Kuinka saan tämän miehen?

haluansenmiehen

Tapasin baarissa tämän miehen (20v), ja illan aikana oli niin pussailua ja tanssimistakin, lopulta hän sormettikin minua. Yritti että olisin ottanut suihin, mutta en suostunut. Siitä tuntui vähän närkästyvän...
Molemmat lähtivät kotiinsa pilkun jälkeen, eikä numeroita vaihdettu. Hänen henkilöllisyytensä sain selville illan aikana, yllättäen paljastui parhaan kaverini poikakaverin ystäväksi....

Yleensä yhden illan baariseikkailut ovat yhdentekevä juttu minulle, mutta nyt en pääse sisäiseen rauhaan tästä miehestä! Ajattelen häntä lähes koko ajan.
Hän tietää kaverini kautta, että olen hänestä puhunut, ja muutama viikko sitten satuimme samaan baariin. Kaverin mukaan katseli minua kaukaa ja lopulta yllättäen tuli juttelemaan. Oli mukavan oloinen, osoitti paljon huomiota minulle ja kyseli kaikenlaista ja katsoi erittäin tiiviisti silmiin. Tanssimassa ollessamme piti minua vyötäröltä kiinni ja tuli todella lähelle, niin että poski poskea vasten... En kuitenkaan uskaltanut itse tehdä mitään, kun olin selvinpäin, ja silloin olen yleensä aika suolapatsas mitä miesten kanssa toimimiseen tulee :/

Tästä koko miehestä jäänyt paljon hampaankoloon, mitä hän minusta haluaa, sänkyyn vai kentie on vain kohtelias ?
Itse kun haluiaisin hänestä yhden yön jutun, koska en tunne olevani ihastunut häneen, varsinkaan kahden kerran tapaamisen jälkeen. Seksuaalisesti tunnen erittäin paljon häneen vetoa. Toisaalta en muuta ole uskaltanut toivoakaan (siis vakavampaa), koska kaverin mukaan saa kyllä naisia pyöritettäväkseen baarista jos vain haluaa, eli valinnanvaraa löytyy, ja itse en ole mikään miss maailma... Vähä on kyllä pelkoa, että jos sänkyhommiin päästäisiin, saattaisin ihastua oikeasti.

Vai pitäisikö vain unohtaa koko mies? sitä olen kyllä jo yrittänyt muutaman kuukauden ajan ja ei tunnu onnistuvan! Facebook pyyntöä en uskalla laittaa, enkä muutenkaan ottaa yhteyttä, kun en tiedä onko yhtään minkäänlaista kiinnostusta. Odottelen lähinnä milloin törmäisimme taas baarissa. Jos törmäämme, en tiedä, kuinka iskeä hänet,? pienessä hiprakassa oleminen kun ei puheille menemistä estä kuitenkaan.

Olen hänestä kalastellut aktiivisesti tietoja, ja naisten mielestä kuulemma on herkku poika, kun aina joku häneen päin katselee. Ei kuitenkaan kotiinsa ketään yleensä vie, eli ei mikään panopupu ole. Ja moni kehuu mukavaksi ja ahkaraksi työntekijäksi, tiedä sitten. Kaverit sanoo, että anna olla, ja itsekin tiedän että niin käyttäytyvä (silloin ekalla kerralla, kun oli sitä munaa tunkemassa joka paikkaan ja muutenkin jotenkin "tylyn" olonen) mies ei ole mikään prinssi hyvätapainen...

15

849

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näin.

"Kaverit sanoo, että anna olla, ja itsekin tiedän että niin käyttäytyvä (silloin ekalla kerralla, kun oli sitä munaa tunkemassa joka paikkaan ja muutenkin jotenkin "tylyn" olonen) mies ei ole mikään prinssi hyvätapainen... "

suosittelen unohtamaan... vai mitä sanoo lifemocher?

• lifemocker

samaa sanoo. kai tuosta jotain panohommia saisi, mutta ei mies enää naista potentiaalisena kumppanina näe

• Isoparraton

Joku tosimies jolla on vahva itsetunto voi nähdä naisessa paljonkin potentiaalia vaikka vakavaan seurusteluun. Hiirulaisten ei kannata päätään hajottaa.

• lifemocker

tosimies tutustuu naiseen kunnioittavasti eikä pyri heti pöksyihin

• Isoparraton
        lifemocker kirjoitti:

Tosimies tekee naisesta kiimaisen ja vie mennessään.

• lifemocker
        Isoparraton kirjoitti:

Tosimies tekee naisesta kiimaisen ja vie mennessään.

tosimies ei halua pelkkää seksiä

• Nominävain
        lifemocker kirjoitti:

tosimies ei halua pelkkää seksiä

Livemockerin on vaikea ymmärtää tosimiesten ja naisten välistä kemiaa. Älä silti huolestu,moni nainen tyytyy akateemiseen keskusteluunkin.

• lifemocker
        Nominävain kirjoitti:

Livemockerin on vaikea ymmärtää tosimiesten ja naisten välistä kemiaa. Älä silti huolestu,moni nainen tyytyy akateemiseen keskusteluunkin.

sä et taida olla koskaan seurustellut jos et tiedä minkälainen merkitys toiseen tutustumisella oikein on

• Kake Kanki
        lifemocker kirjoitti:

tosi mies panee heti kakkoseen kuivana ja sitten sieltä suoraan sunppiin. Sit rojut torveen paljaalla.

Et paljon ole naista saanu, huomaan....

• "pelimies"kyseessä?
      • pielari

Blogin kirjoittaja on 24/7 koneella spamaamassa jok'ikistä aihetta, joten ei voi olla se....

• haluansenmiehen

"kai tuosta jotain panohommia saisi, mutta ei mies enää naista potentiaalisena kumppanina näe "

- Ennen vai jälkeen panojen ?
      Tuntuu, että ei tuo mies ikinä minusta kunnon heilaa haluaisi, varsinkin tuon käyttäytymisensä vuoksi, kai oikeasti naisen haluava mies olisi tullut juttelemaan tai ollut hieman erilainen käytökseltään ? Joten miksi en yrittäisi saada edes jotain irti tästä , kuten sitä seksiä ?

• asdtyui

Koska satutat itseäsi kun seksin jälkeen haluatkin miehen kokonaan (niinkuin tunnut nytkin haluavan vaikka aloitustenstissä väitit muuta).
        Miksi sun pitäisi tuollaisen miehen kanssa makaa, itse en koskisi.
        Miksi siellä baarissa pitää tunkea sormia toisen housuihin ja miksi joku vielä antaa tehdä itselleen niin? Ällöttävää nähdä kun tanssilattialla tuollaista tapahtuu.

• baarinpitäjä.

Jos haluat vaan yhden yön jutun niin pyydä se kotiis nus.simaan. Tekstiviestillä asia hoituu helposti.

• Laita siellä perskirjassa kaverikutsu sille jampalle. Jos hän hyväksyy sen, niin siitä sitten viestittelet.

Tosin... Miten tämän uskaltaa tehdä - onkin toinen juttu.

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kela tukee virallisesti Pride-liikettä

Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k
      Maailman menoa
      101
      4230
    2. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      50
      3020
    3. Hitaille omat kassat

Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille
      Maailman menoa
      308
      2732
    4. Jorma Lind kuollut

Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet
      Maailman menoa
      62
      2262
    5. Mikä on kaunein

Ja hellyttävin hetki irl kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      72
      1486
    6. Mahdatko ymmärtää sitä

Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen
      Ikävä
      76
      1344
    7. Kävisikö tällainen sopimus?

Olisitko valmis juttelemaan jo ensi viikolla kahden kesken?
      Ikävä
      95
      1245
    8. Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!

Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei
      Kaste
      691
      1121
    9. Nyt kerrot mies mitä ajattelet minusta

Ihan suoraan ja suodattamatta.
      Ikävä
      77
      1108
    10. Mitä yhteistä sinulla

on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?
      Ikävä
      62
      1039
    Aihe