Luin jostakin keskustelusta, että se ympäristöjen luonti olisi päivitetty siihen uusimpaan lisäosaan. Joten pitääkö mun nyt ostaa se uusin lisäosa, et voin käyttää sitä?
Ympäristöjen luonti TS3
6
<50
Vastaukset
- AlSimhara
Ei, vaan pelisi pitää olla päivitetty. Viimeisin päivitysversio täytyy aina vastata CAW:in uusinta versiota.
- geu
Okei, mietinkin vähän tuota, mutta mistä sen näkee että se ei ole tai on yhteensopiva CAWin kanssa?
- AlSimhara
Jos versiot eivät ole yhteensopivia, niin CAW antaa kyllä siitä virheilmoituksen avauksen yhteydessä.
Peliversiot näkee joko pistämällä hiiren osoittimen käynn.sovellutuksen alalaidassa olevien peli-iconien päälle tai sitten jokaisen lisäosan omasta kansiosta, esim....
C:/ -> Program Files (x86) -> EA -> Sims 3 -> Game -> Bin
Bin kansiosta löytyy tekstitiedosto nimeltä "skuversion", jonka voi avata notePadilla. Ylimpänä tiedostossa on osan sen hetkinen versio. Jos pelit on suoralatauksena Originista, niin silloin pitää mennä EA:n kansion sijasta OriginGames kansioon.
Vaikka CAW:ista olisikin tullut uusi versio, niin sinun ei tarvitse välttämättä siihen vaihtaa, jos et ole tai aio päivittää peliä.- geu
Joo, mulle tulee se ilmoitus ja tiedän nyt mikä versio mulla on. Mutta miten voin päivittää peliä niin että se versio olis yhteensopiva CAWin kanssa?
- AlSimhara
Kokeile Sims3PatchDownloader -ohjelmaa. Se on turvallinen tapa päivittää kaikki päivittämättömät peliosat ja helppo käyttää, eikä sitä tarvitse edes asentaa.
http://www.modthesims.info/download.php?t=409829
(lataaminen vaatii ilmaisen rekisteröitymisen) - geu
Nyt mulla on toi ohjelma :) opin käyttää sitä heti :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k994184Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k472979Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille2852586Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet612196- 721466
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen761320- 951225
Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911111- 741038
Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?601003