Tässä kun jotkut kehuvat käsintehdyillä moccamastereilla sun muilla, niin kysytäänpäs vaihteeksi kuinka pitkään ovat erilaiset kodinhyötylaitteet kestäneet?
Itsellä on liukuhihnalla tehdyt kestäneet:
Kahvinkeitin 23 vuotta ja edelleen käytössä päivittäin
Mikrouuni, ensimmäinen 20 vuotta, seuraava vuoden, nyt ilman monta vuotta.
Pesukone 15 vuotta, hajosi hiljan, ei vielä uutta.
Stereot, 15 vuotta
Levysoitin, yli 30 vuotta
DVD soitin, 15 vuotta
Tietokone 3 vuotta, edellinen 8 vuotta
Tulostin 3 vuotta, edellinen 10 vuotta
Skanneri 8 vuotta
Kännykkä, edellinen 5 vuotta, nyt varalla ja nykyinen ollut vuoden
Kaikki laitteet hankittu huolellisen harkinnan jälkeen tarpeeseen, pitkäikäisyys päällimmäisenä mielessä. Kohtuullisen onnistunutta, eikö?
Kesän kunniaksi uusi kalluppi
8
60
Vastaukset
- Meillä.
Meil ostetaa joka vuosi uudet pakastimet ja pesukoneet, etteivät pääse yllättäen hajoamaan.
- puusauna
No älä puhu puppua. Kukaan osta joka vuosi.Eri asia on jos auton vaihtaa joka tai joka toinen vuosi.
Mun eka mirko uuni(v1992) kesti n 10v.Sen jalkeen ei oo ollutkaan.En tarvii.
Vanha nokia 3210 kesti helvetin monta v kunnes koiranpentu söi.Nykyisin ostan käytettyjä.
Vanha pesukone kesti n 14v,hankin uuden alkoi palamaan n 3 vuotiaana.
Kyl joo ennen sai kestävämpii laitteita. Mut niinhän se on tarkoituskin että ne on tehty heikoiksi.Jokainenhan sen tajuu. - Rahalla sa ja hevose
puusauna kirjoitti:
No älä puhu puppua. Kukaan osta joka vuosi.Eri asia on jos auton vaihtaa joka tai joka toinen vuosi.
Mun eka mirko uuni(v1992) kesti n 10v.Sen jalkeen ei oo ollutkaan.En tarvii.
Vanha nokia 3210 kesti helvetin monta v kunnes koiranpentu söi.Nykyisin ostan käytettyjä.
Vanha pesukone kesti n 14v,hankin uuden alkoi palamaan n 3 vuotiaana.
Kyl joo ennen sai kestävämpii laitteita. Mut niinhän se on tarkoituskin että ne on tehty heikoiksi.Jokainenhan sen tajuu.Sinää se outo olet, kun et usko ! Joka vuosi olen täälläkin kehua retostanut kodin kone ostoillani ja kukaa ei vielä ole epäillyt, kaikki on uskonut tarinani.
- Jne...
Rahalla sa ja hevose kirjoitti:
Sinää se outo olet, kun et usko ! Joka vuosi olen täälläkin kehua retostanut kodin kone ostoillani ja kukaa ei vielä ole epäillyt, kaikki on uskonut tarinani.
Sossuko kaiken maksaa?
- Rahalla sa ja hevose
Jne... kirjoitti:
Sossuko kaiken maksaa?
Vain moukat pröystäilevät rahoillaan. Minun ei ole koskaan tarvinnut elää rahattomana.Työtä ja edustamista on ollut kylliksi. Hyväntekeväisyys on täys työllistävää, kuten päivällisten emännöinti asiakkaille.
- jaha jaha!
Rahalla sa ja hevose kirjoitti:
Vain moukat pröystäilevät rahoillaan. Minun ei ole koskaan tarvinnut elää rahattomana.Työtä ja edustamista on ollut kylliksi. Hyväntekeväisyys on täys työllistävää, kuten päivällisten emännöinti asiakkaille.
Sulla on siis sikarikas ukko joka kaiken maksaa? Siis eräänlainen sosiaalitoimisto sekin... Häpeä, ja ansaitse omat rahasi itse!
- Lukutaidotonko?
jaha jaha! kirjoitti:
Sulla on siis sikarikas ukko joka kaiken maksaa? Siis eräänlainen sosiaalitoimisto sekin... Häpeä, ja ansaitse omat rahasi itse!
Työtä ja edustamista on ollut kylliksi. Hyväntekeväisyys on täys työllistävää, kuten päivällisten emännöinti asiakkaille.
Etkö ymmärrä lukemaasi ? - Ei hyväntekeväisyyde
Lukutaidotonko? kirjoitti:
Työtä ja edustamista on ollut kylliksi. Hyväntekeväisyys on täys työllistävää, kuten päivällisten emännöinti asiakkaille.
Etkö ymmärrä lukemaasi ?stä mitään palkkoja makseta. Eli ukkos toimii sossun korvikkeena maksaen sun elämäsi.
Etkö ymmärrä kirjoittamaasi?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1124368Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k773176- 991423
- 861306
- 91846
Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka18693Lähes kaikki keskustelut kasvotusten
on olleet tärkeitä. Hänen luonne ja ulkokuori, niiden yhdistelmä. Se kaiken keskellä oleva osa on minulle hänessä kaikk21686- 42667
Tämän palstan naiseksi esittäytyvät
Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?110647- 43639