Googlen Motorola mallit alkavat nähdä päivänvaloa pikkuhiljaa

http://www.tietoviikko.fi/kaikki_uutiset/google ja motorola tulevat ryminalla pyrkivat tuhoamaan applen kannattavuuden/a905696

10

180

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jeess

      ihan jees

    • gmailisti

      huomenna sen Moto x pitäisi ilmestyä, tuleeohan suomeen vieä tämän vuoden puolella?

    • Saapi nähdä.

    • americunts stna

      Ihan susi vehje, ylihinnoiteltu ja 2 vuotta vanhalla raudalla. $199 ja kahden vuoden kidutussoppari päälle. Jenkit ilosia ku suomen mummot hedelmäpelin pyöriessä. Nokiaa arvostelevat että ei oo 1080p näyttöä ja ties mitä herkkuja hologrammeja ja sitten innostuvat tämmösestä jälkeen jääneestä galaxy s3 kopiosta. No, aina täytyy vetää kotiin päin.

      • RT..

        Itseasiassa motorola x käyttää motorolan x8 teknologiaa.

        http://www.motorola.com/us/X8-Mobile-Computing-System/x8-mobile-computing-system.html

        "How can a phone that’s able to do so much, still squeeze so much life out of the battery? With a proprietary Motorola system architecture and eight processor cores that only run when there’s work to be done.

        4 graphics processor cores for stunning clarity
        2 application processor cores for swift action
        2 low-power cores—awaiting your next command

        The Motorola X8 Mobile Computing System is comprised of a Qualcomm Snapdragon S4Pro family processor (1.7GHz Dual-Core Krait CPU, Quad-Core Adreno 320 GPU), a natural language processor and a contextual computing processor.
        Discover

        Voice
        Glance
        Camera

        More
        Back to top
        Share
        Tuned to your voice
        With the Motorola X8’s natural language processor and advanced noise cancelling technology, Droid is ready to respond whenever you say “OK Google Now.” Just speak that phrase and ask for anything at all: Traffic info, the name of a song, your team’s score, a reminder to buy milk, calling and texting information and more.

        It works when the display is off, it even works when you aren’t holding the phone. And it works without slamming your battery. Just teach it your voice, and your wish is its command.
        Know with just a glance
        Stop wasting power by waking up your phone every time a notification light flashes. The Motorola active display on Droid fades updates on and off the screen as if whispering to you who is emailing, calling or texting. You’ll know which notifications need a response, and you can simply touch the display for more information.

        The Motorola X8’s contextual computing processor knows when Droid is in your pocket, bag or even face down, and the display only lights up the pixels it needs when you’re ready to look.
        Camera in a flash
        The Motorola X8’s contextual computing processor also jumps into action when you need to take that photo fast. It uses the accelerometer in the phone to detect motion, and checks the ambient light and proximity sensors to see if the phone’s out of your pocket. And, only then does it fire up the gyroscope to recognize that simple twist of your wrist that means you’re ready to shoot. Never miss the perfect shot again. "


    • vähän soitteleva

      odotan ilolla koska tulee suomeen. varmaan erinomainen peli sille joka käyttää paljon gmailia ja surffaa, niinkuin minä

      • arvelija.

        voipi olla, ettei tule suomeen ollenkaan.


      • Turhaan odottanut.

        Sinne meni p e r k e l e.
        Oon ollut puoli vuotta ilman puhelinta, odotellut milloin Moto tulee.
        Eipä tule ei.
        Pitääkin lähtiä gigantiin ostelemaan joku kalliimpi laite. iPhone varmaan
        koska mulla on iMac pöytäkoneena. Eikös ne ole yhteensopivia jotenkin? Piuhalla ainakin.


      • Tyytyväinen.
        Turhaan odottanut. kirjoitti:

        Sinne meni p e r k e l e.
        Oon ollut puoli vuotta ilman puhelinta, odotellut milloin Moto tulee.
        Eipä tule ei.
        Pitääkin lähtiä gigantiin ostelemaan joku kalliimpi laite. iPhone varmaan
        koska mulla on iMac pöytäkoneena. Eikös ne ole yhteensopivia jotenkin? Piuhalla ainakin.

        Jos joku luuli vitsiksi tuota "puoli vuotta ilman puhelinta" niin olen ollut oikeastikin ilman puhelinta. En nyt Motorolaa odottaen (minulla on ollut 2) vaan puhelin ei ole minulle itseisarvo eikä tarpeellinen. Lankapuhelimestakin luovuin pari vuotta sitten.

        Vierailut teen vierailuina. Yhteyttä pidän sähköpostitse. Se riittää aikas hyvin.
        Myös pankki ja muut asioinnit hoidan tietokoneella. Kuka ei halua tavoittaa minua postitse, painukoon...Panamaan kanavaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      274
      2903
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1526
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1250
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1187
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1180
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      22
      1058
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe