KEVENNYS c/o Alektum Finans laihdutuslääke/laihdutusohjelma??

KEVENNYS ALEKTUM

Varokaa kun tilaatte näytepakkauksen KEVENNYS c/o Alektum Finans hintaan 4,90€ ! Jos ette peru heti näitten SELLULOOSATABLETTIEN seuraavaa toimitusta,joudutte YHDEKSÄN KUUKAUDEN MAKSUHELVETTIIN 29,90€/KK! KEVENNYS-tabletit ovat selluloosaa,eivätkä auta laihtumisessa grammaakaan,eikä "ohjelmasta" pääse eroon millään,vaikka olisitte palauttaneet ensimmäisen täysihintaisen toimituksen avaamattomana ASIAKASPALAUTUKSENA!! Palautin tämän ensimmäisen erän heti avaamattomana ja seuraavaksi tuli toimituserä,jossa huomautuskirje,etteivät hyväksy palautusta koska kyseessä on ELINTARVIKE??!! Palautukseni oli siis avaamaton paketti,jonka osoiteosan olin avoimesta osoiteikkunasta peittänyt ja kirjoittanut päälle asiakaspalautus! Lupaavat rahat takaisin,jos heidän selluloosatablettinsa ole toimineetkaan;Nimi muuttuu koko ajan KEVENNYS C/O ALEKTUM FINANS tai pelkkä KEVENNYS tai pelkkä ALEKTUM FINANS!!??

23

2996

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ane1

      apuuaaaaaa...... ei ole 29,90......, !...nyt jo 34,90....

    • poifit

      Olipa hassu juttu.

    • 77 vuotias

      Varokaa ihmiset, menetätte kaiken, jos tilaatte heiltä mitään. Minäkin olen vanha ihmnien, 77 vuotias ja menin tyhmyyttäni ja kokemattomuuttani tilaamaan heltä näitä humpuukkitablettiaan. Kun palautin kaikki, silti perntäfirma peri maksuja ja lopulta menivät luottotiedotkin.
      Kukahan kumma voisi tutkia näitä huiputusjuttuja ja pelastaa ihmiset firman kynsistä. Minä sain elinkautisen heidän takiaan. Koettakaa pysyä mahdollisimman kaukana tästä tuotteesta ja sen myyjistä.

      • sammaltaja

        77vuotias mummo hyvä voitko lähettää minun fagebookiin sen PERINTÄTOIMISTON NIMEN TAI SÄHKÖPOSTIIN [email protected] KORJATKAAMME VÄÄRYYS JA RIKOLLISET TUOMIO ISTUIMEEN.


      • Schola
        sammaltaja kirjoitti:

        77vuotias mummo hyvä voitko lähettää minun fagebookiin sen PERINTÄTOIMISTON NIMEN TAI SÄHKÖPOSTIIN [email protected] KORJATKAAMME VÄÄRYYS JA RIKOLLISET TUOMIO ISTUIMEEN.

        I need help with this.They send me a package unordered and I returned it.They went ahead and said the product has no right of return so I still have to pay the bill of 145€.Am single parent and student where do I get the money to pay or what can I do


    • lexsepa

      Etämyyntilain perusteella on 14 pv:n palautusaika. Palauttakaa kaikki kyllä uhkauskirjeitä tulee mutta alektum häviää raastuvasa ja joutuu maksamaan
      oikeudenkäyntkulut. Ei näitten perintätoimistojen laskutuksesta riippuva provisio
      ilman oikeuden päätöstä tarkoita maksumuistutusta..Kiistäkää kevennyksen saatava kokonaisuudessaan

      • Lankaan lensin minäk

        Kiitos hyvistä neuvioista


      • melelo

        Thermacuts Laihdutuslääke - http://tonzes.com/slimfi.htm Olen syönyt thermacuts kaksi kuukautta, ja täytyy sanoa, että olen enemmän kuin tyytyväinen tuloksiin. Olen pudottanut yli 5 kiloa, enkä ole muuten joutunut paljoa muuttamaan ruokavaliotani tai liikunnan määrää. Ihana ravintolisä!


    • rah

      Kevennys c/o Alektum Finans on huijausta nimet muuttuvat perinnässä nainen väittää että laskut on maksettava ja ei voi irtisanoa kauppasopimusta 14 päivänjälkeen. Minä en suostu kuitenkaan maksamaan koska en käytä tuotteita vaan olen palauttanut sekä tuoteen että laskun yllä mainitulle firmalle.

      • persa

        mistä saa sen firman puhelin numeron ???


    • aaraar

      saanko osoitteen mistä perua ne pillerit

    • Suponkoira
    • Kiimpaantunut

      Varokaa todella ihmiset,että ette missään tapauksessa tilaa mitään tuotteita Alektum Finansilta tai Vitaly Clubilta. Näiden firmojen kanssa työntää kätensä syvälle paskaan ja peseminen on vaikeaa. Netistä löytyy kyllä näille ainakin virolaisia osoitteita..

      • Pakkomyyntiyritys

        Joo varokaa todella tuota firmaa. Ei auta, vaikkette tilaakaan. Riittää kun olette facebookissa ja saatte sivuillenne firman mainoksen. Tuon katsovat tilaukseksi. Itse sain yllärinä pakkauksen ja näyttää tulleen ainakin toiselle muullekin. Tilauksen lupasivat peruuttaa, mutta väittivät minun tilanneen tuotteen, mitä en todellakaan ole tehnyt. Facebook vuotaa kuin seula ja sieltä olivat saaneet osoitetietoni. Nyt sitten pähkäilen, että minne palauttaa minulle tulleen tuotteen, jonka liitteenä on perintäfirman lasku - laskuttavat ilmeisesti perintäfirman kautta kaiken. Osoitetiedot ovat vähän sekavat laskussa, mutta täytynee selvitellä jotenkin se, että tapahtuuko palautus Kevennyksen asiakaspalveluun vaiko Fennotuonti Oy:een. Kai tuokin tarkoituksella epäselvää.


      • Maurit

        Samoin kävi minullekin! Ihan paska firma! Tehdään kuluttajasuoja asiamiehelle valitus.


      • raksa1234

        Kyllä ehottomasti kielto koko firmalle lääkäriltä kuulema pitää olla lausunto ettet voikäyttää näitä minä olen myös tämän paska firman kanssa helvetissä kiellot ei auta tulee vaan lisää tabuja.Kuka olisi niin viisas et sais kiellon tälle pakko myynnille? tänne vaan lista nimiä siihen


    • PAKOTETTU

      TEEN RIKOSILMOITUKSEN.PALAUTIN HETI JA POSTI EI EDES OTTANUT ILMAN MAKSUA.EN OLE TILANNUT MITÄÄN.SOITTIVAT JA KIELTÄYDYIN OSTAMASTA.PAKKOMYYNTIÄ SIIS.

      • sammaltaja

        Pekkarinen NIIN TEHTÄÄNKIN VITUTTAA ,TUO POLIITTINEN ON YHTYNYT RIKOLLISTEN SUOJELIJAKSI KUN SE ITSEKIN HARJOITTAA LAITTOMUUTTA,, JO POISTI POLIISI,POLIISI SANON MINÄ TEHDÄÄN KANNE NIISTÄKIN KUN NE EI OSAA MUUTA KUIN TAVALLISTA KANSAA KYTÄTÄ POLPO!


    • sammaltaja

      PAULI PEKKARINEN minulle myös tuli noita kapseleita . Jotakin myyjä sönkötti ei saanut selvää puhui jotakin yhdekeksän hinnasta alkupakkaus. olin kauan pois kotoa ,tulin kotiin niin tuo D3 vitamiini paketti oli tullut minulle aukasin niin eikös siellä ollut45,01 lasku sisällä,lähetin paketin postissa takaisin niin ei siellä löytetty tollasta firmaa ollenkaan. posti virkailija otti paketin otti 3euroa ja sanoi säilytä oikeutta varten jätin sen sinne. KYSYMYS: Miksi poliitttinen poliisi kun kyttää ihmisten viha puheita ja toimittaa oikeuteen lapsellisista asoista,voi kytätä tälläisiä rikollis firmojaja poistaa ne markkinoilta laittomista toimista. Panee taas ajattelemaan ettei saatanan suojelu poliisi olisi ahdistelemassa niitä ihmisiä jotka joskus arvostyellut heitän laiitomia sakotus systemeitään? VAPAAMUURARIT HERÄTKÄÄ PASKAN KYLVÄMISESTÄ! En tule maksamaan tälläisiä epärehellisiä kapseleita,teen kanteen taas ja jos on vapaa muurari tutkija tai syyttäjä tai tuomari minun ei ole pakko edes käydä oikeutta tälläisten paska kerho porukan johtamana. Olisi hyvä jos tuo kerho syytäisi ja kieltäisi laittoman toiminnan suomessa kokonaan.
      Pauli Pekkarinen

    • sammaltaja

      Pekkarinen edelleen POLPO vääristelee sanoja näköjään aivan tahallaan vaikka kirjoittais oikein . Arto Laurin tutkimus paskaporukka koodaa omia merkintöjään sanoihin ja käyttää hyväksi merkata ei heidän mieleisiään ihmisiä kohtaan, POLPO näpelöi niin helvetisti mutta ei se mitään kyllä kansa tietää toimintanne HÄVETKÄÄ SUOJELUPOLIISI JA POLPO SYSTEEMI menkää sekoilemaan omiin looseihinne.

    • Scho

      Am the moment battling with those people.I received a pack of green coffee and after a month I received another one with a bill of 129€.I returned the product unopened and they brought it back claiming that according to their terms the product have no right to return.They are still saying that I still have one more order coming.I will keep returning it.I can't pay for something I didn't order

    • OMAVERO

      PERUN KYSEISEN TUOTTEEN as.no 329215 Timo Kasurinen JOUTSEN POLKU 7 87250 KAJAANI
      VATSANI EI KESTÄ SELLULOOSAA.

    • KalliitPillerit

      Ihmettelen miksi joku ikäihminen 65v.- yleensä tilaa laihdustustuotteita. Myöskään työttömien ei pidä eikä tarvi laihtua, siitä pitää huolen yhteiskunta. Siis eläkkeet supistuu ja hinnat vain jatkaa kasvua. Älkää tilatko. Poistattakaa puhelinluettelosta osoitetietonne ilmoittamalla kännykkäliittymän operaattorille, että soitetieto poistettava. Joillakin operaattoreilla sen voi tehdä itse netin kautta pankkitunnuksilla tms. Itse hoidin erään ikäihmisen "vitamiiniasiaa", kun oli tullut soitto, jossa tarjottin kalliita pillereitä. Vanhus ei ottanut, mutta silti niitä tuli. Ja lasku tietysti. Ja mukamans sitouduttu ottamaan vastaan näitä tuotteita. Muistaakseni Ahvenanmaalla ja tein paljon töitä, että homma loppui. Siis oma osoite pois puhelinnumerotiedoista ja jyrkkä kielto kun tarjoussoitto tulee. Älkää myöslään tehkö kännykkäviestillä tilausta, siitä ei pääse eroon.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      1955
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1650
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1158
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe