Merle Sellend -The Look

sofii2

Täytyy ihan tänne kirjoittaa vaikka harvemmin näihin mitään kommentoin tai luen edes itse.

Olin varaamassa leikkausaikaa ja alunperinkin olin päättänyt turvautua Tallinnan puolelle, koska Suomessa hinnat ovat niin huokeita. Sain leikkaavan kirurgin nimen ja siinä vaiheessa olin tietysti kiinnostunut minkälaisia kokemuksia muilla oli hänestä.

Siinä vaiheessa kun menin etsimään tietoja tein hölmön ratkaisun, jota kenellekkään en suosittele. Kaverini Käski lukea netin keskustelupalstoja -siis juuri näitä suomi24 ja vastaavia. Menin lukemaan ja epäusko heräsi kirurgia Merle Sellend:ä kohtaan. Olin ihan ihmeissäni kuinka paljon negatiivista palautetta netissä luki jos jonkinlaista ja tulin kieltämättä hieman epäileväiseksi.

Tarkistin heti kirurgin taustat ja työkokemuksen. Huomasin suuren ristiriidan näiden kirjoitusten ja kirurgin ammattitaidon väilillä. Kysyin myös The Lookista ja he saivat minut vakuuttuneeksi, että kyseinen kirurgi on pätevä.

Uskaltauduin hänen toimenpiteeseen ja kyllä olin aivan turhaan huolissani. Ihanampaa ihmistä saa hakea. Hän otti minut hyvin huomioon, selitti tarkkaan tehtävän toimenpiteen ja minulle tuli kyllä heti sellainen olo, että olen luotettavan ammattilaisen käsissä.

Muistakaa siis, että kannatta aina käyttää omaa järkeään ja etsiä kunnollisia tietoja jos on yhtään epävarma leikkaavan kirurgin suhteen.

16

445

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Get real

      Merle Sellendista ei kukaan ole kirjoittanut bullshittia, koska on sangen tuntematon kirurgi, eikä ketään kiinnosta. Joten valehtelet. Näinkö Look nyt markkinoi uutta kirurgiaan ? Lähtikö Jaan Troostikin jo uppoavasta laivasta ?

    • Hohhoijjaa...

      Kai sieltä jo kaikki on häipyneet... Nää puffit on NIIN ärsyttäviä!! Mut ei voi mitään, jos ei oikeisiin mainoksiin ole varaa.

    • Höpö taas

      Merle Sellend on loistava kirurgi! The Lookin sivuilla on tiukkaa faktaa. Ei epäilystäkään, etteikö olisi pätevä, joten ilkeilijät voivat lopettaa heti alkuunsa.

      • aapinen käteen

        Oletko lukutaidoton idiootti, vai Lookin edustaja joka yrittää kääntää ja vääntää ?
        Menkää te Lookin huijarit niin pitkälle kuin pippuri kasvaa.

        Käy sääliksi Merle Sellendia, joka on lyönyt kätensä Pa***aan ryhtymällä yhteistyöhän Lookin kanssa. Mutta eihän siellä Eestissä ole paljon kirurgeja jäljellä jotka suostuisivat leikkaamaan Lookille.

        Jos olette fiksuja niin menette suoraan Merlelle ilman välikäsiä.


    • jenna124

      Mitä ihmettä..

      Olen käynyt kyseisen kirurgin operaatiossa ja ihan asiansa osaava oli. Tuskin lääkärin koulutuksella ja ammattitaidolla ei ihan mihin paikkaan tahansa mennä töihin kun noita vaihtoehtoja varmasti on olemassa paljon muitakin...

    • Merle on huippu

      Merle on todella pätevä kirurgi vuosikymmenien kokemuksella, tästä löytyy faktaa.

      • Helppoa

        Merle on ok kirurgi, ei huippu. Jos haluatte Merlelle, menkää suoraan, ei Lookin kautta, jonka takuut menevät seuraavan konkurssin myötä. Teette vain Merlen kanssa korjauttamissopimuksen mikäli leikkaus epäonnistuu ja säästätte rahaa ja ette ole riippuvaisia Lookista


    • Kontakti tärkeä

      Olen ollut Lookin asiakkaana ja käynyt leikkauksessa(kasvojen alaosa) Sellendillä. Hän on pätevä kirurgi, mutta oli silti mukava mennä Lookin kautta, kun pystyi soittamaan Suomessa päivystysnumeroon ym. ja olisi ollut pääsy Suomessa tarkastukseen jos jotain komplikaatioita olisi tullut.

      • lehmät lentää

        Look on kuuluisa siitä ettei vastaa puhelimeen kun rahat on saatu.
        Sellend on ollut Lookin kirurgi vain hyvin lyhyen aikaa, joten naamasi on siis kiristetty alle kuukauden sisällä vai ? Pistäppä hiukan faktaa kehiin. On nimittäin hieman vaikea uskoa näiden "asiakkaiden" todenperäisyyteen kun jokainen näkee että palstalla on useampi ketju joissa esitellään Lookin tarjontaa aina perseimplanteista piikityksiin :) Seikka joka kertoo ainoastaan siitä että on pulaa asiakkaista kun pitää mainostaa keksustelupalstoilla. Ja ei ihme, konkurssi maaliskuussa. Voist ihan aluksi kertoa kuka oli kuitissa maksunsaajana, se olisi kiva tietää koska Look on kaupparekisterin mukaan toimintakiellossa


    • Toista kautta

      Kyllä se suomalainen päivystys toimii muutakin kautta. Mun äiti oli sen lookin entisen työntekijän kautta tampereelta ja tiiän että se soitteli sille kun oli kyseltäviä. Ja siis sen lääkärin nimi oli Sellend. Että ei tarvi olla just Look jos haluaa että on suomalainen firma välissä.

    • Ihmtys taas

      Olen ollut Lookiin aina tyytyväinen, ihana palvelu ja henkilökunta. En edelleenkään ymmärrä tätä mustamaalausta.

      • Niin ihanaa oi

        Väität viranomaistahoja mustamaalaajiksi. Oletko päästäsi vialla?


    • hölökynkölökynvaan

      Tuskinpa tänne viranomaiset kirjoittelee, vaan Tiinalle kateeliset katkerat ämmät kylläkin.

      • puhutaanpas totta

        Kerro yksikin asia mistä Jylhälle pitäisi olla kateellinen ? :) Sinullekko laitettiin uusi perse Lookissa , kun siitä tänä samana aamuna kirjoittelit toiseen ketjuun :) Tiedoksesi ettei Troost ole koskaan laittanut kenellekkään pakaraimplantteja. Eikä hänellä ole siihen koulutusta. Jos haluaa pakaraimplantit, niin ne kannattaa ottaa Brasiliassa jossa niiden laittamiseen on kokemusta johtuen paikallisesta kauneusihanteesta. Talinnassa tai Suomessa ei ole kokemusta, joten ensinnäkin on todella suuri riski että ne näyttävät huonoilta ja toiseksi niiden suhteen on merkittävästi suuremmat tulehdusriskit kuin rintaleikkauksissa. Voisiko Lookin henkilökunta ystävällisesti lopettaa tälle palstalle valehtelun kiitos


    • Pylly on tosi pop

      Olenpas vain tyytyväinen, just tulin rannalta. Kyllä kelpasi pyöriä narubiksuissa.

    • On ikävä tosiasia, että näitä keskustelupalstoja voidaan käyttää ja käytetään pesrusteettomaan mustamaalaukseen. Meillä on vuosia kestänyt asiakassuhde Merle Sellendiin ja tyytyväisyys on sataprosenttinen, vaikkakin Sellend saattaa vaikuttaa joskus hieman epäystävälliseltä sitä varmaankaan tarkoittamatta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1174
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      965
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      927
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      684
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      650
    Aihe