Mikä on elämän tarkoitus? Jos ei voi saada omia lapsia, jääkö sitten jäljelle mitään? Voisiko kukaan huolia naista, jolta ei saa biologisia lapsia? Mitä sitten? ...................Kaulavaltimot auki?
elämän tarkoitus
19
371
Vastaukset
http://www.truthcontest.com/entries/the-present-universal-truth/
Mitä ihmeen tekemistä lapsilla on elämän tarkoituksen kanssa? Toi on jotain teevee aivopesu soopaa eikä todellisuudessa suurella osalla ihmisistä ole mitään asiaa lisääntymiseen (useimmat ihmiset ei osaa kasvattaa edes koiraa). En totta puhuen ymmärrä minkä takia kukaan rationaalinen henkilö edes haluaisi lapsia.
Vaika jollain ihmeen kaupalla ihmisrotu selviäisi elossa seuraavat 100000 vuotta (ÄÄRIMMÄISEN epätodennäköistä, kun ottaa huomioon teknologian kehityksen, ihmisluonteen, yhteiskunnan rakenteen yms), ja onnistuisi asuttamaan muita planeettoja vaikka tuhannen valovuoden päässä (erittäin epätodennäköistä, vaikka tuhat valovuotta on avaruuden mittakaavassa mitätön matka), on pelkkä ajan kysymys ennen kuin universumi loppuu. Tuossa kourallinen vaihtoehtoja.
http://en.wikipedia.org/wiki/Ultimate_fate_of_the_universe
Eli siis turha hankkia jotain äpärä pentuja pyörimään jaloissa, elämän tarkoitus on se mitä päätät sen olevan.- saapiens
No mulle ei lapsia.. en ole sen tyyppinen, Liikaa ihmisiä muutenkin. Liian vaikea maailma. Oma tarkoitukseni? Tehdä luovia juttuja, vaurastua, elää onnelisena..tehdä joku muukin onnelliseksi? Jättää jotain konkreettista jälkeeni? Mahdollisuuksia on monia. Mut ei lapsia. EI.
- bnbnbnbn
Elämän tarkoitus on kärsiä kunnes kuolet.
Kyllä mä huolisin naisen joka ei saa lapsia. Tuskin alan niitä koskaan tekemään itse.
- Tahtoisinpa tavata
Elämän tarkoitus minulle on onnellinen parisuhde vapaaehtoisesti lapsettoman tai lisääntymiskyvyttömän naisen kanssa. En vaan löydä sopivaa vapaana olevaa yksilöä.. osa on ollut elämäntavoiltaan liian erilaisia ja osa on kroonisia ihmisvihaajia.
Olisitko sinä millainen kumppani muuten, ja paljonko on ikää? Millaiset elämänarvot sulla on, mistä tykkäät ja mistä et tykkää? - 987215
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11169014
Siellä on ainakin keskustelua miehistä, jotka eivät halua lapsia.
Mitä tulee elämän tarkoitukseen, sitä tietää tuskin kukaan edes omalta kohdaltansa, vaikka voi sitä aina keksiä jotain mukavaa.
Itse haluan ajatella, että tarkoitus on tavoittaa mielenharmonia tässä elämässä. Voittaa itsensä, negatiiviset tuntemukset ja ajatuksensa.
Ehkä seuraavassa elämässä uudet haasteet. Kuka tietää, mistä sitä tietää mitä ihmettä elämä oikeasti on.
Melko varmaa on, että ennen meitä on elänyt suuri määrä ihmisiä, ja meidän jälkeen tulee elämään lisää heitä. Monesta ei jää kuin geeneettinen muisto, monesta ei edes sitäkään. - lusikalla
saa.
- pölkyllä päähän
Tietokoneistuminen viimeistään hoitaa homman ihmislajin osalta,
1000 vuoden päästä tätä lajia ei tällä pallolla enää ole, hyvä niin.
Oliko meidän tarkoitus tulla tänne kököttämään johonkin asuntoon,
sieltä sitten hel.vetinteknologiaa hyväksikäyttäen alkaa kyttäilemään
toisia lajikumppaneita lähes yötä päivää, siinä sivussa koittaen
keksiä kaikkea pirullista joidenkin pään menoksi.
Nettihörhöineen stalkkereineen homma on tänä päivänä jo tätä.
Siinä sivussa 1 tai 2 jättifirmaa repii rahaa veroparatiiseja korruptioon
hyväksikäyttäen suoltaen vaalikarjalle tulemaan tätä hel.vetinteknologiaa
1,5 - 2 vuoden uusimispakon välein, tuotteistus lopputuotteen
tahallaan vialliseksi, huonoksi tekemisineen ollen kunnossa.
Hyi hitto minkälaiseksi tämä kaikki on jo mennyt.
Myöhäistä siinä tosin on enää räpiköidä kun on jo huonot housuissa. - Näin on!
Elämän tarkoitus on saavuttaa jumaloivallus ja päästä Maailmankaikkeuden Herran eli Jumalan henkilökohtaiseksi seuralaiseksi ja ystäväksi Täydellisen Puhtaana ja Valaistuneena, Täydellisenä jumalankaltaisena olentona.
Ensimmäinen askel tähän on ottaa Jeesus elämäänsä ja sen jälkeen aste asteelta puhdistaa itsensä kaikesta pahuudesta. - Keissa
Minulla ei ole lapsia ja en kai olisi niitä koskaan saanutkaan. Asia ei ole minua milloinkaan vaivannut. Maailamssa on paljon orpoja lapsia ja kärsiviä ja meitä yksinäisiä sinkkuja tarvitaan. Meillä on sitten enemmän aikaa pitää huolta yksinäisistä ja voi ottaa myös kummikannatuksia kehtisymaista. Minunkin ymmärrys on se, että olen täällä Jumalan luomana ja minulla on täällä oma ainutlaatuinen tehtävä ja aika. Elämä jatkuu sitten kuoleman jälkeen toisessa ulottuvuudessa.
- are18
Elämän tarkoitus on kärsiä tehdä töitä ja kuolla.
- 1+1=
Elämäni tärkein asia on päästä taivaaseen.
- 124124124
Ei elämällä ole mitään yleistä tarkoitusta. Voit itse päättää mikä on oman elämäsi tarkoitus jos haluat. Tilanteestasi huolimatta voit adoptoida lapsia. Ei kaikki miehetkään pysty itse lisääntymään.
- asddasadsasd
Miksi lapsien pitäisi olla omista geeneistä syntyneitä, biologisia? Maailma on pullollaan kurjiin oloihin syntyneitä lapsia jotka voisi adoptoida itselleen ja antaa heille hyvän elämän. En voi käsittää.
- Invisible boy
Se on itsekkyyttä se. Porukat haluavat saada ihan ikioman, omia arvokkaampia geenejä kantavan, muistutuksen omasta olemassaolostaan ja varmaankin mielikuva siitä, että mahdollisesti iso lössi jälkeläisiä polveutuu omasta geeniperimästä, saa rinnan rottingille, ja hymy tulee kasvoille, kun kuvittelee itsestään polveutuneiden joskus hamassa tulevaisuudessa ylistävän "hienoja" esivanhempiaan.
- nähnyt kuullut
On niitä pullollaan mutta kaikki sosiaalitanttojen testit ,haastattelut ym voivat pitkittää prosessia ja paljon.Puhutaan vuosissa ennenkuin onnistuu.
- ARVOKASELÄMÄ
Elämäntarkoitus ja arvot liittyvät yhteen, tee testi tästä linkistä ja pohdi arvojasi:
https://arvoja.wordpress.com/ - Bbjack
Kuolla?
No ei kait vaikka päätepiste kuolema onkin.
Vaikea ajatella että elämässä joku sen kummempi yksi iso tarkoitus olisi. Elämässä vaan sählätään kaikennäköstä ja siinä se. Sähellyksestä voi tietysti nostaa niitä juttuja jotka ehkä olisivat muita tärkeämpiä ja kutsua niitä elämän tarkoitukseksi. Ehkä ne olisi niitä isompia aikaansaannoksia ennemminkin kuitenkin. Esim lapsi, olishan lapsen voinu vaikka siittää ja siinä touhussa lopulta saada sydärin ja kuolla, näin elmämän tarkoitus kutistuisi vain tuohon yhteen panoon. Hassua.
Ei elämällä ole tarkoitusta. Käytä se kuitenkin hyvin, uutta et saa. - Asemasta
Minä uskon olevani rakentunut niin että olisin saanut tyydytystä seuratessani lapseni kehittymistä. Toisin päätti sitten lähinnä todellisuus, joka ei sitten ollut suotuisa noin asennoitumisen ja muiden oslosuhteiden puolesta. Kaipa minun elämäni tarkoitukseksi tuli sitten selviytyminen vaikean todellisuuden kanssa. Toisille ne haasteet tulee ulkoa, kun toisille taas jää tilaa kehittyä ja kehittää sisältä käsin itseään ja asioitaan. Tätä epäreiluksi kokemaani tosiasiaa on joskus vaikea hyväksyä. Ehkä sitten seuraavassa elämässä minäkin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1014240Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k503030Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille3112768Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet622292- 761514
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen761354- 951255
Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911121- 771118
Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?631055