Kun 15v. tyttö rakastuu aikuiseen mieheen...

Sabina-98

Onko normaalia ihastua/tykästyä/rakastua 17 vuotta vanhempaan mieheen? Olenko sairas?
Olen tavallinen tyttö, mutta tapasin puoli vuotta sitten kaupassa hauskan miespuolisen myyjän ja silloin kolahti. Tiedän että tämä mies pitää minua lapsena eikä tod ole mikään pedofiili, mutta tykkään olla hänen seurassa.
Käyn juuri siinä kaupassa ostoksilla jossa hän on töissä, koska haluan nähdä häntä mahdollisimman usein. Tämä mies on vain hauska ja hurmaava, ulkonäkö on ihan jees mutta tykkään juuri hänen luonteesta.

Joskus suren sitä etten ole vähintään kymmenen vuotta nuorempi... Mutta kenties tämä on ohimenevää, vaikka olenkin kuolannut tämän miehen perään puolivuotta.
Muita samoja tapauksia tai mielipiteitä asiasta? :)

11

188

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tietävä Tyttö

      Eihän puolivuotta ole aika eikä mikään. Eikä ole epänormaalia, mutta suosittelisin kuitenkin jättämään ''suhteen'' ajatustasolle.

    • Milde

      Mä oon elämässäni ollu pitkään ihastunu yhtee yli 40-vuotiaasee suomalaisnäyttelijää.... :D Ja nykyään tykkään yhest 40v valmentajasta, jota en kyl nää useesti. Aikuset miehet vaa on paljo parempii verrattun joihinki räkänokkasii jonneihi :D

    • Räkänokkajonne

      Joo Milde aikuiset naisetki on parempaa silmäruokaa, kun te nuoret lissut :)

      • Milde

        Mikäs siinä, emmä mikää lissu ookkaa :D


    • järkeilijä

      ei todellakaan ole väärin. tiedän monia ketkä ovat seurustelleet monta vuotta vaikka ikäeroa löytyy kymmenisen vuotta, itse henkilökohtaisesti sanon että siinä ei ole mitään väärää! :) ikä on numeroja, niinkuin välimatkat ja jos on rakastunu samaan sukupuoleen niin so what! :D

      • heheheh

        nii ja vankila on vaan paikka! :)


    • poika 20

      ei ole oikein tai vaarin.
      jos mies tykkaa myos sinusta, niin kaikki on mahdollista
      koskaan ei tieda miten kay
      olipa minka ikainen tahansa, jos katsoo vain ikaa voi menettaa paljon asioita elamassa. toki on riskejakin, mutta eihan voi elamassa tehda mitaan ilman riskeja.
      rakkaus, tyo asiat, elaman paatokset kaikissa on riskinsa. harrastukset, huippu urheilu jne.

    • moi!

      Jos haluat ittees vanhemman miehen niin kannattaa katella noin parikymppisiä koska teillä on ikäeroo vaan 5 vuotta tai vähän päälle. Sitten parin kolmen vuoden päästä tuokin alkaa jo tasottua selvästi. Sanon ihan suoraan että jos 16 ja 35v on yhdessä niin se on... sairasta.

    • Minä vaan

      Ite oon kans 15w ja oon tuntenu yhe 20w miehen jo jonku aikaa ja oon iha kuses siihe!!

      • Pilkun-ja20v-nussija

        v = vuotta
        w = mitä vittuaaaaaaa?
        y = year
        Mikä vittu toi w tos iän peräs on?


    • mmm..

      Eikai siinä mitään pahaa oo, ku ei vaan kumpikaa tee mitää väärää tai tee siit sellasta numeroo, et koko maailma saa tietää :) oon itekki 15 ja tykkään yli parikymppisestä miehestä...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      367
      3258
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      146
      1282
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      62
      1188
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      139
      1030
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      833
    6. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      762
    7. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      160
      752
    8. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      23
      737
    9. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      113
      727
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      40
      699
    Aihe