AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!

/   /  / Nordea verkkopankki

Nordea verkkopankki

9 Vastausta 275 Lukukertaa
Mitä ihmettä, sivu näytti, että ei ole turvallinen, varmennusvirhe. Suljin jopa koneen ja avasin uudelleen, sama juttu. Valitsin kuitenkin että jatka vaikka ei suositeltu. Kävin yhden maksun maksamassa ja äkkiä pois. Kai sen pankissa on vika, koska mikään muu sivu ei ilmoittele, että riski sivulla. Minulla on koneella kuitenkin Norton ja sekin on ihan ajantasalla, sen katsoin. Onko kenelläkään muulla tuota herjaillut? Ja mistähän johtuu. Nordea on kurja pankki siitä, että se ilmoittele mitään virheistä tai muuta. Asiakkaan aliarvioimista.
Nordealla on sertifikaatti päässyt vanhentumaan... eli tosi perusmoka.

Nordean FAQissa lisäksi lukee:

Miksi selaimeni ilmoittaa vanhentuneesta serfitikaatista?

Tarkista, että tietokoneesi päivämäärä ja kellonaika ovat oikein. Väärästä päivämäärästä johtuen selain voi luulla, että pankin käyttämä sertifikaatti on vanhentunut. Nordean sertifikaatit ovat aina ajan tasalla.

...muka aina ajan tasalla...LOL
Sama juttu täällä, ehdin myös jo säikähtää, että omassa koneessa on joku virus..
Mä odottelen että saavat asian kuntoon ennenkuin siirryn maksamaan mitään. Ei luulisi olevan monimutkainen juttu korjata asia.
Asiakaspalveluun soitettu. Varayhteyttä käyttämällä voi kirjautua turvallisesti!
Minun täytyy napsauttaa visa electronin nettimaksu päälle, ja sitä ei voikaan tehdä varayhteydellä. Milloinkahan toimii taas turvallisesti?
Loppuviikolla toimii taas hyvin. Tai sitten ei.
On se ollut koko ajan turvallista, sillä ei tuo suojausvarmenteen vanhentuminen haittaa mitään niin kauan kuin asiakas on varma että on oikealla sivustolla.

No joka tapauksessa on korjattu nyt:

http://newsroom.nordea.com/fi/2013/06/05/varmennusvirhe-ei-vaikuta-verkkopankin-toimintaan/
Mitäpä se auttaa oli turvallista tai ei, kun sivulle ei pääse ollenkaan. Tyypillinen vastaus pankilta, ei asiakkaasta tarvitse välittää. Auta armias kun maksut pankille myöhästyvät niin johan alkaa kauhea huuto ja haloo.
Toivottavasti on vielä jumissa kun pitäisi lainaa lyhentää. Eipä voi lyhentää jos ei pankki avaa luukkujaan maksajalle.
 /   /  / Nordea verkkopankki

Asiantuntijat

• SincityNaisille ja pariskunnille sunnattu intiimituotteiden erik...

Keskusteluhaku

Laaja haku

Lisää keskusteluja aiheesta

Tietoa mainosten kohdentamisesta