Skorpioni jne!

Voikkatypy

Hei! Täytän 11 vuotta tänä kesänä. Haluaisin olla notkea, joten onko kellään mitään vinkkejä miten venyttää esim skorpionia? Ja sivuspagukin ois kiva osata. Ois hyvä jos joku voimistelua harrastava neuvois :) Oon harrastanut jv ja aloitan taas

7

2356

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voikkatypy

      Eli siis niinkun vinkkejä :) osaan;

      - Spagun (sillee et mun oikee jalka on edes vasen takana)
      - Sillan (pystyn koskeen toisel kädellä jalkaan)
      - Melkein rintaseisonnan (seki ois kiva tietää miten sitä reenata, ja sit se skorppari)
      - siltakaadon eteen melkein heti ylös
      - ristarin vasen käsi oikee jalka
      - kärrynpyörä

    • gymnastics

      miten venyttellä sivuspagu?! tavallinen spagu menee... ja kaatosilta..ja skorpioni..mut en tiiä spiraalivenytyksiä kuin pari:(

    • Kerttuu123

      Spiraali venytykset

      Sammakko venytys
      (=Laita käsi varret maahan ja jalat viereen niin että siitä syntyy neliö, mutta kantapäät on maassa. Jos ei tunnu voit suoristaa toisen jalan ja toinen jää koukkuun.)

      Haara venytys
      (=Mene maahan istumaan ja yritä että otsa ja vatsa osuvat maahan)

      Skorppiooni venytys

      Selän venytys
      (=Mene maahan vatsa edellä, niin että vatsa on maassa. Laita kädet suoraksi maahan niin että nouset vähän ilmaan ja pysy siinä hetki. koita linnunpesää jossakin vaiheessa, eli laitat siinä asennossa jalat päähän)

      Ikkuna vaaka
      (=Mene seisalteen ja nosta yhdellä kädellä jalkaa ylös, niin että jalka on takana. Yritä nostaa jalkaa aina ylös pikkuhiljaa ja muista pitää ala jalka suorana. Koita lopuksi skorpioonia ja opit kyllä!

      Sori tää on vaikee selittää.

    • ärhh

      Ärsyttää nää pikku voimistelijat jotka ei saa edes venyttelemällä skorpiooni suoristusta!

    • Minäolenkdjwjbebeudu

      Täytän syksyllä 12-vuotta, oon venytellä n. Vuoden ja saan kahellä kädellä skorpparin suoraks. Oisko kellään vinkkejä miten harjotella yliskorpparia, oon koittanut vaikka mitä. Siis se ei tunnu yhtään mut sitte se ei kuitenkaan vaa liiku?

    • zxd

      Hei etsin kanssa vinkkei mutta spagaan vaan pari 9cm

    • Anonyymi

      Haluisin itekki

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      274
      2903
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1526
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1250
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1187
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1180
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      22
      1058
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe