Mitä harrastuksia 16-vuotiaalle tytölle?

apua tarvitaan!

Eli mitä harrastuksia voisi vielä aloittaa 16-vuotiaana? Kun mun tyttö haluais aloittaa uuden harrastuksen, mutta ei tiedetä mitä voi vielä tuon ikäisenä aloittaa. Aikaisemmin tyttö on harrastanut uintia, cheerleadingiä, ratsastusta, teatteria, jalkapalloa ja golfia. mutta mikään ei ole tuntunut oikealta. Mitään joukkuelajeja ei haluaisi, eikä itsepuolustulajejakaan, sen sijaan tanssi kiinnostais, mutta mitä tansseja voi aloittaa enää noin vanhana? Ja mitä muita kuin tanssiharrastuksia jää enää jäljelle?

Kiitos kaikille, jotka viitsivät auttaa! :)

7

3349

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • just joo...

      Ehkä kannattaisi antaa hänen itsensä pohtia ja päättää. Kyllä 16v. osaa itse etsiä tekemisensä ja sitä kautta se motivaatiokin löytyy harrastukseen. Lapselle ei aina ole hyvästä tuoda "ulkoapäin" sisältöä elämään, vaan anna hänen itse etsiä itseensä.
      Monesti näiden viihdyttäjävanhempien lapset ovat narisijoita ja nirppanokkia, joille mikään ei kelpaa.

      • Minäolenmursu

        Totta, tunnen yhden!


      • Mursuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
        Minäolenmursu kirjoitti:

        Totta, tunnen yhden!

        Mä tunnen kans yhen Mursun!!!


    • Kusi-Kerttu

      Ryypiskely, pissitely & runkkailu.
      Eikös siinä ole aika tyypillisiä harrastuksia tuon ikäisille.

    • Omaa Musaa
    • täällä tälleinen myös

      Moikka mooi, oon itekkin 16 vuotias tyttö ja etin haarastusta! :) Oon miettinyt pääni puhki mitä sitten alkaisin harrastamaan. Ja minulle olisi tärkeää olla sellainen. Balettia, rytmistävoimistelua, nykytanssia, telinevoimistelua ja nyt viimeiset kuusi vuotta olen harrastanut ratsastusta. Ratsastus oli lähellä sydäntä mutta raha asioiden ja muiden esteiden vuoksi on nyt jäänyt koko harrastus. Olen itse miettinyt jalkapalloa tai potkunyrkkeilyä. Mutta en ole varma voiko, tai kannattaako jalkapalloa aloittaa enään tässä iässä. Joten oleb vahvasti kaatunut potkunyrkkeilyn suuntaan. Kun joku tuossa alempana puhui että kyllä 16v.n pitää itse tietää, niin ei se todellakaan ole nion helppoa :D on kiva kuulla ehdotuksia, mutta jos väkisin väännetään niin eihän siitä kukaan tykkää. Kertokaa ihmeessä harrastusta mullekkin. Ellen nyt ihastu tuohon potkunyrkkeilyyn :) Monet ovat sanoneet että "mene lenkillee", siinä harrastus. Mutta itse olen sitä mieltä että tarkat treeniajat ovat perusta kullekkin harrastukselle :) eli itse en ainakaan ole niin itsetoimista liikuntaa, ilman ohjausta, kykenevä toimimaan :D

    • Nektariini1

      Jos elokuvan tekeminen kiinnostaa, käykää kurkkaamassa http://yf.fi/ !

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      68
      6783
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4400
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2813
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2100
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1663
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1447
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1151
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      305
      1135
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1124
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1091
    Aihe