Näin nujerrat finnit kotikonstein!:)

Typykkää_99

Moi kaikille! Täällä kirjoittelee 14-vuotias nuorityttö, joka on jo n.3vuotta kärsinyt finneistä/lievästä aknesta. Olen käyttänyt paljon rahaa kalliisiin apteekin ihonhoito tuotteisiin, mutta valehtelematta mikään niistä ei ole varmaan ikinä tehonnut yhtä hyvin kuin tämä halpa-ja yksinkertainen ihonhoitomenetelmä. Vielä n. 4vk. taaksepäin, minulla oli naama täynnä ärsyttäviä finnejä, ja kasvot hehkuivat punaisena. Aloitin kokeilumielessä ja miltei toivottomana testaamaan tätä kyseistä menetelmää ja huomasin että se todella toimii!

Eli:

-Laita astiaan kädenlämpöistä vettä
-Sekoita joukkoon n. 4rk merisuolaa ( mineraali suolakin varmaan käy, mutta sitä kannataa laittaa vähemmän)
-Sitruunamehua(sitä voi laittaa ihan runsaasti.) (Voit puristaa suoraan tuoreesta sitruunasta tai lorauttaa valmiiksi puristettua mehua.)
-Kasta vanulappu vedessä ja levitä kasvoille kunnolla, niin että kasvot jäävät huomattavan märäksi.(Voit myös asetella märkiä vanulappuja ympäri kasvoja, ja antaa vaikuttaa n.10min)
-Anna veden rauhassa imeytyä kasvoihin! Kasvovesi siis on jätettävä kasvoille, mielellään vaikka yön yli, että aina vaikuttaisi varmasti!
-Varo silmänympärys ihoa!
-Ensimmäisinä kokeilukertoina vesi voi hyvinkin paljon kirvellä kasvoja, mutta se on vain merkki siitä että aine alkaa vaikuttamaan:)

Tiedän tasantarkkaan sen tunteen kun naama on täynnä finnejä ja tuntuu ahdistavalta liikkua missään julkisilla paikoilla ilman meikkiä. Mut mulle tää ''ihmeaine'' on tehonnu tähän mennessä kaikkein parhaiten niinkuin ylempänä jo kerroinkin, joten päätin julkistaa tämän täällä. Toivon että edes kokeilistte tätä:) Kun sain tän ohjeen tietooni kokeilin parina iltana juuri noiden ohjeiden mukaan, ajattelin että ei mulla mitään menettävääkään ole vaikka en saisikaan mitään näkyviä tuloksia. Mutta tosiaan yllätyin positiivisesti:)
Tää ainehan ei pelkästään poista finnejä, vaan se myös neutraloi ihon luonnollista sävyä, ja pehmentää kasvoja!

Tsemppii teille:)) Kertokaa tohon alas kommentteja miten tepsi tai ei tepsiny.

0

70

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kela tukee virallisesti Pride-liikettä

Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k
        Maailman menoa
        107
        4302
      2. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
        Maailman menoa
        70
        3100
      3. Hitaille omat kassat

Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille
        Maailman menoa
        315
        2861
      4. Jorma Lind kuollut

Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet
        Maailman menoa
        62
        2332
      5. Mikä on kaunein

Ja hellyttävin hetki irl kaivattusi kanssa?
        Ikävä
        77
        1552
      6. Mahdatko ymmärtää sitä

Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen
        Ikävä
        77
        1378
      7. Kävisikö tällainen sopimus?

Olisitko valmis juttelemaan jo ensi viikolla kahden kesken?
        Ikävä
        98
        1342
      8. Mitä yhteistä sinulla

on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?
        Ikävä
        70
        1146
      9. Nyt kerrot mies mitä ajattelet minusta

Ihan suoraan ja suodattamatta.
        Ikävä
        77
        1138
      10. Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!

Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei
        Kaste
        691
        1121
      Aihe