Kiiasteille lunta tupaan

ja reilusti

Lukekaas huolella uuden Octavian koeajo tännään ilmestynestä Tekniikan Maailmasta. On ero Kiialla ja autolla kuin yöllä ja päivällä. Täytyy olla aika pöljö Kiiafani, jos vielä...

42

1025

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jotain rajaa

      Just. Onko Skodan takuu nyt pidentynyt - 8 vuotta vai mitä?

      • SOKOLOOTA

        On Pirkka Audi .


    • työväen autot

      Skoda perinteisenä työväen automerkkinä yrittää kalastella ostajia Kialta, jonka taas on valinnut monet perinteisen Konelan vanhat asiakkaat.

      • VAI LUNTA

        Tupaan ? Tällä helteellä ?
        Eihän sitä ole ulkonakaan .


      • ladoillakin ajanut

        Oliks Konela Ladan maahantuoja?


    • Ei tuleva octavisti.

      Autojen erot ovat tänä päivänä melko pieniä. Kun merkki peitetään ohjauspyörästä ja kuljettaja viedään autoon side silmillä, hän joutuu ymmälleen, kun ei tiedä mitä autoa ajaa. Näin ennakkoasenteet karisevat ja arvostelu muuttuukin paljon vaikeammaksi.

      En ole lukenut tuota TM:ää, mutta ei Octavia mikään ihmeauto ole. Se on aika mitätön harmaavarpunen, jossa ei mikään ominaisuus nouse erityisesti esille. Moneen ostajaan autolehtien kehut vaikuttavat liikaa, ja ostospäätös ei synny omien kokeilujen tuloksena, vaan päätöksen on jo tehnyt TM:n tai jonkun muun lehden koeajaja.

      Kaikenkaikkiaan ihmiset tykkäävät autoista, jotka eivät herätä huomiota eivätkä kateutta. Octavia on sellainen. Auto toisten joukossa, jolla pääsee paikasta A paikkaan B,, mutta ei juuri sen enempää. Persoonaton ja tylsä.

    • 5+15

      Mikähän aloittajaa vaivaa, sama idiootti käy kylvämässä viestiään usealle palstalle. Onko se niin pirun vaikeata ymmärtää että jokainen autoilija ajaa sellaisella autolla kuin itse haluaa tai mihin on varaa tms. Aivan turha yrittää tuollaista turhanpäiväistä aivopesua, itse ostin uuden Rion koska siinä hinta, laatu, takuu, koko ja varustetaso olivat juuri sopivat minulle.

    • 6uyw46u

      Nämä massapostaajathan elävät edelleenkin vanhempiensa kellarissa. Ilmankos heitä ahdistaa.

      • totta on

        peräkammarissa ovat. liekö skotalla saa naista ollenkaan?


    • d4rr

      Tämä juttusi on jo Hyundai palstalla.

    • Rautakaula

      Sinulle pöljä taitaa Tekniikan Maailma-lehti olla se ainoa totuuden lähde? Kun tulet aikuiseksi, huomaat varmaan, että totuus löytyy lopulta omien kokemuksien kautta ja kunhan korvienvälisi ovat kuivuneet ja olet saanut aivan oman ajokortin.

      • näin on

        Joo, varsinkin jos siellä Kiaa kehutaan se ei ole enää luotettava lehti siinä tapauksessa.


      • Kyllä kansa tietää
        näin on kirjoitti:

        Joo, varsinkin jos siellä Kiaa kehutaan se ei ole enää luotettava lehti siinä tapauksessa.

        Eikös TM ole perinteisesti kehunut Vag-konsernin tuotteita. Jopa niin paljon että tieto on myös levinnyt kansan keskuuteen.


    • Pois tieltä mäntit

      Mä menen skodallani kaikista tientukoista (kiioista) ohi.

      • VARO.

        Ettei öljy lopu koneesta .


      • ...
        VARO. kirjoitti:

        Ettei öljy lopu koneesta .

        Nostetaas tää


    • pölöjä akka

      skoda on skoda ja sitä ei koskaan tuu!! en ostas vaikka ilman saisi.Mun mielipide!.

      • Totta turiset

        Mahdotonta on ostaa jos ilmaiseksi saa


    • paras on paras

      28 vuotta Skodalla ilman vikoja. Repikää kiastit siitä..

      • aatuutilullaa

        Muistelehan vähän tarkemmin.
        Aika kun kultaa muistot.


      • Anna unen tulla jne
        aatuutilullaa kirjoitti:

        Muistelehan vähän tarkemmin.
        Aika kun kultaa muistot.

        En muista laulun sanoja enempää.
        Skodalla silti mennään, ei huolen häivää, kaikki toimii toisin kuin kialla.


      • Repe Helismaa
        Anna unen tulla jne kirjoitti:

        En muista laulun sanoja enempää.
        Skodalla silti mennään, ei huolen häivää, kaikki toimii toisin kuin kialla.

        "Skoda-romusi kanssa sä sänkyyn hiivit, ja siitä Hollywoodiin aatosten siivin.
        Itsesi uneen itkit ja uniin onanoit".


      • KESÄLAULU
        Repe Helismaa kirjoitti:

        "Skoda-romusi kanssa sä sänkyyn hiivit, ja siitä Hollywoodiin aatosten siivin.
        Itsesi uneen itkit ja uniin onanoit".

        Vielä on Skodaa jäljellä , vielä voit koneen tärvellä
        olisit aatellut järjellä.
        Vielä remppalaskun saat.


      • Jaahastajoo

        Onko jo peräti 30 tuhatta mittarissa?


      • Rauno
        Jaahastajoo kirjoitti:

        Onko jo peräti 30 tuhatta mittarissa?

        Minun kuusivuotiaassa skodassa on yli 30 000 km mittarissa. Ja hyvin on pelannut.


      • auno mahonen
        Rauno kirjoitti:

        Minun kuusivuotiaassa skodassa on yli 30 000 km mittarissa. Ja hyvin on pelannut.

        Oho. Että ihan peräti 5000 km vuodessa. Eihän sillä enempää uskalla ajaakaan. Joko nokkaketju rallattaa?


    • Ocu rules
      • OCU KULES

        Siinä ei testivoitot auta, kun kone
        sanoo bumTSIbum ... savun hälvettyä
        katsotaan paljonko artisti JOUTUU maksamaan.


    • pikku peräkammaristit

      Nyt pistetään skeidapellee aika pahasti lysyyn. Niillä tuloo itku kun niiden kenkälaatikkoo haukutaan. No, hehän itkevät jo, provoamalla muiden sivuilla. Yhyyyy...

    • Pärnäsen korjaamolla

      taitaa skootan omistajan aika nyt mennä kun ei pariin päivään ole joutanut räksyttämään Kia palstalla.

      Lapsuudessa opittu runo tähän kevennyksenä:
      Osta skoota
      Neljä pyörää ja loota
      Helppo purkaa ja koota.
      Takuukorjauksissa tarjotaan eioota.

      • loota on auto

        Kia = kaikkien idioottien auto


      • HeHeHehe..
        loota on auto kirjoitti:

        Kia = kaikkien idioottien auto

        Ihan ittekö keksit ?


      • Ei lsootaileva
        loota on auto kirjoitti:

        Kia = kaikkien idioottien auto

        Vast. Loota on auto:osu ja uppos.
        Tuntuuko skodaviestien lukeminen sielussa asti? Varmaan raastavaa ajaa itäblokin autolla.


      • Skodaileva
        Ei lsootaileva kirjoitti:

        Vast. Loota on auto:osu ja uppos.
        Tuntuuko skodaviestien lukeminen sielussa asti? Varmaan raastavaa ajaa itäblokin autolla.

        Kia ei ole auto. Se on kallista kakkaa koreanmaalta.


      • ,,,,,,,,.,.,
        Skodaileva kirjoitti:

        Kia ei ole auto. Se on kallista kakkaa koreanmaalta.

        Onko autosi korjattavan dsg:n vai TSI:n takia? Vai mikä saa sut tänne itkemään? Menikö kenties takuu jo umpeen? Ei sitä skodaa turhaan skeidaksi ole kutsuta.


      • itävailänsi
        Skodaileva kirjoitti:

        Kia ei ole auto. Se on kallista kakkaa koreanmaalta.

        Huvittavaa sinun viestissäsi on täydellinen tietämättömyys autoista ja valmistuksesta. Skodaa ja Kiaa valmistetaan melko lähekkäin. Kia on suunniteltu saksassa (mm. Audia suunnitellut Peter Schreyer) ja valmistetaan Slovakian Zilinassa (Ceed / Sportage).
        Skoda puolestaan on suunniteltu myös Saksassa (Vag-konserni) ja valmistetaan Mladá Boleslavissa Tsekin tasavallassa. Maantieteellistä eroa on hieman yli 300km.

        Kannattaa miettiä josko on paha paskahätä niin kannattaako paskantaa omaan housuun. Säästä tulevat aivopierusi ja käytä energia tosiasioiden opiskeluun.


    • Kialla ajanut 235tkm

      Vissiin viestiketjun aloittaja saanu jo mopokortin :)

    • skodaisti

      En ymmärrä. Itselläni on Skoda (Octavia) ja olen siihen tosi tyytyväinen. Kuitenkin pidän Kiaa hyvänä merkkinä (myös Huyndaita) ja olen ajanut monia Kia malleja ja voisin ihan hyvin ostaa itsellenikin.....
      en käsitä miksi pitää tulla avautumaan tänne ja antamaan "kiiasteille lunta tupaan". Kia on hyvä merkki ja johan sen myyntiluvutkin kertovat

      Tulee vähän mieleen lasten hiekkalaatikkoleikit.

      • kndfkz

        Skoda ja Kia on kakkoja. Molemmat. Bimmeri se olla pitää!


    • ukm 1

      Olen ajellut yli viissataa tuhatta kialla ilman isompia remontteja skodalla kolmesataa tuhatta ja vaihteisto laukesi.

      • Erppy

        No ei tainnut olla ainakaan DSG skoda jos 300tkm pääsit?


    • lumeton tupa

      Ei minun tupaan ole tullut yhtään lunta, ajan kiialla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      164
      2783
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2011
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2006
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      88
      1816
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      68
      1557
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1212
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe