Olen rakentamassa tässä tuplia , 3 hyvää kohdetta olenkin jo löytänyt ensimmäinen Honka josta veikkaus maksaa huimat 3.7 (ulkomaat 3.0-3-2) Kups joka on ollut aina vaikea vastus Mypalle ja joukkueen pelaajat ovat olleet lomilla viikon( terasseilla) ja treenanneet vasta alkuviikosta ensimmäistä kertaa yhdessä viikon loman jälkeen , muutenkin Mypan "joulut alkavat olla ohi" , veikkaus maksaa Kupsille 4.35 ja plus 1 :llä tasan 2:si , tässäkin kohteessa ulkomaat maksaa huomattavasti vähemmän 3,60-4.2 , tässä kohteessa otan tasurin huomioon , mutta Fc Lahti on minulle arvoitus , sielllä on varmasti treenattu hullunlailla uusia kuvioita Malisen alaisuudessa mutta riittääkö sekään tänään voittamaan VPS :aa,.jos" lahtelaissialla" olisi siihen vastaus voisin ottaa Lahden mukaan vetoihin :) Ps: Betfairilla näkee selvästi miten käyrät vedoissa on menossa Kupsin ja Hongan voittojen suuntaan ! Ei mul muuta pelionnea !
"Kysymys lahtelaissialle "
14
244
Vastaukset
- tanelitoni
Hyviä hakuja...... itse olen miettinyt samoja kohteita etenkin Kupsia sillä Mypa ei todellakaan olen noin kova suosikki mitä Veikkauksen kertoimet antaa ymmätää !
- Röyh,hik,oksennus
KUPS-VPS-Honka tuplajärjestelmällä ja Jaro-HJK-MIFK triplana.
Ei Lahtelaiset osaa kun juoda kaljaa et Vepsu vie saletisti.- Mitä tämä on?
No mitä tämä nyt on?
Sama kaveri juttelee itsekseen eri nimillä ja vetää vetoja joiden odotusarvo on hupipeli luokkaa?
Mitä tämä on,kysyn vaan ja ihmettelen.
Varmaankin sama kaveri ottaa itsestään kuvia vessassa ja laittaa ne facebookiin.
Mitä tämä tarkoittaa?
Kertokaa!
Mutta joku muu voisi vastata!
(kuin minä) - Councellor
Pelatkaa muualle kuin Veikkaukselle.
Expekt antaa Lahden voitosta 2,25, TPS:lle 2,20 ja Mypalle 1,95.
Tästä tuplat ja triplat! - tää on tätä
Mitä tämä on? kirjoitti:
No mitä tämä nyt on?
Sama kaveri juttelee itsekseen eri nimillä ja vetää vetoja joiden odotusarvo on hupipeli luokkaa?
Mitä tämä on,kysyn vaan ja ihmettelen.
Varmaankin sama kaveri ottaa itsestään kuvia vessassa ja laittaa ne facebookiin.
Mitä tämä tarkoittaa?
Kertokaa!
Mutta joku muu voisi vastata!
(kuin minä)mä en juttele itseni kanssa , mutta osaan ajatella ääneen kirjoittamalla , sitten ihan ominavuin vielä pelaan Kupsia ja Honkaa , kiitos ja kumarrus aamulla luukulle tekemään nostot .
- röyh ja hik
tripla osu ja lahtelaiset hävis niin kuin juopot yleensäkin.
- Mitä tehdä?
Teppo tipsaa vain Veikkauksen kertoimia.
Hyvät perustelut tuntuu olevan Kupsille ja Hongalle, joten ehkäpä jopa Kyösti peesaa! Kyöstihän ei ole mikään suomifutiksen tietopankki, mutta toki tulee paikallislehdistä lueskeltua, mitä FC Lahesta kirjoitetaan.
Lahti-VPS on kinkkinen peli ennustettavaksi, mutta Kyösti on muodostanut itselleen sen mielipiteen, että VPS ei voita. Tänäänhän Lahti siirtyy pelaamaan mäkimontun betonikylmiöstä linja-autoaseman viereen Kisapuistoon, ja siellä se on pelannut aina paljon paremmin. Suuri kysymys on, onko Malinen löytänyt ratkaisun Lahden hyökkäyspään tehottomuuteen. Kyllä näillä miehillä pitäisi tulla enemmän maaleja, mutta liigacupin voiton jälkeen maalihanat sulkeutuivat. Kyösti ei todellakaan osaa sanoa, kumpi olisi edullisempi merkki tähän peliin--1 vai X--mutta ainakin Veikkauksen 2.15 tuntuu hieman liian pieneltä kertoimelta Lahelle. Siis ihan bärstuntumalta arvioituna. Jos olisi pakko valita yksi merkki, niin kaipa Kyösti tähän ristiä pelaisi.
Sairasteltallakaan ei kuulemma ole tungosta...
http://www.fclahti.fi/index.php?mact=News,cntnt01,detail,0&cntnt01articleid=1051&cntnt01origid=55&cntnt01returnid=59- Gilbsu 2
Onko arvon Kyösti ehtinyt scouttailla kesän säätyttöjä? Vieläkö Kertulla ja Kyöstillä on kuuma suhde?
Gilbsu 2 kirjoitti:
Onko arvon Kyösti ehtinyt scouttailla kesän säätyttöjä? Vieläkö Kertulla ja Kyöstillä on kuuma suhde?
Kyllähän se suhde Kerttuun on valitettavasti vielä suunnitteluasteella. Runo on kirjoitettu, lahja on ostettu Tiimarista, mutta vielä ei ole löytynyt rohkeutta lähteä Helsinkiin häntä tapaamaan. Kertun jälkeen suosikkilistalla kakkosena tulee Nelosen Anniina, mutta koska hän näyttää sellaiselta 12-vuotiaalta pikkutytöltä, joka nuoleskelee isoa tikkaria ja unelmoi Justiina Bieberistä, niin Kyösti miettii häntä sitten muutaman vuoden kuluttua uudelleen.
Tuossa vielä päivän virallinen tuulipukukvartetti. Kossu maistuu, mutta Hyvinkää on aika hasardihaku. Pesiskohteet on peesattu Vihjeparasiitin vihjaajilta.
47
Raahe - Hyvinkää
_ _ 2
-
-
2,10
50
Seinäjoki - Koskenkorva
_ _ 2
-
-
2,30
60
MYPA - KuPS 1
_ _ 2
-
-
2,00
70
TPS - FC Honka 1
_ _ 2
-
-
1,75
Kokonaiskerroin: 16,90
- vierasvoittoja
jaro-jjk 2
tps-honka 2
ifk marienham-rops 2
kerroin 36.70
tiliä j33 Juu ei mennyt ihan putkeen, mutta se tietysti lohduttaa jonniinverran, että useimmat muutkin oli ihan hukassa, eikä vain Kyösti. Huomenna sitten täytyy nasautella tämänkin edestä et sillei hei!
- juujoopa
meikeläisen joulu kävi tänään Betsonin vedossa !
HJK - 1 kerroin 2.95
MUSA kerroin 16.00
8 ekee x 47,2 = 377,60 equa
Tällaselle pikku vettäjälle jäi käteen mukava tili :)
Ottakaa opiksi :)- peräseinäjokinen
jos totta puhut niin hyvä Bet Slip ...toi Musahan tais antaa veikkauksellakin jotain 13 . Varmaan länsirannikon pojat pelas muutakin kuin jalkapalloa tai mistä sitä tietää .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1044269Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k523046Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille3142806Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet622302- 761524
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen761364- 971286
- 771128
Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911121Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?651082