Mistä saa vippiä tänään! Ja mistä 2000e limiitti käyttöön heti ilman työpaikkatietojen antamista. Suomilimiitti ainakin myöntää, ja vippiä
Glee
Vivus
TrustBuddy
GetCapital
Everyday/Pikavippi/Ostosraha
Euroloan
Credit24
Reissuluotto
Ferratum
Laina.fi
Muuta???
Mihinkään tunnettuun konserniin kuulumatonta 2000e luottoa myöntävää paikkaa Suomilimiitin lisäksi???
Listaa mistä saa!!!
9
1267
Vastaukset
- misonsesun
1650€ tulee tänään palkkaa. Toi on siis kahdelta viikolta.
Eli työnantajalta saa rahaa. Parin viikon päästä tulee n. Tonni ja sit puskeekin kokonaisuudessaan noin 4000€ kesälomarahaa. - rahaatänään
Voi harmi että olet joutunut raatamaan niska limassa ja silti joudut lukemaan pikavippipalstalla vinkkejä lainarahan saamiseksi, kun ei palkkasi riitäkään menoihisi.
- vähäntuuleeeiaurinko
hahahaaaa...mä tiesin että joku älykkö laittaa juuri tämänlaisen vastauksen..voi harmi kun joudut lukemaan vinkkejää blaablaa...hahaaa
Toivottavasti joku päivä opit sen että ihmiset niin rikkaat,varakkaat köyhät normaalit lukevat paljon kaikenlaista että he a) joko itse ei tee samaa virhettä tai b) miten he voivat hyötyä oppimastansa ja ehkä c) oppia uutta ihan mielenkiinnosta jotta tietää mitä maailmassa tapahtuu ja mikä on boogie ja meinkinki
Ps. Itse "raadan" niskalimassa keskimäärin 4h 8h työpäivästä. - johnnewett
Ei tarvi lukea vinkkejä vaan nauttia siitä olotilasta että itselläni on asiat hyvin :)
Maanantaikin tuntuu mukavammalta.
- rahaatänään
Hahahhahahah, voi herranjestas. Vai olet täällä töidesi lomassa katsomassa vinkkejä ettet tee itse samaa virhettä ym. ja "mikä on boogie ja meinkinki"
En usko että opin tuota yhtenäkään päivänä.
Hohhoijaaaaaaaa......- sanompahan vain
Heh itsellesi. Joillakin katsos on työt, joissa on aikaa surffailuun ihan luvan kanssa. Itselläkin on tällä hetkellä homma päällä, mutta nyt jouduin pistämään koneen laskentahommiin. Menee pari tuntia, että tulee tuloksia, joita voi alkaa katselemaan.
Siinä lomassa on sitten hauska lueskella kaikenlaista. Ja pikavippiurpojen itkuvirret ovat ajoittain oikein viihdyttäviä. Se vaan nyt on hauska nähdä näiden tyypillisesti joka suuntaan uhoilevien ja itseään yliboostaavien idioottien todellisen elämän laidan.
- 19+5
Se on hienoa että on työpaikka.
On niitä mullakin ollut, mutta ei just tällä hetkellä, työkyky ei ole nyt paras mahdollinen.
Tottahan se on että tässä Suomen maassa se työpaikan olemassaolo saa kenestä tahansa hetkessä itse Jumalan ja voi katsella toisia alaspäin, oli se duuni sitten mitä vain palkkatasoltaan ja sisällöltään.
Rahaa voi tulla muualtakin kun työnteosta (tai lainaamalla), jos siihen keinot keksii. Et sinäkään voi tietää mitään koulutustaustastani, työhistoriastani, iästäni ym. elämäntilanteestani. Olet vain luokitellut minut yliboostaavaksi idiootiksi pikavippaajaksi ja itsesi kunnon kansalaiseksi, koska eromme on siinä, että sinulla on työpaikka... Mutta näinhän se menee, mukavaa työpäivää sinulle :D - kurjuutta....
voi itku.. taas ollaan tilantessa et pitäs saada 2000 rahaa ja heti.. Hemmetti kun ei riitä nää 70 000 vuosiansiot mihinkään.. :/
Elämä o yhtä helvettiä.
200m2 talo
2x auto
kesämökki ja nyt joutuu paukuttaa 2k lainaa pikavippinä ihan sen takia kun ei jaksa laittaa housui jalkaan ja mennä pankkiin.. - 28aaaa
http://www.halvinvippi.fi/ osoitteessa on vippifirmoja joista saa vielä vippiä. käy sieltä katsomassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k994194Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k472989Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille2982626Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet622212- 721476
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen761320- 951225
Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911111- 751053
Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?601003