Missä Oulun huonoin palvelu?

Viimeinen kerta

Menin Tauno Tasanto Oy:lle ostamaan laakeria. Ovi oli auki, kello oli 16.03.
Kun astuin sisään, myyjä karjaisi isolla äänellä, että liike on mennyt neljältä kiinni ja enää ei palvella.

Harvinaisen huono palvelu. Tuskimpa enää astun ko. liikkeeseen. Laakerin ostin toisesta liikkeestä

Missä sinä olet saanut erityisen huonoa palvelua? Kerro

111

8264

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kompijainen

      Sepä ikävää. Minä olen saanut huonoa palvelua kotona. Eihän siinä sitten lopulta auttanu ku laittaa puoliso kiertoon. Nyt voi kattoo vaan peiliin jos ei palvelu pelaa.

      • ehdotus2

        No voi , olisiko kannatanut sittenkin pitää puoliso, olisitte yhdessä opetelleet parempaa palvelua. Onhan mukavampi kaksin kuin yksin.


    • Myyjähän se minäki

      Niin se on. Liike menee kiinni niin menee kiinni. Olisit menny aikaisemmin. Itseäki vituttaa asiakkaat jotka tulee ostoksille viimetipassa. Sitten alkaa kauhea tinkaus hinnasta... Paras on ollut että olisi pitänyt jäädä tunniksi odottamaan asiakkaan tuloa. Enpä jääny koska palkkaa en siita ajasta saa.

      • mietippä

        Etkä tuolla asenteella saa uutta työpaikkaakaan. Jokainen myyntimarkka tukee sinunkin työpaikkasi pysyvyyttä


      • Myyjähän se minäki
        mietippä kirjoitti:

        Etkä tuolla asenteella saa uutta työpaikkaakaan. Jokainen myyntimarkka tukee sinunkin työpaikkasi pysyvyyttä

        Ei haittaa vaikkei saakkaan. Vituttaa nuo perseaukiset tinkaajat. Tullaan liikeeseen kun euroopan omistajat. Muutaman euron ostokset maksetaan luottokortilla. Ja kauhee leuhotus päällä kokoajan. Saapa välillä hyvät naurut...


      • Anonyymi

        Tietenkin se, että miksi ovi oli auki, jos liike oli kiinni. Minusta olisi pitänyt palvella tämä asiakas.


    • Tasan§6

      Mistähän sinä sen laakerin neljän jälkeen enää löysit?

      • Vartinyli§6

        Se varmaan osti sen seuraavana päivänä.


      • Anonyymi

        Kailatec.


    • Lihapiilo

      PUUILO

      • Anonyymi

        Sielä vaan ei myyvä laakereita...


    • Heimo2013

      Harvinaisen pöljää mennä kauppaan jos se on kerran jo suljettu. Miten yleensä pääsit sisään?

      • Ollin kurjuus

        Harvinaisen tyhmä kysymys, vaikka aloittaja erikseen mainitsi oven olleen auki :D


      • Anonyymi

        Biltema ja Motonet. Ikh.


      • Anonyymi

        Kauppani on auki jos ovi aukeaa, jos haluan olla rauhassa laitan oven lukkoon.


    • Veronmaksaja1

      No,
      huonoin palvelu on tietenkin Oulun tk:ssa ja Oulun lastensuojelussa. Varsinkin viimeeksi mainitussa ylimielisiä ja jotenkin tympääntyneen ja sanalla sanoen työkyvyttömän oloisia, niin, naisia enimmäkseen. Samat määret kyllä sopivat myös tk:n avustajiin ja hoitajiin.

      • 13171317

        Hehee, jos oot muninut elämäs niin että lastensuojelun on pitänyt puuttua niin kyllä se vika on lähes poikkeuksetta siinä idiootissa joka lastensa asiatkin saa sotkettua. Mutta nämä idiootithan eivät osaa muuta kuin syytellä muita ja vinkua niin ei ihme että hommat kusee eikä mikään mene koskaan hyvin. Ei edes säälitä nämä vässykät. Vähän kuin eläintarhan gorillat, mutta niitäkin arvostan enemmän kuin em. vässyköitä.


    • Kaijonharjussaesim

      Apteekeissa on tupisemalla puhuvia farmaseutti-myyjiä jotka eivät osaa olla edes muodon vuoksi ystävällisiä.

      • Tuppisuuko?

        Täh? Kaijonharjun apteekissa olen ainakin saanut hyvää palvelua.
        Kyllä se on niin monessa tapauksessa omasta asenteestakin kiinni ja pitääkö se punainen matto rullata joka kerta jalkojen alle että on tyytyväinen.
        Hymyile, niin sinullekin hymyillään! Toimii joka kerta!


      • Nuorille pisteet
        Tuppisuuko? kirjoitti:

        Täh? Kaijonharjun apteekissa olen ainakin saanut hyvää palvelua.
        Kyllä se on niin monessa tapauksessa omasta asenteestakin kiinni ja pitääkö se punainen matto rullata joka kerta jalkojen alle että on tyytyväinen.
        Hymyile, niin sinullekin hymyillään! Toimii joka kerta!

        Kaijonharjun apteekin nuori farmaseutti on poikkeuksellisen ystävällinen, ja asiansa osaava. On niitä harvoja joka kyselee, mitenkä lääke on sopinut, ja onko sillä ollut sivuvaikutuksia. Farmaseutit yleensäkin voi erotella nuormpin, ja keskiikäisiin käytöksen, ja palvelun suhteen. Keskiikäisillä on iskenyt päälle virallisuus, ja jäykkyys, ilmeisesti valkoinen takki tuo ylemmyyden tunnetta, ja haluttaisiin kuulua ylempään kastiin. Itse olen testannut eri ammattiryhmien edustajia sanomalla poislähtiessäni kiitos, ja hei, silloin ei tule vastausta 40v ylittäneiltä farmaseuteilta.


    • ex asiakas?

      http://www.ravintolamilan.com/ Käytiin tänään syömässä pufee vaimon kanssa n.klo 16:30. täytyy vain todeta että olipas jälleen onnettoman makuset ruuat ja kylmät myös. Tämä ei valitettavasti ollut ensimmäinen kerta. Maksoimme ruuasta kuitenkin 19,80€ eli luulisi saavan edes lämpimän ruuan.

      • Fghjjhfffgbb

        Mitä ruokaa oli? Palvelu ja laatu on kaksi eri asiaa.
        Oliko tuo 19.80€ siis henkilöltä vai kahdelta?

        Mutta paskin palvelu on ollut Oulun aseessa ainakin.
        Sitten näissä Tarviketoreissa ja muissa on sika outo tekaistu kiire aina muka päällä - samoin Hesellä ja Mäkissä jne.


    • hbewa

      Tekaistu kiire saa näyttämään siltä että liikkeellä menee hyvin ja on asiakkaita.

    • jussipussi67

      No en ole onnettomampia myyjiä ja sekasempaa myymälää nähnyt kuin Toppilan Tokmanni, se on ihan huippu kaikilla mittareilla.

      Onneksi sinne on nyt ilmeisesti palkattu muutama nainen jotka osaa jopa sanoa päivää ja hymyillä. Harvinaista herkkua tuossa myymälässä.

      • Tyytyväinen asiakas

        Ei minulla ole pahaa sanottavaa Tokmannin myyjistä. Paitsi se miespuolinen joka asiakkaalle puhui pelkkää paskaa kun tämä kysyi jotakin moottoriöljystä.
        Yksi kassatytteli kelpaisi minunkin kainaloon, vaan eipä sellaiset vapaana liiku, joten unohdetaan asia...


      • Anonyymi
        Tyytyväinen asiakas kirjoitti:

        Ei minulla ole pahaa sanottavaa Tokmannin myyjistä. Paitsi se miespuolinen joka asiakkaalle puhui pelkkää paskaa kun tämä kysyi jotakin moottoriöljystä.
        Yksi kassatytteli kelpaisi minunkin kainaloon, vaan eipä sellaiset vapaana liiku, joten unohdetaan asia...

        Minusta Tokmannin myyjät ovat ihan ok. Ainoa huono puoli, ettei heitä tahdo löytyä, erityisesti "rautapuolelta".


    • jussipussi67

      niin ja aloittajalle vielä, on kyllä minunkin mielestäni aika pöljää ja ylimielistäkin kävellä kauppaan sulkemisajan jälkeen - oli myyjä sitten ehtinyt sulkea oven tahi ei - ja odottaa saavansa iloista palvelua. Asiakas ei aina ole oikeassa.

      • ruojat perkeleet

        TOLLOT eivät osaa katsoa aukioloaikoja
        kävelevät vaan pokkana sisälle tinkaamaan


      • Anonyymi
        ruojat perkeleet kirjoitti:

        TOLLOT eivät osaa katsoa aukioloaikoja
        kävelevät vaan pokkana sisälle tinkaamaan

        Tollo kauppias jos ei älyä laittaa ovea kiinni, ja jos väkeä lappaa niin paljon, että ei ehdi sulkemaan ja harmittaa, niin kannattaa ehvä harkita alan vaihtoa.


    • Öäääöö

      Tauno Tasanto OY ei ole enään perheyritys.Nykyinen nimi on Porin Laakeri Oy,minkä omistaja löytyy Ruotsista.Niin palvelu on muuttunut...

      • 22fghj

        tasanto ei myy yksityisille laakereita.
        vain yrityksille.


      • Pansuuniukko
        22fghj kirjoitti:

        tasanto ei myy yksityisille laakereita.
        vain yrityksille.

        Täh, olenko poikkeuksellisen onnekas kun olen saanut laakereita ja tiivisteitä vielä elokuussa 2015 vaikka en enää ole ennakkoverorekisterissä, ja ilman pankkikorttiakin maksu onnistui euroilla.


      • Anonyymi

        Tasanto ei myy enää muille kuin naamioituneille rahattomille. Minä ostan vain rahalla rehellisesti naamani näyttäen ja siis muualta. Nähtävästi kauppa kävi liian hyvin, kun piti asiakaskuntaa vähentää.
        Tuntemattomia ovat minulle kaupankäynnin salat!


    • Tere

      Korpisähkö. Välttäkää siis sitä

    • ihmepaikka

      Laukkumaailmassa on todella huonoa palvelua. Vaalea myyjätär ei tiedä mitä asiakaspalvelu tarkoittaa.

      • Huono

        Samaa mieltä Laukkumaailmasta. Matkalaukun vetoketju irtosi ompeleen reunasta heti välittömästi,ei mitään takuuta ja todella ynseä palvelu.


      • Laukkufriikki

        Laukkumaailmassa myyjä ei ole asiakaspalvelusta varmaan kuullutkaan. Vittuilee asiakkaille päin naamaa. En käy enää enkä suosittele kellekään.


      • Anonyymi

        Joo ei kannata mennä. Ostin olkalaukun jonka olisin halunnut palauttaa yhden laukussa ilmenneen ongelman takia niin ei ottanut takaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo ei kannata mennä. Ostin olkalaukun jonka olisin halunnut palauttaa yhden laukussa ilmenneen ongelman takia niin ei ottanut takaisin.

        Ostin sen Oulun Laukkumaailma -liikkeestä.


    • Omakin elämä?

      Töissä ne myyjätkin vaan on. Ei pitäisi odottaa liikoja ihmisiltä.

    • justiinsajoo

      Töissäpä hyvinkin, mutta asiakkaalle ei kuulu huutaa tai vittuilla. Tuotteet lahoaa käsiin ja palautus ei onnistu. Ei huvita vaihtaa paskaa tuotetta toiseen paskaan.

    • Joki virtaa

      Isot liikkeet kaupungissa ovat asiakaspalvelultaan parempia kuin sanotaan vaikka joku kyläkauppa maalla jossa kaikki ns "tuntee toisensa". Asuin maalla 80-90 luvulla ja voi sitä joka joutui kylän hampaisiin, kaupassa sai kuulla avointa vittuilua päin naamaa myyjien taholta. Olivat kuin kylätuomareita olevinaan. Tämä tapahtui Oulun lähikunnassa. En uskalla paljastaa paikkaa mutta nyt tekis mieli kysyä niiltä tyypeiltä, mitä vittua toisten yksityisasiat teille kuuluu? Osaiskohan ne edes hävetä käytöstään?

    • Huonoa palvelu

      Millon RajakylänKirjaston hapan naamat alkavat tervehtiä.Muka ruutua tuijotetaan eikä olla huomaavinaan asiakaita.

    • LIFE KETJU

      Oulussa Lifen luontaistuotemyymälöissä melkeimpä kaikki myyjät ovat hyvinkin tympeitä,naama rutussa,.
      Etenkin raksilan prisman Life kauppa vois pitää kurssit myyjille,täytyishän sitä tietää tuotteistakin jotain,kun niitä myy.

    • iPadin ostaja

      Verkkokauppa.com:ssa Kaakkurissa. Ylimielisiä ja töykeitä myyjiä. Kävin katsomassa tabletteja, mutta kaupat jäi tekemättä koska saamani "palvelu" oli niin ala-arvoista. Marssin Giganttiin, josta löytyi palveluhalukkaita myyjiä.

      • ensi kerralla geehen

        Sama kokemus. Yrmyn näkönen myyjä vaan lymyili tietokoneen ja tiskin takana eikä suostunut tulemaan esittelemään kännyköitä. Vaimo osti sitten halvimman nokialaisen, mutta olis ostanut paljon kalliimman jos myyjä olis vaivautunut poistumaan nettipelinsä äärestä. Kummallista miten asiakkaat pelottavat joitakin myyjiä, kun pitää paeta tiskin taakse. Ilmeisesti liian hyvät palkat. Myyntiahne myyjä kiertelee asiakkaan joukossa ja tekee hyväkatteista kauppaa - niinkuin Gigantissa!


      • Tietokone ostaja

        Johtuuko ostajasta .Olen tosi tyytyväinen tähän liikkeeseen ne jopa sanoo että entinen käy kyllä ei kannata ostaa koko yhdistelmää kun olimme pöytätietokone yhdistelmää ostamassa .Kiitos Kaakkurin Verkkokaupanmyyjille palvelusta


      • verkkokaupanmykät
        ensi kerralla geehen kirjoitti:

        Sama kokemus. Yrmyn näkönen myyjä vaan lymyili tietokoneen ja tiskin takana eikä suostunut tulemaan esittelemään kännyköitä. Vaimo osti sitten halvimman nokialaisen, mutta olis ostanut paljon kalliimman jos myyjä olis vaivautunut poistumaan nettipelinsä äärestä. Kummallista miten asiakkaat pelottavat joitakin myyjiä, kun pitää paeta tiskin taakse. Ilmeisesti liian hyvät palkat. Myyntiahne myyjä kiertelee asiakkaan joukossa ja tekee hyväkatteista kauppaa - niinkuin Gigantissa!

        Eivät ole minullekaan puhelinta myyneet. Tuppisuu myyjä ei saa sanaa suusta, vaikka siltä jotain kysyy. Ei esittele eri vaihtoehtoja ja ominaisuuksia. Ja muutamankin kerran näin on käynyt, kun ollut niin huono tuuri, että tämä mykkä ja ylimielinen mies on ollut töissä.

        Vuosia ostin kaiken elektroniikan kotiin ja töihin verkkokaupasta, mutta tämä epäkohteliasta puhelimien myyjä, on saanut vaihtamaan liikettä. Ei tuolloisessa paikassa viitsi asioida, missä ihmisiin suhtaudutaan ylimielisesti. Terveiset vaan sulle iso tukeva.


      • Anonyymi
        ensi kerralla geehen kirjoitti:

        Sama kokemus. Yrmyn näkönen myyjä vaan lymyili tietokoneen ja tiskin takana eikä suostunut tulemaan esittelemään kännyköitä. Vaimo osti sitten halvimman nokialaisen, mutta olis ostanut paljon kalliimman jos myyjä olis vaivautunut poistumaan nettipelinsä äärestä. Kummallista miten asiakkaat pelottavat joitakin myyjiä, kun pitää paeta tiskin taakse. Ilmeisesti liian hyvät palkat. Myyntiahne myyjä kiertelee asiakkaan joukossa ja tekee hyväkatteista kauppaa - niinkuin Gigantissa!

        Ainoa, että Gigantti ja myös Power pakkomyyvät liittymän vaihtoa, Verkkokauppa.com ei, Siksi asioin Verkkokaupassa ja olen saanut ihan asiallista palvelua.


    • ammatilaselle next

      Oulun kosmetologikoulu.
      Puhelimessa opiskelija kertoi laveasti sarjahoitoon liittyvästä alennuksesta. Kun olin vaivalla järjestänyt itselleni ajan hoitoon, niin kukaan ei kertonut hoidosta mitään tiskillä, kyseistä opiskelijan lupaamaa alennusta ei ollut olemassakaan ja seuraava alennustarjous olis vasta seuraavassa kuussa.
      itse hoito oli epämiellyttävää kun opsikelija ramppasi jatkuvasti häiritsemässä muka hiipien kurkkimaan verhon raosta, että kaikki on hyvin, rentouduppa siinä. Sitten opettaja tuli repimään lämpöhoitohihnat auki keromatta eli oli todellatympeää ja ammattitaidotonta touhua. On turha vierittää omia virheitä näiden opsikelijoiden niskaan jolta tämä koulu lypsää rahat ja mainekin on arveluttava.
      Opettaja lupasi hövelisti katsella jonkinlaista kompromissiratkaisua hintaan mutta sitä ei koskaan tullut.
      Lopetin hoitosarjan kesken sillä palvelu oli niin ala-arvoist aja tökkivää-vaikka olisi kuinka opiskelijavetoinen kosmetologipalvelu, ei asiakkaan tarvitse kärsiä hoidon laadusta, 80 euroa meni hukkaan ja paskan maku jäi touhusta.
      Olen käynyt Osakilla leikkauttamassa hiuksiani ja se oli palvelukokemuksena aivan toista maata vaikka opiskelija leikkasi, siellä arvostettiin asiakasta ja opettaja kohteli oppilasta arvokkaasti.
      En suosittele kenellekään kosmetologikoulua, kyllä useamman vuosikymmenen aikana tulisi palvelun laadun näkyä- taitaa paikalla olla asennevamma.

    • gtfo1

      Elisa Shopitissa !!!

    • ei ikinä

      oulun ikl

    • gjkko

      Tämäkö on sitä nykyaikaa? Itse töppää jossain kaupassa ja menee sisään kun ei enää pitäisi. Tai kaupassa ei ollutkaan sellainen tarjous mikä luvattiin. Tai ei mielestään saanut hyvää palvelua. Tämä kaikki pitää kirjoittaa netin mielipidesivustolle muiden luettavaksi.

    • aerhehwthwrthwrtwrjt

      Sitä varten nämä laudat on. Itsekin sait vuodattaa oman angstisi peliin. Helpottiko?

    • energy

      Oulun sähkönmyynnin puhelinpalvelussa ylimielinen kusipää.

    • fitun imbesillit

      Oulun energia ihan peestä- saavat valtiolta tukea kun menee niin huonosti, varsinainen suojatyöpaikka, siellä saa kohdella asiakasta ku jätettä sillä pakko ostaa sitä siirtosähköä niilta imbesilleiltä.

    • Oulunpa poijjaat

      Oulun poliisilaitoksella.
      Ei tutkita mitään rikosta, mistä rikosilmoituksen olen tehnyt. Yhdestäkin vain ilmoittivat, että "Meille kun ei tule mitään sanktioita näistä virkavelvollisuuksien laiminlyönneistä". Minulla on tämä ihan paperilla ja asianomaisen Poliisin allekirjoittamana.
      Torilla harmittomasti tepastelevan kukon kiiniottoon liikeni kapasiteettia kaksi päivää, samalla torilla asiakkaitten ruokia nappailevien lokkien ryöstelyt ei kiinnista pätkääkään. Kertoo tämäkin hyvin asennevammasta.

      • Anonyymi

        Ja pervojen mielenosoitusmarssiin syksyllä 2021 kyllä osallistuttiin virkapuvussa virka-autolla virka-aikana kevyenliikenteen väylällä. Niin että taitaapa ne pakoputkihommat kiinnostaa enemmän kuin rikosten tutkinta. Ja Suomi Ensin -porukan jäsenhankintatilaisuutta vahtimaan riitti ainakin 7 Oulun PolPon autollista mellakka- ym varusteissa. Yksi oikein droneakin lennätteli Valkean katolta! Minun 5 v sitten tekemääni rikosilmoitusta ei olla vieläkään alettu tutkia ja kuukausi sitten tekemääni ei olla edes kirjattu. Ei ihme, että rikos kannattaa!


    • Hienoa

      Laukkumaailmassa ei saa rahoja takasin jos tuote hajoaa. Huudot ja haukut kyllä asiakas saa!

    • uskomatont

      Käykääpä ostamassa leipää Kauppahallista.

      • Herkuttelemassa

        Vieläköhän siellä töröttää harmaatukkainen vanhempi naishenkilö, joka myy rieskaa ja munkkeja ym. Tuotteissa ei ole ollut mitään vikaa, mutta rouvalle ei kannata sanoa ei kiitos tällä kertaa. Minun perääni kajautti isolla äänellä suurinpiirteiden näin: " mitä sitä tulee hintoja kyselemää, jos ei sitten raskikaan ostaa."Palasin takaisin ja sanoin hänelle, että kuulin kyllä mitä sanoit, jos ei ole tarpeeksi rahaa niin ei silloin voi ostaa. Sinne se jäi keekoilemaan ja sen jälkeen en ole ko. putiikista ostanut mitään. No ehkä hänellä oli paha päivä heti aamusta, mutta en vaan ole mennyt sille tiskille enää. Tämä tapahtui jo kauan sitten.


      • kemoekk
        Herkuttelemassa kirjoitti:

        Vieläköhän siellä töröttää harmaatukkainen vanhempi naishenkilö, joka myy rieskaa ja munkkeja ym. Tuotteissa ei ole ollut mitään vikaa, mutta rouvalle ei kannata sanoa ei kiitos tällä kertaa. Minun perääni kajautti isolla äänellä suurinpiirteiden näin: " mitä sitä tulee hintoja kyselemää, jos ei sitten raskikaan ostaa."Palasin takaisin ja sanoin hänelle, että kuulin kyllä mitä sanoit, jos ei ole tarpeeksi rahaa niin ei silloin voi ostaa. Sinne se jäi keekoilemaan ja sen jälkeen en ole ko. putiikista ostanut mitään. No ehkä hänellä oli paha päivä heti aamusta, mutta en vaan ole mennyt sille tiskille enää. Tämä tapahtui jo kauan sitten.

        Olen viimeaikoina käynyt useammin ja sama tympeä kokemus ostit tai et. Siellä on sitte se toinenkin leipäpuoti!


    • eee hoo

      ihimetyttäny maikkulan nesteellä erräänki kerran että onko sielä jotenni huono työilimapiiri vai mikäsiinäon että joitakkii asiakkaita saatetaanpi nimitellä parjata ja muutennii solovata vieläpä asijakkaan ihtesä kuullenni.
      no paiti että asijakas saattapi olla tuotamenua entinen asijakas nii eehän tuommone voi mitennää olla firman imagollekkaa piemmän pääle hyväksi saatikka minkäkäsityksen moonen siite joistain tyypeistä sielä luo.
      =O

      • vaihto kannattaa

        Ei muillakaan huoltoasemilla mitään ystävällistä palvelua ole!!


    • hyvää saa

      Olen vakkari asiakas Oulun Maikkulan Nesteellä ja aina saanut huippuhyvää palvelua sekä likoilta, että jannuilta. Kukaan heistä ei tunne mua henk. kohtaisesti. Enkä ole koskaan kuullut heidän ketään haukkuvan. Tuttujen kesken kyllä heittävät läppää, mut se o vaan kivaa.
      Jos on yksi epämiellyttävä kokemus ei vois sen perusteella vetää johtopäätöstä, että oh huono ilmapiiri.

    • no zeppelin

      Zeppelinin Prismassa ei kyllä kassanhoitaja hymyile eikä tervehdi. Onneks ei o pakko käyvä

    • Eeva K

      Oulu Lines laivaristeilyllä, henkilökunnan käytös töykeää.

      • ttuu

        Kempeleen k-kaupan vieressä olevassa apteekissa istua tönöttää vanhempi naisimmeinen, ei tervehdi , ei tuu auttaan asiakasta, vaikka näkee, että epätietoisena toinen pyörii hyllyjen edessä. Vois vähän takamustaan nostaa, kun ei mitään vakituista kiirettä ole.


    • Etninen on entinen

      Harvoista etnisistä pizzerioista saa kuitti ja jos asiasta vähän kireämmin sanoo niin saa kuonoon.

      Muutama hyväkin onneksi on.

    • jussipussipakana

      Edelleen sanon että se on Toppilan Tokmanni. Tavarat missä sattuu ja miten sattuu, jos niitä nyt edes sattuu olemaan. Suurin osa myyjistä ei ole ollenkaan hajulla missä ne on. rautapuolella 1 myyjä joka on suurimman osan aikaa varastossa kun siellä ei ole miestä. Kassalla maaaaaailmaaaaan hitain ja flegmaattiusin emäntä. En tajua miksi ne just sitä siinä pitää kun muitakin olisi.

      Maailman, tai ainakin Oulun, huonoiten hoidettu kauppa ja kaupan siisteys ja selkeys on osa palvelua.

      Ne pari Ärrää tulee kyllä hyvänä kakkosena: Merikoskenkadun blondi ja Kaakkurin auringonottajaemäntä.

    • hommat hoituu

      Välillä positiivistakin vuodatusta aloituksen otsikosta huolimatta:
      - bauhausissa huolehditaan että asiakas löytää mitä on tullut hakemaan
      - maikkulan nesteellä omat kokemukset positiivia vaikken minäkään sieltä ketään henkilökohtaisesti tunne niin hyvin ja asiallisesti on asiakaspalvelu tapahtunut
      - tuirassa perinteinen kelloliike, olikohan nimeltään Norin Kello ja Kulta hoiti palvelun kohteliaasti ja hyvin

      Tuossa noin alkuun ettei vaivuta synkkyyteen näin helteiden äärellä.

    • Da mario

      Pizzeria Da Mario. Jos olet toista mieltä täytteistä sinut uhataan hakata.

    • Kerttu H

      Limingantullin Prismassa oli vartijaukko vastassa ovi-aukossa, kun menin viisi minuuttiia ennen sulkemisaikaa, eikä päästäny kauppaan. Tupakka-askin olisin kassalta ostanu ja hyvin olisin ennen sulkemisaikaa sen ehtiny käydä ostamassa. Sen jälkeen en ole kyseisessä liikkeessä käyny.

    • Joojoomiess

      Kerran sointin erääseen tietokoneliikkeeseen joka taitaa olla konkassa jo, empä ihmettele.
      Myyjä alkoi ensimmäisessä lauseessaav aukomaan päätä ja sanoi ootko sinä niitä joo joo miehiä.
      Vaihdoin liikettä ja ostin tonnin koneen sieltä.

      Eräässä toisessa liikkeessä joka on sekatavarakauppa, alkoi vartija seurailemaan ja meni vielä kassan viereen kyttäämään kun maksoin ostokseni, en ole asioinut sen jälkeen sielläkään.

    • keksimies

      kyllä voiton vie kärkkäinen 10 points

      • Anonyymi

        Niin vie! Siellä on AINA ollut todella hyvää palvelua. Tuotteetkin enimmäkseen hyviä.


    • aikatöykeää

      Maikkulan nesteellä on kyllä muutama, tosi töykeä akka töissä. Miksi ihmeessä asiakas palvelussa on ihmisiä, jotka ei saa sanaa suustaan, tai töksäyttelevät epäkohteliaasti, mitä sylki suuhun tuo.

      Se vielä, että ei osata edes tervehtiä asiakasta, eikä sanavarastoon kuulu, kiitos, ole hyvä, näkemiin yms.

      Ja en ole ainut, joka on tämän huomannut ko. puljussa. Mutta on siellä kyllä ihan mukavaakin henkilökuntaa, mutta kun ei sinne viitti mennä, jos sattuu ärripurrit olemaan töissä. Alkaa vaan itseäkin vituttamaan.

      Paras oli kun työkaverit kerran kahvilla ollessaan kuunteli, kun asiakas oli tulossa sisään, niin akat tupisi keskenään, että taas se vitun mulkku tulee tänne... Siis asiakas on vitun mulkku??? :)

      • Oululaista_kulttuuria

        Tänne Ouluun muualta muuttaneena ihmettelen oululaisten ihmisten ylpeyttä. Ei tervehtidä kuin virkansa puolesta, tai jos siitä itselle olisi jotain hyötyä. Olen miettinyt onko tämä ujoutta, vai ylpeyttä, vai jopa tyhmyyttä, itse olen kallistunut jälkimmäiseen. Joku joka tiesi keroa oululaisista sanoi sen johtuvan sisäsiittoisuudesta, koska paikkakunnalla on lestadiolaisuus hyvin voimakkana.


      • plondihoroläskipersex2

        No en oo kyllä miettinyt, että missä ois huonointa.

        Mutta on mullakin, vähän huonoja kokemuksia maikkulan nesteeltä.
        Ei kyllä tuu heti mieleen semmosta paikkaa, jossa ois yhtä huono palvelu. Ne lihavat nuoret naiset, on kyllä tosi töykeitä ja vastenmielisiä.

        Miten kellään on varaa pitää töissä tuollaista porukkaa, joka omalla käytöksellään ajaa asiakkaat pois. Ei yjmarra!


      • aikatöykeää
        plondihoroläskipersex2 kirjoitti:

        No en oo kyllä miettinyt, että missä ois huonointa.

        Mutta on mullakin, vähän huonoja kokemuksia maikkulan nesteeltä.
        Ei kyllä tuu heti mieleen semmosta paikkaa, jossa ois yhtä huono palvelu. Ne lihavat nuoret naiset, on kyllä tosi töykeitä ja vastenmielisiä.

        Miten kellään on varaa pitää töissä tuollaista porukkaa, joka omalla käytöksellään ajaa asiakkaat pois. Ei yjmarra!

        Olisiko nämä nuoret naiset omistajan sukulaisia, tai peräti omistajia.

        Näön puolesta, olisivat siskokset ja käytöksen ja iän puolesta, myös heidän äitinsä on töissä siellä.

        Ylimielistä ja töykeää porukkaa. Ei ole kotona opetettu tapoja, tai sitten miehen puute saa kärttyiseksi.

        Luulisin että saattaa olla molempia ongelmia.

        Ei ole ylipainoiselle ja tökerölle tytölle kyllä paljon kysyntää.
        Läski saa olla, muttei pöljä!

        Mutta täällähän on porukka paljon vaihtunut, vaan nämä törpöt jatkaa aina vaan. Siksi luulen, että ovat veressään sitoutuneet Ko. paikkaan. Näistä on niin paljon valitettu, että en usko että ovat tavan kuolevaisia.

        Konkurssi saattaa tulla heidän takiaan. Kellä on varaa pitää töissä porukkaa, joka karkottaa asiakkaat?

        Aika hyvin kyllä kerroit mielipiteesi Ko. puljusta. Meitä on paljon, jotka ollaan samaa mieltä.

        Maikkulan nesteelle ei halua mennä, vaikka maksettas. Pitäkööt tunkkinsa,köyhät ja ylimieliset poroporvarit!


      • Anonyymi
        Oululaista_kulttuuria kirjoitti:

        Tänne Ouluun muualta muuttaneena ihmettelen oululaisten ihmisten ylpeyttä. Ei tervehtidä kuin virkansa puolesta, tai jos siitä itselle olisi jotain hyötyä. Olen miettinyt onko tämä ujoutta, vai ylpeyttä, vai jopa tyhmyyttä, itse olen kallistunut jälkimmäiseen. Joku joka tiesi keroa oululaisista sanoi sen johtuvan sisäsiittoisuudesta, koska paikkakunnalla on lestadiolaisuus hyvin voimakkana.

        Se o sitä oululaista lupsakkuutta, päällepäin ollaan rentoa ja epämuodollista, mutta sisällä kiehuu. Oululainen miettii että mitähän tuokin tuossa virnuilee ja tervehtii niinkuin oltaisiin hyviäkin tuttuja.


    • En-kolmatta-kertaa

      Wetteri.

      Älä ikinä astu jalallasi edes siihen suuntaan.

      2 käytettyä autoa tuli liian kalliiksi.

      • Anonyymi

        Kyllä ja jos erehdyt uuden auton ostamaan niin valmistusvirheet on asiakkaan oma vika, mitäs ostit.


    • joseirahakelpaa

      Joutsensillan Intersport.
      Nuuskahuulisilla poitsuilla ei paljon palvelu nappaa. Kavereiden kanssa hölötellään niitä näitä ja annetaan mistään mitään tietämättömien harjoittelijoiden "palvella". Surkea kokemus.
      Menin kaupungin Intersportiin, niin ihan kuin olisi eri maailmassa ollut. Kiitos sinne asiantuntevasta ja ystävällisestä palvelusta. Ja siitä kiitollisena jätin sinne sen 800 euroani jota Joutsensillalle jo yritin tyrkyttää muttei kelvannut.

    • Oikeahinta

      Teräsrengas Patteritellä.
      Soitin kolme kertaa varmistaakseni työn hintaa ja kysyin vielä tiskilläkin työn hintaa johon sain nuorelta eukolta vastasuksen minkä olin saanut puhelimessakin j asanoin hänelle, että varmistan asian siksi ettei tule yllätystä kun työ tehty.
      Kun piti maksaa, hinta olikin korkeampi. Sanoi suorat sanat asiasta jolloin toinen tiskillä oleva jätkä ja tämä eukko naureskelivat. Mutta loppui typerä asiakkaalle nauresekelu siihen kun halusin tietää esimiehen nimen, että annan palautteen sinne. Siinä vaiheessa tämä jätkä sano eukolle, että anna se hinta mikä oli ensin minulle kerrottu, että hän olisi päässyt minusta äkkiä eroon. Syykin selvisi nopealle mielenmuutokselle, sillä esimies käveli tiskille ja kerroin hänelle asioiden oiekan laidan. Ilmaisi pahoittelut, mutta en enää ikinä mene kyseiseen paikkkaan, oli ensimmäinen ja viimeinen kerta.

    • PERS

      Oulun KUPPAHALLISSA kYLMÄSEN MYYNTIPISTEEN PULSKA AKKA ON TÖYKEÄ KUIN MIKÄ!

      • huomaaja

        itse olet töykeä.


      • PERS
        huomaaja kirjoitti:

        itse olet töykeä.

        En ole palvelualalla. Tässä topicissa ei arvostella nyt minua.


    • noiooo

      Nissenillä! Siellä myyjät menee takahuoneeseen kahvittelee ja juoruilee samalla kun muka taivuttelevat asiakkaan rillejä. Tämä toistui tänäänkin neljä kertaa.

    • kfjggjsjwhshjfkgigii

      Neste Oulun baari maikkulassa, on kuuluisa töykeästä palvelustaan. Siellä jopa vittuillaan asiakkaille!

      Ja olen itsekin tämän todennut. Juurikin ne läskit naiset ovat pahimpia. Ne nuoret plondit 2 kpl. Ja se vanha prunette 1 kpl.

      Se vanha akka on ihan yliveto. Täys kusipää ämmä! Vittuilee minkä kerkiää. Ja ruuat tekee päin vittua. Ikinä ei tilattu ruoka ole sitä, mitä pitäs.

      Ja tänne ei asiallinenkaan palaute auta, kun vastaus on, et mee muualle???

      Lisäksi Oulun kallein huoltis!!!!

      En missään, enkä koskaan, ole yhtä huonoa palvelua saanut. Mutta tämä avautuminen, ei koske koko henkilökuntaa, koska siellä on tosi mukavaakin porukkaa töissä!

      Mutta vuosien saatossa, olen huomannut, että se paras työntekijä, ei tässä firmassa vanhene.

      3kpl. Äkästä läskiä akkaa pois tästä firmasta, niin tuloksin olisi plussalla.

      Ja täähän menee konkkaan, ku ei oo voittoa olleen tehnyt. Ja johtuu kyllä, näistä muutamasta ämmästä!!??

    • irmel

      Kaarnatien Seolla.Sielä se kalju pukinpartamyyjä jolle ei käy maksuvälineeksi pikkuhilut esim 5 ja 10 senttiset.

      • juunäin

        Kiitos vinkistä. Kerään 0,20 0,10 ja 0,05 € hiluja parilla kympillä ja ei ku tankille. Se on käyttökelposta rahaa ja pakko ottaa vastaan varsinki jos on jo polttoaine tankissa. Saman olen tehny aiemminki tosin oli markka aikana Pitää varmistaa että kuvaukseen sopiva myyjä on vuorossa. Ja joku nauhottaan maksutapahtumaa...


    • Näinnaapurissa

      Tilasin vetteriltä fordin automaattilaatikon toiminnan mittauksen kolmosvaihteen hiissauksen vuoksi. Remonttireiska tuli työkaluineen auton viereen ja kysyi, mikä oireena. Kerrottuani oireen Reiska tuumasi että ei näitä korjata vaan vaihdetaan uusi loota. Varmaan kannattaisi minunkin uusia noin kymppitonnin laatikko alle viidentonnin autoon, ainakin vetterin kannalta katsoen.

      • Nehuijjaa

        Korjaa se laatikko itse. Ei ole henkimaailman hommaa. Eräs tuttu korjasi, kun olisivat liikkeessä vaihtaneet foordiin uuden laatikon. Osat maksoi vaan 200€. Kusetuksen makua.


      • Anonyymi
        Nehuijjaa kirjoitti:

        Korjaa se laatikko itse. Ei ole henkimaailman hommaa. Eräs tuttu korjasi, kun olisivat liikkeessä vaihtaneet foordiin uuden laatikon. Osat maksoi vaan 200€. Kusetuksen makua.

        Vai korjasi se tuttusi?
        Se oli sitten a.o. kurssit käynyt ammattikoulun lisäksi ja sillä oli puhdasasennustila, missä teki työn? Ja kaikki työkalut?
        Joojoo, uskotaan. Valehtele vain lisää.
        Terv. ihan oikea automaattilaatikkoasentaja.


    • 48timppa

      Tasannolla asiakkaan kohtelu muuttui, kun omistaja vaihtui. Olin edellisen aikana tottunut HYVÄÄN palveluun, monen myyjän avulla hakivat sovivan stefan tai muun pikku osan. Uusi omistaja antoi uudet ohjeet, jonka mukaan pienin veloitus on 15 euroa olipa ostos sitten 1 kpl. O-rengas. Oletan, että myyjät kostavat asiakkaitten kautta liikkeen omistajalle muutosten mukanaan tuoman työilmapiirin huonontumisen. Itse ja tuttavani kierrämme kaukaa saman liikkeen. Viime käynnillä: "No saat vielä tämän kerran ku oot vanha asiakas". Olen entinen asiakas.

      • Anonyymi

        Nyt ainakin Tasannolla on erinomaisen hyvä palvelu. Olen yhden antiikkiprojektin takia hakenut sieltä monta kertaa ihan pientä ja halpaa hilpettä ja aina on palvelu pelannut kiitettävästi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt ainakin Tasannolla on erinomaisen hyvä palvelu. Olen yhden antiikkiprojektin takia hakenut sieltä monta kertaa ihan pientä ja halpaa hilpettä ja aina on palvelu pelannut kiitettävästi.

        Perun tuon kommenttini. Tasanto lopetti rahallamyynnin ja alkoi vaatia näiltä rahattomilta naamioitumista. Ennustan pikaista konkurssia, mutta saapahan taas Kailatec lisää asiakkaita.


    • Asiakas3

      Voiton vie Linnanmaan Prisma. Myyjät ei tiedä mitään ja myyjien sukulaiset seurailevat asiakkaita kännykkä kädessä.

    • Anonyymi

      Kyllä se on aika paljon omasta asenteesta kiinni. Jos sinne menee tyypillisellä oululaisella asenteella, niin vaikea se on myyjänkään hymyä kaivella. Sanotaan päivät ja kiitokset ja ollaan ystävällisiä niin varmasti auttaa ja saat hyvää palvelua.

      Huonoa palvelua olen kyllä saanut parilla Ärrällä. Ei ole auttanut oma positiivinen asenne eikä yhtään mikään. Mutta markkinatalous on korjannut nuo kauppiaat K-markettien tiskeille pois yrittäjän hommista. Eli kyllä se markkinatalous toimii kun ihmiset äänestävät jaloillaan.

    • Anonyymi

      Ehdottomasti huonoin palvelu on hallituskadun r-kioskilla kun itse liikkeenpitäjä on töissä. Naama aina norsun....... ja tyly "palvelu". Ei minkäänlaista asiakaspalvelutaitoa hänellä. Ihme ettei ketju ei vielä ole ks kauppiasta "ajanut pois". Kyllä se jotain kertoo kun ei meinaa työntekijöitä saada kioskiinsa. Suurin osa tässä kioskissa työskentelevistä myyjistä on erittäin ystävällisiä ja ammattitaitoisia, mutta ikävä kyllä välttelen tässä kioskissa asioimista viimeiseen asti.

      • Anonyymi

        Kuulin sellaisen huhun että tämä kyseinen nainen olisi nyt syksyn aikana pois lähdössä, voin kuvitella että asiakasmäärät kasvaa jos tommoinen asiakaspalvelun irvikuva saa kenkää. Tiedän useammankin henkilön joka ei tämän naisen takia ole kioskilla asioinut vaan on kantanut mieluumin rahansa muualle niinkuin myös itsekin olen tehnyt.


    • Anonyymi

      Huonoin palvelu oli ainakin tänään Biltemassa. Johtuukohan mielenterveysongelmista? En olekaan ennen kassan solvaamaksi joutunut.

      • Anonyymi

        Ettei vaan olisi taas kyse omista mielenterveysongelmista? Otappa huomioon että jos vittuilet asiakaspalvelijalle, niin sillä voipi olla ihan hyvä syy vittuilla takaisin. Enkä puhu nyt Biltemasta, vaan yleensäkin "mukahauskoista" valittajista kaupoissa.


    • Anonyymi

      Meeppä seuraavan kerran laakerikaupoille Kailteciin niin siellä jopa opastetaan sinua jos et tiedä mitä ostat.

      • Anonyymi

        Siis mitä,asiakas ostamassa mutta ei tiedä mitä ostaa,no huh huh🤣


    • Anonyymi

      Maikkulan Nesteestä en tiijä mikä siellä ois niin hienoa edes käydä tarkoituksella. Limingantullissa joku kännykkähuolto siinä mielessä kun väki oli lähes puhekyvytöntä. Lieköhän paikka olemassa? Bauhausissa yhdellä myyjällä tuntuu olevan samaan aikaan monta asiakasta eivätkä siksi meinaa joutaa auttamaan tarpeeksi. Kaakkurin ja Limingantullin apteekkien kassoille on sattunut usein tympääntyneet henkilöt. Sitä HUONOA palvelua sai Rintamäellä uskollisesti nyrpeiltä ja teennäisiltä myyjättäriltä. Useimmiten Oulussa saa kelvollista palvelua, odotusaikoja ei huomioitu

    • Anonyymi

      Kourutek Ruskossa on vahva ehdokas kaupungin surkeimmaksi asiakaspalvelijaksi. Kesällä koko porukka oli syömässä yhtä aikaa ja lappu luukulla vaikka piti olla auki. Toimitusjohtaja, jolle asiasta reklamoitiin, itki ja kitisi puhelimessa että on kesälomalla eikä tiedä mistään mitään. Kummallinen toimari. Tj edustaa virmaa 24/7 ja pitää aina olla tavoitettavissa eikä saa laiminlyödä töitään, tässä tapauksessa kesätöiden järjestäminen. Kenkää moiselle epäpätevyydelle!

    • Anonyymi

      Tynkkynen tarjoaa anteliaasti palveluja mustalle miehelle.

    • Anonyymi

      Oulun PolPo. Ehdottomasti kehnoin palvelu. Rikosilmoitus v 1997 eikä vieläkään ole reagoitu mitenkään, muualla vastaavanlaisista rikoksista reagoitu heti ja rikolliset saaneet rangaistuksensa. Uusin rikosilmoitus 12.12.2021, ei edes kirjattu. Pervojen mielenosoitusmarssiin kyllä osallistutaan (loppukesä 2021) oikein virkapuvussa virka-aikana virka-autolla kevyen liikenteen väyliä pitkin. Näyttää noihin pakoputken nuohoushommiin riittävän resursseja samoin kuin Suomi ensin -jäsenvärväyksen valvontaan ainakin 7 autokuormaa mellakkavarusteissa ja ainakin yksi Valkean katolta lennättelemään dronea ihmisten yläpuolelle.
      Mihin me tarvitsemme tuollaista paskasakkia?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5630
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3567
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1692
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      207
      1690
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      91
      1156
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      28
      1119
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      917
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      846
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      829
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      828
    Aihe