lopetin koulun ja ryyppään joka viikonloppu ei ole minkäänlaista sosiaalista elämää eikä kiinnosta tehdä mitään. no olen jo periaatteessa luovuttanut vaikka apua olen saanut. ja tätä on kestänyt jo yli vuoden.
miten mulle näin kävi että...
3
149
Vastaukset
- voi aloittaa....
Kun olet pysähtynyt miettimään kulunutta vuotta niin sinulla on halu muutokseen. Miti mitä oli se syy, että lopetit koulun ja aloit juoda: olitko silloin epämääräisesti masentuntu, tökkikö koulu, oliko sosiaalisia vaikeuksia. Nuo ongelmat pitää selittää ja käydä läpi. Kyllä sinä voit vielä päästä eteenpäin. Ole rehellinen hakiessasi apua.
Jos auttaa jotenkin sinua, niin kirjoittele tänne. - Elämännälkä
Sulla on elämä edessäsi nuori mies! Älä luovuta! Hae apua! Nykyäänhän on nuorisotakuutkin voimassa, joten pyydä päästä työharjoitteluun esimerkiksi niin saat taas elämänsyrjästä kiinni. Mene johonkin harrastukseen joka sua kiinnostaa, niin pääset ihmisten ilmoille ja saat uusia kavereita.
- jjkop
vai n iin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1124368Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k773176- 991434
- 861306
- 91846
Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka18693Lähes kaikki keskustelut kasvotusten
on olleet tärkeitä. Hänen luonne ja ulkokuori, niiden yhdistelmä. Se kaiken keskellä oleva osa on minulle hänessä kaikk21686- 42667
Tämän palstan naiseksi esittäytyvät
Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?110647- 43639