Susta on tullut

hyi helv.....

ihan saatanan ruma!

44

1302

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 99+99

lapsellista haukkua ulkonäköä

• onko ?

Ei se ole haukkumista, sanoin vain totuuden ja oman mielipiteeni!

• On se haukkumista
        onko ? kirjoitti:

Sinun mielipiteesi ei ole mikään totuus. Se on VAIN SUN mielipide, jonka voisit pitää kuule ihan omana tietonas.

• ....................
        onko ? kirjoitti:

Kukas se noin ruma on; kun pitää julki tuoda?

• haista sinä kuule!!!
        On se haukkumista kirjoitti:

Sinun mielipiteesi ei ole mikään totuus. Se on VAIN SUN mielipide, jonka voisit pitää kuule ihan omana tietonas.

Sen kusipään kusetuksen jälkeen mun elämäni on ollut yhtä helvettiä! että häivy sä hevonvitunkuuseen niiden totuuksies kans!!!!!!!!!!!!!!!!

• ----->
        haista sinä kuule!!! kirjoitti:

Sen kusipään kusetuksen jälkeen mun elämäni on ollut yhtä helvettiä! että häivy sä hevonvitunkuuseen niiden totuuksies kans!!!!!!!!!!!!!!!!

https://www.google.fi/search?q=taru anneli suomi24&oq=taru anneli&aqs=chrome.1.57j0l3.8169j0&sourceid=chrome&ie=UTF-8

• eihaukkuhaavaatee

Aijaa. Makuasioita. Makuja yhtä paljon kuin maistajia.

• varo se tarttuu

Kiitos. Se on tarkoituskin.

• älä vähättele

Miten niin tullu..........

• joskus vuosiasitten

pidin kauniina, mutta silloin selvisi miten heikkopäinen ja kiero hän on!

• älä vähättele
        joskus vuosiasitten kirjoitti:

millä tavalla?

• Entä sitten?
        joskus vuosiasitten kirjoitti:

Eli sä olit hänelle kuvottava, kuten olet ilmeisesti edelleenkin.

• täh?

Peiliinkö katsoit?

• minäkö

no mun naama on kuin rupisammakolla ja leikelty vituiks, mutta ei se kuulu tähän!

• Kuuluuhan!
        minäkö kirjoitti:

no mun naama on kuin rupisammakolla ja leikelty vituiks, mutta ei se kuulu tähän!

Hyi helvetti !!!

• ja sä....

samanlainen surke, mitään sanomaton p.askamulkero!

• voi1

just tänään ykskin mies kehui mua tosi viehättäväksi/kauniiksi, menisin ihan mallista ym....mutta sun makus nyt onkin yhtä luokatonta ,kuin mihin sulla oikeesti oli varaa :)

• rumilus

No niin on!
      Ei ehdi edes tukkaa kammata. En viitti enää edes katsoa peiliin, kun itteäkin hävettää...

• ??k?

Kenestä?

• tunnistan

Näin on pääsyt käymään. Rumasta tuli vieläkin rumempi enkä mitään sille asialle voi.
      Mutta ei se nyt niin paha asia olekaan kun samalla se toimii sun itsetunnon kohottajana ! Hih, hyväntekeväisyyttä rumuudella :)

• 014

Minusta hän näytti kauniilta. Stalkkasin hänen kuvansa.

Hänellä on kauniit huulet, mutta oli surullista, että hän oli peittänyt silmänsä. Tukkakin oli kiva....... hänellä oli yllään jotakin kauniita koruja.....

Miksi joku omistaa noin kauniit huulet? Voi hyvä isä sentään.

Aloittaja voi painua helvettiin kommentteineen.

• hah! tää nyt

ei ainakaan voi olla mulle... :D
      Saan melkein päivittäin ihmisiltä kuulla kuinka kaunis kuulemma olen...

• Itsekehulla tapana...

Olet varmasti, kunnes aukaiset suusi :)

• 0L1V14

Joo, voi hyvinkin olla sulle. Minä elän samassa ongelmassa. Mutta nykyisin olen muuttanut ulkonäköni sellaiseksi, että saan olla rauhassa. Mulla on paksut silmälasit, ja vaatetus on tuulipukukansan luokkaa.

Nykyään mun kanssa jutellaan, eikä vongata, tai kerjätä huomiota. Niin ja ennen olin vain tyttö tukka letillä.

Jos lähden ulos, niin tulen tuulipuvussa. Lesbotkin on ihmiessään, koska se on vasta maailma vailla sääntöä. Hyvä kun ei kysytä haban paksuutta.

No en kerro, ja juuri kävin ostamassa uuden teepaidan tarjoustalosta, vaaleansinisen hailakan, jotta sen paksuus piiloutuu ja kukaan ei näe. Niin!!! Vedeä siitä sinä typerä lepakon alku! Ja jos tosi tulee, vetäsen sut niskalenkillä, sori vaan! Osaan sen painosta riippumatta!

Pidän tämän.

Saan olla aika rauhassa.

• saatanan uskottavaa
        0L1V14 kirjoitti:

Joo, voi hyvinkin olla sulle. Minä elän samassa ongelmassa. Mutta nykyisin olen muuttanut ulkonäköni sellaiseksi, että saan olla rauhassa. Mulla on paksut silmälasit, ja vaatetus on tuulipukukansan luokkaa.

Nykyään mun kanssa jutellaan, eikä vongata, tai kerjätä huomiota. Niin ja ennen olin vain tyttö tukka letillä.

Jos lähden ulos, niin tulen tuulipuvussa. Lesbotkin on ihmiessään, koska se on vasta maailma vailla sääntöä. Hyvä kun ei kysytä haban paksuutta.

No en kerro, ja juuri kävin ostamassa uuden teepaidan tarjoustalosta, vaaleansinisen hailakan, jotta sen paksuus piiloutuu ja kukaan ei näe. Niin!!! Vedeä siitä sinä typerä lepakon alku! Ja jos tosi tulee, vetäsen sut niskalenkillä, sori vaan! Osaan sen painosta riippumatta!

Pidän tämän.

Saan olla aika rauhassa.

Lesbothan ( bisset) ovat pahimpia ulkoisia seikkoja arvostelemaan.... Vittu mitä paskaa niissä piireissa....mennään hatut vinossa ja katu-.uskottavuutta kerjäten kaupoille... JA jos olet akateeminen niin voi vittu siinä vasta on vastaparille haastetta :((((

Lesot ovat niin säälittäviä jos ovat epävarmoja ringin ulkopuolella, että tekee mieli tukea heitä. " Ostakaa nyt se saatanan sähköhammasharja, myyjääkin jo vaivaannuttaa teidän "halu tietää enemmän tästä vehkeestä"

Siinähän sukellatte yhä syvemmälle rikkumattoman pinnan alle.... AH !

• edelll....
        saatanan uskottavaa kirjoitti:

Lesbothan ( bisset) ovat pahimpia ulkoisia seikkoja arvostelemaan.... Vittu mitä paskaa niissä piireissa....mennään hatut vinossa ja katu-.uskottavuutta kerjäten kaupoille... JA jos olet akateeminen niin voi vittu siinä vasta on vastaparille haastetta :((((

Lesot ovat niin säälittäviä jos ovat epävarmoja ringin ulkopuolella, että tekee mieli tukea heitä. " Ostakaa nyt se saatanan sähköhammasharja, myyjääkin jo vaivaannuttaa teidän "halu tietää enemmän tästä vehkeestä"

Siinähän sukellatte yhä syvemmälle rikkumattoman pinnan alle.... AH !

Tiedän tämän kun olen itse pistänyt itseni koekaniiniksi :)))

Tehkää perässä---- olen ollut härän silmässä, vain tietääkseni... Voi herranjumala.

En ole mitään- En halua olla.... Ja se seksi..... KUKA on tai kuka LUULEE olevansa???? Ihan oikeasti???

Bisset ...Vaivaako teitä kaikkia joku adhd?????

En ole koskaan saanut niin surkeata ja TYÖLÄSTÄ seksiä kuin bissen kanssa.... Ja se piti sitä vielä HYVÄNÄ:::: Hoh Hoh

• näköjään
        Itsekehulla tapana... kirjoitti:

Olet varmasti, kunnes aukaiset suusi :)

pakko vähintään yksi provo olla joka ketjussa

• NAMMMMMMMMMMMM

I Love You.
      Ota musta akka itelles, saat pitää mut loppuelämäs, ei mua kukaan sulta varasta. Kato kun nätit napataan, mutta mulla on takuu siitä että pysyn ikuisesti sun kultsina. Että mä rakastuin heti sinuun kun tuon alotuksen luin. PUSSSSSSSSS MUN HANILLE!!!! Voi tätä onnenpäivää ♥ ♪ ♫ ♪ ♫ ♪ ♫, trai trai tralallaaaaaaaaaaaaa,,,,,,,,,,

• En kyllä ole

tullut, ainahan minä olen ollut ruma :(..nytkö vasta huomasit?

• prinsessa ,

miellummin lesbo
      kun bisse joka panee kaikkia

sisäinen kauneus on tärkeämpää kun ulkokuori

sisäinen kauneus merkitsee ennemmän

liian kauniit on hupakkoita en ikinä ottais kaunista pisseä pinnalisia aika monet

• Mistä ystävyys tunnetaa?

Tosi ystävä voi olla,mikä hyvänså ja tyydyttää itsensä parhaaksi katsomallaan tavalla.Mitä se,tosiystävyys sitten todellisuudessa on?Kaikki olemme erinäköisiä ja ulkonäkö on pienin paha.Sisäinen kauneus,rehellisyys ja luottamus toisiaan kohtaan,tekee ihmisistä TOSIYSTÄVÄT! Valheet ja epäluotettavuus on pilannut monta hyvää ystävyytt,ei ulkonäkö?

• kuikka20

Sinustakin rakkaani on tullut niin ruma:)

• Horsman miete
    • Ymmärrän kyllä.

Katsoit sitten peiliin?

• 16+8

Hyvä juttu. Nyt sä varmaan pääset yli minusta...viimeinkin. Mä oon ollut jo useita vuosia onnellinen tämän mun uuden miehen kaa.

• ce3

etpä säkään tolla naamallas naisten suosiossa loista... :d

• no mie vaa

Näin on pääsyt todellakin käymään, perkele !
      Mut kelaa hei, Kaunotar Hirviö = klassikko.
      Eeppistä myöskin.

• kävitkö optikolla

Ai, miten niin musta on tullut ruma. Ainahan mä olen ruma ollut, vanhetessa se rumuus on jopa lisääntynyt.

• Tiesitkö sen

että kauneus on katoavaista, mutta rumuus sen kun lisääntyy, joten ei ole mitään menetettävää.

• YYääk

AP No et säkään mikään misterfinland ole valitettavasti!!!

• ihan sama

Ihan sama

• mitenniin...

luojani taideteos...
      sun suloisuutes
      sehän senkun lisääntyy.

• mitä järkeä

Siis mitä hittoa?

Tää Ikävä-palstahan on ihan pimeiden tyyppien kansoittama. Huomattava osa teistä täällä kirjoittavista on ihan sekaisin...

Aloittaja laittaa anonyyminä "Sä oot ruma!", johon ihmiset alkaa kommentoida "Älä noin sano! Se ihminen josta puhut on kaunis!" ja "Itse oot ruma!"

Siis onko täällä meneillään jokin inside-läppä?

Ekaa kertaa tulin tätä palstaa katsomaan ja voi jeesus sentään, äkkiä pois!

• ihan sama

Ihan sama

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kela tukee virallisesti Pride-liikettä

Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k
      Maailman menoa
      111
      4356
    2. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      77
      3166
    3. Kävisikö tällainen sopimus?

Olisitko valmis juttelemaan jo ensi viikolla kahden kesken?
      Ikävä
      99
      1413
    4. Nyt kerrot mies mitä ajattelet minusta

Ihan suoraan ja suodattamatta.
      Ikävä
      85
      1270
    5. Odotatko vielä vastausta...

Siihen viestiin? 🤔
      Ikävä
      91
      836
    6. Lähes kaikki keskustelut kasvotusten

on olleet tärkeitä. Hänen luonne ja ulkokuori, niiden yhdistelmä. Se kaiken keskellä oleva osa on minulle hänessä kaikk
      Ikävä
      21
      686
    7. Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6

Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka
      Seinäjoki
      17
      682
    8. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      42
      657
    9. Tämän palstan naiseksi esittäytyvät

Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?
      Sinkut
      107
      632
    10. Ehkä se on niin

Ettet vaan uskalla lähestyä tämän jälkeen. Ehkä haluaisit. En osaa sanoa.
      Ikävä
      43
      629
    Aihe