Äitini oli asetettu voittamisen tarpeesta, hampaiden poisto-fokusaatiota käyttäen vangiksi lapsenkasvatuksen pyytämiseen, erityistä äiti-suhdettä käyttämällä, jonka peruste oli psyykkisen kivun tuottaminen, ja deja vu: a samanaiksesti, inhimillisyyttä korjaamaan. Tämä oli hyvin feministisesti, myös käytävää samanaikaisesti korostava ja käytetty tila. Se oli pakkomielteen omaista, sulkeutunutta käytöstä.
- Äitini mummonikin nimi oli Rauha: hermoromahduksessamme.
PSY: Gentlemen.....
- "Vaan se enne aina näin kuljettaa...."
Se johtui pelkästä johtamisesta, assosiaatio-frustraation omaksumisesta, kidutuksen oikeutuksena, assosiaation tuottamisen tilassa. Olethan tutustunut liittoperusteiseen valtion toimintaan, joka vaatii läheisyydenkyvyn?
- Nyt meni tää toinenkin.
"Katselin koulun ikkunasta, ja hänen peppunsa heilui puolelta toiselle, lanteelta toiselle lantiolle, hänen kävellessään epätasapainossa. Selässä roikkuivat pitkät hiukset, jotka oli unohdettu värjätä. Kasvoja koristi hahkuvat näppylät. Akne. Odotin vain: "Voinko mä tulla teille?"
- Kuinka kukaan ihminen saattoi tehdä sellaista toiselle? Hän vain makasi sängyssä, luki veljeni sarjakuvia rentoutuen, tekemättä mitään, aina arvostelemalla. Hän vain polki kyliltä kastein kanssa kotiimme. Keskellä talvea, aivan kuin se olisi ollut pakomielte. Musta vähän tuntuu...
- Kun mä en kestä katsella sellaista....
Semmoista ei voi tarjota hampaiden poisto-fokusaatiosta, eikä oikein kiinnosta, mielenkiinnon kohde on aivan jossain muualla, esim.terveydessä.
- Riippuu vähän....
No, 12-vuotias.
Silloinkin kun olin sairaalassa, haluamalla olla kaunis, ja Janne tuli hoitamaan, oli lauantai. Olin 10-vuotta vanha.... Se oli vastenmielistä, ilkeää ja vastenmielistä katsottavaa. Poistuin heti paikalta....
Makasin selälläni ahdistavilla vanhoilla lakanoilla ahtaasti mielen ollessa suljetussa, täysin ilman vapautta, frustraatiossa, joka täytti mielen vartalon vääntelehtmiseksi käätnäen. Lähtiessäni ulos ajattelin olevani jäkyttynyt, itkin ja raivosin tulevaisuuden tuhoutumista. Olin vanki.
Kun poliisi....
"Koulusta on ennenkin ollut harmia"- sarja jatkuu
2
65
Vastaukset
- Esikoinen:Sinde-82
En mä nyt muuta saa, kuin hirvittävän järkyttäviä ja sadistisia asioita.
- Ei ihmistä saa tutkia.
Se on vähän häveliäisyydetöntä, josta ei voi onnistua, koska sosiaalityöntekijän lapsi on irstas, eikä hänellä ole inhimillisyydenkykyä, empatiana koskaan arovostelematta, tai siten laukaisematta esim. syrjintää. Tässä tapauksessa syrjimisellä laukaiseminen on sairaalloisuus.
- Hyvä oletko vähän sosiaalityöntekijän lapsi?
- En kuule ole mielestäni vähän niinkuin ollenkaan.
Ensisijaisena tasapainoisuus ei ole koskaan ostettavissa muilta.
- Miten miehenikin ajetaan painostamalla täysin eristytettyyn tilaan inhimiliittömään pelkoonsa? Se kehittyy vain yksityis-elämän mukana, eikä seurallisesta toiminnasta, kuten turvallisen miljöön, ympäristönä muodostamisesta, vain itselleen, ei muita varten.
Jonas: "Ei sitten kovin hyvin mennyt..."
Mä vain katoin sitä puhelinta, ja siihen tuli se Bertil-lääkäri.
Että ihan nimistössä ollaan menossa...
- Miten voi olla kun ympäristö ei sovi nimenkään osalta?
Olin jälleen laiha, niin laiha, että jalatkin jo sättäsivät melkein alta, ja pyörryin, tai jopa kuolin, niin kohtuuttoman tyhjät aivot olivat.
- Sitten tämä koulu samahan...
Katselin vain miestä, tuttua, tai tuntematonta, jota en aivan kuin olisi halunnut edes tunnistaa, silmiin nopeasti pääni oli jo jossakin kaukana, kuin horisontissa, tai utuisessa korkeudessa pilviverhon takana, kaukana.
-Hän oli hyvin väsynyt.
Miten helkkari täällä tällaisia on?
- Onko häntä kiinnostanut erityisesti tällainen toisenlainen uskonnolilnen toiminta, esim. kuin vähän persoonallisuudelta?
- Joo, on tosiaankin, on varmaasti kiinnostanut.
Kuolema oli kai alkanut. Mua paleli, ja ihoni nahkean, kalmaan kylmä.
Rakas ei isä seurailee vieressä avioliittoa odottaen, elämällä auttamalla. Koska olen aikuinen, siksi että hänellä on oikeus yksityis-elämään, ja jopa minulla.
- Oletko kiinnittänyt transvestismiä sairastavia tahallaan täällä ihmisten kehoon?
Mun lapsenvahtimiseen ei ole enää vuoroja, koska olen aikuinen. - TietoVaari
Lääkkeet!!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k994169Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k422954Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille2682499Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet612176- 721466
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen761310- 951205
Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911101- 711014
Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?57965