrjäytyneille oman paikan. On siellä ollutkin. Tippakujan seutu sopisi hyvinkin jo nimensä puolesta paikaksi.

Eikä näitä nyt niin monia ole. Ihan samaa luokkaa on muuallakin, vaan heillä onkin ns. "oma paikka"

• Anniina -69

Hei golatti ottaisiks pois sen HK sinisen pyöräilyhousuista ku istut kylällä ilman paitaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kela tukee virallisesti Pride-liikettä

Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k
      Maailman menoa
      81
      4054
    2. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      24
      2851
    3. Jorma Lind kuollut

Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet
      Maailman menoa
      55
      2053
    4. Hitaille omat kassat

Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille
      Maailman menoa
      221
      2044
    5. Mikä on kaunein

Ja hellyttävin hetki irl kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      72
      1446
    6. Mahdatko ymmärtää sitä

Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen
      Ikävä
      76
      1300
    7. Kävisikö tällainen sopimus?

Olisitko valmis juttelemaan jo ensi viikolla kahden kesken?
      Ikävä
      90
      1109
    8. Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!

Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei
      Kaste
      691
      1091
    9. Mitä yhteistä sinulla

on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?
      Ikävä
      57
      945
    10. Olisit ollut niin

Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua
      Ikävä
      41
      906
    Aihe