Kutitus

jjjätkä

Eli oon 15w poika itä-suomest ja mulla on ihan järjetön kutitusfetissi!!! Rakastan kutittaa söpöjä likkoja, sidottuna tietenkin! Kertokaa parhaimpia ja huonoimpia kutitusmuistojanne.

68

12039

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lllikka

      aah oon 15v tyttö ja mullakin on ollut kutitusfetissi pienestä asti ;) hihihih joskus fantasioin et joku poika sitois mut ja kutittais. kuulostat just sellaselta ;)
      asun kyl etelä-suomes... mut kiva kuulla etten oo ainut joka tykkää kutittamisest ;)

      • Kutitusta? Ei kiitos!!!

        Kutitus on ehdottomasti mun absolute-no-no- listalla. Sietämättömintä kidutusta mitä tiedän. Jos joku erehtyy hipaisemaankin mun jalkapohjia, hän ottaa täyden vastuun siitä että potkaisen/lyön häntä. Poikkis yritti kerran kutittaa mua, mutta kirjaimellisesti potkin sen alas sängyltä. Eikä ne potkut olleet mitään jalalla työntämistä vaan ihan oikeita voimaakerääviä iskuja.


      • lllikka
        Kutitusta? Ei kiitos!!! kirjoitti:

        Kutitus on ehdottomasti mun absolute-no-no- listalla. Sietämättömintä kidutusta mitä tiedän. Jos joku erehtyy hipaisemaankin mun jalkapohjia, hän ottaa täyden vastuun siitä että potkaisen/lyön häntä. Poikkis yritti kerran kutittaa mua, mutta kirjaimellisesti potkin sen alas sängyltä. Eikä ne potkut olleet mitään jalalla työntämistä vaan ihan oikeita voimaakerääviä iskuja.

        no mulla ainakin on kutitusfetissi, kutittaminen siis kiihottaa mua ja fantasioin sellasesta. jjjätkä haluatko viestitellä? :)


      • piece&love
        lllikka kirjoitti:

        no mulla ainakin on kutitusfetissi, kutittaminen siis kiihottaa mua ja fantasioin sellasesta. jjjätkä haluatko viestitellä? :)

        Eiiii.. Säästäkää mut siltä..^^ Kutian ihan älyttömän herkästi, ja mulla kanssa tommonen että potkin toisen alas sängyltä jos mua kutitetaan --> en mene takuuseen seurauksista. Poikaystäväni ei tosin usko sitä ja kutittaa mua mielellään >:( Kutian mielettömästi vatsasta ja jalkapohjista (beeäffä valitettavasti tietää tämän), ja jos mua edes silittää niistä niin hihitän ja kiljun kuin Leikattava (kovaa ja korkealta :3).
        _Kerran kävi kyllä niin että poikkis kaato mut sängylle ja kutitteli, niin potkasin vahingossa sitä suoraan kasseille^^ (auts D:). Se tuli mun päälle sitten silleen oudosti ja piteli käsiä ylhäällä ja kutitti niin mukavan kauan D: No helvetti sitä kesti varmaan tunnin!!! ^No ainakin tuli vatsalihakset treenattua kun hihitin niin paljon..
        Mutta samaa mieltä kuin «Kutitusta? Ei kiitos», se on tosiaan pahinta kidutusta mitä tiedän^^...


      • mari---
        lllikka kirjoitti:

        no mulla ainakin on kutitusfetissi, kutittaminen siis kiihottaa mua ja fantasioin sellasesta. jjjätkä haluatko viestitellä? :)

        :)


      • Anonyymi

        Ui juma itte oon 16v poika etelä-suomest jos tääl sivul viel käyt jne ni vois olla kiva ehk jutella näist jutuist siis itelki kuitusfetissi jo pienest asti


      • Anonyymi
        lllikka kirjoitti:

        no mulla ainakin on kutitusfetissi, kutittaminen siis kiihottaa mua ja fantasioin sellasesta. jjjätkä haluatko viestitellä? :)

        Kutitusfetissi täälki harmi et oon myöhäs..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kutitusfetissi täälki harmi et oon myöhäs..

        P vai t meinaa mulki


    • Devils son

      Oon 13v poika ja kutian helposti. Potkin, lyön, raavin ja viimeisenä vaihtoehtona puren jos joku kutittaa minua.

    • ????????

      No Hyi...

    • Uhrilammas

      Mro oon 14v poju Etelästä. Kerran kesällä minä ja mun tyttökaveri mentiin piknikille, mut se oli sopinu se kavereiden kaa et ne odottaa siellä lähistöllä. Yhtäkkiä 3 tyttöö hyökkää päälle mun tyttökäveri apunaan ja rahaa puulle. Ne onnistu sitomaan mut siihen ja KAIKKI 4 tyttöö kutitti avutonta minua puol tuntia... olin niin väsyny sen jälkeen.

    • Dokrndldrfes

      Ui mäkin rakastan kutittamista! Varsinkin sidottuna sänkyyn, ei pakotietä, jänskistä paikoista..... Uhhh

      • rasberrygirl96

        Mäkin haluun! Oon 17v tyttö Etelä-Suomesta, kutian aivan tajuttomasti vatsasta, kyljistä, kainaloista ja jalkapohjista! Voisko joku ihana hotti jätkä tulla kutittamaan mua?


      • rasberrygirl96 kirjoitti:

        Mäkin haluun! Oon 17v tyttö Etelä-Suomesta, kutian aivan tajuttomasti vatsasta, kyljistä, kainaloista ja jalkapohjista! Voisko joku ihana hotti jätkä tulla kutittamaan mua?

        noh voin laittaa kuvan jos haluut, voit ite päätellä oonko hot vai not. jonkinlainen sixpack kyl löytyy... ;D


      • Miks
        henkka_95 kirjoitti:

        noh voin laittaa kuvan jos haluut, voit ite päätellä oonko hot vai not. jonkinlainen sixpack kyl löytyy... ;D

        Voi ei, löysin tän tosi myöhään! Jos joku siis täällä vielä pörrää: Etelä-Suomesta löytyis parikymppinen poika, joka haluais vastakkaisen sukupuolen (mieluusti about omanikäisen) edustajan kanssa päästä toteuttamaan tätä fetissiä!


      • Anonyymi

        Dokrndldrfes: Ai sut sidottuna sänkyyn🦊


    • nohomo

      oon 14v jätkä e-suomest ja haluisin et joku jätkä kutittaa mua ku oon sidottu :D en oo homo kyl mut silti fantasioin tommosest

    • lllikka

      XDDD laitoin ton viestin melkee vuosi sitten ja nyt vast huomaan ton vastauksen XD mut joo mul on edelleen kutitusfetissi kyllä joo

    • mrjallu1012

      AAHHH Kutituss!!!!!!!!1

    • lllikka

      antakaa hei muutkin jätkät kikkejänne ni voin tulla kikkaa :3 ;)

      • Kutitusonkiva

        Kutitus on mun kik


    • tyttöidäst

      Mäkin oon itä-suomesta ja 14v. Kutian hirveen helposti etenki kaulasta ja mahasta. Kamalin kokemus oli varmaanki kun veli kutitti pakolla ja toine piti kiinni etten päässy pakoon. Hyvä etten tukehtunu :D

    • AWHALUUNTEOTÄ

      Mul on jäätävä himo siihen että pojat ylipäätään kiusaa xd se on jotain niin ihanaa jos kutittaa tai tekee jotain muuta :3

    • K-a-m-a-l-a-a

      Kutitus on ihan kamalaa kidutusta ja lyön, potkin ja kiljun jos minua kutitetaan.. ihan kamalaa... tänää just ku oltiin sellasessa ahtaassa autossa kaikki sylikkäin niin koko ajan joku kutitti... löin vahingossa niitä naamaan.

    • Kutitetuksi joutuminen on ihanaa. Mä en tykkää kutittaa muita.

      • Anonyymi

        Myöhäs ollaan mut samaa mieltä


    • Anonyymi

      19v poika jos joku vastakkainen sukupuoli haluis kutitella ni sopii :)

    • Anonyymi

      Olisi kyl hauska päästä kutittamaan jotain söpöä tyttöä. Oon meinaa 16v poika länsi-suomest

    • Onneksi kutitusjutut on Suomessakin alkaneet tulla esiin. Ehkä vähän jälkijunassa ollaan. Mä olen aina tykännyt kutittaa naisia ja tyttöjä.

    • Anonyymi

      Oon 12 v tyttö pohjois-suomesta ja kutian kaulasta ja kainaloista eniten. Pahin muisto on että mun kaverin isä kutitti mua ja mun kaveria 5 min mutta se oli mulle pikkasen kidutusta.

      • Anonyymi

        Moii Saanko jonkun sun somen ois kiva jutella:) oon 13 v poika


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moii Saanko jonkun sun somen ois kiva jutella:) oon 13 v poika

        Tykkäätkö jos sua kutitellaan :) 14v muija


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkäätkö jos sua kutitellaan :) 14v muija

        Mites sää jos sua kutitetaa t: 16v jätkä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moii Saanko jonkun sun somen ois kiva jutella:) oon 13 v poika

        Moii Saanko jonkun sun suomen ois kiva jutella:)
        oon 13 v tyttö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mites sää jos sua kutitetaa t: 16v jätkä

        Poika 14v voisin kuvitella jotain tyttöi kelle käy


    • Anonyymi

      Mooii rakastan kutitusta oon 16 v poika Tulkaa juttelee kaikkiin
      Mun kik on kutitus

    • Anonyymi

      Jos löytyy ketää viel ni uusimaa ja 17v jätkä

    • Moi oon 13 v tyttö Helsingistä🦧

    • Anonyymi

      Mullakin on kutitusfetissi. Oon 15v tyttö eteläsuomesta ja kutian järjettömästi kaikkialta. Ois kiva jos joku poika kuittaisi mua kunnes anelen armoa. Silleen sidottuna ei pakoteitä. :)

      • Anonyymi

        Moi oon 13v jätkä Porista. Mullakin on kutitusfetissi. Haaveilen että kutittaisin tai joku tyttö kutittaa mua. Et jos joku tyttö asuu lähi seudulla ja tykkää kutittamisesta ni ois kiva jutella.


      • Anonyymi

        Moi jutellaanko enemmän snäpissä


      • Anonyymi

        Mulle käy hyvin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi jutellaanko enemmän snäpissä

        Tarkoitatko mua 13 v jätkä Porista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle käy hyvin

        Jos tarkoitat ni mulle käy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tarkoitat ni mulle käy

        Tajusin vasta nyt että et puhunut eri henkilölle. Kävisikö vielä että juteltas enemmän?
        T: 13v poika Porista, tai no nyt 14v poika Porista


      • Anonyymi

        Ite 17v poika tampereelta ja oon vapaaehtonen haha


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ite 17v poika tampereelta ja oon vapaaehtonen haha

        Juttelee ja ehkä kutittelee mun kanssa vai.
        T: 14v poika Porista


    • Anonyymi

      Mulla on sama homma ollu jo sairaan pitkään. :'D
      Oon tyty 14v joka haluais että joku toinen tyttö sitois mut ja kutittais mua siihen pisteeseen asti että oon aivan loppu. En oo ikinä puhunu tästä kellekkää mutta noh... :')

      • Anonyymi

        Moii Saanko snäppiä tai jotain nii vois puhuu enemmä kutituksesta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moii Saanko snäppiä tai jotain nii vois puhuu enemmä kutituksesta

        Ai minun? (Sama olin kuin ylempänä) Voisin kyl ehkä antaa jos haluut :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moii Saanko snäppiä tai jotain nii vois puhuu enemmä kutituksesta

        Tein vara snäp kun en viiti tääl julkisesti antaa oikeaa, mutta voin senkin ehkä myöhemmin, sitten yksityisesti ^^
        Käyttäjänimi: ticklee22 (olen siis taas sama kuin ylempänä)


    • Anonyymi

      15v poika Oulusta ois kiva päästä kutittaa jonku hotin jalka pohtii ja muualtakin snap lenni hakola tulkaa juttusille jos kelpaa:3

    • Anonyymi

      Lllikka myöhässä mut oon itekki 15v voin sitoo sut sänkyyn kyllä

    • Anonyymi

      Moikka. Oon tämmönen 20v nuori jamppa, jolla on kutitusfetissi, mutta vain poikiin kohdistuva. Tykkään eniten kutittaa jalkapohjista ja vähemmän muualta. Itse en pidä ollenkaan siitä että mua kutitettaisiin :D. Jos täällä on about saman ikäsii ja jotka ovat kiinnostuneet niin vastailkaa. :3

    • Anonyymi

      Täältä löytyis 19v jätkä Länsi-Suomesta. Oisko täällä jotain naispuolisia 16-30v naisia jotka tykkäis olla kutitettavana. Vois sopia jotain kutittelujuttuja:)

    • Anonyymi

      Oon 14v poika Porista mäkin tykkään kutituksesta todella paljon, jos olis joku suunnilleen saman ikäinen tyttö joka tykkäsi tulla kutitetuksi tai kutittaa niin olisi kiva jutella.

    • Anonyymi

      Löytyiskö länsi-Suomen alueelta noin 18-25v naista kutituskaveriksi 19v jätkälle

    • Anonyymi

      Moi oon 14v tyttö pohjois suomesta ja oon ehkä aina vähä unelmoinu et joku jätkä sitos mut sänkyy ja kutittas nii kauan et en kestäis enempää :)

      • Anonyymi

        Moi 14v tyttö oon 14v poika. Mistä päin pohjois Suomesta olet? Jos asuisit jossain lähellä ehkä voitas joskus toteuttaa sun pieni unelma, Siis jos se sulle sopii.


    • Anonyymi

      Moi oon 14v jätkä Porista. Mullakin on kutitusfetissi. Haaveilen että kutittaisin tai joku tyttö kutittaa mua. Et jos joku tyttö asuu lähi seudulla ja tykkää kutittamisesta ni ois kiva jutella.

    • Anonyymi

      Oulu-tornio alueelta jos löytys joku jota kiinnostais pieni kutitus leikki 14 vuotiaan tytön kaa nii ois kiva

      • Anonyymi

        Haluaisitko snäpissä jutella vähän oon 15v tyttö :D


    • Anonyymi

      Moi! Oon 14v tyttö kainuusta ja mulla on kutitusfetissi :) Tykkään että ois sidottuna jossai eikä pystyis oikee liikkuu ja ois semmosta iha kunnon kutittamista. Jos kiinnostaa tai haluu tulla puhumaan kutittamisesta, addaa mut snäpis An.na200000 (vara käyttäjä) :D

    • Anonyymi

      38-vuotias mies Uudeltamaalta kaipaisi naispuoleista kutituskaveria.

    • Anonyymi

      Moi, 15v poika porista kaipaisi kutitus seuraa. sukupuolella ei ole väliä, kunhan kutitus intoa löytyy. ei ole väliä mysöskään kumpi kutittaa toista, käy kumpi vaan. lisää discordissa: honorintheshadow jos asut lähi seudulla ja kutitus seura kelpaa.

    Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      412
      4377
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      241
      2151
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1590
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      158
      1401
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      260
      1159
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1087
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      137
      1054
    8. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1045
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      54
      949
    10. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      933
    Aihe