Haluaisin S3 puhelimeeni S4 säävidgetin tai sen sää-näytön.Latasin sen puhelimeen play-kaupasta mutta siihen se jäi.En saa sitä näytölle vai saako sitä ollenkaan.
Sää näytölle
17
2917
Vastaukset
- dqqdwddqw
saa tietysti kun painaa pitkään ja raahaa alotusnäyttöön
Katsoitko pienoisohjelmat kohdasta että onko se ilmaantunut sinne?
- aamu7
i ole ilmaantunut sinne.Siinä juuri ongelma kun en löydä sitä.
Silloin se ei ole joko asentunut oikein tai se ei ole yhteensopiva. Mistä sääohjelmasta on kyse? Voisin itsekin testata sitä S3 mallissa.
- kalaksi1
Se on play kaupassa Galaxy s4 clock.SInisellä pohjalla oleva kello ja sää.
Kyseessä saattaa olla huijaus. Tähän viittais Google Playn arvostelut ja se ettei tuota löydy pienoisohjelmat kohdasta.
- kalaksi1
Niinpä tietysti.Sitä oikeaa ei ehkä saa s3 een lainkaan.Kiitos avusta kuitenkin.Jos keksit miten sen oikean saisi,kerrothan.
- akkuwether
accuweather
Näitähän sääwidgettejä löytyy jos jonkinmoista.
Itse olen käyttänyt maksullista mutta hyvää Weatherpro ohjelmaa sekä ilmaista Forecan ohjelmaa.- ällitälli
Joo,onhan näitä pilvin pimein.Toi G4 näytti vaan niin yksinkertaselta ja hienolta.Accu on myös ihan ok.Täytyy tsekata se Pro.Kiitos.
- ....
Mulla on kello/sää/päivämäärä näytöllä, oli valmiiksi kun ostin eli ei ole tarvinut asentaa. Tälläinen osoite on pienellä ikkunassa vasemmassa alalaidassa: AccuWeather.com
- mitä puuttuu?
Niin oli minullakin. Vaan en ymmärrä miksi se ei synkronisoidu. Minulla on siinä edelleen 14.6. Kun ostin siinä oli 24.5. siis on se joskus päivittynyt. Mikähän vittsi siinä oikein on. Vaikka kuinka painan siitä mikä synkronisoisi sen, mitään ei tapahdu. Accu myös kyseessä. Kun menen nettiin, se tulee ensimmäisenä näkyviin ja siinä se on ihan oikein. Puhelin on s3 mini
Niin oli minullakin mutta toi Accu ei oikein aina välillä näyttänyt tarkkoja lukuja jos sitä vertasi esim tuohon WeatherPro ohjelmaan.
- ....
Mielestäni paras sää palvelu on Forecan täsmäsää, mutta en tiedä saako sitä puhelimen näytölle?
Eli tämä: http://www.foreca.fi/Finland/Helsinki
- 5230,. (500)
hyvä toi foreca siinä mielessä kun siinä sovelluksessa on sadetutka vaikka sen tarve on tietysti henk kohtaista mut meikä tarvii(eikä tarvii lehtien/ilmatiet laitoksen tutkia availla erikseen),mut tosiaan toi widgetit sais olla vähän isommat
Ilmatieteenlaitos on muuten tehnyt oman sääsovelluksen: https://play.google.com/store/apps/details?id=fi.fmi.mobileweather&hl=fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1144388Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k783190- 991444
- 861316
- 92858
Lähes kaikki keskustelut kasvotusten
on olleet tärkeitä. Hänen luonne ja ulkokuori, niiden yhdistelmä. Se kaiken keskellä oleva osa on minulle hänessä kaikk21696Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka18693- 42677
Tämän palstan naiseksi esittäytyvät
Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?111653- 43639