Wautsi wau. Tämä on ihanaa.
GUESS tulee Willaan
20
416
Vastaukset
- Mainoksen uhri
On se niin siistii. On pakko mennä hakeen lisää rättei.
- tasa-arvo?
Lisää naistenvaateliikkeitä vaikka hyvinkäällä on enemmän miehiä. tasa-arvo
- 60v
Mummukin rulettaa, jee. Onko guess joku rokkitapahtuma ?
- guess sseug
No nyt pannaan mummelikin koreaksi. Siellä myydään esim. koruja, vaatteita, laukkuja, ym. Niitten kans voit mennä sitten vaikka sinne rokkitapahtumaan rulettamaan ja kaikki katsoo kateellisena, että jopas on tyyyyylikäs mummo. :)
- prismastapuku
Älkää vouhottako. Ei siellä tuulipukuja myydä. Muuhun ei hyvinkääläisten rahat riitä.
- yes yes joo
Se, että sinulla ei ole rahaa, ei tarkoita suinkaan sitä, etteikö muilla ole rahaa. ;)
- Hyvinkää eliittiin
Hyvä että saadaan tänne tuppukylään melkein Louis Vuitton, voi hyvää päivää että porukka on sekaisin mokomasta tusina merkistä.
Hoikat nälkäkurki eliittiämmät ovat onnessaan.
Mutta tavallisella tallaajalla ja eläke mummolla joka vielä on ylipainoinen,
eikä nuorilla ylipainoisilla ole asiaa sinne.
Koruja ja laukkuja voi tietysti ostaa jos rahat riittää.
Saa vaan nähtäväksi kuinka kauppa käy, voihan olla että tänne tulee rikkaita asunnon ostajia, kun nämä messut.
Tiedä mitä eliittikauppoja tänne vielä tulee, Dior ,Givenchy, Chanel, Valentino ym.- GGGG
Ylipainoisten kannattaisi laihduttaa, jos eivät mahdu normaalikokoisiin vaatteisiin, ja se noin harmittaa. Ai niin, mutta ylipainoonhan onkin aina joku syy, jolle ihminen ei itse voi mitään :(
Ja jos tosissasi vertaat Guessia Chaneliin ym., niin et kyllä tunne Guess-merkkiä ollenkaan. - Guess Guess
GGGG kirjoitti:
Ylipainoisten kannattaisi laihduttaa, jos eivät mahdu normaalikokoisiin vaatteisiin, ja se noin harmittaa. Ai niin, mutta ylipainoonhan onkin aina joku syy, jolle ihminen ei itse voi mitään :(
Ja jos tosissasi vertaat Guessia Chaneliin ym., niin et kyllä tunne Guess-merkkiä ollenkaan.Kyllä tunnen Guessin tusinamerkin, enkä vertaa sitä mitenkään edell.m. muotitaloihin.
Lisäksi en ole ylipainoinen, mutta kylmä totuus on että Willasta ei normaali/pyöreä/ylipainoinen keski-ikäinen nainen, ei vaan löydä vaatteita.
Kaikki on nuorille anoretikoille, ei kunnon naisille. Se on tämän ajan henki, hoikkuus ja kauneus myy.
Olen edelleekin sitä mieltä että tämä Guess liittyy näihin Henkka&M, Cupus, Gina T, ym. tusina merkkeihin.
Erona vaan se että Guessin vaatteet maksavat vähän enemmän kui nämä muut, mutta kaikki tehdään Bangladesissa tai Intiassa lapsi työvoimalla, henkensä uhalla peläten joka hetki palaako/sortuuko tehdas vai.
Että tervetuloa vaan Hyvinkäälle, varmaankin se kuuluisa joku löytää sieltä itselleen ostettavaa, se suokoon hänelle.
Ja tiedoksi kateudesta nuoriin ja hoikkiin ei ole kyse joten turha vedota siihen - Mainoksen uhri
Guess Guess kirjoitti:
Kyllä tunnen Guessin tusinamerkin, enkä vertaa sitä mitenkään edell.m. muotitaloihin.
Lisäksi en ole ylipainoinen, mutta kylmä totuus on että Willasta ei normaali/pyöreä/ylipainoinen keski-ikäinen nainen, ei vaan löydä vaatteita.
Kaikki on nuorille anoretikoille, ei kunnon naisille. Se on tämän ajan henki, hoikkuus ja kauneus myy.
Olen edelleekin sitä mieltä että tämä Guess liittyy näihin Henkka&M, Cupus, Gina T, ym. tusina merkkeihin.
Erona vaan se että Guessin vaatteet maksavat vähän enemmän kui nämä muut, mutta kaikki tehdään Bangladesissa tai Intiassa lapsi työvoimalla, henkensä uhalla peläten joka hetki palaako/sortuuko tehdas vai.
Että tervetuloa vaan Hyvinkäälle, varmaankin se kuuluisa joku löytää sieltä itselleen ostettavaa, se suokoon hänelle.
Ja tiedoksi kateudesta nuoriin ja hoikkiin ei ole kyse joten turha vedota siihenSilleen on niin siiistiiii et niitä tulee.Maksakoon mitä vaan, seinästähän sitä rahaa saa.
- pläääh
Guess Guess kirjoitti:
Kyllä tunnen Guessin tusinamerkin, enkä vertaa sitä mitenkään edell.m. muotitaloihin.
Ja tiedoksi kateudesta nuoriin ja hoikkiin ei ole kyse joten turha vedota siihenOnhan siellä se lihavien naisten myymälä.
- Avonie
Eniten näin Espoolaisena huvittaa se, että Quessin vaatteita ym. sälää ei viitsitä lähteä ostamaan Hgistä, jonne matka ei juur paljoa maksa =) Minä nääs tulen täältä tsekkaamaan teidän putiikin tarjonnan.
- asenne kohdillansa
Minua itseäni ei koko Guess kiinnosta, ainoastaan laukkujen osalta vain. Mutta tuohan kuulostaa tosi positiiviselta, jos sieltä pääkaupunkiseudulta asti tullaan tänne meidän pikku vaatimattomaan tuppukylään ostoksille. Tervetuloa ja toivotaan, että on onnistunut reissu. :)
- Heinäkenkä paras
asenne kohdillansa kirjoitti:
Minua itseäni ei koko Guess kiinnosta, ainoastaan laukkujen osalta vain. Mutta tuohan kuulostaa tosi positiiviselta, jos sieltä pääkaupunkiseudulta asti tullaan tänne meidän pikku vaatimattomaan tuppukylään ostoksille. Tervetuloa ja toivotaan, että on onnistunut reissu. :)
Mä tulen Rovaniemeltä asti ja helikopterikyydillä.Siinä jo muilta elvistelijöiltä jää monttu auki.
- asenne kohdillansa
Heinäkenkä paras kirjoitti:
Mä tulen Rovaniemeltä asti ja helikopterikyydillä.Siinä jo muilta elvistelijöiltä jää monttu auki.
Tervetuloa! :)
- hugobossi
Täällä riihimäen torilla ainakin myydään guessin tuotteita. Tulkaa täältä hakemaan niin ei tarvitse odotella myymälän avajaisia.
- keltaset kummarit
Onkse tori siä raniitilla? vai sen rötiskö linja-autoaseman viäressä?
- torivaimo
Ei se mikään rötiskö ole. Se on funkkisasema. On siellä torilla calvininkin asusteita,joten repikää siitä.
- Nopeeeeee
torivaimo kirjoitti:
Ei se mikään rötiskö ole. Se on funkkisasema. On siellä torilla calvininkin asusteita,joten repikää siitä.
Ihka totta onko Galvin lake vaateita tuun heti
- Economisti
Nopeeeeee kirjoitti:
Ihka totta onko Galvin lake vaateita tuun heti
Älä nyt itees repee, se tulee hyvinkäälle ja se siitä.
Mutta katellan rauhassa, pari vuotta .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1104310Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k723116Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille3152871Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet622352- 771562
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen771388- 981352
Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?711176- 771138
Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911121