Paranormaalit kokemukset, kertokaa omia kokemuksianne.

mirror-

Oma hyisevä kokemukseni. Harjasin yhtenä aamuna hiuksiani peilin edessä ja yhtäkkiä vieressäni seisoi minua hiukan lyhyempi ja hyvin surumielinen poika, blondi ja yllään hänellä oli punaruutuinen paita. Säikähdin kuollakseni niin että harja tipahti kädestäni. Vilkaisin viereeni ja tämä poika oli kadonnut. Peloissani juoksin keittiöön ja odottelin että äiti tulee kotiin. Olin siis yksin kotona. En ole ennen uskonut aaveisiin ja mietin sitä vieläkin onko niitä edes olemassa mutta näiden kokemuksien perusteella mielipiteeni on muuttunut. Talomme on hyvin vanha ja sain muutama päivä sitten tietää että kauan kauan sitten talossamme oli asunut mies joka oli sitten tappanut itsensä vintillä. Aina kun menen vinttiin voin tuntea kuin joku tuijottaisi minua. Veljeni kokemus: meni vinttiin yöllä, koska huoneemme on pieni vinttikamari, oli hyvin pimeää ja kun oli päässyt huoneeseemme möreä miesääni yskäisi hänen edessään. Veljeni tietysti sai samanlaisen sätkyn kun minä ja tiputti puhelimensa lattialle. Sitä nostaessaan hän tunsi jonkun tarttuvan häntä kädestä.
Joskus iltapalaa syödessämme koko perheen voimin voimme kuulla jonkun kulkevan vintissä. Ajattelen olevani hullu, mutta äitinikin on kokenut kuinka joku kääntyisi ympäri hänen vierellään. Kertokaa omia kokemuksianne, kiitos! :)

112

13649

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei kunniaa pimeydell

      On minullakin jotain ja varsinkin isäni äiti kohtasi ja näki kummituksia ja jopa demoneja.
      Kun tulin uskoon ja annoin elämäni Jeesukselle ja Jumalan huomaan niin eipä ole tarvinnut pelätä pahuuden ja pimeyden voimia. En koe niistä tarpeelliseksi edes puhua. Ihmisllä kun on jokin sisäinen uteliaisuus varsinkin pahaan henkimaailmaan. Totuutta ja Jumalaa ei kyllä haluta etsiä ja palvella.

      • rairairai...

        Ei ole nyt kyse siitä eikö Jumalaa haluta palvella, vaan kyse on siitä että on kysytty ihmisiltä haluavatko he jakaa omia kokemuksiaan paranormaaleista asioísta, kun mirror- niistä on jo avautunut.


      • Awakedeye

        Ei kaikki henkimaailma ole pahuutta, eiköhän se Jeesuskin sen viisaana miehenä tiennyt.


      • pedon merkki

        "annoin elämäni jeesukselle" ?

        Siis mitä vit***!??!?

        Onko sun elämällä sillon mitään merkitystä jos annat elämäs jeesukselle? Kyllä se paha henkimaailma suaki näyttää kiinnostavan ku kerran täällä kirjottelet? Mun puolesta ihminen saa uskoo vaikka pask*huussiin jos tykkää mutta uskon tuputtaminen toiselle ja vielä palstalla missä suurin osa kirjottajista on alaikäsiä pikkulapsia on vähä kieroa.

        Mun mielestä jokaisella asialla pitää olla vastapaino tai se asia menettää merkityksensä. Niin hyvässä kun pahassa.


      • demoniiiiiii

        "Kun tulin uskoon ja annoin elämäni Jeesukselle ja Jumalan huomaan niin eipä ole tarvinnut pelätä pahuuden ja pimeyden voimia"

        Aivan sama oletko uskossa vai et,demonit voivat silti astua sun elämääs ja jopa riivata sut,olit uskossa tai et. On monia riivaustapauksia joissa demoni on kiinnittyny erittäin uskonnollisiin ihmisiin. esim.anneliese michel johon itseasiassa kiinnitty useampiki riivaaja


      • olen ehkä, joo.
        pedon merkki kirjoitti:

        "annoin elämäni jeesukselle" ?

        Siis mitä vit***!??!?

        Onko sun elämällä sillon mitään merkitystä jos annat elämäs jeesukselle? Kyllä se paha henkimaailma suaki näyttää kiinnostavan ku kerran täällä kirjottelet? Mun puolesta ihminen saa uskoo vaikka pask*huussiin jos tykkää mutta uskon tuputtaminen toiselle ja vielä palstalla missä suurin osa kirjottajista on alaikäsiä pikkulapsia on vähä kieroa.

        Mun mielestä jokaisella asialla pitää olla vastapaino tai se asia menettää merkityksensä. Niin hyvässä kun pahassa.

        Olette epäkohteliaita, mitä se sinua niin kovasti harmittaa jos joku on antanut elämänsä Jeesukselle? Minä en halua kertoa mitään itsestäni koska olette niin epäkohteliaita.


      • Akazia
        demoniiiiiii kirjoitti:

        "Kun tulin uskoon ja annoin elämäni Jeesukselle ja Jumalan huomaan niin eipä ole tarvinnut pelätä pahuuden ja pimeyden voimia"

        Aivan sama oletko uskossa vai et,demonit voivat silti astua sun elämääs ja jopa riivata sut,olit uskossa tai et. On monia riivaustapauksia joissa demoni on kiinnittyny erittäin uskonnollisiin ihmisiin. esim.anneliese michel johon itseasiassa kiinnitty useampiki riivaaja

        Itse asiassa demoni ei voi riivata aidossa uskossa olevaa koska ei voi ottaa Pyhän Hengen paikkaa uskovan sydämessä. Jos jostain syystä uskova luopuisi uskostaan niin siinä tapauksessa demoni voi asuttaa sydämen ja se tekee sen entistä voimakkaampana.

        Uskonnollisella ja uskovalla ihmisellä on vissi ero. Uskova ihminen uskoo Jeesukseen kuten Raamattu opettaa, uskonnollinen ihminen puolestaan uskoo kuten uskonto opettaa. Silloin kun ihminen uskoo uskonnollisuuden hengessä niin hän on oiva saalis demoneille koska ei usko Jeesukseen kuten Raamattu opettaa.


      • kaikkea.hyvää.sulle
        Akazia kirjoitti:

        Itse asiassa demoni ei voi riivata aidossa uskossa olevaa koska ei voi ottaa Pyhän Hengen paikkaa uskovan sydämessä. Jos jostain syystä uskova luopuisi uskostaan niin siinä tapauksessa demoni voi asuttaa sydämen ja se tekee sen entistä voimakkaampana.

        Uskonnollisella ja uskovalla ihmisellä on vissi ero. Uskova ihminen uskoo Jeesukseen kuten Raamattu opettaa, uskonnollinen ihminen puolestaan uskoo kuten uskonto opettaa. Silloin kun ihminen uskoo uskonnollisuuden hengessä niin hän on oiva saalis demoneille koska ei usko Jeesukseen kuten Raamattu opettaa.

        Vastaan tähän:

        Onko sun elämällä sillon mitään merkitystä jos annat elämäs jeesukselle? Kyllä se paha henkimaailma suaki näyttää kiinnostavan ku kerran täällä kirjottelet? Mun puolesta ihminen saa uskoo vaikka pask*huussiin jos tykkää mutta uskon tuputtaminen toiselle ja vielä palstalla missä suurin osa kirjottajista on alaikäsiä pikkulapsia on vähä kieroa.

        Mun mielestä jokaisella asialla pitää olla vastapaino tai se asia menettää merkityksensä. Niin hyvässä kun pahassa.

        Vastaus: Minun elämälleni tuli enemmän merkistystä sen jälkeen, kun tulin uskoon. Alkoholisti isä ei ole maailman paras neuvoja miten tätä elämää eletään, eikä heikko äiti josta tuli itsekäs ja jätti minun huoltamiseni tuuliajoille, silloin kun olisin eniten vanhempia tarvinnut, tuli eteen kiinni laitettu valkoinen ovi. Elämä, mitä se on?
        Tuli kokeiltua alkoholia ja muuta typerää elämää, ja kapakassa istuessani huomasin ettei siellä ollut hauskaa, enkä jaksanut enempää pettää itseäni että siellä olisi ollut hauskaa tai mitään "elämisen arvoista".

        Kun myöhemmin tulin uskoon, olen kiitollinen siitä että vielä elän, en pyöri kapakoissa enää, ja vahva paniikkihäiriökin lähti. Mitä hyvää siinä elämässä olisi ollut jos en olisi tullut uskoon?

        Jumala todellakin on olemassa, on johdattanut, rukoukseni on kuultu, vaikka vastauksen saamiseen menisi joskus enemmän aikaa. Minä valitsin sellaisen seurakunnan jossa on hyvä olla, en pelkkää kirkkoa vaan maanläheisemmän. Käyn vieläkin välillä kirkossakin.

        Rauhaa!


      • MistäTeitäTulee

        Uskovaiselle sen verran tiedoksi, että sun kyseisen demoni käsitteen raamattuun toi yksi kirkonmies 400 luvun vaiheilla, todellisuudessa sitä ei ole olemassa.


      • Anonyymi

        Muistaakseni Jeesuskin ilmestyi useita kertoja opetuslapsille kuolemansa jälkeen? Eli kyseisiä ilmiöitä löytyy kyllä Raamatustakin.🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistaakseni Jeesuskin ilmestyi useita kertoja opetuslapsille kuolemansa jälkeen? Eli kyseisiä ilmiöitä löytyy kyllä Raamatustakin.🙂

        Näin oli , Jeesus Kristus halusi opetuslastensa uskovan että ikuinen elämä on mahdollista saavuttaa. Hän lupasi heille, minä menen valmistamaan teille sijaa kertoo Raamattu.


      • Anonyymi
        Akazia kirjoitti:

        Itse asiassa demoni ei voi riivata aidossa uskossa olevaa koska ei voi ottaa Pyhän Hengen paikkaa uskovan sydämessä. Jos jostain syystä uskova luopuisi uskostaan niin siinä tapauksessa demoni voi asuttaa sydämen ja se tekee sen entistä voimakkaampana.

        Uskonnollisella ja uskovalla ihmisellä on vissi ero. Uskova ihminen uskoo Jeesukseen kuten Raamattu opettaa, uskonnollinen ihminen puolestaan uskoo kuten uskonto opettaa. Silloin kun ihminen uskoo uskonnollisuuden hengessä niin hän on oiva saalis demoneille koska ei usko Jeesukseen kuten Raamattu opettaa.

        Jos uskoo kuten Lauri Leevi opetti onko silloin uskovainen vai uskonnollinen?

        Terveisin vasemman jalan saapas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos uskoo kuten Lauri Leevi opetti onko silloin uskovainen vai uskonnollinen?

        Terveisin vasemman jalan saapas

        Isäntä


      • Anonyymi
        pedon merkki kirjoitti:

        "annoin elämäni jeesukselle" ?

        Siis mitä vit***!??!?

        Onko sun elämällä sillon mitään merkitystä jos annat elämäs jeesukselle? Kyllä se paha henkimaailma suaki näyttää kiinnostavan ku kerran täällä kirjottelet? Mun puolesta ihminen saa uskoo vaikka pask*huussiin jos tykkää mutta uskon tuputtaminen toiselle ja vielä palstalla missä suurin osa kirjottajista on alaikäsiä pikkulapsia on vähä kieroa.

        Mun mielestä jokaisella asialla pitää olla vastapaino tai se asia menettää merkityksensä. Niin hyvässä kun pahassa.

        mitä väliä sillä on uskooko joku Jumalaan vai ei? Itseasiassa tämä asia ei sinulle "pedon merkki" kuulu...


      • Anonyymi
        pedon merkki kirjoitti:

        "annoin elämäni jeesukselle" ?

        Siis mitä vit***!??!?

        Onko sun elämällä sillon mitään merkitystä jos annat elämäs jeesukselle? Kyllä se paha henkimaailma suaki näyttää kiinnostavan ku kerran täällä kirjottelet? Mun puolesta ihminen saa uskoo vaikka pask*huussiin jos tykkää mutta uskon tuputtaminen toiselle ja vielä palstalla missä suurin osa kirjottajista on alaikäsiä pikkulapsia on vähä kieroa.

        Mun mielestä jokaisella asialla pitää olla vastapaino tai se asia menettää merkityksensä. Niin hyvässä kun pahassa.

        Älä kiroile pls. Oon vast 10


      • Anonyymi

        Niin, miksi edes tulit loukkaantumisen tänne sivustolle jos olet tuota mieltä.
        Jos et edes halua puhua niistä niin miksi sitten olet etsinyt tämän sivuston käsiisi?


      • Anonyymi
        demoniiiiiii kirjoitti:

        "Kun tulin uskoon ja annoin elämäni Jeesukselle ja Jumalan huomaan niin eipä ole tarvinnut pelätä pahuuden ja pimeyden voimia"

        Aivan sama oletko uskossa vai et,demonit voivat silti astua sun elämääs ja jopa riivata sut,olit uskossa tai et. On monia riivaustapauksia joissa demoni on kiinnittyny erittäin uskonnollisiin ihmisiin. esim.anneliese michel johon itseasiassa kiinnitty useampiki riivaaja

        Lopettakaa tallainen!!! Tämä on aivan turhaa!! Ymmärrän osittain teitä, mutta eikös tämän keskustelun aiheena ollut paranormaalit kokemukset. ELI JOS SULLA EI OO KOKEMUSTA TURHAAN KIRJOTTELET TÄNNE!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopettakaa tallainen!!! Tämä on aivan turhaa!! Ymmärrän osittain teitä, mutta eikös tämän keskustelun aiheena ollut paranormaalit kokemukset. ELI JOS SULLA EI OO KOKEMUSTA TURHAAN KIRJOTTELET TÄNNE!!!

        Jep


    • aave.

      saman kaltaisia kokemuksia, eli tarkotan et oon nähny peilin kautta , miten niiden kanssa kommunikoidaan?

      • jos tahdot tietää??

        Harmiksesi voin kertoa että sain kummittelun loppumaan kun rukoilin Isämeidän rukouksen. Oli se pelottavaa rukoilla siinä tilanteessa, ja kyyneleet vähän valuivat mutta se lähti heti pois.


      • Pikkulapsi

        Nämä minun kokemukset ei välttämättä oli niin pelottavia, kun teidän ja en ole edes varma, että onko nämä kaikki selittämättömiä tapauksia.

        Olin pienenä mummon ja papan mökillä. Siellä oli äiti, isä, mummo, pappa, sisko, siskon kummisetä, hänen vaimonsa ja meidän koirat. Paikalla saattoi olla myös minun kummitätini. Kota, jossa teimme ruoat oli täynnä, joten tämä hetki ei ollut niin pelottava minulle.

        Mummon ja papan mökki ei ole niin keskellä metsää, koska naapurimökki on ihan vieressä ja vastarannalla asuu mm. Arja Koriseva ja tietenkin muita ihmisiä. :D Eli siis asutusta on.

        Kerran illalla kyseisen porukan kanssa istuttiin kodassa tekemässä ruokaa, olin noin 5-vuotias. Katson ikkunasta ulos ja näen ihan selvästi jonkun erittäin tumman hahmon kävelevän mökin viereisen (vieläkin kunnossa olevan) sillan yli. Kysyin kaikilta, että näkivätkö he mitään, mutta ei nähnyt. Pappa sanoi minulle, että se oli vain joku metsän eläin. En tiedä uskonko häneen, sillä se oli ihan ihmisen muotoinen tumma hahmo.

        Saattoihan kyseessä olla vain pikkulasten suuri mielikuvitus.


      • Anonyymi
        jos tahdot tietää?? kirjoitti:

        Harmiksesi voin kertoa että sain kummittelun loppumaan kun rukoilin Isämeidän rukouksen. Oli se pelottavaa rukoilla siinä tilanteessa, ja kyyneleet vähän valuivat mutta se lähti heti pois.

        Kyllä ihmisen aivot voivat tuottaa kaikenlaisia näkyjä ja ääniä ,jos eivät ole valppaana.,Kun kissani kuoli olin kuulevinani sen naukumista oven takana,selitän sen siten että se on jonkinlainen muistijälki aivoissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ihmisen aivot voivat tuottaa kaikenlaisia näkyjä ja ääniä ,jos eivät ole valppaana.,Kun kissani kuoli olin kuulevinani sen naukumista oven takana,selitän sen siten että se on jonkinlainen muistijälki aivoissa.

        Toi on totta mun koiran kaa kävi samalleen ja ihmisen aivot voivat temppuilla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ihmisen aivot voivat tuottaa kaikenlaisia näkyjä ja ääniä ,jos eivät ole valppaana.,Kun kissani kuoli olin kuulevinani sen naukumista oven takana,selitän sen siten että se on jonkinlainen muistijälki aivoissa.

        Mul kävi sama meijän auton alle jää neen koiran kaa😭😭


      • Anonyymi

        Nyt vittu oikeesti!! Tän piti olla kauhu palsta eikä mikään vitun uskovais-ei uskovais sota palsta!!
        JUMALAUTA oikeesti


      • Anonyymi
        Pikkulapsi kirjoitti:

        Nämä minun kokemukset ei välttämättä oli niin pelottavia, kun teidän ja en ole edes varma, että onko nämä kaikki selittämättömiä tapauksia.

        Olin pienenä mummon ja papan mökillä. Siellä oli äiti, isä, mummo, pappa, sisko, siskon kummisetä, hänen vaimonsa ja meidän koirat. Paikalla saattoi olla myös minun kummitätini. Kota, jossa teimme ruoat oli täynnä, joten tämä hetki ei ollut niin pelottava minulle.

        Mummon ja papan mökki ei ole niin keskellä metsää, koska naapurimökki on ihan vieressä ja vastarannalla asuu mm. Arja Koriseva ja tietenkin muita ihmisiä. :D Eli siis asutusta on.

        Kerran illalla kyseisen porukan kanssa istuttiin kodassa tekemässä ruokaa, olin noin 5-vuotias. Katson ikkunasta ulos ja näen ihan selvästi jonkun erittäin tumman hahmon kävelevän mökin viereisen (vieläkin kunnossa olevan) sillan yli. Kysyin kaikilta, että näkivätkö he mitään, mutta ei nähnyt. Pappa sanoi minulle, että se oli vain joku metsän eläin. En tiedä uskonko häneen, sillä se oli ihan ihmisen muotoinen tumma hahmo.

        Saattoihan kyseessä olla vain pikkulasten suuri mielikuvitus.

        Uskon kertomuksesi ja tykkäsin siitä erittäin paljon kiitän tästä.Säiliytit myös hyvin tämän sivuston tarkoituksen kiitos :D


      • Anonyymi
        Pikkulapsi kirjoitti:

        Nämä minun kokemukset ei välttämättä oli niin pelottavia, kun teidän ja en ole edes varma, että onko nämä kaikki selittämättömiä tapauksia.

        Olin pienenä mummon ja papan mökillä. Siellä oli äiti, isä, mummo, pappa, sisko, siskon kummisetä, hänen vaimonsa ja meidän koirat. Paikalla saattoi olla myös minun kummitätini. Kota, jossa teimme ruoat oli täynnä, joten tämä hetki ei ollut niin pelottava minulle.

        Mummon ja papan mökki ei ole niin keskellä metsää, koska naapurimökki on ihan vieressä ja vastarannalla asuu mm. Arja Koriseva ja tietenkin muita ihmisiä. :D Eli siis asutusta on.

        Kerran illalla kyseisen porukan kanssa istuttiin kodassa tekemässä ruokaa, olin noin 5-vuotias. Katson ikkunasta ulos ja näen ihan selvästi jonkun erittäin tumman hahmon kävelevän mökin viereisen (vieläkin kunnossa olevan) sillan yli. Kysyin kaikilta, että näkivätkö he mitään, mutta ei nähnyt. Pappa sanoi minulle, että se oli vain joku metsän eläin. En tiedä uskonko häneen, sillä se oli ihan ihmisen muotoinen tumma hahmo.

        Saattoihan kyseessä olla vain pikkulasten suuri mielikuvitus.

        Se voi olla myös ihminen joka asuu siellä


    • leski2

      Kertokaa omia kokemuksianne, kiitos

      En tiedä miten näitä näkyjä ja kuulemisia pitäisi nimittää. Vaimoni kuolemasta on noin kuusi vuotta aikaa, mutta melkein aina iltaisin kuulen hänen rauhallisen hengityksensä viereiseltä vuoteelta. Henkinen vaimoni on minulle niin todellinen, että olen joskus sijannut hänelle vuoteenkin viereiseen sänkyyn, noin mitään ajattelematta. Noin kahdesti viikossa nään vaimoa unessakin, Monesti olemme olleet unessa kuten aviopuolisot avio vuoteessa ovat. Tilanne on ihan ihmeellinen, tietenkin mystinen, mutta en antaisi enää millään poiskaan tätä henki vaimoani. Tietenkin olen ihmisten mielestä hullu, mutta ajattelen näin, että onko vainajilla sittenkin näkyvään maailmaan jokin ulottuvuus. Rakkaudella voi olla myöskin voima ylittää kuoleman rajakin!

      • valon tavoittelija

        Rakkaus on se voima! Se on uskomaton voima ja hienoa, että koet rakkaasi..!
        Me elämme vaikka olisimme poissa,sielumme on ikuinen!!


      • Anonyymi

        Et oo ainakaan mun mielestä hullu.


    • 7IFO

      KAIKKI NOI ASIAT TAPAHTUU PÄÄN SISÄLLÄ. MÄKIN NÄIN KUMMITUKSIA JA UFOJA, NYT HYVÄ LÄÄKITYS, EI NÄY ENÄÄ.

      • voi juma -.-

        Joillakin sekoaa pää, kun ajattelevat liikaa asiaa. Uskon että kaikille tapahtuu jotain yliluonnollist a joskus. Kaikki vaan eivät halua myöntää asiaa tai sitten nämä näsäviisaat aikuiset vaan haluavat uskoa sen tapahtuvan pään sisällä.


      • .k.
        voi juma -.- kirjoitti:

        Joillakin sekoaa pää, kun ajattelevat liikaa asiaa. Uskon että kaikille tapahtuu jotain yliluonnollist a joskus. Kaikki vaan eivät halua myöntää asiaa tai sitten nämä näsäviisaat aikuiset vaan haluavat uskoa sen tapahtuvan pään sisällä.

        Ei mitään yliluonnollista tapahdu... kuvittelua ja vääriä tulkintoja vaan.


      • mitä
        .k. kirjoitti:

        Ei mitään yliluonnollista tapahdu... kuvittelua ja vääriä tulkintoja vaan.

        Niin ja sinä olet juuri se joka laittaisi kaikki tieteen piikkiin?


      • hehheh...
        mitä kirjoitti:

        Niin ja sinä olet juuri se joka laittaisi kaikki tieteen piikkiin?

        Niin ja entäs kun vaan ei sitten yksinkertasesti löydy selitystä? Tuskin silloin tiedettä...


      • Anonyymi
        .k. kirjoitti:

        Ei mitään yliluonnollista tapahdu... kuvittelua ja vääriä tulkintoja vaan.

        Jep, siihen asti kunnes tulee itselle vastaan.


      • Anonyymi

        Joo, hyvä lääkitus toki turruttaa aivot, ei näy juuri mitään "outoa" enää, hyvä ratkaisu jos ei halua nähdä Outoja asioita!


      • Anonyymi

        Mulle on tapahtunut kaikkea yliluonnollista enkä silti tarvii mitään vitun lääkkeitä!


      • Anonyymi
        voi juma -.- kirjoitti:

        Joillakin sekoaa pää, kun ajattelevat liikaa asiaa. Uskon että kaikille tapahtuu jotain yliluonnollist a joskus. Kaikki vaan eivät halua myöntää asiaa tai sitten nämä näsäviisaat aikuiset vaan haluavat uskoa sen tapahtuvan pään sisällä.

        Niin


    • mitäs läksi

      On se kummituksena varmasti ihanaa kömmiskellä pölyisessä vintissä, aina vain, aina ja ikuisesti siellä kolistella paikkoja.

      • ihmettelee()

        Varmasti on mutta jos asia nyt noin vaivaa niin miksei taloa siunata?


      • sama vaikutus
        ihmettelee() kirjoitti:

        Varmasti on mutta jos asia nyt noin vaivaa niin miksei taloa siunata?

        Niin tai vaikka kiedota jeesusteippiin.


      • kertokaa.muutkin
        sama vaikutus kirjoitti:

        Niin tai vaikka kiedota jeesusteippiin.

        Haluatko kummittelusta eroon? Kaikki eivät halua, noteeraa tai tee mitään. Minulla ei ole kokemusta niiden poisajamisesta, mutta jos eivät häiritse niin anna olla, kiva että kerroit terinasi täällä.


    • Kokemusta on

      Minulla on kokemuksia paranormaaleista asioista paljonkin, koska kotonani ja mökilläni kummittelee. Kotini on melko vanha talo, jossa kuuluu askelten ääniä ja kaikkista pelottavin on se kun keittiön ikkuna aukeaa tai joku kävelee yläkerrasta portaita alas. Kun taas mökkini on satavuotta vanhempi minun kotiani siellä kuuluu myös askelia ovet aukeaa näkyy varjoja ja kerran kävi todella kamala tilanne olin 3 kaverin kanssa mökillä ja meillä oli koira mukana. Istuimme kaikki keittiön pöydällä ja koira makasi lattialla. Me kaikki olimme sillä hetkellä hiljaa kun pelasimme korttia samassa kuului seinän takaa puhetta emme saaneet siitä selvää se oli niin kuin useamman ihmisen keskustelua sitä ei kestänyt kuin korkeintaan 5 sekuntia. Koiramme juoksi pihalle ja me muut olimme ihmeissämme. koiramme oli peloissaan vaikka kyse onkin Rottweileristä eli isosta koirasta. Ihmis korvalla puheesta ei saanut selvää, mutta ilmeisesti henkien viesti meni koiralle perille.

      • tämän.takia.juuriniin

        Sepä siinä juuri on, on se vaan hyväkin ettei minulla ole rahaa ostaa vahaa, kaunista taloa tai mökkiä, kun ne kummitukset kuuluvat yleensä kauppaan mukaan!


      • korjaan.tämän
        tämän.takia.juuriniin kirjoitti:

        Sepä siinä juuri on, on se vaan hyväkin ettei minulla ole rahaa ostaa vahaa, kaunista taloa tai mökkiä, kun ne kummitukset kuuluvat yleensä kauppaan mukaan!

        Kirjotusvirhe: siis vanhaa, kaunista taloa...!


      • Anonyymi

        Minun äidilläni oli sellainen kokemus ollessaan noin kymmenvuotias ja nyt hän on 83 jaa niin juu asiaan taas ollessaan kotomiehenä naapurissa yksin kamarissa ja oli kuuma kesäpäivä, alkoi valtava ryske kuulua keittiöstä,kuin siellä olisi tapeltu,sitä kesti hetken ja sitten tuli aivan hiljaista ja äitini avasi oven keittiöön katsoakseen kissatko siellä tappelevat,vaan mitään ei ollut ei kissoja eikä muitakaan ja ikkunat olivat kiinni,mutta sellainen monen ihmisen supatus kuului ilmassa,kuin scifi-sarjassa safiiri ja teräs,siellä on kuulemma tapettu joku laukkuryssä,kyseessä on pieni ja vanha talo ja sen talon läheisyydessä oli yksi pieni kartion muotoinen 5 metrinen kuusi joka on aivan mökkitien varressa ja aina sen ohi kulkiessani oli kuin jäisen seinän läpi pitäisi mennä,siis kesäkuumallakin,vaan enää ei tunnu mitään,koska siitä tehtiin valtava oja kaivinkoneella ja kuusikin poistettiin ja se talo on vöyrillä T:hiihtäjä 47 härmästä


    • kokemukseni:(

      Pelottavin kokemukseni oli se kuinka pienempänä läksin yläkertaan hakemaan äitini puhelinta. Olin tällöin n. 7 -vuotias. Otin puhelimen ja yhtäkkiä minut valtasi tunne että minun piti päästä alakertaan ja nopeasti. Olin astumassa ensimmäistä askelta alas kun tunsin kovan paineen selässäni työntävän minua portaita alas...siinä sitä sitten tultiin kaikki 24 porrasta alas, mutta ihme ja kumma sairaalareissua ei äitini kertoman mukaan tarvinnut tehdä. Muutama kuhmu päähän ja siinä se olikin. Talomme myöskin hyvin vanha ja kaikki perheenjäsenet olivat alakerrassa.

      • entykkääaaveista

        Kamala :O


      • vaikka.on.kaunis
        entykkääaaveista kirjoitti:

        Kamala :O

        Älä osta vanhaa taloa.


      • Anonyymi
        vaikka.on.kaunis kirjoitti:

        Älä osta vanhaa taloa.

        Niin miks kaikki haluu vanhan talon ku siellä todennäköisesti kummittelee


    • Mustatyyppi??

      Mä ja mun pari kamuu on nähny saman mustapukuisen naisen (tai ainaki se näyttää naiselta koska sil on mekko) joka menee tosi nopeesti mut ei liikuta jalkoja. Ekan kerran mun 2 kaverii näki sen menevän jollekki pihalle ja ne meni kattoo eikä siinb kestäny kauaakaa ku ne oli siin pihan eessä mut se naine oli sit kadonnu. Sitku toine kaverini oli mummillaa hän näki sen saman naisen kurkkaavan puun takaa. ja sit mä näin sen ku olin lähössä kaveriltani. Seisoin mun kaverin portilla ja mulla on tapana kattoo molempii suuntii enneku lähen siitä ja sit ku katoin oikeelle ni siel on semmone polku ja sit se naine tuli iha hirvee kovaa vauhtii ilma et se ois polkenu pyörää tai juossu tai mitää rullattavaa juttuu rullannu. No mulle tuli paniikki ja lähin juoksee kaikenlaisii mutkia et eksyttäisin sen.. Nyt yritetää pohtii kamuje kaa mikä hitto se naine on.

    • TinTinTin!

      Tehtiin joskus kaveritten kans jotain videoo ja pistettii siihe ain soimaa se pelottava musiikki Psycho-leffasta (se ku se mies murhaa sen naisen suihkussa se tintintin musiikki). Tehtii sitä monta kertaa ja oltii kuunneltu muusiikkia monta kertaa (oltii sillon koulussa tekemässä sitä). Sitku me lähettii kotii ja mentii käytävälle ekaks pukee ku oli talvi. Hetken päästä mä kuulin iha sekunnin aja sitä musiikkii ja ajattelin et se vaa oli jääny päähä soimaa ku oltii nii monta kertaa sitä kuunneltu. Sit yks mun kaveri sano et "Kuulitteks ton äänen". Joku sit kysy et minkä ni se sano et sitä musiikkii. Kaikki sit sano et nekii kuul sen ja mentii kattoo käytävänpäästä mut siel ei ollu ketää.

    • möy

      Olin muutama vuosi sitten seurakunnan leirillä. Siitä leirikeskuksesta kerrotaan muutenkin kaikenlaista, ota nyt selvää mikä on totta ja mikä ei... Mut tosiaan, iltahartauden aikana (kun oli muutenkin sellanen karmiva tunnelma, pimeetä ja pelkkä kynttilä valaisemassa), tapahtu jotain mille en oo keksiny järkevää selitystä. Tunsin siinä kun joku yhtäkkiä tökkäs mua selkään. Kysyin vieressä istuvalta kaveriltani, minkä takia se tökkii mua. No, vastas että ei se mitään ollut tökkinyt. Katsoin toiselle puolelle, ja tää toinen vierustoveri oli parin metrin päässä musta mahallaan maaten, eli sekään ei voinu tätä aiheuttaa. Takanakaan ei ollut ketään. En aluksi uskonut kaveria ja ajattelin, että se oli joku sen keksimä pila. Kohta joku siellä kuitenkin taas tökki, ja vielä monta kertaa senkin jälkeen. Nää tökkäykset tuntu joka kerta kovemmilta, lopulta ne melkein sattui. Parilla kertaa katsoin kaverin käsiä, ja ne oli sen sylissä eikä siitä mihinkään liikkunut. Siellä takanakaan ei missään vaiheessa ollut ketään, kun käännyin heti katsomaan. Myös kaverini sanoi, että sitä tökittiin ja myöhemmin muutkin valitteli sitä samaa. En sitten tiiä, ainoo järkevä selitys tälle ois et kaverini aiheutti tän, mutta melkosen nopeesti ois täytyny tehä kun en huomannu vaikka katoin sen käsiä. Ei muute tullu paljoo nukuttua sen leirin aikana :D Ja tänä kesänä ois vielä edessä ripari samaisessa paikassa, mitähä siitäki tulee...

      Yhtenä yönä mun huoneessa kuului ylimääräinen hengitys. En saanut selville mistä se tulee, joten menin olohuoneen sohvalle nukkumaan ku pelotti liikaa :D Tälle äänelle voi toki olla luonnollinenkin selitys, vanha talo kun on, mutta eipä oo koskaan aiemmin eikä sen jälkeen kuulunut joten... Ja melkosen erehdyttävästi kuulosti jonkun hengitykseltä...

      Myös entisessä koulussani tapahtui pari juttua. Vaikka sillon me aina kavereiden kanssa keksittiin näitä kummitusjuttuja ja peloteltiin niillä toisiamme niin näille en keksi selitystä. Yks oli, kun kellarissa ovi aukesi ja sulkeutui itsekseen, mutta siellä ei ollut vetoakaan. Ja tuskin johtuu itse ovestakaan, kun ei sen jälkeen oo temppuillut... Toinen taas oli jonkun kokeen aikana, kun tunsin jonkun henkäisevän niskaani. Käännyin saman tien katsomaan taakseni, mutta siellä ei ollut ketään, kaikki istui rauhassa omilla paikoillaan. .___.

      Kaveri on kans kertonu öisestä vierailijasta huoneessaan, vois olla ihan mielenkiintosta kokea sekin joskus mikäli ei kaveri oo päästään keksiny. :D

      • olisiko.näin

        Mietin vaan, että onko sinulta joskus kuollut joku kaveri tai tuttava, joka tulisi mukanasi? Miten näitä tapahtuu eri paikoissa?


    • Emilia Meedio

      Okei. Tämä voi olla hyvinkin mahdollinen näky/harha. Myös jos taloon on kuollut joku tai talo on vanha. Pikkusiskoni on ajatuksen lukija hän tietää mitä muut ajattelee ja samoin minä. Eliminä elikkäs pikkusiskoni ja minä olemme idinttiset kaksoset. No olimme 10 vuotiaita ja olimme kahdestaan telttailemassa meidän metsässä. Yöllä minä heräsin vauvan itkuun metsässä ja olin kauhuissani. Menin ulos ja huomasin lammikon ja katsoin siinä seisovaa kirves kiestä ja herätin siskoni ja juoksimme pois.

      • nobodymorso

        Minulla on kyky huomata jos joku valehtelee.


      • Anonyymi

        Mä pystyn joskus ennustamaan ja se on vähän pelottavaa


    • pelkuri

      Kerran ku olin leiril mun kahen kaverin kans ni yhten yönä mun toinen kaveri halus tulla mun viereen koska sitä pelotti. No muaki pelotti joten mä suostuin. Oltiin oltu siin jonku aikaa ni se mun kaveri sano et ihanku joku hengottäis sen niskaan. Mut sen takana ei ollu ketää koska se oli ihan reunassa ja katto mua joka oli keskellä... Meit alko pelottaa mut kumminki nukuttii. En tiiä onks tää nyt kovin pelottavaa mut oli se sillon! Oltiin sillon muutenki jotain 8 vuotiat. Pelkään kaikke tollasta vielki ja täytän pian 11 vuotta!;(

      • Anonyymi

        Mä täytän 10 toukokuussa mut siis ittelle on käyny samalla tavalla mut vaa 5v äidin Vieres!


      • Anonyymi

        Mäkin pelkäsin kaikkee kun olin 11


    • tytsy3

      Mä kuulen usein illalla askelia. Ne kulkee lähellä mun huonetta ellei ihan tuu jopa mun huoneeseen!! Kerran sanoin niistä iskälle. Ja iskä sano et se on luullu et mä kävelen ja ne askeleet kuuluu... Äiti tai sisko ei voi olla koska mä nään jos toinen niistä lähtee huoneestaan.

    • 11vee

      No meiän uudessa kodissa ei oo koskaan ennen tapahtunut mitään yliluonnollista, mutta eilen illala luin näitä joskus klo 18. Sit kun kello oli jo puol 23 kaikki muut oli nukkumassa niin menin laittaan keittiön valoa päälle. Yhtäkkiii se alko sillee vilkkua .
      Mää juoksin uuden maailman mestaruuden kun juoksin äkki herättään muita. Ne sano että oletko ihan varma. Kun menin takasin olohuoneeseen. Se yhtäkkii loppu.
      Ja sit kun olin menossa nukkuun niin ei pistorasia palanu. Menin äkkiä kattomaan sulake kaappia niin makuuhuoneen sähköt oli sammutettu vaikka olin ainut hereillä. Vai olinko?


      Sitte meiän vanhassa kodissa joka on 2000 luvun alussa rakennettu kerrostalo niin siellä tietokone pöytä niinku et siinä istuttiin selkä ovensuuta kohti. Istuin kerran joskus loka-marraskuussa ja pelasin. Olin yksin kotona. Ulkona oli jo pimeää ja yhtäkkiä aloin kuulla ihan niinku joku olis työntäny pöytää olohuoneessa. Ajattelin että se on joku naapuri joka työntää yläkerrassa pöytäänsä. Kun menin katsomaan pöytä oli liikahtanu vähän. Kaiken kukkuraksi olin 9vee

    • nobodymorso

      No, tässäpä yksi juttu joka tapahtui minulle MUUTAMA MINUUTTI sitten, päätin pomppia heti tänne kertomaan siitä.

      Olin avannut kannettavani, ja odottelin hetken että netti alkaisi pelata. (Meillä pitää aina vähän odotella.) tajusin kuitenkin, että netti ei ole päällä, jolloin lähdin olohuoneeseen käynnistämään sitä.
      Talossa ei ollut tällä kyseisellä hetkellä ketään muita kuin minä, kissamme, ja äitini. Äiti ja kissa olivat makuuhuoneessa, joka on kaukana omastani.

      Kun palasin huoneeseeni, tietokoneeni kansi oli kiinni, eikä tietokoneen puhallusääntä enää kuulunut. Olin siis jättänyt koneeni hieman kansi alaspäin, en kuitenkaan kokonaan. Tietokone oli horrostilassa muistaakseni.
      Ikkunan tuuletusluukku oli auki, mutta en usko että tuuli voisi sulkea tietokoneeni kannen.

      Talomme ei ole mitenkään erityinen, remonttia on tehty pari vuotta sitten.
      Mitään muuta ei ole tapahtunut, paitsi kerran kun kuvasin videota youtubeen (Sara T.), niin pääni yli leijaili videolla jokin vaalea, orbia muistuttava.

      Koko tarina on täyttä totta, mitään en ole itse keksinyt.
      Mitä muka hyötyisin valehtelusta?

    • pelokas2

      Äsken kun olin suihkussa niin näin n170cm pitkän pojan joka näky lasiovesta sillä oli punainen ruutupaita ja rikkinäiset farkut hän oli myös blondi. Poika oli siinä jonkun 10 sekkaa ja sit puf se hävis. Olin ihan järkyttyny ja ryntäsin nopeesti takasin yläkertaan (suihku on kellarissa). Ei täällä kai muuten mitään paranormaalia ole sattunut (toivottavasti) talomme on rakennettu 50-60 luvulla

    • tuorein kokemukseni

      Harrastan siis alaa, olen harrastanut yhteensä 31 vuotta aktiivisesti sen monissa muodoissa. Ja siis kokenut kaikenlaista. Tuoreimpia esimerkkejä on, kun oltiin Voipaalan kartanon kummituspäivillä (Valkeakoskipäivät 27.10) ja opas on kertonut että täällä kummittelee ainakin Mirkku-niminen nainen ym...ja sitten joku nurkassa hyräilevä tyyppi, niin oikealle olalleni laskeutuu kevyesti pää nojaamaan ja hyräilee pätkän. Se oli kaunis muisto mukaan !

    • Uteliasdydy

      Hei! Viime maanantaina eli 1.12.2014 tapahtui aamulla kummallinen asia ja pelästyin kovin paljon. Oli vielä hieman hämärää, kello oli n. kymmentä vaille 8. Astuin ulos ovestani ja näin n. 30 metrin päässä ihmisen muotoisen tumman hahmon. Se vain seisoi paikallaan, tuntui kuin se olisi tuijottanut minua? Ajattelin, että se on varmaan vain joku vanha ihminen aamukävelyllä tai haukkaamassa happea, mutta se oli omituista sillä asun pienessä kaupungissa ja tuohon aikaan aamulla ei ole ikinä ennen näkynyt ketään asuinalueellani ja on ollut kovin hiljaista.
      Lähdin sitten kävelemään tuota hahmoa kohti koska olin utelias. Sitten se hahmo havahtui kun lähestyin sitä ja se lähti kävelemään siihen suuntaan mihin minunkin oikeasti piti mennä, mäkeä alas päin. Siinä tummassa hahmossa oli jotain omituista, se niin kuin käveli ihan omituisesti, vähän niin kuin liukuen eteenpäin ja välillä se ns. häilyi tai haaleni hieman. Se liikkui hyvin omituisesti. Siinä vaiheessa mä pelästyin niin kovasti, että lähdin juoksemaan hallille päin kun oli harjoitukset edessä :D Katoin taakseni samalla kun juoksin ja sitä ei sitten siellä enää ollut.. Ehkä mä vaan kuvittelin sen olevan jotain yliluonnollista? Mutta kuitenkin jokin siellä oli, ihminen, eläin tai jokin.

    • varjo

      Mahtoi vanharouvaa ihmetyttää hysteerisen pelokas kulkija :D

    • freeky friday

      Mitään paranormaaleja kokemuksia ei ole mutta olen vastikään jäänyt koukkuun tämmöiseen jenkkisarjaan kuin "A Haunting". Siinä amerikkalais perheet kertoo paranormaaleista kokemuksistaan ja usein sielä on henkien lisäksi myös demoneita jotka niitä riivaa. Sit aina kutsutaan joku pappi tai "henkimaailma-tyyppi" joka auttaa pääsee eroo niist hengistä/manaa demonit pois. Todella mielenkiintoinen sarja! Kannattaa kattoo! Youtubesta löytää kokonaisia jaksoja. Sit löysin kans kauhuleffan Kirottu (the Conjunjuring), joka perustuu tositapahtumiin.

      • Velikultu

        Psykoosi on yleinen tauti. On jokseenkin huvittavaa, että ihmiset ottavat tasapainottomien ihmisten _kaikki_ tarinat tosina. Mielenterveyden järkkyessä tunnettua on, että sairas on viimeinen, joka sen huomaa. Ei siis ihme, että mitä oudoinpiin tarinoihin löytyy kommentteja: "tämä on totta". Vääristynyt todellisuus on joillekin totta.

        Kiinnitin Kirottu-elokuvan selostuksessa huomiota lauseeseen: " April löytää oudon soittorasian." Miten mikään soittorasia voi olla outo? Yksityiskohtien merkityksen ylikorostuminen on skitsofrenian tyyppioire.


      • esineiden.muistijälki
        Velikultu kirjoitti:

        Psykoosi on yleinen tauti. On jokseenkin huvittavaa, että ihmiset ottavat tasapainottomien ihmisten _kaikki_ tarinat tosina. Mielenterveyden järkkyessä tunnettua on, että sairas on viimeinen, joka sen huomaa. Ei siis ihme, että mitä oudoinpiin tarinoihin löytyy kommentteja: "tämä on totta". Vääristynyt todellisuus on joillekin totta.

        Kiinnitin Kirottu-elokuvan selostuksessa huomiota lauseeseen: " April löytää oudon soittorasian." Miten mikään soittorasia voi olla outo? Yksityiskohtien merkityksen ylikorostuminen on skitsofrenian tyyppioire.

        Joillakin esineillä voi olla ikävä menneisyys. Esimerkiksi tappo-ja murha-aseet tällaisia. Tästä on kysymys kaikkien esineiden kanssa. Soittorasiallakin voi olla tällainen paha "historia".


    • Kcjkvgikfyu

      Kerron nyt oman kokemukseni, joka ei oo varmaankaan mikään paranormsali mutta mitä siitä.

      Eli olin mun kaverin äidin silloisen miesystävän mökillä joka on espoon saaristossa oleva iso saari jossa ei ole muita taloja kuin tämä iso vanha puutalo. Se silloinen miesysystävä kertoi, että kun oli ollut pienenä veljensä kanssa mökillä, oli rantaan ajautunut kuollut venäläinen sotilas(?). Kaveri on sitte sanonut että mökillä on tapahtunut kaikkea outoa, esim ovet aukeilee itsestään ja kerran ei tuulisella säällä he olivat syöneet ulkona ja lautasen olivat olleet pinossa, mutta pino oli yhtäkkiä kaatunut ilman syytä. No siis tää mun kokemus on, että illalla kun kaikki paitsi entinen miesystävä olivat olleen jo nukkumassa yläkerrassa, hän oli sitten ollut alakerrassa nojatuolilla istunut ja lukenut lehteä. Hänen puhelimensa oli ollut vieressä pöydällä, ja ol nähnyt että joku soittaa siihen. Sitten oli kattonut että kuka näin myöhään soittaa, niin soittaja oli oli ollut kaverin äiti joka oli nukkumassa kanssamme yläkerrassa. Sitten hän oli nähnyt että kaverin äidin puhelin onkis toisella pöydällä, ja soittaa itsekseen. No, oli sitten vähän ihmetellyt, mutta jatkanut lukemista. Aamulla kun he kertoivat tämän meille, oli kaverin äidin puhelin laittanut hälytyksen päälle ja alkoi soida juuri silloin kun oli aloittamassa kertoa tätä puhelinjuttua meille ja kaverin äiti ei siis ollut laittanut mitään hälytystä päälle.

    • jootervejaheipähei

      Kerran kun olin yksin kotona ja istuin olohuoneessa kuulin työhuoneesta ompelukoneen ääntä. Joku selvästi ompeli sillä hetken n. Viiden minuutin välein. Ompelukone on hyvin vanha, poljettava.

    • Hullutyttö

      Tää on jo aika vanha keskustelu mutta jaanpa nyt pari omaa kokemusta!

      Oltiin mun kolmen serkun kaa mummilla (ja hän asuu kerrostalon alakerrassa ja siitä oven vierest mennää sellaselle varasto käytävälle jossa on varastot, muihin rappuihin (2) ovea ja tietysti saunan ja pesutuvan ovet) no siis me mennään aina salaa sinne vaikka ei saatais, kun kuulemma metelöidään siellä ja kerrostalossa asuu enimmäkseen vanhuksia. Mennää sinne saunaan ja siin on sellai odotustila jossa istutaan ja kerrotaan jotai hassui kokemuksia yhessä. Sitte kuullaan askeleitten ja avainten kilinää.. Ollaan vaa sillee fine ja hiljaa.
      Sit oikeest mennää paniikkii ja sammutetaa valot ja laitetaan se saunan ovi lukkoon.
      Se tyyppi joka siel oli nii alko käymään avaimin kaikkii niitä ovia kolmesti ympäri ja vaikka niissä ei ois ollu mitää avaimen reikää..
      Sit kuullaa ku se tyyppi menee päätyovest ulos, ja mennää sit kattoo siihe käytävälle.
      Ja siin lattias näkyy sellaset isot työmiehenkenkien jäljet (märät) ja mennää sit sinne päätyoven luo ulos..
      Siin on sellai pieni katos ja sen vieres tikkaan katolle.
      Sit ollaa siin hetki ja mä huomaan siin katoksen rajas tikkail sellaset työmiehen kengät ja siit ylöspäin sinisen haalarin.
      Huomautan asiasta pikaisesti serkuilleni ja kaikki käänty kattoo sitä ja juostii takas saunaan, ovi lukkoon ja valot pois.
      Sitten ne askeleet tulee takas ja alkaa käymään kaikkia ovia avaimel läpi..
      En nyt muista miten sitte jatku, tais vaa häippästä veke sielt ja me mennää mummulaa takas iha paniikis 😵

      Toine juttu tapahtu kans samal mummilla.
      Siel kerrostalon vieres on sellanen kierrätyskeskus ja sen vieres sellanen vesipömpeli.
      Kello on ehk puol ykstoista illalla ja kävellään sen pömpelin ohi. Ollaa pelleilty siel pihal ja kaikkee, sit ollaa menos takas sinne mummille.
      Ja mä ja toinen serkku kävellään sen pömpelin ohi ja toinen sitten siel vähä kauempana takana, se puhuu siel meille jotain.
      Oon koko sen ajan kuullu meiän vierest vihellystä ja sitten ku ollaan siel mummulan kerrostalon pihal nii kysyn et vihelsitkö sä *ja mun serkun nimi*, sitten se sanoo että ei.
      Kummatki sano että ei viheltäny ja se toinen viel puhu siel kauempana.
      Ja siis kukaa meist ei osannu viheltää ja se kuulu siitä meiän vierest ja kaikki kuuli sen ja luuli et joku muu meistä vihelsi.
      Ollaan tietty vähä hämillään siitä ja kuullaan kauempaa et joku pikkutyttö huutais jotain ja juostaa iha täysii sisälle ja ollaan sillee mitä jos tapahtu...

      • Anonyymi

        Ok mun tädille tapahtu nii että se on nähnyt päivittäin harhoja ja outoja asioita


    • Anonyymi

      Varmaan menee lääkkeiden määräämättömyyden piikkiin sillä olin aina yksin kotona eli siis ainoa havainnoija. Sattui kolmena peräkkäisenä iltana. Yhden kerran olin makuuhuoneessa etsimässä jotain yöpöydältä kun allani oleva runkopatja tuntui kuin joku olisi istunut selkäni taakse patjalle. Toisen kerran olin nahkasohvalla vaaka-asennossa katsomassa televisiota, sohvan selkänoja narisi kuin joku olisi nojannut siihen. Itse olin täysin liikkumatta. Kolmas kerta oli ikäänkuin lähelläni olisi nainen yskäissyt sillai kevyesti. En ole pelästynyt näitä, olen nytkin yksin kotona kuten usein. Tosin rukoilen paljon ja luotan olevani turvassa.

    • Anonyymi

      Oltiin yökoulussa semmosen iltahartaudessa ni mä ja mun kaveri kuultiin kameran ääniä ikkunan takaa ja sit mun kaveri kysy et kuuliks sä sen äänen sen salamanräpsinnän sanoin et joo sit katottii molemmat heti ikkunasta ulos eikä siellä ollu mitää parin minuutin pääst se kuulu uudestaan sit ku se loppu se iltahartaus ni oltiin menos meiän huoneeseen kahdestaan ni katottii sille puolelle josta kuulu se salaman räpsintä kuultiin sitä kokoaika sen jälkee ku mentiin meiän huoneeseen kysyttiin meiän parilta muulta kaverilta jotka istu meiän vieres ni nekää ei ollu kuullut mitää sit oltii illal myöhemmin pesee hampaita ni ku siel vessaa oli suihku ja siin edes oli suihkuverho ni kuultiin sielt takaa samaa ääntä ja katottii heti jokane niist suihkust sit kuultiin ku se ovi meni kii eikä siel ollu tullu ketää ja sit me vaa oltii sillee et nyt mennää meiän huoneeseen ja unohdetaan tää sit seuraavan aamun me herättiin siihen ääneen ja oltiin vaa et niinku mmrrrrrrr koska oltais saatu ja haluttu nukkuu viä mut sit ku mentiin bussiin ni se loppu mut seuraavan vuonna koin sen saman yökoulussa saman kaverin kaa!

    • Anonyymi

      Täällä saa kokea outoja kokemuksia liki päivittäin. Tosin niihin jo niin tottunut, että ei enää noteeraa.

      Yksi hyvä video ja nauhoitus on tästä.
      Puhelimen äänitykseen kuului vastaus kysymykseen ja selvästi. Videoalla kun pyydettiin näyttäymään, niin ilmestyy iso noin 20cm halkaisijaltaan oleva valopallo kahden ihmisen väliin pöydälle, joka valaisee puoli huonetta ja sitten se häviää yhtäkkiä. Video kyllä pitäisi lähettää jonnekin alan tutkijoille.

      Muutoin hauskoja kokemuksia syntyy siitä, jos joku yöpyy meidän alakerrassa. Muutamat herkimmät, siis aikuiset ihmiset ovat tulleet kauhistuneena yläkertaa ja pyytäneet tulla nukkumaan samaan sänkyyn, meidän väliin.

      "En kyllä mene ikinä enää teidän alakertaan, kummitteleeko teillä."
      - Joo kyllä, mutta ei ne mitään tee.
      Yyyh, varmana haluan olla teidän kans tässä, enkä mene sinne enää. Nukun tässä, eihän haittaa. 😆

      • Anonyymi

        Voitko laittaa videon esim. youtubeen valopallosta?

        Entisessä kotitalossamme taisi kummitella jossa asuin lapsena. Olen miettinyt niitä asioita usein ja puhuneet perheemme jäsenten kanssa. Olen miettinyt mitenhän nykyiset asukkaat, ovatko kokeneet mitään. Kerran ajoin siitä ohitse niin oli joku ihminen mustana hahmona olohuoneen ikkunassa tosi jännittyneen näköisessä asennossa tuijottamassa ulos.

        Kerran myös ajoin katsomaan erästä taloa (luhtitalo) jossa eräs tuttu teki itsarin. Siellä kuulemma kummitelee tai kummitteli sen jälkeen naapuriasunnoissakin. Noh ajoin sinne niin sielläkin oli joku ikkunan edessä samoin seisomassa mustana hahmona. Kaverini sanoi heti että siellähän se seisoo ikkunassa.

        Aivankuin olisivat tienneet jotenkin, tai jokin olisi kehottanut heidät ikkunaan sillä tavalla katsomaan tuimasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voitko laittaa videon esim. youtubeen valopallosta?

        Entisessä kotitalossamme taisi kummitella jossa asuin lapsena. Olen miettinyt niitä asioita usein ja puhuneet perheemme jäsenten kanssa. Olen miettinyt mitenhän nykyiset asukkaat, ovatko kokeneet mitään. Kerran ajoin siitä ohitse niin oli joku ihminen mustana hahmona olohuoneen ikkunassa tosi jännittyneen näköisessä asennossa tuijottamassa ulos.

        Kerran myös ajoin katsomaan erästä taloa (luhtitalo) jossa eräs tuttu teki itsarin. Siellä kuulemma kummitelee tai kummitteli sen jälkeen naapuriasunnoissakin. Noh ajoin sinne niin sielläkin oli joku ikkunan edessä samoin seisomassa mustana hahmona. Kaverini sanoi heti että siellähän se seisoo ikkunassa.

        Aivankuin olisivat tienneet jotenkin, tai jokin olisi kehottanut heidät ikkunaan sillä tavalla katsomaan tuimasti.

        Tarkennuksena nämä ohiajot tapahtui autolla ja pimeän aikaan illalla. Ihmiset ikkunoissa olivat oikeita ihmisiä ja näkyivät selvästi selän takana olevasta valaistusta tilasta johtuen. Mutta olivat valmiiksi ikkunassa seisomassa kuin kertoakseen että tässä olen. Lisäksi hahmot vaikuttivat uhkaavilta.


    • Anonyymi

      Hampaaton läski tuli viime yönä mun sängyn alta

      • Anonyymi

        Hyytelöinen luurankomies vintillä pimeässä kapsehtii...


    • Anonyymi

      Ihan tavallisesta pakastepullon korkista kyse, mutta... olin ihan yksin sisällä keittiössä tiskaamassa. Jokin ääni kai herätti minut vilkaisemaan jieman talavasemmalle lattialle. Ensi reaktipni oli, että hiiri kipittää, mutta oli oudon pyöreä hiireksi. Se siis pyöri lattiaa pitkin ja nousi n. puoli senttiä paksulle räsymatolle, kieri maton yli ja päätyi työpöydän ja sähköhellan (ovat melko tiiviisti kiinni toisissaan) sokkeliin. Mikä sen korkin sai liikkeelle?

      • Anonyymi

        Hyvin samantyyppinen kokemus: istuin sohvalla katsomassa uutisia. Yht’äkkiä kuului sellainen mäiskähdys. Ihmettelin mikä kaatui. Ei mikään. Sen sijaan ruokapöydällä ollut kirja oli lattialla. Miten kirja voi lennähtää itsekseen lattialle? Ehkä kirja ei miellyttänyt jota kuta. Joka tapauksessa outo sattumus.


    • Anonyymi

      Mul on semmonen että kun Mä olin kerran nukkumas ja mä heräsin johonkin kolisevaan ääneen mä menin alakertaan kattooo et mikä siellä kolisi mä olin portaikon puolivälissä kunnes huomasin että joku tuntematon mies makoi siellä ja oli tupakkaa ja alkoholia sitten se heräs katto mua ja katos vielä kuiten koira oli siinä yhdessä nurkkauksessa tuijotti jotain hehkuvaa ”tää ei ehkä ollu mikään maailman pelottavin”

    • Anonyymi

      Itsellä ei oo kokemuksia mutta veljeni kävi ollessaan mopoikäinen yhden perheen talolla ruokkimassa koirat kun perhe oli matkoilla ja hän aina pelotteli että siinä talossa kummittelee, mutta uskoin että hän vain yritti pelotella. Kerran hän kuitenkin tuli aivan kalpeana kotiin ja ei sanonut mitään vaan meni suoraan huoneeseensa. Hän ei oo vielä kolmenkaan kymmenen vuoden jälkeen kertonut mitä sielä talossa oli tapahtunut mutta tämän jälkeen hän irtisanoutui välittömästi sen perheen hommista. Itsekin tunnen jonkun läsnäolon sen talon pihassa. Ja varmaan joku sinne kuollutkin kun talolla ikää yli 200vuotta.

    • Anonyymi

      Aina kun olen yksin kotona minulle tulee outo olo ja tunnen että joku tarkkailee minua saatan mennä koirani luokse vähäksi aikaa.

    • Anonyymi

      Mulle on käyny silleen että kerran olin siis yhen kaverin kaa jossain parkkihallissa, josta autot ajaa vaan johonki pariin kerrokseen sinne keskelle (siinä parkkihallissa on kai 8 kerrosta) ja kai 3 alinta kerrosta on ihan pimeitä niin mä ja se mun kaverii mentiin tokaan kerrokseen ja sit pysähdyttiin siihen ja sit kuullaan jostain 1 kerroksesta jotain naisen hyräilyä joka kuulostaa et joku haamu hyräilis

    • näin tässä iässä 72v voin sanoa että on joita emme pysty käsittämää oma erikoinen kokemukseni on pienenä lapsena aukaustuani silmäni maatessani pinna sängyssä katsoin ikkunaan ja ajattelin että miten minä näen näin hyvin sitten katselin huonetta ompelukonetta ovea uunia mattoja ym kaikki tuntui niin tutulta ja tiesin kaiken mitä siellä oli sittenoloni muuttui ja minusta rupesi tulemaan ikään kuin lapsi katseeni kohdistui lattia lankun reunassa olevaan noin 2cm leveään valkeaan sieneen jota kasvoi siinä rupesin ikään kuin pelkäämään sitä silloin ikään kuin joku ääni olisi sanonut että se on vain sietä eikä minun tarvitse sitä pelätä sitten minusta tuli lapsi ja ensimmäiset hatarat mielikuvani ovat 3-4 vuoden päästä tämä on vaivannut minua koko ikäni mutta en ole voinut kertoa siitä kenellekään

    • Anonyymi

      Mul on vaa semmonen , että ku niinku yksin kotona niin olin menossa tekee teetä keittiöön,mutta kun olin menossa huomasin jonkun mustan tyypin istumassa siinä meijän pöydällä. En jostain syystä ollu moksiskaan ja menin sinne, mutta kun koskin, siinä ei tuntunut tai näkynyt mitään. Parin päivän päästä kun heräsin niin ikkunastani katsoi sellainen näytti 2,5m ja tosi laihalta. Oli sellaset punaset silmät ja kalpea naama. Pelästyin ja sanoin äidille, kun äitini tuli en itsekkään nähnyt siinä mitään.

    • Anonyymi

      No siis olin yksin meiän tosi vanhassa talossa jossa mun pappa kuoli, kuulin yläkerrasta ääniä ja aattelin että se on meiän kissa mut sitten näin että meiän kissa makaa mun vieressä. Tärisin ja aattelin mennä kattomaan,no ylhäällä ääniä kuulu muttei näkyny mitään ja sit tunnen että joku tarraa mun olkapäästä kiinni ja katoin peilistå ja nään mun pappan siinä. No sen jälkee juoksin portaat alas ja pihalle oottaan että äiti tulee😅

    • Anonyymi

      Tämä tapahtuma oikeasti kuumottaa minua.
      En ollut itse silloin paikalla, vaan olin isäni luona isosiskon kanssa. Äiti oli yksin kotona ja puoli-isäni oli töissä.
      Meillä on olohuoneessa kaksi sohvaa, ja se koko tilan on aika avoin muihin huoneisiin. (ei ovia)
      Kun toisella, vasemmanpuoleisella sohvalla istuu, niin edessäpäin sivulle lähtee käytävä, joten et nää kuin käytävän suulle.
      Äiti oli siis istumassa kyseisen puoleisella sohvalla. Ja katsoi puhelinta.
      Sitten, yhtäkkiä...
      Puol isäni pienen pojan huoneesta (joka sijaitsi käytävän varrella) oleva folio helium pallo, kulki IHAN TASAISESTI, ei katossa eikä lattialla, vaan ihmisen korkeudella. Se lipui käytävän suulle, ja olohuoneen ohi, jolloin äitini sai kunnon Pa*ka halvauksen, suoraan keittiöön.
      Äiti nousu sohvalta ja meni keittiöön, otti pallon ja vei sen takaisin.
      Sitten hän istui takaisin.
      Juuri kun hän oli toipunut säikähdyksestä, niin SAMA TOISTUI. Mutta!
      Pallo lipui käytävän suulle taas, jonka vieressä oli pakastin. Pallo pyrki yhtäkkiä ylös jääkaapin päälle, jolloin äitillä meni kuppi nurin. Se marssi ottamaan pallon, meni pojan huoneeseen, ja sitoi sen kiinni. Sen jälkeen se ei tullut sieltä.
      Mikään ovi tai ikkuna ei ollut auki, joten ilmavirta ei voinut viedä palloa. Ja pallo oli siis just semmonen puoli tyhjä nahistunut helium ilmapallo.
      Kyllä muuten meenas itelläki tulla kusi housuun kun äiti kerto tosta.
      Toinen mitä MULLE tapahtu, samassa talossa, oli kun olin nukkumassa.
      Olin sängyssä, enkä saanut unta. Silmät oli auki. Oli kesä joten oli aika valoisaa..
      Sänkyni päädyn (ei jalkopäädyn) vieressä on ovi.
      Katsoin ovea, ja ihan yhtäkkiä tunsin, kun JOKU ISTUI PEITOLLENI!! Siis jalkojen viereen.
      Patja painautui kuoppaan, ja tunsin sen...
      Olin kuitenkin niin kauhuissani, etten uskaltanut katsoa, mitä siinä oli, ja olen siitä onnellinen.
      Tuohon aikaan meillä oli 2 kissaa, mutta molemmat oli ulkona yön, joten kumpikaan niistä ei voinut olla sängylläni. Ja olen kyllä pohtinut unihalvauksen mahdollisuutta, sillä minulle on sanottu siitä, mutta pystyin liikkumaan AIVAN normaalisti, joten unihalvaus se ei ollut...

    • Anonyymi

      Olen muutaman kerran kuullut naisen äänen ja sen sanovan "hei" tai jotain muuta ,mutta kerran olikin niin että kuulin miehen äänen. Nämä kerrat ovat tapahtuneet päivisin ,kun olen ollut kotona yksin. Kerroin tästä kaverilleni ja hän sanoi että se on paranormaalia ,silloin en tiennyt mitä se tarkoittaa ja myös hän sanoi että näitä tapahtuu yleensä vain öisin. No ,en ole varma onko tämä paranormaalia vai mitä ,mutta tämä on minun kokemukseni.

      • Anonyymi

        Olimme muuttaneet ja asuin vanhempieni luona, olin noin 16v. Laitoin nukkumaan ja kuulin ennen nukahtamista korvani vierestä nuoren tytön äänen "kuka tuo on?". Jotkut ovat sanoneet että talossa on jotain vialla. Itse en kyllä osaa sanoa onko. Huoneessani oli myös vaatehuoneen ovi, jonka aina suljin yöksi, koska minulla ahdistaisi raollaan oleva ovi hämärässä huoneessa. Huoneeni omassa ovessa oli myös lukko jonka laitoin aina yöksi lukkoon. Kerran silloin vasta muutettuamme olikin aamulla varasto ovi sepposen selällään auki ja hieman säikähdin sitä. Olinko vain unohtanut sulkea sen? Se myös paukahtaa äänekkäästi jos sen avaa joten kukaan muukaan sitä ei olisi yöllä voinut avata. Sitten kerran näin kun leipä pomppasi pöydältä lattialle. Järkeilin että ehkä se putosi hyllyltä ja ponnahti pöydästä. Hämäävää siitä teki se että kun silmäni siihen ensin osuivat niin sen liikerata oli pöydästä ylöspäin. Eli näin ainostaan sen olevan liikkumassa ylöspäin ja tippuvan sitten lattialle. Pihalla oli myös talvella luminen puu johon muodostui häijy naama joka ikäänkuin katsoi olkapäänsä yli suoraan etuovelle ja virnisti. Se hirvitti minua ja otin siitä valokuvankin silloin. Kerran myös mietin yksin kotona ollessani onko suojelusenkeleitä olemassa ja makuuhuoneessa räjähti silloin ja kun menin sinne niin oli enkelikoriste ikkunasta tippunut lattialle imukupeistaan, mitkä tietysti ajan kanssa saattavat löystyä, mutta ajoitus oli tosi outo yhteensattuma.


    • Anonyymi

      Olin teininä 2000luvun alussa isäni ostamalla rivitaloasunnolla jonka isä oli ostanut ihan vähän aika sitten ja mun oli tarkoitus heittää ulos entisen asukkaan kamaa jota oli jäänyt sinne sun tänne jonkin verran mm vanhoja valaisimia ja jokin varmaan lemmikkieläimen paskoma sohvaryhmä.

      Kun katsoin televisiosta jotain ohjelmaa asunnon makuuhuoneessa josta näkee takapihan terassin niin näin terassin tuolilla istuvan noin 40-50v pyöreähkö miehen jolla oli ruskea pitkä ponin hännälle laitettu tukka ja silmälasit. Päällä hänellä oli vaaleahko napitettu paita tai ohut takki ja siniset farkun tapaiset. Menin ikkunan tuuletusräppänälle ja avasin sen kysyäkseni onko hän joku isäni kaveri tai etsiikö hän mahdollisesti entistä asukasta joka ei enää asu täälä, mutta hän oli kadonnut.

      Kuulin myös joskus asunnossa asuessamme vaimeaa puhetta ja uskoin sen tulevan ulkoa, mutta kun avasin ikkunan tai oven niin ulkona oli hiljaista. Sain myös kuulla että asunnossa oli asunut päihteitä käyttänyt mies joka oli menehtynyt yliannostukseen. Hän ei kyllä ollut menehtynyt asunnossa vaan sairaalassa, mutta täältä hänen naisystävä oli hänet löytänyt. Kuvaa minä en ole tästä miehestä nähnyt joten en tiedä oliko takapihallamme istuskellut mies tämän entisen asukkaan kaveri joka jollain ihmeen keinolla onnistui karkaamaan näkyvistä avaralla tontilla muutamassa sekunnissa kun siirryin sängyn luota tuuletus räppänälle vai kävikö entinen asukas vielä rajan takaa vilkaisemassa onko hänen entinen kotinsa hyvissä käsissä.

    • Anonyymi

      Sattui viiime vuoden syksynä yhdellä suomen pääteistä. Olin ajamassa puolenpäivän tienoilla. Sää, keliolosuhteet ja näkyvyys hyvät. Liikenne virtasi. Vastaan ajoi joku nainen tummalla katumaasturilla, huomasin hänet ja meni ohi, kuten muutkin autoilijat. Kyseessä oli tuplakaistatie keskikorokkeella, joten käänsin hieman päätäni huomatakseni hänet ja unohdin sitten. Meni jälkeenpäin mietittynä muutamia minuutteja kunnes tummalla katumaasturilla, ja niitähän riittää, ajettiin ohitse ja huomasin ratin takana saman/erittäin samannäköisen naisen paitsi että kasvot, poski, leukalinja, koko olemus näytti vahamaiselta, kuluneen muovimaiselta nukelta, sanalla sanoen keinotekoiselta. Näkymä aiheutti haukahduksen, pääni kääntyi olan yli perään ja himmasin nopeuttani. En jarruttanut, vaan nostin kaasulta kunnes pian muutaman sekunnin kuluttua tajusin katsoa ajosuuntaan ja tsekata taustapeiliin, ettei mahdollinen perässäajaja ehtinyt liian lähelle puskuriin. Sanomattakin selvää, että nuo kohtaamiset vaivasivat mieltäni loppupäivän ja seuraavina päivinä. Olen tarkka tekemään havaintoja, enkä epäile näkemääni, mitä se sitten olikaan. Olen sitä mieltä, että jos aikuisena selväpäisenä selkeästi hätkähtää ylimääräisen sykäyksen jotakin näkemäänsä, niin silloin todellakin näit jotain hyvin poikkeavaa? Edelleen, satunnaisesti nuo huomaamiset palaavat mieleen ja sitä ennen en ole ajatellut mitään paranormaaliin viittaavaa, enkä ole myöskään hetkeä ennen puuhastellut mitään arjesta poikkeavaa.

    • Anonyymi

      Meillä talon yhteydessä (1969 talo) olevaan autotalliin syttyi monesti yön aikana valot ja me uskottiin sen olevan vain isoisän henki joka ehkä edelleen haluaa puuhastella autotallissa, mutta viimevuotisen sähköremontin jälkeen ilmiö ei ole toistunut joten taisikin selitys olla vähän "normaalimpi" :=)

    • Anonyymi

      Sori tulee tosi myöhässä, mutta tässä on omani :

      Nukuin ihan normaalisti ja sitten heräsin joskus 3.00. No yhtäkkiä tuli sellanen tunne ku joku olis tarkkailu mua... Myöhemmin tunsin jonkun istuvan sängyn reunalle....... Kaverille tapahtu sama juttu samaan aikaan sama päivänä...

      • Anonyymi

        Tiesitkö että jos heräät olikohan 2-4 vai 3-4 niin joku saattaa tarkkalla sinua siis olen tutkinut hiukan kaikkea paranormaalia ja itse uskon kaikkien tarinoihin ja en muista mistä mutta luin tuon jostain.
        En siis halua että panikoit sillä se ei vättämättä ole paha henki vain saattaa vain olla kiinnostunut elämästäsi.


      • Anonyymi

        Olen lukenut että juuri olikohan 3 ja 4 aikaan jos heräät niin se saattaa tarkoittaa että joku tarkkailee sinua


    • Anonyymi

      Vanhoissa taloissa on aina kummitus.

      Opiskelkaa kuinka niitä ajetaan pois.

    • Anonyymi

      Tulee nyt vähän myöhässä mutta viime yönä heräsin joskus ennen 5 ja näin pikkusiskoni leikkivän leluilla peilin vieressä (me kaikki siis nukumme kahdessa parisängyssä) aloin ihmetellä jotain kun hän vain hiukan liikutteli käsiään eikä koskenut leluihin ja kun katsoin viereeni pikkusiskoni nukkui siinä samoin toinen pikkusiskoni myös ja aloin katsella vuorotellen olentoa ja vuorotellen pikkusiskoani ja hetken kulutta yritin löytää olennon kasvoja mutta en nähnyt niitä (katsoin siis sängyltä ja peili on noin 3 metrin päässä) menin peiton alle piiloon paniikissa, suljin silmät enkä avannut niitä ennen kuin heräsin aamulla herätykseeni (olen siis nyt 12) kerroin siittä puoliäidilleni joka uskoo myös kaikkeen paranormaaliin ja hän sanoi että oli nähmyt jonkun hahmon samassa kohtaa en sillon vielä tiennyt että mikä unikauhu on joten en ottanut alkuun unihalvausta huomioon sillä pystyin liikkumaan silloin puoläitini kertoi unikauhusta (eli kehosi on jo valvemaailmassa jolloin näet kuin olisit hereillä mutta aivosi nukkuvat vielä eli saatat nähdä erinalisia hahmoja unihalvauksessa et pystyisi liikkumaan mutta unikauhussa pystyt) mutta epäilin sitäkin vaihtoehtoa sillä olisi erittäin harvinaista että me kumpikin näkisimme lähes saman unikauhun ja unikauhut pitäisi olla vain lapsilla mutta puoläitini näkee niitä silti vieläkin hänen unikauhussaan hahmo oli tumma ja tummat henget ovat pahoja tai nillä on jokin huonosti itse en muista minkä värinen omani oli sillä olin niin paniikissa silloin
      Tiedän kasvottomista hengistä sen verran että ne luokitellaan pahoihin henkiin he eivät halua ihmisille pahaa paitsi jos sanoo jotkut tietyt sanat en muista niitä ja toinen pelottava asia on se että ne eivät juurikaan ikinä liiku yksin ne siis luokitellaan siksi pahoiksi että he rakastavat säikytellä ja joskus he saattavat herättää sinut koskemalla päätäsi mutta sinä vain heräät etkä tunne sitä olen iloinen että en avannut silmiä koska toinen kasvoton olisi voinut olla yläpuolellani
      Olen kuullut monia tapauksia juurikin kasvottomisga ja niitä on joissakin maalauksissa itse uskon kaikkeen paranormaaliin ja tämä alkaa vaikuttaa jo siltä että talosamme asuisi pahoja henkiä ja haluaisin tietää niistä lisää ja tietää miten niistä voisi saada ystävällisiä jos voi
      Ainiin muistin myös että kasvottomag osaavat vaihtaa olomuotoaan ja jos tiedätte jotain mistään niin kertokaa kiltit <3
      Ps. Anteeksi jos tämä on epäselvää kun ei ole pisteitä tai mitään mutta en jaksanut laittaa niitä ja sanokaa jos oli hirveästi kirjoitusvirheitä.
      Toivoisin saavani vastauksia otan niitä vastaan ilomielin!♡

    • Anonyymi

      No tää voi kuulostaa vähä oudolta mut mä söin siis yhtenä päivänä vaa sellaisen lakupötkön. Sit ku mä seuraavana päivänä katoin siihen pöydälle nii siinä oli semmone täysin samanlainen lakupötkö mun pöydällä… ei siis pelkkä kuori vaa ihan täydellinen kopio siit mun syömästä lakusta. Mullei siis tosiaan ollu ollu siinä mitään muuta samanlaista lakua nii en tajua miten siinä sit ois pöydäl voinu olla ihan samanlainen…

      Tässä toinen:
      Olin mun koiran kaa meidän terassilla (oli siis kesä) ja sit mun koira katto yhtäkkiä tiettyyn suuntaan ja sieltä suunnasta minne se katto nii sieltä alko tulla semmoinen viileä tuuli… on kyl varmaan sattumaa mut vähä vaa mietityttää.

      • Anonyymi

        Ja luulen myös että olen onnistunut kommunikoimaan erään hengen kanssa. Otin selville esim. hänen kuolemastaan juttuja ja tietysti hänen nimensä. En ole satavarma mutta luullakseni se oli Muusa.
        Oon nyt aatellu tutkia sit sukupuutani jos sieltä löytyis joku sen niminen. PS. Oon uskovainen eli uskon kaikkiin henkijuttuihin ja silleen (:


    • Anonyymi

      Olin järjestämässä syntymäpäiväjuhlia vaimon isälle juhlapaikaksi oli vuokrattu vanha punainen iso tupa joka oli siis rempattu perusteellisesti sellaista toimintaa varten. Kun olin yläkerrassa laittamassa verhoja kiinni häikäisyn takia kuulin kun alakerrassa joku tuli sisään. Askelet kuuluivat menevän portaiden ohitse keittiöön ja ajattelin että vaimo on odotustensa vastaisesti saanut joustoa töistä ja tulee jo tuomaan kakkuja ym talon jääkaappiin, mutta siellä ei ollutkaan ketään

    • Anonyymi

      (Olen siis 12v tyttö)


      Tämä tahpahtui noin 4kk sitten isäni isä on on kuollut 5kk sitten olin kävelyllä normaaliin tapaan joskus klo 20,11 olin menossa kahden tunnin kävelyn jälkeen kotiin kunnes jokin kiinnitti minun huomion että joku katsoo minua katsoin yhden hylätyn tontin pihalle kunnes ihankun olisin nähnyt minun isän isän ja hän johti sinisellä valolla ja minusta tuntuu että hän tuli sano maan hyvästi kun en ehtinyt nähdä häntä enään kun hän oli niin sairas ja heti kun räpytin silmiäni ja hänellä oli saman laiset vatteet kun minun papalla kun hän kuoli joten minusta tuntuu ettäminun pappa tuli hyvästelemään minut



      Anteeksi minulla on luki häiriö niin unohdin pisteet ):

    • Anonyymi

      Olin mennyt sänkyyn ja ehkä viisi minuuttia sen jälkeen mun vanhemmat meni kans. Mun huoneen ovi oli raollaan. Mun huoneessa oli ihan hämärää. Siellä on vaatehuone jonka ovi on aina ihan auki. (Se on aina tosi tosi pimeä) Naulakossa on henkareissa roikkumassa mekkoja. Sitten kun katsahdin sinne vaatehuoneen suuntaan, näytti että siellä olis joku. En kuitenkaan pelästynyt kun olin ennekin ajatellut että siellä olis joku mut ei koskaan ollut. Mun huoneessa seinällä oli sellainen varjoviiva. Joka muodostu katuvaloista. Sit yhtäkkiä kun katoin siihen viivaan, siitä meni joku ohi hitaasti. Mä pelästyi ihan hulluna. Sitten yhtäkkiä mun yks mekoista heilahti. En tiedä mikä se mahtoi olla. Jäin ainakin miettimään.

    • Anonyymi

      Skitsofrenia tulenee joskus nuoruudessa.

    • Anonyymi

      Meidän kissa lopetettiin ehkä pari viikkoa sitten meidän olohuoneessa ja olen sen jälkeen kuullut maukumista aina kun istun sohvalla ja joskus olen tuntenut jonkun kävelemään syliini

      Ja joskus yöllä herättyäni olen nähnyt kissani istuvan tuolilla sänkyni vieressä ja olen vasta hetken sen jälkeen tajunnut että se kissa oli kuollut

    • Anonyymi

      Mulla on käyny silleen olin kaksi päivää ennen kipeä kun mun mummo kuoli kaks päivää ennen kun olin ees kipeä ja sitten alkoi kuuluu koputuksia ja nee kuulu tältä KOP KOP täällä on tytär mut sitten ovi aukes ja lähin juoksee ikkunasta ulos ja sitten en ikinä voi nut ajatella että tälleen käy sitten meidän naapurin talo palo ihan maan tasalle ja sitten sinne oli jääny vaan yks peili jossa oli naisen kasvot ja siis tää tapahtuu 2020 ja siis tää oli mun parhaan kaverin kokemus

    • Anonyymi

      Mulle on käyny silleen et mun serkku oli meillä yötä ja sit mee kuultiin et joku koputtaa meidän oveen ja sit mee oltiin ihan paskat housuissa koska oltiin kahdestaan kotoo ja sit see vaan jatku ja jatku sit mee oltiin nii paskat housuissa et pelättiin nii paljon ja se jatku ehkä kaks tuntia ja mee oltiin vierekkäin ja paskat housus
      ☠️

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      201
      3338
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2161
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2071
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1935
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1361
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe