Sieltä vaan tarkistamaan miten meni jos pää kestää http://www.helsinki.fi/oikeustiede/opiskelijaksi/valintakokeet/2013/VALINTAKOE2013.pdf
HKI Koe on ilmestynyt!
19
613
Vastaukset
- Phuksitar2012
Siellähän ei siis ole vielä mallivastauksia, joten aika vajaaksi taitaa tarkistaminen jäädä.
- okhki
Heh,eipä ne mallivastauksetkaan auta jos ei muista mitä on itse vastannut luettuaan monivalintakysymyksen :)
- Hystericussapiens
Itse olen sen verran hysteerinen, että pakkohan se oli mennä tarkastamaan kuinka oikeaan ne vastaukset ovat menneet. Monivalinnat meni kohtuulllisen hyvin (teht. 4. en laskenut, koska siinä tarkastamiseen menee liian kauan aikaa näin kauniina kesäpäivänä). Jos ekasta kolmesta tehtävästä nasahtaa vaikka 7 pistettä per tehtävä, niin sain yhteispisteiksi 44 ilman tuota nelostehtävää. Saa nähä saa nähä...
- Kokeessa ollut
Voisiko joku joka tarkastaa monivalintansa laittaa tänne oikeat vastaukset?
- myötävannoja
4: K, E, K, K, K, E, E, E, K, K
5: AB, ABC, AD, D, BC, BCD, BC, ABCD, D, C
6: A, D, A, D, B, C, C, C, D, B
7: D, C, D, B, B, A, A, B, A, B - Tämitä?
myötävannoja kirjoitti:
4: K, E, K, K, K, E, E, E, K, K
5: AB, ABC, AD, D, BC, BCD, BC, ABCD, D, C
6: A, D, A, D, B, C, C, C, D, B
7: D, C, D, B, B, A, A, B, A, BSiis onko noi sun omat vastaukset vai oikeesti oikeat? Ja mihin ne on laitettu jos on jo julkaistu?
- myötävannoja
Tämitä? kirjoitti:
Siis onko noi sun omat vastaukset vai oikeesti oikeat? Ja mihin ne on laitettu jos on jo julkaistu?
Tarkistin kirjoista heti kokeen tekemisen jälkeen, ne on oikein. Taitaa parit katkerat höntit vain purkaa itseinhoaan muihin.
- Tämitä?
myötävannoja kirjoitti:
Tarkistin kirjoista heti kokeen tekemisen jälkeen, ne on oikein. Taitaa parit katkerat höntit vain purkaa itseinhoaan muihin.
Tehtiinköhän me samaa koetta, sillä mun mielestä oikea lottorivi tehtävässä 4 on:
E K K E E K E E E K
Ei sillä, että sillä nyt kauheesti tässä vaiheessa olisi merkitystä, mutta kuiteski. - myötävannoja
Tämitä? kirjoitti:
Tehtiinköhän me samaa koetta, sillä mun mielestä oikea lottorivi tehtävässä 4 on:
E K K E E K E E E K
Ei sillä, että sillä nyt kauheesti tässä vaiheessa olisi merkitystä, mutta kuiteski.Ei varmaan, tein ruotsinkielisten kokeen.
- miumim
Tämitä? kirjoitti:
E K K E E K E E E K
Ei sillä, että sillä nyt kauheesti tässä vaiheessa olisi merkitystä, mutta kuiteski.Samaa riviä veikkaan muuten, paitsi kohtaan 4 vastasin kyllä.
- Tämitä?
myötävannoja kirjoitti:
Ei varmaan, tein ruotsinkielisten kokeen.
No aika huumoriveikko oot kun arvailet "oikeita" rivejä täällä, jos et ollut edes koko kokeessa!! :D Ja parempi niin, koska noilla riveillä olisit mennyt aika pahasti miinuksen puolelle!
- Kkk
Noi "myötävannojan" vastaukset on kyl ihan päin persettä
- Kokeessa ollut
Eipä taida sulla olla oikean kokeen vastaukset.
- miumiumi
Osaako joku sanoa milloin nuo mallivastaukset on yleensä tulleet nettiin?
- Phuksitar2012
Tulosten julkaisun jälkeen.
- iiss
Joo, ei taida mallivastauksia nähdä kun vasta sitten reippaasti heinäkuun puolella. :D Vitsi, ei voi mitenkään jouduttaa tuota tiedon saamista. Eikä kukaan kokelas osaa omaa koettaan tarkistaa, muutenhan tässä vaiheessa ei tarvisi enää opiskelemaan hakea, vaan voisi olla jo opetushommissa.
- sisällä 2013
Ei ehkä esseevastausten osalta, mutta kyllä nuo monivalinnat pystyy tarkistamaan aikamoisella varmuudella. Melkein kaikki monivalintojen vaihtoehdot ovat sanatarkkoja lauseita kirjasta. Esseen tarkastaminen toki on astetta vaikeampaa.
- iiss
hmm useissakin monivalinnoissa oli kohtia useasta kirjan kohdasta, varsinkin kyllä-ei-tyyppisissä. olisin saanut täydet pisteet, jos pystyisin tarkastamaan monivalinnat kirjan avulla, sillä ulkomuistissa on kyllä vahvastikin kirjan sisältö, mutta kysymykset sen sijaan kompaisia.
- Monivalinnoista
Sama! Monet kohdat vaati todellista pohdintaa oikeasta vastauksesta, vaikka kirjan tiedot olikin päässäni käytössä. Kuitenkin kyllä/ei kohdissa osa oli aika selviä lopulta, vaikka tapaus pyörittelikin vaikka mitä juttuja; esim. Pesänhoitaja ei vahvista jakoluetteloa, oli luvut ja päivämäärät ym. mitä tahansa, vaan sen tekee tuomioistuin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k583979Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k142793Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet552006Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille2071655- 721436
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen761290Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911091- 901089
Olisit ollut niin
Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua41906Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?55904