Sadan miljardin haamuraja menossa rikki, Katainen ei ole huolissaan..
Velkaa kohta että saumat,
29
<50
Vastaukset
- mitä suotta
huolissaan ei velka märkäne
- ei ni
mutta liika on liikaa
- vaikka
ei ni kirjoitti:
mutta liika on liikaa
selkäänsaannis
- Velka..
Keväällä 2009 Suomen valtion velka oli 53 miljardia euroa. Muutos on ollut dramaattinen. Ylivelkaantunut valtio menettää vähitellen itsenäisyytensä. Sen menoista päättävät muut ja sen tulot valuvat muille. Haluaako tai pystyykö Suomi katkaisemaan velkakierteensä?
- Verorahat mulle
Kepu kyllä tietää, kuinka eletään toisten rahoilla.
- ja sossut
kuinka syödään viljelijän pöydästä
- pylly-kepu
ja sossut kirjoitti:
kuinka syödään viljelijän pöydästä
Hei, me ollaan kepulaisia. Eletään toisten rahoilla ja harrastetaan maanviljelystä.
- sossuloinen
pylly-kepu kirjoitti:
Hei, me ollaan kepulaisia. Eletään toisten rahoilla ja harrastetaan maanviljelystä.
ei maksa ruokaansa ei ymmärrä edes hävetä
- 012345
sossuloinen kirjoitti:
ei maksa ruokaansa ei ymmärrä edes hävetä
Lois-kepulaiset maksattavat koko elämänsä veronmaksajilla.
- mitä minä
012345 kirjoitti:
Lois-kepulaiset maksattavat koko elämänsä veronmaksajilla.
sanoin sosuuloinen ei ymmärrä edes hävetä, ruoka kyllä kelpaa
- 56656766
mitä minä kirjoitti:
sanoin sosuuloinen ei ymmärrä edes hävetä, ruoka kyllä kelpaa
kyllä kelpaa sapuskat ja irvistellään päälle
- Lois punikit
Jää seuravalle hallitukselle perintö.
Urpilaisen lsiävelka n 50 miljardia ehti ja ehtii vielä haaskata 71 miljardin päälle- sossut
ei ymmärrä rahasta
- Tuli vaan mieleen
Olen miettinyt monesti, että tuleekohan kepulaisille koskaan huono omatunto siitä, että he maksattavat koko elämänsä veronmaksajilla. Luulisi tuollaisen omatunnossa kalvavan. Itse en ainakaan ilkeäisi kaikkea pummata muilta, mutta meitä on moneksi.
- minusta kyllä
viljelijälle pitäisi maksaa kunnon palkka
- oliko uusi tieto
Koko elämänsä? Tuleehan niistä tuotteista sentään jokin verran tuloa.
- Fy fan
Vanhasen hallitus aloitti 2008 velkaantumisen 10 miljardin vuosivauhdilla.Valta oli noussut hattuun,niinkuin nyt itse tunnusti haastattelussa.Kepun on turha syytellä muita kun itse on yksi syntipukeista maamme velkaantumiseen.Järjetöntähän tämä on kun ei pystytä vaalien lähestyessä tekemään muuta kuin ostamaan vaalibudjetti velkarahalla,niinkuin edellisissä eduskuntavaaleissa.Mistä näitä toisten piikkiin eläjiä oikein sikiää.
- keskusta ei
valehdellut
- onneksiolkoon
Eipä huolta. Meillä on takuutukset,muilla ei ole.Näillä mennään.
- ja 100000
uutta työpaikkaa
- missä se
velkakello taas tikittikään ?
- Ei ole
käytössä, numerot siitä loppuivat !
- pyörii,
Ei ole kirjoitti:
käytössä, numerot siitä loppuivat !
taas
- No ?
pyörii, kirjoitti:
taas
paljonko ?
- paljon,
oli
- härskiä peliä
Eipäs kepulaiset Matti Vanhasen johdolla välittäneet paskanvertaa tuosta velanotosta? Matti Vanhanen pääministerinä kehui meille, että tuo valtion velka hupenee itsekseen. On se kummaa, kun noilla kepulaisilla alkaa oppositon penkillä ajatus raksuttamaan jopa maamme velkaantumisesta. On alkanut raksuttamaan kuntauudistuksesta ja terveyspalvelujemme uudistuksestakin.
Kepulaiset olivat kahdeksan vuotta hallitusvastuussa ja voi vain miettiä sitä, miksi he eivät hoitaneet asioitaan mielensä mukaisesti. Nyt oppostiossa heillä on valmiit ratkaisut kaikkeen. Ihmetellä täytyy sitä, että miten voi yhdestä puolueesta tulla reilussa kahdessa oppositiovuodessa pääätöksiä tekevä puolue? Eihän kepulaiset pystyneet vanhuksiemme asioitakaan pistämään kuntoon, tämä hallitus hoiti asian rapiassa vuodessa? Kyllähän tätäkin asiaa kepulaiset kampittivat, mutta onneksi Eduskunta päättää enemmistöperiaattella eikä kepupettääperiaatteela.- Vanhanen ei
valehdellut vakuuksista !
- punikit valehtelee
Eihän ne vanhusten asiat olemitenkään kunnossa, älä viitsi valehdella punikkireppana
- On se tuo
punikkiruunan elämä lepposaa. Eläke juoksee ja kaikki on kepun syytä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k583969Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k142793Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet541994- 721436
Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille2021418Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen761290Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911091- 901089
Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?55904Olisit ollut niin
Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua41896