Stockmannin palvelu surkeata

Pahasti pettynyt

Olin eilen klo 11-12 aikoihin Itäkeskuksen Stockmannilla alennusmyynnissä vaatteita katsomassa ja teinkin muutaman ihan hyvän löydön.

Epäkohtelias ja suoraan sanottuna ammattitaidoton myyjä kuitenkin pilasi tämän ostoskokemuksen.

Kassalle tullessani hän ei tervehtinyt, puhui omia juttujaan kollegansa kanssa (jolla ei myöskään ollut asiakasta - ilmeisesti tulin häiritsemään heidän juttutuokiotaan!) ja rupesi vain vetämään valitsemiani ostoksia viivakoodilukijan läpi. Tämäkin työ oli ilmeisesti ylivoimaista, koska hän rupesi kesken kaiken haukottelemaan! Koko prosessin ajan hän oli myös hyvin tympeänoloinen, hymyä ei irronnut kertaakaan, edes teennäistä sellaista.

Eipä tee enää mieli lähteä tuohon kauppaan ostoksille. Enää en ihmettele, että Stockmannilla menee huonosti ja ovat ensi kertaa historiansa aikana lomauttamassa henkilökuntaansa. Jos asiakaspalvelun taso on nykyään tätä luokkaa taitaa kohta tulla lappu luukulle.

Vastaisuuden varalle laittaisin kyllä esimiehenä henkilökuntani uudelleen koulutukseen, jossa muistutettaisiin perusasioista:

- asiakasta tervehditään aina
- ollaan ystävällisiä (muista hymy)
- ei jutella kollegan kanssa (asiakas menee edelle)
- ei haukotella eikä kaiveta nenää asiakaspalvelutilanteessa ym.

Ihan terveellä järjellä siis pääsee jo aika pitkälle, ei tarvitse olla neurokirurgi. Tämä parikymppinen, vahvassa meikissä ollut nainen oli kuitenkin ilmeisesti täysin väärässä ammatissa. Häntä ei olisi voinut vähempää kiinnostaa. Rekrytoinnissa on mokattu pahasti.

3

156

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mä valitan

      Tee palaute suoraan ko osastson pomolle.Jospa duunaria alkais hymyilyttämään ja palveluasenne korjaantumaan,,

    • zon4

      Sama paikka miesten osastolla viim keväänä.
      Annoin palautetta johon ei vastattu.

      Olen etsinyt parempaa paikkaa, mutta en ole löytänyt.
      Kyseisellä osastolla on ollut pari oikein kivaa / hyväää myyjää,
      sääli et ovat lähteneet pois.

    • Jähmettynyt hetki

      Julkisesti suu ammollaan haukotteleva ihminen on epähieno kammotus.
      Saati tiskin takana!

      Stockalta noin melkein saanut hyvää palvelua.
      Yksi hiukan huono kokemus kuitenkin on.
      Sallinette kertomukseni:

      Olen 40v menin ostamaan peittävää meikkivoidetta. Hyvin nuori myyjä tuli siihen ja ehdotti Diorin For everiä.
      Olin vastaanottavainen ja hän kehoitti istumaan jotta kokeiltaisimme värisävyä.
      Länttäsi kaulan kupeeseen voidetta, katselin sitä siinä ja arvelin sen sopivan värin olevan

      -" joo" seisoi siinä meikkisieni sormissaan ja katseli muita jotka kehtasivat kopeloida heidän hienoja kosmetiikkahyllyjään.
      Yritin vielä kysellä voiteesta, myyjä seisoi kuin halvaantunut ei puhunut eikä pukahtanut, sieni kädessä.

      En käsittänyt tapahtumaa. Kun siinä vaan olin oman asiani kanssa, vahtasiko varkaita vai mitä?
      Katselin hiljaisuuden vallitessa naamani ja ajattein kuinka kaupan valot saa ihmisen aina näyttämään niin huonolta.

      Ostin kuitenkin pullon, mutta kassalla huomasin jonkin hinnaston, jotta meikkiohjeita saa rahalla varaamalla ajan.
      Siitäkö oli kyse?

      Ilmaiseksi ei mitään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6539
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4223
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2627
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2030
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1558
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1397
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1101
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1056
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe