Saunalahden toiminta täyttä ...

SäästöäJokaHetki

Jo on maailma mennyt kummalliseksi.. Olisin halunnut ottaa saunalahdelta liittymän, johon kuuluu netti, puhetta ja tekstiviestejä. Katselin hintoja ja törmäsin sellaiseen etten voi ottaa liittymää hyväksymättä, että minulle lähetetään mainoksia saunalahdelta ja yhteistyökumppaneilta tekstiviestein ja sähköpostilla. Todella hämmästyttävää, että en saa valita tahdonko niitä mainoksia vai en vaan ne tulevat pakollisina liittymän mukana.. Mielestäni tuo on törkeää..

Ja toinen todella hieno lisuke kyseiseen puljuun on puhelinmyynti. Minulle soitti puhelinmyyjä, joka kauppasi 4g nettiä ja puhelinliittymää ja mitä kaikkea muuta tarjolla olikaan. Koska minulla oli tarkoitus vaihtaa liittymätyyppiä jokatapauksessa, ajattelin että tämä näpsäkkä myyjähän sen tekee puolestani. Eipä vain onnistunutkaan. Olisin halunnut vaihtaa edullisempaan pakettiin, mutta tämä ei käy, koska heitä on kielletty tarjoamasta halvempaa ja myymästä minulle edullisempaa pakettia.. EI HYVÄÄ PÄIVÄÄ?

Haluaisinkin herättää näistä asioista keskustelua ja kysyä josko joku viisaampi osaisi kertoa miten tämä on mahdollista.. Asiakas ei saa sitä mitä haluaa missään tilanteessa?

Oletko sinä tullut jollain tavalla kusetetuksi kyseisen puljun toimesta?

4

283

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • esa3esa

      EI NE halvempaa voi kieltää mut myyjä menetä rovosiot näin on ei suostu myymä

    • vneuvos kau

      No menin Elisa myymälään näyttämään puhelinta joka ei toiminut.
      Myyjä sanoi että sim kortti pitää vaihtaa
      Sitten sanoi että saat samaan hintaan saunalahden liittymän jolla
      voit soittaa ja lähettää tekstiviestejä rajattomasti kuukauden aikana
      ja kaupan päälle tulee vielä elisan viihdepaketti. Edellisessä liittymassä oli sama hinta. Myyjän olisi pitänyt tarjota halvempaa puhelin liittymää. Mutta teki silmän kääntö tempun en olisi halunnut elisa viihdepalvelua. Tähän paperiin allekirjoitus ja nimen selvennys Totesin viihdepalvelun huonoksi..Näkyy samat kanavat kun telkkarissa
      lisäksi joitakin ulkomaalaisia uutiskanavia
      Muut kanavat maksullisia elisan leffa vuokraamo 4 euroa / Leffa/vuorokausi.
      Yritin puhelin soitolla purkaa sopimuksen, sitten Elisan Asiakas palvelu henkilö yritti sotkea puheeni kysymällä viisikertaa no mikäs siinä on vikana.Yhteys kuluttajan suoja-asia mieheen, joka kertoi että jos ei purkaminen hoidu,Sitten yhdeyden otto minuun, niiin hoidetaan asia kuntoon.

    • ZZZ1

      Vai sim kortti pitää vaihtaa.

      Minun vanhemmille (ikä about 80v) kävi samoin. Vanha SIM-kortti takkuili, eivät osanneet netistä tilata uutta ja vaihtaa puhelimeen, ja minä lomareissulla. Olivat menneet myymälään korttia vaihtamaan. Lopputuloksena "kaupan päälle" puhepakettia ja 4G datapakettia. Eivät edes käytä kännykän nettiä, mutta kun myyjä suositteli. Sanoisin, että kusetusta.

    • Moi ZZZ1,

      ikävä kuulla, että näin on käynyt. Tapausta sen tarkemmin tuntematta on vaikea kommentoida tätä enempää. Näissä tilanteissa kannattaa ehdottomasti olla aina mahdollisimman pian yhteydessä asiakaspalveluun, tai käydä myymälässä selvittämässä tilanne :)

      Jarkko / Saunalahden Palstatiimi
      http://palsta.saunalahti.fi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      19
      1661
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      29
      1319
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      64
      1224
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1132
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      28
      1066
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1045
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1009
    9. Paske perse pillu

      Kulli seksi hiv
      Ikävä
      6
      1003
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1001
    Aihe