Koruviisarin asiakaspalvelu?

A(a)siakas?

Olen muutaman kerran asioinut ko. liikkeessä ja aina saanut sangen tympeää asiakaspalvelua. Viimeisimmäksi koruni nakattiin minulle takaisin kun erehdyin kummastelemaan korjuun hintaa. Paljon puhutaan, että paikallisia yrityksiä pitäisi suosia, mutta tässä tapauksessa ei kyllä todellakaan kiinosta maksaa vi**uilusta edes paikallisuuden takia! Harmi, että liike on ainoa lajiaan Kuhmossa, ilmeisesti tämän takia ei tarvitse panostaa asiakaspalveluun?

87

4153

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 16+4

      Kyseisessä liikkeessä tuntuu asiakaspalvelun laatu riippuvan lompakon paksuudesta.

      • Anonyymi

        Niin köyhät ostaa rihkamaa. Itellä onneks paksu lompakko. Mitenkään kehumatta.


    • Korut Kajaanista

      Olen pari kertaa asioinut Koruviisarissa yli kymmenen vuotta sitten ja sain todella törkeää kohtelua, päätin ettei enää ikinä tähän liikkeeseen ja päätös on pitänyt.

      • Tyytyväinen rva

        Saksalaisista nettikaupoista löytyy valtavat valikoimat, todella edulliset hinnat ja naurettavan pienet rahtikustannukset,vähänkin arvokkaampi tavara ilman toimituskuluja. Kaiken spesiaalitavaran olen tilannut, toimituslähtee yleensä samana päivänä ja kuluttajansuojalait on Euroopan parhaat. Kun kerran tilaa niin ka,entiijjä kauppoihin ei ole paluuta.


    • siksi Kajjaaniin....

      Tyypillistä Kuhmolaista neuvostohenkistä palvelua, lähes joka liikkeessä.

      • st kehiin

        Käykeepä Kuhmon Nesteellä on muuten törkeintä asiakaspalvelua Kuhmossa, varsinkin omistajapariskunnalla, palkatut myyjät ok.
        Palvelu todella huonoa ja epäystävällistä.


      • Niina8
        st kehiin kirjoitti:

        Käykeepä Kuhmon Nesteellä on muuten törkeintä asiakaspalvelua Kuhmossa, varsinkin omistajapariskunnalla, palkatut myyjät ok.
        Palvelu todella huonoa ja epäystävällistä.

        Ihmetyttää tuo Nesteen omistajien parjaaminen.Meidän tuttavapiiri ja perhe on saanut todella asiallista palvelua heiltä!


      • sivusta seurannut
        st kehiin kirjoitti:

        Käykeepä Kuhmon Nesteellä on muuten törkeintä asiakaspalvelua Kuhmossa, varsinkin omistajapariskunnalla, palkatut myyjät ok.
        Palvelu todella huonoa ja epäystävällistä.

        Käykeepä Kuhmon Nesteellä on muuten törkeintä asiakaspalvelua Kuhmossa, varsinkin omistajapariskunnalla, palkatut myyjät ok.
        Palvelu todella huonoa ja epäystävällistä.

        >Joo...sen on monet huomanneet ja juttua
        riittää..siellä työntekijä pula saattaa olla kohta...!!!!!!!!!!!!!!


    • törkyviisari

      Vaikka olen pyrkinyt aina käyttämään kuhmolaisten palveluja, niin Koruviisariin en mene. Ei niin tärkeätä asiaa ole, että siihen firmaan turvautuisin. Asiakaspalvelu ala-arvoista ja töykeää. Suorastaan vastenmielistä. Sotkamosta ja Kajaanista saa asiallista palvelua, siksipä minä ja moni tuttavakin kääntää autonnokkansa sinne.

    • Änätin ajattelija

      Vaimoni vei kerran koruviisaaseen kultakellonsa patterin vaihtoon. Sanoivat, että koneisto on rikki ja se pitää vaihtaa. Kello olisi valmis viikon päästä. No en uskonut, että koneisto olisi rikki ja menintunnin kuluttua liikkeeseen hakemaan kellon. Ihme oli tapahtunut kellossa oli patteri ja kello kävi ja käy vielä tänä päivänä. Yrittivät vain vaimolla maksattaa koneiston vaihdon, jota eivät olisi edest tehneet. Onneksi osaan ajatella

      • Entinen neitsyt

        Onhan se törkeätä, jos vie kellon patterinvaihtoon, ja halutaan vaihtaa koneisto. On selvää, että tavallin pulliainen ei pysty katsomaan kellon sisään, että onko koneisto vaihdettu. Tapaus kertoo rajua kieltä yrittäjän työmoraalista. Kuhmolaiset ovat tottuneet rehellisyyteen. Moni on varmasti törkyviisariin luottanut ja mettänyt paljon rahaa. Minä en ainakaan uskalla liikkeessä asioida. Kulta on kallista samoin aidot kellot. Parempi asioida rehellisessä liikkeessä.


    • Niina 9

      Alkaa jo leipäytyä tuohon yrityksen pitoon yrittäjät.Meitä on moneksi, kaikilla ei kemiat pelaa.Asiakas on palveltava silti.

    • Uraani halkeaa

      Paljoko valohoitoa tunti korjaamolla maksaa. entä ilmaakilonverran, tahi vesilitra. tai jos omistaan antaa eli käy kusella,jos käy nurkalla ni partio tulee sotkamosta-vie turvasäilöön kajaaniin ja seuraavana päivänä saa litteran kuhmoon tulemiseksi.on kusi arvotavaraa,laski nurkalle tai lehtomäkipaskalakikaivoon.

    • Paska paikka

      Kävin 80 luvun lopulla ensimmäisen ja viimeisen kerran. Sain sieltä ostetun suht kalliin lahjan johon ei ollut keretty kaivertaa tekstiä ostohetkellä. Jäljestäpäin oli ukko maksua vailla, ihme pelle.

      Lähdin jokseenkin vittuuntuneena pois ja sanoin, että minun puolesta voi hitsata saranat umpeen.

      En käy ikinä, en.

    • Vanhaaika-+

      Kävin kerran kun patteri simahti kellosta. Vaihtoivat uuteen, vain hetki meni. Tiskin vierassä huomasin lattialla 50 markan setelin.
      Kas, kas!
      Pudotin hansikkaat "vahingossa" lattialle, ja samalla otin setelinkin.
      Kas, kas!
      Hyvä mieli oli koko illan...

      • kaskas katisko

        sinä kö se toisten katiskat tyhjännät Kellojärvellä


      • Supisuukko
        kaskas katisko kirjoitti:

        sinä kö se toisten katiskat tyhjännät Kellojärvellä

        Kellojärvellä taitaa katiskat tutkia se Roskakala osuuskunta.
        Saavat siitä kuulemma 3 tonnin kk-palkkoja...


      • kellon patteri

        Älä mene vaihtamaaan paristoa koruviisarii siellä se maksaa. Käy Jukka Lehdossa osta patteri niin vaihtavat samaan hintaan.


      • 8nn5

        Joku täällä kirjoittikin, että kuhmolaiset ovat tottuneet rehellisyyteen.


    • zeepoheppo

      Koruviisarin pitäjä on kyllä todellakin töykeän asiakaspalvelun ammattilainen ihan kokovartalokikuli.

    • sesiitä

      Huh huh teitä kuhmolaisia. Vi****kaa aikanne, niin ei tarvi koko kylässä käyttää muita kuin S ja K ryhmän palveluita. Voihan siinä sivussa olla jonkinlainen postin palvelu Ärrällä ja Siwassa jne..
      Minä olen saanut siellä asuessani erittäin hyvää ja asiantuntevaa palvelua ko. liikkeestä. Se on vain niin, että erikoisliikkeissä maksetaan asiantuntemuksesta ja palvelusta. Ja vielä se, että millä asenteella sinne mennään. Jos tuntuu hankalalta, niin pitää sitten mennä muualle tai tilata Internetistä. Mutta on todella ala-arvoista kirjoitella palstoille ja haukkua yrittäjiä.
      Ajattelin jo silloin kun asuin Kuhmossa, että voi sääli paikallisia pienyrittäjiä. En voisi iki kuuna päivänä kuvitella olevani yrittäjä Kuhmossa. Arvostan jokaista kuhmolaista yrittäjää, joka jaksaa painaa pitkää päivää, maksaa veroja, olla paikallinen tekijä jne..
      Muistakaa valittajat, että valtiolla rahat on loppu. Pitäisi yrittää puhaltaa siihen yhteiseen hiileen…kuntien varoilla se valittajankin rollaattori maksetaan, jos maksetaan, tai ne omaishoitotuet jne..

      • huvilaakso

        Olet väärässä yrittäjän/myyjän palvelualttiudesta ja -tavasta. Olen muuttanut Kuhmoon yli 30 v. sitten. En iki kuuna päivänä mene kauppaan tai virastoon asioimaan valittamaan tai käyttäytymään epäsopivasti. Silti olen monta kertaa joutunut lähtemään liikkeestä pahoitetulla mielellä. Kyllä tässä korpikaupungissa ei osata palvella asiakasta. Voisi sanoa rumasti, että ovat metsästä tulleita.


      • 28Setä
        huvilaakso kirjoitti:

        Olet väärässä yrittäjän/myyjän palvelualttiudesta ja -tavasta. Olen muuttanut Kuhmoon yli 30 v. sitten. En iki kuuna päivänä mene kauppaan tai virastoon asioimaan valittamaan tai käyttäytymään epäsopivasti. Silti olen monta kertaa joutunut lähtemään liikkeestä pahoitetulla mielellä. Kyllä tässä korpikaupungissa ei osata palvella asiakasta. Voisi sanoa rumasti, että ovat metsästä tulleita.

        Yritin kerran valittaa asiasta ja samalla myös valistaa. Sainkin kuhmolaiset omaan niskaani. Jotkut huomauttaa asiasta vieläkin.
        Kuhmo on kateellisten katteettomien jourukeskus ja "pyhättö"...


      • pppkk9
        huvilaakso kirjoitti:

        Olet väärässä yrittäjän/myyjän palvelualttiudesta ja -tavasta. Olen muuttanut Kuhmoon yli 30 v. sitten. En iki kuuna päivänä mene kauppaan tai virastoon asioimaan valittamaan tai käyttäytymään epäsopivasti. Silti olen monta kertaa joutunut lähtemään liikkeestä pahoitetulla mielellä. Kyllä tässä korpikaupungissa ei osata palvella asiakasta. Voisi sanoa rumasti, että ovat metsästä tulleita.

        Yes, oletpa omasta mielestäsi varmaankin fiksu. Entäs muiden???


    • palvelua

      Kyllä Romuviisarin pitäjät saavat katsoa itseään peilistä. Turha sitä on sitten itkeä kun ei käy asiakkaita. Itse en käy moisessa liikkeessä, käyn koru ostoksilla sieltä mistä saa myös palvelua.

      • Perus kuhmolainen

        Tämä keskustelu paljastaa, että kuhmolaiset panevat kulliviisarin boikottiin. Kukaan ei en liikkeessä asioi. Sekin tarina siirtyy historiaan.


    • vittuaukkoon

      Vittuaukkoon takaisin tuommoiset paska liikkeet!! Pitääpä laittaa tietoa eteenpäin liikkeiden huonosta palvelusta.

      • Suitsetsuu

        Etkö saanut viettää iltaasi toivomallasi tavalla..?

        Haaa hhaa aaa havaa sssssssss....


      • rva ex
        Suitsetsuu kirjoitti:

        Etkö saanut viettää iltaasi toivomallasi tavalla..?

        Haaa hhaa aaa havaa sssssssss....

        kahesti yrjösin,kakat mäni pöksyyn muuta en muista,normi illanvietto piilolassa


      • Rademaa
        rva ex kirjoitti:

        kahesti yrjösin,kakat mäni pöksyyn muuta en muista,normi illanvietto piilolassa

        .. Ymmärrän...


    • Perus Kuhmolainen

      Parantelen kankkusta ja odottelen kulliviisarin konkurssia. Kun boikotti pitää niin se on edessä jo syksyllä. Sitten ostetaan vasta. Pesästä saa tavarat melkein ilmaiseksi.

    • Entinen neitsyt

      Olin ajatellut palkita itseni ihanalla timanttikorulla. Romuviisarissa sellainen olisi.
      Onneksi oli niin onneton myyjä, että jäin asiaa harkitsemaan. Tämän keskustelun perusteella jätän ostamatta ja odotan konkurssia ja loppuunmyyntiä.

    • kessu 1

      Olen pari kertaa käynyt kuhmon nesteellä korjaamon puolella todella törkeätä
      asiakas palvelua (ei enää)

      • d344

        Maksa myös ilmasta.


      • Homotiainen1

        Nesteen kahviossa on Kuhmon parasta palvelua.


    • pekkapelotoN

      Pöyristyttävän tyhmää haukkua yrittäjää anonyymisti. Jos olisin tuo yrittäjä, niin nostaisin välittömästi kunnianloukkaussyytteen tästä.

      • Peäkkönen

        Nyhverö mamis, se koira älähtää.....


    • pettynyt palveluun..

      Jooo::o just Jooo... asiaa tuleee. Kummi lusikkaa kerran ostelin ja kysyin alennusta noin 20 v sitten .....Myyjä sanoi !!! Kumpaa tulin hakemaan ..Alennusta vai kummi lusikkaa....en ostanut ! Töykeetä palvelua asiakaita kohtaan.

      • Petetty enkeli

        Olin hirmu rakastunut. Mentiin Romuviisari kauppaan ostamaan kihlat. Niin oli kallista ja huono palvelu, että jälkeenpäin on harmittanut kovasti Taisivat sormukset olla katinkultaa, kun kutitti sormea. No sormus lensi Lammasjärveen ja liitto päättyi.
        Aito kulta ei kutita ja liitto kestää. varmaan moni on ostanut kihlat romukauppiaalta, kun ei ole vaihtoehtoa. Ihmekös, että Kuhmossa erotaan niin paljon.


    • Petetty enkeli

      Kaikkien, jotka ovat ostaneet kihlat Romuviisarista kannattaisi käydä tutkituttamassa sormuksensa. Tuskin ovat 24 karaatin aitoa kultaa. Luulisin niiden olevan ns. Katinkultaa 12 karaattia. Mikäli olisivat aitoja, niin näillä kullan hinnoilla sais hyvät rahat. Katinkullasta ei saa paljon mitään. Sain Kajaanista ostetusta kihlasormuksesta 640€. Kannatti myydä ja myyn loputkin kultakoruni.

      • Rva perukasta

        Minä myin sormukseni ja se oli 18 karatin. Sain siitä 240€


      • Kullan hinta

        Tällä hetkellä ei kannata vielä hätäillä myynnin kanssa jos ei ole välitöntä käteisen tarvista. Kullan hinta tulee vain nousemaan parin seuraavan vuoden aikana, luultavasti ihan reilustikin. Itse odotan vielä jonkun aikaa.

        Milläpä muuten luulette näiden kullan ostajien voittonsa tekevän jos arvonnuosua ei olisi odotettavissa?


    • Nuukasti

      En möisi kultakorujani, ainoastaan jonkun rikkinäisen ja jos en aio korjuuttaa.Senhän uuden puolison saa sitten kihlata entisellä sormuksella, kun kierrätys on niin arvossaan.Koruviisarissa on asiallinen palvelu, kuin itsellänikin käydessäni.

      • löytäjä

        Kokemuksesta kerron, ettei kohtelias käytös riitä Kuhmossa takaamaan asiallista palvelua. Monet, monet kerrat olen saanut tuntea sen nahoissani !


      • Petetty enkeli

        Nuukasti! Mikäli olet korusi Romuviisarista ostanut tuskin niitä kannattakaan myydä. Kullan ostohinta riippuu karaattien määrästä. Katinkullasta maksetaan huonosti. Minusta oli tyhmää pitää 640€ arvoista kihlasormusta. Meidän perhe saa 3kk:n ruuat sillä rahalla. Tosin ostin rahalla jätti TV:n ja pullon Bailey's likööriä. Nyt katsomme aikuisviihdettä ja nautimme toisistamme ja elämästä.


    • Entinen neitsyt

      Minäkin nautin aikusviihteestä. Pidän myös likööristä. Tosin pidän myös viskistä, konjakista, ginistävodkasta. Oikeastaan pidän kaikesta missä on potkua.

    • se siitä liikkeestä

      Taitaa olla liikkeessä tapana löytää jotain vikaa kellosta patterinvaihtoon tuotaessa.
      Oli kuulemma edellinen patterin vaihtaja rikkonut kellon ettei siihen voinut
      uutta patteria vaihtaa ilman korjausta.
      Yritti myydä uutta samanlaista kelloa mutta ei puljusta löytynyt yhtä laadukasta.
      Kajaanissa kävin liikkeessä vaihdattamassa patterin eikä ollut mitään ongelmaa
      että koneisto tarviis korjausta.Kello on käynyt jo muutaman vuoden ilman
      paikallisen koruviisarin korjausta.

    • Änätin ajattelija

      Huonon palvelun kultakauppaan ei kannata mennä, kuin saranapuolelta ja yö aikaan. Romuviisariin ei edes silloin. Romanit myyvät samanlaista tavaraa teiden varsilla. Korut ovat yhtä arvokkaita kuin männynkävyt tai pienet kivet. Ainut järkevä tarkoitus moisella romulla on järvikalojen pelottelu. Kyseinen liike on minun kohdaltani elinikäisessä boikotissa.

    • Petetty enkeli

      Kyllä se Romuviisari on auringonlaskun liike. Olisi tosi mukavaa, jos Kuhmoon tulisi oikea kultakauppa. kauppa johon voisi luottaa. Luottamus ja hyvä asiakaspalvelu on kultakaupassa tärkeintä. Kuhmolaiset ovat perus rehellisiä, he eivät kaipaa epärehllisiä kauppiaita keskuuteensa.
      meiän suvussa on paljon perintökoruja. Olisi mukava saada niistä oikea hinta perinnönjaossa. Ileisesti Kuhmosta ei löydy rehellistä liikettä, jossa ne voisi arvioittaa. Kajaaniin on ajettava, mutta onneksi on hyvä auto.

    • Entinen neitsyt

      Kuhmosta on ajettava Kajaaniin, jotta saa kunnon palvelua kultakaupoissa.

    • Lidliin mänö

      Lentiiralainen ukko ja akka oli mänössä Sotkamoon Lidliin ,ukko oli vaihtanut pienemmälle kirkon seudulla, samalla hipassu akan polvea, akka oli sanonut ""oesithan tuota voenu männä pitemmällehi" ,ukko oli pyyhkinyt samantien Kajaanin Lidliin.

    • Perus Kuhmolainen

      lentiiralaiset eivät mene Kajaaniin Lidliin. Ne menevät Kostamukseen, jossa kaikki on halvempaa. Loput menevät metsälle ja kahtelevat petäjän nokkaan, joko karhunpentu olisi kiivennyt sinne. Ampuvat sitten moisen pedon. Onko kukaan havainnut Iiantiirassa, Lentiirassa tahi Varttiuksessa iso munaista miestä.

    • positiivinen ihminen

      Ihmeissäni luin tuota viestiketjua.
      Itse olen asioinut muutamia kertoja tuossa liikkeessä ja aina olen saanut ystävällistä ja fiksua kohtelua, johtuiskohan siitä että olen mennyt sinne aina positiivisella mielellä.
      Sitä en voi sanoa huijataanko siellä asiakasta sen enempää kuin muuallakaan, minä en ole tullut mielestäni huijatuksi.
      Kullassahan on kullan merkit, joihin pitäis voida luottaa.

      • Kultahammas

        Sama minäkin ihmettelen,aina on ollut hyvä palvelu kun olen liikkeessä asioinut.
        Tuotevalikoima tosin on aika suppea ja uutuuksia toivoisin enemmän..varasto hieman jämähtäneen oloinen mutta kertoo varmaan kuhmolaisten ostokäyttäytymisestä...millä sitä varastoa uusii ellei entistä saa myytyä.No joku varmaan kommentoi tähän että ennen vie euronsa muualle kuin kuhmoon...siinähän se juuri on: rahaa ei tule niin ei myöskään uutta tavaraa tilalle.


      • sygolog
        Kultahammas kirjoitti:

        Sama minäkin ihmettelen,aina on ollut hyvä palvelu kun olen liikkeessä asioinut.
        Tuotevalikoima tosin on aika suppea ja uutuuksia toivoisin enemmän..varasto hieman jämähtäneen oloinen mutta kertoo varmaan kuhmolaisten ostokäyttäytymisestä...millä sitä varastoa uusii ellei entistä saa myytyä.No joku varmaan kommentoi tähän että ennen vie euronsa muualle kuin kuhmoon...siinähän se juuri on: rahaa ei tule niin ei myöskään uutta tavaraa tilalle.

        Ei niitä ihmetellä kannata,muutama katkeroitunut saamaton nahjus kirjoittaa työkseen haukkuen liikkeet,kunnan,valtion työttömienyhdistyksen,mtk,rktl,kirkko ja kaikki muutkin ovat suuria syyllisiä. SITÄ SE AVOHOITO TEETTÄÄ.


      • Vuokatinmies exkuh.
        sygolog kirjoitti:

        Ei niitä ihmetellä kannata,muutama katkeroitunut saamaton nahjus kirjoittaa työkseen haukkuen liikkeet,kunnan,valtion työttömienyhdistyksen,mtk,rktl,kirkko ja kaikki muutkin ovat suuria syyllisiä. SITÄ SE AVOHOITO TEETTÄÄ.

        Kepulaisten vallankäyttö näkyy katukuvassa,laitapuolen katupartiot täyttää nurkat,osuuskunta pelastaa ,oli se hyvää että sähkövirmastA pääsitte.kiitos.


    • Änätin ajattelija

      Mielestäni on oikea huijjaus, jos viet kellon patterin vaihtoon. Sanotaan, että koneisto on rikki ja viikon kuluttua tulee uusi. Tunnin kuluttua, kun het kellon takaisin niin se toimii ja toimii vielä tänä päivänä. Aikomuskaan ei ollut koneistoa vaihtaa, vaan asiakkaalta ottaa rahat pois. Niin paha mieli jäi siitä tempusta, että ikinä en moiseen liikkeeseen nokkaani pistä. Arvelivat, että kultakellon tuova nainen a tuntematon on maksukykyinen. Romuviisarille käy kuin Korhoselle. Konkurssi, kun ollaan niin ahneita. Minun sukuni tyhjentää Romuviisarin konkurssipesän.

    • t4eb

      Kateellista porukkaa ja katkeraa, huh.

      • Wertigeuspa

        Ku porukkaa ei käy ni pitää johonki tuska ja tyhjä massikone purkaa asiakkaat varmaan parahin kohe menee seuraavalla reissulla ihan mielenkiinnon vuoksi kahtoon saako minkälaesta pottuilua samaan halpis hintahaarukkaan vittuilu asiaksta kasvattaa. Kauppamies on aina oikeeessa asiakas tyhmä


    • Kustaava

      Kangaskaupassa kävin kolme kertaa, mutta omistajan tympeiden katseiden ja törkeän asiakaspalvelun takia, en astu jalallani siihen putiikkiin.
      Koruviisarissakin asioin muutaman kerran, eipä nähdä minuakaan siinä liikkeessä enää. Onneksi on vaihtoehtoja.
      Salmela menetti pitkäaikaisen asiakkuuden kun rupesi ahneeksi; rikkoivat osan autosta, auto seisoi kaksi viikkoa korjattavana, mutta täysi hinta piti periä.
      Lääkäripalveluissa on onneksi hyvä asiakaspalvelu, toiseen yksityiseen puljuun en astu jalallani

      • Anonyymi

        Vieläkö sulla on se jalka?


    • Lidlistä olutta

      Tulen hankarannalta päin. Pysähdyn Lehdon kaupan kohdalla, käyn asioilla, eukko samalla pajakassa ja nappa-asussa, joskus rusasella. Siitä liikenteeseen, eskolla voi käydä ja viltsu ok, sitten tennari lattiaan, äkkijarrutus käynti veikon koneessa.

      Siitä matka jatkuu vauhdilla, mansetin kohdalla kaasujalka suorana niin, että rätit lepattaa, vauhti kiihtyy marttakerhon ohi yli 150km/h jne.

      Jatkan kertomustani, jos osoitat mielenkiintoa.

      • 0KO

        Vittu tuo on hyvä,miten jatkuu ...?


    • Lidlistä olutta

      Juu, marttojen jälkeen höllään pedaalia ja haen kaesalta jokusen rönttösen ja jatkan ex tielaitokselle. Lentokoneukko säätää ahtoja ylemmäs, en saa kuittia.
      Käännyn takaisin cityyn, ympyrässä 120, renkaat vinkuu, piilomulkku kattelee rattorinsa viereltä, morjestan ja koukkaan pihansa kauttaa ässälle, en tarkista rengaspaineita.
      Valojen vaihduttua talla tiskiin, iines kuikkii verhon välistä, en mee syömään burgeria, vauhti kiihtyy, helvetti, liinat kiinni ja Matilta ngk:t paukkuvien tilalle....

      Mitä sitten tapahtuukaan, siitä kuulet ensi jaksossa.

      • BOSCH

        Kuulin paukkumisen marttakerholle asti.Kannattaako vaihtaa bossilaiset ngkoohon.


    • Reijät korviin

      Jokunen vuosi sitten menin KoruViisariin aikomuksessani ottaa tytölleni reijät korviin,se miespuoleinen myyjä raputti reijittyskonetta tytön korvalla ja sanoi näin tänä ääntää,tulee itku varmasti...totesin vaan,että eipä taida päästä itkua ja lähdin poikkeen liikkeestä ja reijät käytiin Kajanissa,oli tosi kiva laittajakin.
      Konkkaan koko liike!

      • Lahjaa pojalle

        Kyllä Lelukkeessakin saa jännää palvelua...
        Menin ostamaan kummipojalle synttärilahjaa,katselin ja se omistaja rouva Kaija kehui tavaraa maat ja taivaat,yksi kaksi hävis ja tuote olikin jo kassalla,vaikka en ollut aikomuksissa ostaa ees sitä.
        Totesin vaan,että mietin asiaa..ja ostin moisen lahjan muualta.
        EN ainakaan siihen liikkeeseen enää mee,älyys lopettaa se rouva sen liikkeen jo a jäisi eläkkeelle....


    • no thanks

      Kyllä se lelukkeen myyjä väkisin yrittää tuputtaa tavaraa,eikö sitten tahdo mennä kaupaksi ja sitten tulee perässä koko ajan eikä anna katsoa rauhassa niinkuin asiakkaiden kuuluu,ei tee mieli siihen putiikkiin,ei voi esim.kysyä et voinko olla avuksi kun siitä hyvästä seuraa vaan perässä.

    • Änätin ajattelija

      Romuviisariin viety kultakello patterien vaihtoon. Sanoivat, että vaatii koneiston vaihdon. Tunnin kuluttua kello kävi ja käy vielä nytkin. Yrittivät vaimoa kusettaa.
      Onneksi vanhaa kainuulaista kalamiestä ei juksuteta.
      Marjo Rein on kiihottavin nainen Suomessa.

      • Kasilla tuli

        Hän onkin Reinin tytär.
        Isänsä tuli tunnetuksi painiessaan poliisien kanssa...
        On juttu videolla tallessa...


      • 14mies

    • Kohteliaisuutta

      Aloitus on vanha, mutta aina ajankohtainen. Kun ketjua lukee tulee mielikuva että on saatu joko hyvää tai huonoa palvelua.
      Kauan sitten minulle luvattiin kultaketjun lyhentäminen tiettyyn hintaan, mutta kun menin sitä hakemaan, siitä pyydettiinkin suurempaa summaa. Sanoin että on luvattu pienempään hintaan ja asia korjaantui sillä. Asiakkaatkin voisi ajatella miten asioitaan esittää ja lopettaa töykeys. Väärinkäsityksiäkin voi tulla.
      Olen sen jälkeen käynyt useammankin kerran ko. liikkeessä ostoksilla, myös kellon patteria vaihtamassa. Viimeksi poikkesin kesällä ostamassa tuotteen johon tuli kaiverrus. Palvelu on ollut asiallista, asiantuntevaa ja nopeaa.

    • Entinen asiakas

      Aina olen saanut kyseisestä liikkeestä asiallista palvelua, TÄHÄN AAMUUN ASTI. Lienenkö keskeyttänyt omistajamiehen aamupalan tai jotain.. Kävin pari viikkoa sitten katsomassa itselleni sormusta. Sopiva löytyikin, mutta kokoa ei. Rouva pisti kokoani olevan sormuksen tilaukseen ja niinpä kohta sainkin viestin että sormus on tullut. Lompsin tänä aamuna liikkeeseen, omistajaherra lompsi, jos mahdollista niin minuakin hitaammin alakerrasta liikkeen puolelle. Tuumasin laatikkoa avatessa jotta onkohan se sittenkään oikean kokoinen. Herra omistaja tokaisi jotta on oltava, kun se on tilattu. Tästä lähtien vien euroni naapuripitäjään ainakin korujen ja kellojen suhteen, maksavana asiakkaana odotan ystävällistä palvelua. Onnea vaan heille valitsemallaan tiellä ...

      • Katinkultaa

        Hahhahhah, bubuubuubuaaahhhhhaaa, vituttaako, vituttaako, kuuntelen?


    • Niskasta

      Mitä niillä sormuksilla ja muillakin koruilla tekee.
      Ei kuitenkaan tuonpuoleisessa saa niillä mitään.
      Syntisenä joutuu tuliseen järveen...

      • Pöljä Pekka

        Kävin viikko sitten tankilla. Jäin kuitenkin yöksi ostamaan tuliaisia Tampereen reissulleni. Tapasin siellä seurueen, joka myi hätäpäissään kultakoruja.
        Kihla ja vihkisormuksia. Maksoin kaikista 200€. Eilen myin romukullaksi ja kuittasin 2012€. Tulipa oikein hyvä tili. Harmi, että oli luvattu tämä reissu, muuten olisin Kostamuksessa nauttimassa halvan ruplan tuomista edullisista kaupoista.

        Ei kannata kelloja ostella Kuhmosta. Rajan takana on nyt, jopa kultakelloja pilkkahintaan.


    • viksu Ville

      Kuka sitä pöljää uskoisi muu kuin toinen pöljä.

      • Pöljä Pekka

        Kannattaa uskoa Pekkaa, koska kultaa saa rajan takaa tosi halvalla. Rajan yli tuonti on helppoa. Oulussa tai Tampereella saa hyvän hinnan.
        Rokarit myyvät hyvinä aikoina ostamiaan Rolexeja hätäpäissään halvalla.


    • paljonmatkusteleva

      Olen asioinut "ulkopaikkakuntalaisena" kyseisessä liikkeessä muutamia kertoja. Kohtelu on ollut aina asiallista ja ystävällistä. Liikkeitä on lakkautettu Kuhmon keskustassa aivan tarpeeksi, tyhjät toimitilat ovat ikävä näky. Tsemppiä koruviisarin yrittäjille!

    • pullamieskuhmo74

      mINÄ KÄVIN KAUPASSA. oSTIN PULLAN. sÖIN PULLAN. hYVÄ OLI PALVELU. oSTIN TOISEN PULLAN. Söin senkin. Hyvä oli taas palvelu. ostin kolmannen pullan ja söin senkin. Sitten oli mahassa pullaa. Aalkoi kakittamaan. en kerennyt vessaan. Kakit tuli housuun. Lähdin kotiin.

    • Anonyymi

      Ihmettelen näitä negatiivisia kommentteja, olen tuntenut tämän kelloseppä/yrittäjän lapsuudesta saakka, ei oikein luonnekuvakset mene kohilleen. rehti ja asiakasystävällinen henkilö on. Olisiko joillakin asiakkailla tarve katsoa peiliin?

      • Anonyymi

        Kyllä tässä muutkin ihmettelee. Nyt tähän päivään asti on käyty ja haukuttu läpi melkoinen osa yrittäjiä. Taitaa olla joku kausitapa sellainen, kun ei satu olemaan mitään tekemistä talvisen pimeyden keskellä. Se johon tuollainen turha panettelu suuntautuu ei varmaan kovin mielissään ole. On meitä kuitenkin sellaisiakin, jotka jättävät rahaa paikkakunnalle ilman turhia höpinöitä. Eniten naurattaa nuo politrukit, jotka luulevat tekevänsä rajan takana elämänsä kaupat.


    • Anonyymi

      No eihän tuota liikettä ole ollut aikoihin.Ovat eläkkeellä.

      • Anonyymi

        Hyvä oli palvelu. Aina tuli kaupat.


    • Anonyymi

      No tottavie kummastuttaa ja ihmetyttää,Koruviisarin omistajat oli ainakin minua kohtaan tosi asialliallisia,suorastaan ystävällisiä.Asiallinen palvelu ja sopivat hinnat!Ihan joskus vaan tulee tunne ,että eikai olisi peiliin katsomisen paikka?

      • Anonyymi

        Pelkästään hyvää sanottavaa Koruviisarista. Valittajat ovat yleensä olevinaan jotain parempia vaikka ovat pohjasakkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelkästään hyvää sanottavaa Koruviisarista. Valittajat ovat yleensä olevinaan jotain parempia vaikka ovat pohjasakkaa.

        Mitään Koruviisaria ei ole Kuhmossa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1505
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1311
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1302
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1237
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      32
      1215
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1126
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1096
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1086
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1084
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1062
    Aihe