Miesten mahakarvat

pojankloppi17w

Mitä mieltä te naiset olette pitääkö vai eikö pidä miehellä olla "mahakarvoja" ja jos ei niin millä saa helpoiten pois?

10

3326

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Homomies84

      Siis, ellet vahaa, sokeroi tai epilaattorilla vedä puhtaaksi, ne karvat tulee vaan vahvempina takaisin.

      Tosin, en oikeen suosittele että teet mitään niille. Suurimmalla osalla nuorista miehistä mahakarvat muodostaa sellasen aika seksikkään raidan, ja jos menee koskemaan siihen, se ei kasva yhtä hyvin takasin.

    • Homomies84

      Siis mitä tarkoitin tolla edellisellä viestillä on, että karvat kasvaa usein takasin paksumpana, ja rumempana jos siihen luonnolliseen menee koskemaan. Kunhan saa karvat tyveä myöten pois, niin voi saada hyvän tuloksen

    • heteromies88

      Minä miehenä vastaan naisellisen vastauksen "Sillä ei ole mitään väliä mitä muut on mieltä" Mie ajain kaikki karvat hittoon! Tykkäs muijat siitä tai ei!

    • heteronainen89

      älä aja! karvoja kuuluu olla

    • mahakarva

      se "raita" navasta alaspäin on uskomattoman seksikäs, sitä älä ainakaan poista!

    • turjaani

      Muistan kun 14v. toivoin että alkais ne karvat viimein kasvamaan. No vuosi meni, aloin toivoa että loppuis se karvan kasvu :D

      Nyt 15 vuotta myöhemmin olen jo luovuttanut, olen etukropasta todella karvainen tapaus. Työkaveri joka on Iranista, jossa miehet ovat myös todella karvaisia (usein naisetkin) nauroi karvaisuudelleni. Eli sillä mallilla.

      Noh ei sen väliä, ainakin erottaa onko mies vai nainen ilman että tarttee housuja avata.. :D vaimokin sattuu tykkäämään, niin mikäs tässä on ollessa! Rintakarvat hulmuten kohti uusia seikkailuja!!

    • sgsgshbs

      Miehillä saa ja pitääkin olla karvoja. Kainaloiden ajaminen on kuitenkin ok ja toivottavaakin.

    • Kyllä karvainen mies on seksikäs, varsinkin maha- ja rintakarvat ;)

    • Toinen pojankloppi

      Noh jos vähän tätä samaa keskustelua jatkettaisiin niin miten on, onko mielipiteet asiaan muuttuneet? Ja entäpä jos mahan karvoitus on siis hieman laajemmalla alueella kuin sellainen pelkkä ohut viiva navan alla(hieman paksumpi viiva joka alkaa käytännössä rintakarvoista)? Antaa kaikkien karvojen kasvaa vaiko pois?

    • 15+5

      Millon te ihmiset opitte ettei ajaminen vaikuta karvan (oli hius tai munakarva) laatuun? Se juuri, josta karva kasvaa ja joka määrää karvan laadun, EI koe mitään muutosta kun karva katkaistaan. Se vain hetken tuntuu siltä, kun karvat jatkavat kasvuaan ja ilmestyy terävä sänki. Lopulliseen pituuteensa päästessään ovat aivan samanlaiset kuin ennen ajoa.

      Eli voitte huoleti ajella vaikka ihan kaikki karvat koko kropasta, ne eivät kasva rumempina tai parempina takaisin.

      Ja aiheeseen, minua ei haittaa miesten karvoitus. Selkäkarvat ovat vähän omituisia, mutta muuten mies saa mielellään karvainen. Karvattomat miehet ovat kuin esimurrosikäisiä...yök.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1699
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1584
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      70
      1458
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      54
      1435
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      51
      1349
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1298
    7. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      79
      1217
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      11
      1158
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1130
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1121
    Aihe