Vihreä kahvi kapselit

Uusi_laihduttaja

Onko kellään kokemusta vihrei kahviuute kapseleista? Toimiiko ne oikeasti ja onko turvallisia? Luvataan että paino tippuu 10 kg kuukaudessa, mutta itse olisin tyytyväinen jo 5 kg/kk.

Tilasin täältä ja sain juuri kapselit kotiin (57 €). En tiedä sitten uskaltaako noita syödä, mutta kait se on kokeiltava kun maksoinkin sen. Firma jolta ne tulee on Massive Dynamics. En löyäny netistä kyseistä yritystä joten jäi vähän mietityttämään. Pitäs olla Vantaalla., ainaki osote on sinne. Purkissa lukee Green Coffee 800 mg 60 capsules.

http://lps2f.medicalnewsreporter.com/

72

8739

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voieitaasnäitä

      Mitähän luulisit, että toimiiko... On se kumma, kun ihan suht älykkäätkin ihmiset menevät aina uudelleen ja uudelleen tuohon samaan halpaan.

      Siihen laihtumiseen ei ole oikotietä. Yksikään netistä tilattavissa oleva pilleri ei laihduta. Sinuna palauttaisin ja joisin kahvia ja vihreää teetä koko rahalla. Tiai ostaisin kuukauden kuntosalikortin. Varmasti toimivampaa.

    • 20kg ylipainoa

      Uskallan kokeilla, minulla myös samoja green goffee. Jos todellakin auttavat kuten niin luvataan laitan kommenttia tänne miten kävi.
      Kotimaisvalmisteinen Puhdas caps sitä samaa mutta miedompaa 200mg

    • se sama

      Kevennyksen mainostamaa Termogeeniä jos saisi ostettua sellaisenaan voisi myös kokeilla mutta sitä saa vain ja ainoastaan että liittyy keventäjiin!!!


    • note101

      niin just nämä ns. hopottajat (ks. google) muka käyttää ja muka laihtuu. kuinka vaikea on tajuta se, että energiaa tulee siitä mikä kurkusta tungetaan alas ja läskit lähtee vain syömällä vähemmän sekä liikkumalla enemmän.

      jos näillä olisi jotain lääketieteellistiä ominaisuuksia, ne luokiteltaisiin lääkeaineiksi ja niitä saisi ainoastaan apteekista joko ilman reseptiä tai reseptillä.

      tilatkaa vaan, mutta rahoja on turha yrittää saada takaisin. kuluttajavalituslautakunnassa (ent. nim.) on lukuisia päätöksiä muista laihdutusvalmisteista mm. se, että kuluttajien oletetaan jo olevan valveutuneita siitä, ettei ole olemassa mitään ihmepillereitä. toisekseen päätöksissä on vaadittu myös lääkärin näyttö siitä, ettei laihtumista ole tapahtunut grammaakaan. kolmannekseen pillereitten mukana tulee ruokaohjeet tai yleiset ohjeet siitä, miten pitää kuurin aikana syödä ja liikkua, joten kuka tahansa niillä ohjeilla laihtuu vaikka ei ottaisi yhtäkään pilleriä.

      jutussa mainitaan myös lääkärit helsingistä. ketkä lääkärit, mikseivät esiinny nimellään?

      paremman mielen saatte, kun laitatte summan vaikka kodittomille eläimille ja alatte syömään terveellisemmin ja vähemmän sekä liikkumaan. siinä keho tervehtyy ja mieli virkistyy. mitään ihmepilleriä ei ole olemassa joka kumoisi oman mässäilyn tulokset.

    • göggel

      Kyllä Google ainakin löytää....

    • Uusi_laihduttaja

      Aloitin tämän keskustelun ja nyt olen kokeillu jo 2 viikkoa ja olen vain lihonut ainakin kilon! Ei tunnu toimivan ainkaan ilman lisäämättä liikkumista. Totetan että nämä eivät toimi ja kaivan rullaluistimeni kaapista. Vanha konsti parempi kuin pussillinen uusia!

      • kokeilija minakin

        moi, aloitko syösä enempi, kun kerta lihoit?


      • jordan1

        Onks sulle tullu lisää niit paketteja ? Menin vahingos sit ottaan tommosen saman paketin.. Kuulin siit kyl et siinä ollu isojaki huijauksia toisel firmal joku tanskalainen ..


    • Tosi petetty

      Hei, tilasin koe-erän vihreitä kahviuutepuristeita ja niiden kanssa yhdessä käytettävät toiset puristeet. Ajattelin kokeilla kun olivat edullisia. Tänään tuli kaksi laskua jotka oli veloitettu suoraan tililtä!!! 2 x 178 €. Ei ihme että tili oli tyhjä!!!! Kuinka saan rahat takaisin?????

      • Toinen tosi petetty

        Hei! menin samaan lankaan kuin sinä tilasin 4e maksavan kokeilu paketin kahviuute puristeita, se oli veloitettu suoraan tililtä ja kahden päivän päästä tuli jälleen kaksi pakettia ja veloitettu 178e suoraan tililtä!!! humpuuki kauppa älkää tilatko Shape F ocus nimisestä Tanskalaisesta firmasta!!


      • harmia

        Minä myös ja katkerasti joutunu humpuukista maksamaan.Pillerit edelleen syömättä.Ikinä en enää sorru tilaamaan mitään humpuukituotteita.Vahingosta viisastuu,toivottavasti!


      • hvvnnl

        Minä ostan suoraan luontaistuote kaupasta. 28 euroa. Kokeilu mielessä.


    • samsara

      Juu, tilasin kanssa ja uskon, että huijausta koko juttu.
      Minkäänlaista laihtumista ei tapahtunut ja nyt kun halusin rahat takaisin, niin pitää laittaa PUOLAAN PURKKI TAKAISI ja tarkat tiedot miten on tehnyt..

      HUIJAUSTA KOKO JUTTU!!

      • Uusi_laihduttaja

        Aloitin tämän ketjun. Elikkäs lähetin jo heinäkuussa purkin takas kaikkine tietoineen ja selityksineen hyvin pakatussa paketissa. Paketti kuitinkin sain asiakaspalautuksesta. Katsoin netistä lähetysnumerolla että matkahuollon paketti on lähtenyt liikkeelle ja haettukin, tosin suomesta, mutta samaa yritys (Massive Dynamics) varmasti koska eihän sitä muuten voi käsittääkseni hakea matkahuollosta?

        Ystävällinen naishenkilö asiakaspalvelussa oli kyllä asiallinen (sähköpostitse) ja ihmetteli kun pakettia ei ole saapunut puolaan eikä sitä missään suomen toimistossakaan ole näkyny tai ainakaan hän ei sitä minulle kertonut. Nyt viikkoja myöhemmin asiaa kysellessäni asiakaspalvelukaan ei enää vastaa ainakaan sähköposti. Pitänee yrittää soittaa vielä sinne, mutta pahasti vaikuttaa huijaukselta tämä palautus ja rahat takaisin lupaus!


      • huuhkaja
        Uusi_laihduttaja kirjoitti:

        Aloitin tämän ketjun. Elikkäs lähetin jo heinäkuussa purkin takas kaikkine tietoineen ja selityksineen hyvin pakatussa paketissa. Paketti kuitinkin sain asiakaspalautuksesta. Katsoin netistä lähetysnumerolla että matkahuollon paketti on lähtenyt liikkeelle ja haettukin, tosin suomesta, mutta samaa yritys (Massive Dynamics) varmasti koska eihän sitä muuten voi käsittääkseni hakea matkahuollosta?

        Ystävällinen naishenkilö asiakaspalvelussa oli kyllä asiallinen (sähköpostitse) ja ihmetteli kun pakettia ei ole saapunut puolaan eikä sitä missään suomen toimistossakaan ole näkyny tai ainakaan hän ei sitä minulle kertonut. Nyt viikkoja myöhemmin asiaa kysellessäni asiakaspalvelukaan ei enää vastaa ainakaan sähköposti. Pitänee yrittää soittaa vielä sinne, mutta pahasti vaikuttaa huijaukselta tämä palautus ja rahat takaisin lupaus!

        Moi

        Olisiko sinulla sinne Massive Dynamicsiin sitä spostia ja ehkäpä jopa puhelinnumeroa?


    • PETETTY6

      Huijarifirma ! Ostin ja palautin ohjeen mukaan tyhjän purkin koska olin tyytymätön tuotteeseen! ei laihtunut vaikka olen proteiinipitoisella ruokavaliolla ja muutenkin laihduttamassa.
      Markkinoitiohjeen mukaan taataan 100% tyytyväisyys eikä kysellä mitään!
      P...a puhetta, palautin ja pyydettiin selvitystä;

      "Ilmoituksen on sisältävä tieto siitä, miksi tuote ei täyttänyt odotuksiasi ja lyhyt kuvaus elämäntavoistasi ja kuurin
      aikana toteutetusta ruokavaliosta sekä miten valmistetta käytettiin. Valokuvat tai lääkärintodistus painosta ennen
      kuuria ja kuurin jälkeen ovat tervetulleita mutta ei pakollisia.

      Ilmoituksen on sisältävä tilisiirtoon tarvittavat tiedot sekä tilinumero (SWIFT/IBAN muodossa), johon rahat palautetaan
      ja luettavissa oleva allekirjoitus lopussa."

      laitoin selvityksen ja vastaus tuli aikanaan;

      "Hei,

      Lähetit tuotteen valmistajalle reklamaation Green Coffee tuotteen tehottomuudesta.

      Saimme heiltä vastauksen, ja valitettasti se on kielteinen.

      Tilasit tuotteen valmistajalta pienen purkin tuotetta (30 kpl), joka on tarkoitettu kahden viikon hoitoon, ja
      valitettavasti siihen ei tule takuuta. Takuu on voimassa ainoastaan ison purkin (60 kpl) tilatessa.

      Terveisin,

      Nina Virtanen - asiakaspalvelu "

      tälläinen firma ja sen asiakaspalvelu

      ÄLKÄÄ VAAN OSTAKO TUOTTEITA!

    • petetty6

      ÄLÄ IHMEESSÄ OSTA, HUIJAUSTA KOKO JUTTU!
      katso alempana olevaa selvitystä (petetty6)

    • taas pettynyt

      hei laittakaa ihmeessä osoite mihin tyhjän purkin voi palauttaa jos joku sen tietää kokeilentulisiko rahat takaisin( Green coffee)

    • perskales

      voi helvekko ja just tilasin kun luulin että se on oikeasti noin toimivaa... Nyt on sitten todella huono fiilis.. huoh. :((

    • Uusi_laihduttaja

      Reklamaation hyväksymisen vaatimus on lähettää pakkaus postitse osoitteeseen:
      Massive Dynamic Sp. Z O. O.
      ul. Nowogrodzka 23
      00-511 Warszawa, Polska
      Pakettiin on lisättävä asianmukainen ilmoitus.

      Ilmoituksen on sisältävä tieto siitä, miksi tuote ei täyttänyt odotuksiasi ja lyhyt kuvaus elämäntavoistasi ja kuurin
      aikana toteutetusta ruokavaliosta sekä miten valmistetta käytettiin. Valokuvat tai lääkärintodistus painosta ennen
      kuuria ja kuurin jälkeen ovat tervetulleita todistaaksesi tosiasiat.

      Ilmoituksen on sisältävä henkilötiedot ja tilisiirtoon tarvittavat tiedot sekä tilinumero, johon rahat palautetaan ja
      luettavissa oleva allekirjoitus lopussa.

      Jos pakkaus ei ole avattu, rahat palautetaan automaattisesti. Jos pakkaus on avattu tai tyhjä, palautus voi kestää
      pidempään.

      Jo tulee lisää kysyttävää, ole hyvä ja ota yhteyttä minuun sähköpostitse tai puhelimitse: 358942599123

      • Uusi_laihduttaja

        Kusetusta se oli sanon minä.Ei ole kuulunut mitään vieläkään kuukausien jälkeen kun sitä viimeksi karhusin!


      • Huijaustako...???

        Minäkin tilasin noita, mutta en laihtunut grammaakaan, vaikka syön terveellisesti ja samalla tavalla kuin ennen niiden syönnin aloittamista.
        Palautin purkin Puolaan, mutta ei ole tullut rahoja. Soitin varmaan "sata" kertaa siihen numeroon ja aina kuului vaan, että kaikki asiakaspalvelijamme ovat varattuja, pyydän otottamaan hetken ja joka kerran puhelu katkesi. Laitoin aika tiukan s-postiviestin, että onko tämä huijausta ja sain vastauksen, että palautuksestani puuttui SWIFT/IBAN-koodi. En tajunnut sellaista laittaa, kun en ole hahmottanut koko koodia mistään. Pyydettiin lähettämään se vaikka postikortilla. Kysyin, eikö ole sähköpostia ja aika aataminaikuista lähetellä etanapostia. Ei vastausta. No, lähetän koodin ja toivon, että saan vielä rahat takaisin, mutta en olisi tilannutkaan, ellei olisi ollut 100-prosenttista tyytyväisyystakuuta ja tämän jälkeen en tilaa enää ikinä mitään tämän tapaistakaan. Epäilin juttua, mutta se palautustakuu sai kuitenkin uskomaan. Saahan nähdä, miten käy. Uhkasin kuluttaja-asiamiehellä, jos rahat ei palaudu ja sen jälkeen tuli tuo ilmoitus koodin puuttumisesta.


    • jarppa1

      Voitko lopettaa sen soittelun mulle, en vastaa.
      puh 358942599123

      • MITÄ...????????

        ????????????


    • greta

      vihre kahvi lankaa menin minäkin.Nyt olen tekemäsä valitusta sinne kirjalisena. sen jälkeen kulutajasuojalautakuntaan.silelä jopa kehoittivat kysymään asiaani sieltä.
      en ollut tarpeeksi hyvin lukenut heidän ehtojaan. olin sitoutunut otamaan 6 kk annokset. en osannut tälaista aavitakaan koska kaikki terveys tuoteeni ovat toimineet netin kauta ostamalla niin ,että ei ole tarvinnut sitoutua mihinkään.
      kehoitan kakkia ottamaan yhteyttä kulutajasuojalautakuntaa, että saadaan huiputajat pois.

      • tavisk67

        miten sun kävi tossa "huijaus" jutussa..pääsitkö niistä irti...miten??


    • demos3

      Minäkin tilasin 4 € maksavan laihdutusvalmisteen, www.nutramatic.com. Mahtaakohan olla sama huijari? Maksoin ne luottikortilla ja kun aikaisemmat kirjoittajat ilmoittivat, että heiltä oli automaattisesti veloitettu tililtä lisä maksut, niin pystyvätkö he veloittamaan myös luottokortin kautta? siis apua, tyhmä kun olin enkä varmaankaan lukenut niitä pienellä printattuja ehtoja..
      Voikohan tilauksesta vielä päästä irti..?

      • Pettynyt12345

        Nutramatic veloittaa suoraan luotolta! Hyväksymällä ehdot, annat heille luvan veloittaa luottoa. Pois tuosta puljusta ei meinaa päästä millään!!! Itsellä vielä prosessi kesken ja uusia paskapillereitä on taas tulossa ja visalta hävinnyt rahaa. Pillerit ja laastaritkin on ihan pelkää paskaa, ei muuta vaikutusta kun ripuli ja jalkapohjien palaminen! ÄLKÄÄ IKINÄ TILATKO TUOLTA


      • menin halpaan

        itse menin myös tuohon lankaan ja heti tilattuani sen 4e paketin otin yhteyttä omaan pankkiini ja suljin väliaikaisesti korttini...siihen asti kun saan tilaukseni irtisanottua. Laitoin myös heti s.postia nytramaticciin ja odotan vastausta tilaukseni irtisanomisesta. Jos muu ei auta kuoletan korttini ja avaan uuden tilin sieltä ei sit rahoja viedä....
        eli laitat heti s.postia ja irtisanot tilauksesi....


      • menin halpaan minäki
        Pettynyt12345 kirjoitti:

        Nutramatic veloittaa suoraan luotolta! Hyväksymällä ehdot, annat heille luvan veloittaa luottoa. Pois tuosta puljusta ei meinaa päästä millään!!! Itsellä vielä prosessi kesken ja uusia paskapillereitä on taas tulossa ja visalta hävinnyt rahaa. Pillerit ja laastaritkin on ihan pelkää paskaa, ei muuta vaikutusta kun ripuli ja jalkapohjien palaminen! ÄLKÄÄ IKINÄ TILATKO TUOLTA

        todella houkuttavia nuo s-tanan mainokset ja sitten sitä lankeaa....onneksi heti hokasin kattoo mitä netissä firmasta kirjotetaan ja aloin toimia...onneksi korttisulut toimii 24/7 kyllä muute lähti sekin 4e livakkaan tililtä. Ja kuulemma heti aloturpurkkien jälkeen tulee parin päivän päästä sitten ne kalliimmat purkit ja rahat tietty heti tililtä velotetaan....toivottavasti porukka ei mene tohon halpaan enää....


      • Nutramaticin "uhri"
        menin halpaan kirjoitti:

        itse menin myös tuohon lankaan ja heti tilattuani sen 4e paketin otin yhteyttä omaan pankkiini ja suljin väliaikaisesti korttini...siihen asti kun saan tilaukseni irtisanottua. Laitoin myös heti s.postia nytramaticciin ja odotan vastausta tilaukseni irtisanomisesta. Jos muu ei auta kuoletan korttini ja avaan uuden tilin sieltä ei sit rahoja viedä....
        eli laitat heti s.postia ja irtisanot tilauksesi....

        Saitko irtisanottu itsesi? Ja sanoiko pankki tuosta nutramatic sivustosta jotain? Olen saman firman "uhri". Minulle sanottiin sähköpostilla nutramaticista ettei minua laskuteta enää tilitlä. Mutta en oo ollenkaan varma että voinko uskoa siihen? Ja yli 300 euroa on jo laskutettu.


      • Nutaramitcin uhri
        Pettynyt12345 kirjoitti:

        Nutramatic veloittaa suoraan luotolta! Hyväksymällä ehdot, annat heille luvan veloittaa luottoa. Pois tuosta puljusta ei meinaa päästä millään!!! Itsellä vielä prosessi kesken ja uusia paskapillereitä on taas tulossa ja visalta hävinnyt rahaa. Pillerit ja laastaritkin on ihan pelkää paskaa, ei muuta vaikutusta kun ripuli ja jalkapohjien palaminen! ÄLKÄÄ IKINÄ TILATKO TUOLTA

        Miksi et päässyt ulos tuosta puljusta? Apua...mä oon saman firman uhri. Ja olen siis mielestäni irtisanoutunut. Mutta en tiedä uskallanko uskoa siihen?


      • Nutramaticin uhri
        Pettynyt12345 kirjoitti:

        Nutramatic veloittaa suoraan luotolta! Hyväksymällä ehdot, annat heille luvan veloittaa luottoa. Pois tuosta puljusta ei meinaa päästä millään!!! Itsellä vielä prosessi kesken ja uusia paskapillereitä on taas tulossa ja visalta hävinnyt rahaa. Pillerit ja laastaritkin on ihan pelkää paskaa, ei muuta vaikutusta kun ripuli ja jalkapohjien palaminen! ÄLKÄÄ IKINÄ TILATKO TUOLTA

        Miksi et päässyt ulos tuosta puljusta? Apua...mä oon saman firman uhri. Ja olen siis mielestäni irtisanoutunut. Mutta en tiedä uskallanko uskoa siihen?


    • pahasti pettynyt

      vihreä kahvipapukapselit saivat minun voivan todella huonosti, kauheat vilunpuuskat ja unettomuus, vaikka olin ottanut 1 kapseli/päivä, ajattelin että peruutan koko tilauksen, mutta ei voinutkaan. Olisi pitänyt laittaa avaamaton siis kokeilematon paketti takaisin 14 vrk kuluessa , sitten olisi peruutus onnistunut, tai olisiko sittenkään. Nyt minulle tuli 3 kk kapselit ja 200 euron lasku sekä toiset 3 kk kapselit tulevat vielä koska en ollut peruuttanut tilausta eikä sitä voi enää peruuttaa. Älkää ihmiset sortuko noihin, todella huijausta.

      • ÄLÄ OSTA NUTRAMATICILTA!

        Sama juttu...nutramaticilta tilasin ja yhtäkkiä olikin sitten tililtä hävinnyt yli 300€...ja sanoivat että jos lähetän arvaamattomat paketit takaisin niin saan rahani takaisin mutta rahoja ei näy missään vaikka lähetin paketit 3.1 prioritynä ja postissa sanottiin että paketit perillä n.3 päivän päästä. Eli ovat kyllä saaneet paketit mutta rahojani en ole saanut. Apua...huomenna pankkiin kuolettamaan tilini!!!


      • pölöhö
        ÄLÄ OSTA NUTRAMATICILTA! kirjoitti:

        Sama juttu...nutramaticilta tilasin ja yhtäkkiä olikin sitten tililtä hävinnyt yli 300€...ja sanoivat että jos lähetän arvaamattomat paketit takaisin niin saan rahani takaisin mutta rahoja ei näy missään vaikka lähetin paketit 3.1 prioritynä ja postissa sanottiin että paketit perillä n.3 päivän päästä. Eli ovat kyllä saaneet paketit mutta rahojani en ole saanut. Apua...huomenna pankkiin kuolettamaan tilini!!!

        Laittakaa s.postia nytralle suoraan ja mainitkaa se id numero, englanniksi täyttyy laittaa käyttäkää suoraan google kääntäjää saatte vahvistuksen irtisanomisesta jos sitä ei tule purkkien tuleminen jatkuu ja rahat lähtee....muistakaa irtisanoa itsenne. Rahojen palautuksessa menee n. kuukausi niin sanottiin.


    • Minskuli

      Luin jostakin.. oisko ollu iltasanomien sivuilla noista kapseleista että amerikassa 17 vuotias poika oli sairastunut munuaisten vajaatoimintaan ja toinen munuainen oli sitte pettäny että elinsiirtojonossa nyt noiden takia. ÄLKÄÄ hyvät ihmiset JATKAKO noiden syömistä!!! Poika oli siis ollut entuudestaan terve ja urheilullinen!

    • menin halpaan minäki

      Nyt on kortti ollut sulussa viikon ja ajattelin maanantaina aukaista sen.
      Sain irtisanottua tilaukseni ihan google kääntäjän avulla homman suoritin kun lontoota piti osata. Vastaus tule pari tuntia perumisestani. Ei ole tullut sitä 4e alotuspurkkiakaan sen rahan saavat pitää. (lupasivat 5-30 pvän päästä laittaa takaisin tililleni)
      Saas nähä voiko niihin luottaa, sen näkee varmaan jonkun ajan päästä.
      Siis tiliä ei tarvitse kuolettaa laittaa vaan masterin/visan millä nyt maksoi niin sulkuun. Muistakaa ettette voi sinä aikana tehdä itsekkään korttiostoksia.
      Yllättävän monta on meitä "hölmöjä" jotka lankee noihin helppoihin;)

    • uskallanko tilata

      Onko joku ostanut täältä?
      http://www.vihreäkahvi.fi/?utm_source=fi_orville_vihreakahvi

      • äly hoi

        haloo...........kui viitit ees kysyä???????


      • Hyväuskoinen hölmö
        äly hoi kirjoitti:

        haloo...........kui viitit ees kysyä???????

        ...minäkin sorruin tilaamaan,dont buy Www.nutramatic.com.
        Very hard get off .I hope they believe my answer,i dont need any tablet.
        Jos ottavat rahaa tililtä,otan ja ottakaa yhteys kuluttaja viranomaisiin
        Ja poliisin rikostetorjunta yksikköön


    • pedro 2

      Samaan lankisin tilasin netistä vihreä kahvi pillereitä tältä Massive Dynamic
      60kpl. ja ajattelin että kokeilen Nyt en tiedä montako purkkia tulee.
      Kysynkin kohtalo tovereilta , saitteko kehenkään yhteyttä että saitte peruttua tilauksen.Olen lähettänyt sähköpostilla peruutuksen ,mutta vastausta ei ole
      ole tullut .
      Lienee parasta lähettää purkit takaisin Puolaan ,eikä maksaa niitä.
      Otan myös yhteyttä kuluttajansuojaan.

    • sunrisehouse

      ei voi perua tilausta, ei vastausta sähköposteihin, jne ...

      aivan suora huijaus

      • Tyhmä

        Täällä yksi huijattu lisää, että onkin tyhmä että uskoo tuollaisiin. Itse en löydä enää edes kyseistä mainosta johon lankesin. Kortti nyt kuolletettu mutta ehtivät rahat ottaa, saa nähdä tuleeko niitä koskaan takasin. Kyseessä siis myös tuo nutramatic. Laitoin kyllä vihaisen postin ja lähetän huomenna tuon kalliin paketin takaisin. Ootteko saanut kyseisestä firmasta rahoja takaisin?


    • karta ruttoa

      358942599123
      Active Food Supplements
      [email protected]
      Tästä numerosta soittavat kun pysäytin tilauksen teon luottokorttivaiheeseen, katsoin googlella tietoja yrityksestä ja päätin ettei tuolta kannata tilata, en antanut luottokortin tietoja lainkaan.
      Lähettivät silti sähköpostilla vahvistuksen "tilauksesta", ...

      "Terve!

      Kiitos kiinnostuksestasi laihdutusta tukevaa valmistettamme kohtaan.

      Yritimme vahvistaa tilauksen puhelimitse, mutta valitettavasti yhteydenotto epäonnistui.

      Ole hyvä ja vahvista tilauksesi kahden päivän kuluessa aloittaaksesi laihdutuksen ja nauttiaksesi
      ravintolisävalmisteiden käytön erinomaisista tuloksista.

      Vain nyt tarjoamme sinulle mahdollisuuden laajentaa tilausta kahdella ISOLLA purkilla (120 kapselia). Tuotteen
      valmistaja suosittelee tätä hoitopakettia uusille asiakkaille, koska parhaimmat tulokset on todettu toisen ja kolmannen
      hoitokuukauden aikana. Kaksi tarjouspurkkia voit saada meiltä tällä hetkellä 70€ lisämaksulla. Sen lisäksi jos otat tämän
      tarjouksen, vaihdamme pienen purkin tilauksestasi isoon. Saas siis yhteensä 180 kapselia jotka riittävät täyteen kolmen
      kuukauden hoitoon."

      vastasin mailiin : En tilaa mitään. Kiitos, hyvästi.

      vastasivat: Tässä tapauksessa perumme tilauksen

      tästä huolimatta (kaksi päivää sähköpostin jälkeen) yrittivät soittaa (en vastaa) numerosta 358942599123

    • MIE ROMAHAN

      TILASIN MYÖS PAKETIN. JOKA PITÄIS MAKSAA POSTIENNAKOLLA. EILEN TULI SÄHKIKSEEN ETTEIVÄT SAANEET YHTEYTTÄ PUHELIMITSE. PAKETIN TULLESSA LÄHETÄN SEN SAMAN TIE TAKAISIN. LÄHETIN MYÖS SÄHKÖVIESTIN N.VIRTASELLE.

    • MIE ROMAHAN

      LUNASTIN KUITENKIN TÄNÄÄN EM. PAKETIN 47 EUROA. JOS ALKAA TULEMAAN LISÄÄ, LÄHETÄN TAKAISIN KOSKEMATTOMANA.

      • pöhelö

        Älkää ihmeessä tilatko! Ostin tutustumistarjouksena just tuon 4 euroo maksavan satsin ja se piti maksaa luottokortilla. Kun hyväksyt sen tilauksen, hyväksyt huomaamattas myös sen, että seuraava "varsinainen tilaus" velotetaa siun luottokortilta. Eipä siinä, mutta sen seuraavan "varsinaisen tilauksen" loppusumma oli 160 € 158 € !!! Voi tziisus!!! Yritän nyt koskemattomana palauttaa tuotteet (omin kustannuksin tietenkin) , mut minkäs teet, jos luotolta velottavat... Ei voi muuta ku kirota omaa tyhmyyttään, mut VAROKAA!!!


      • pettynyt8
        pöhelö kirjoitti:

        Älkää ihmeessä tilatko! Ostin tutustumistarjouksena just tuon 4 euroo maksavan satsin ja se piti maksaa luottokortilla. Kun hyväksyt sen tilauksen, hyväksyt huomaamattas myös sen, että seuraava "varsinainen tilaus" velotetaa siun luottokortilta. Eipä siinä, mutta sen seuraavan "varsinaisen tilauksen" loppusumma oli 160 € 158 € !!! Voi tziisus!!! Yritän nyt koskemattomana palauttaa tuotteet (omin kustannuksin tietenkin) , mut minkäs teet, jos luotolta velottavat... Ei voi muuta ku kirota omaa tyhmyyttään, mut VAROKAA!!!

        Tilauspaikasta riippuen tuote on voinut mennä puolen vuoden määräaikaistilaukseksi, eikä sitä voi millään purkaa. Minäkin palautin tuotteen (hinta 154€), mutta se tulee takaisin ja lasku menee perintään jos ei maksa. Kolmen kuukauden kuluttua tulee vielä uusi satsi ( 154€) joten tässä sitä nyt ollaan. Eikä tuote ole minua edes laihduttanut. Kolmesataa euroa menee kankkulan kaivoon. Älkää tilatko 4.90 euron tarjouksia jos ette lähetä heti perumisilmoitusta paketin saatuanne. Tyhmyydestä sakoitetaan. Harmittaa.


      • tavisk67
        pettynyt8 kirjoitti:

        Tilauspaikasta riippuen tuote on voinut mennä puolen vuoden määräaikaistilaukseksi, eikä sitä voi millään purkaa. Minäkin palautin tuotteen (hinta 154€), mutta se tulee takaisin ja lasku menee perintään jos ei maksa. Kolmen kuukauden kuluttua tulee vielä uusi satsi ( 154€) joten tässä sitä nyt ollaan. Eikä tuote ole minua edes laihduttanut. Kolmesataa euroa menee kankkulan kaivoon. Älkää tilatko 4.90 euron tarjouksia jos ette lähetä heti perumisilmoitusta paketin saatuanne. Tyhmyydestä sakoitetaan. Harmittaa.

        Koitiko purkaa tilausta tai olla yhteydessä kuluttajaasiamieheen...maksoitko laskun mukisematta??


    • Papuz
    • Toimi

      Ostin vihreä kahvi pillereitä luontaistuotteet.net:istä ja paino kyllä putosi.
      En ole mikään himo liikkuja ja joskus tulee naposteltua sitä sun tätä. Napostelun tarve kuitenkin väheni ja paino tippui 63 kilosta 59kg. En tiedä mitä eroa noissa sitten mahtaa olla mutta itse olen ainakin ollut tyytyväinen!

    • kusetusta

      ei seiso edes omien sanojen takana nämä: Vaikka Myyjä tekee kaikkea tyydyttämään asiakkaiden tarpeita, ei voi taata, että Tuotteiden kuvaukset ovat täysin virheettömiä ja täydellisiä, siksi ne eivät voi olla mahdollisten valitusten perusteita. Säännöissä ja Verkkosivustolla olevat tiedot riittävät Tuotteiden oikeaan ja täyteen käyttöön. Myyjä tekee kaikkea, jotta Verkkosivustolla olevat tiedot ovat tarkkoja ja ajankohtaisia. Samalla ei voi taata, että nämä tiedot kattavat kaikki käsiteltävät aiheet. Tästä johtuen Myyjällä ei ota vastuuta saatavilla olevien tietojen sisällön epätarkkuudesta. Myyjällä on oikeus milloin tahansa muuttaa, tarkistaa ja päivittää Verkkosivuston sisältöä.

    • Ripuliiii

      Maksoin 86 euroa maaliskuun 20 päivä kapseleista (60kpl). Söin niistä puolet, mutta kun olin koko ajan ripulilla, palautin 30kpl ja pyysin rahat takaisin, NIIN KUN OLI LUVATTU, JOS KAPSELIT EIVÄT SOVI JOLLEKIN. Pyynnöistä huolimatta rahoja ei ole kuulunut, joten täytyy kai kärsiä tappio nahoissaan. Neuvoisin kuitenkin ettette tilaa ko. tuotetta, koska fiirma ei ole luotettava.

    • e2fitness

      Älä vaella pimeydessä, vaan lue lisää täältä! http://e2fitness.com/
      Sieltä löytyy juttua laihdutuksesta, dieeteistä, kapseleista, vihreästä teestä yms. :)

    • ihmettelijä...

      mä ostin vihreä tee kapseleita...onko niistäkään ollut kellekkään hyötyä? :O

    • lilli22

      ja vittu mitä paskaa! ainut mikä tässä keventyy on lompakku, se oli sennan 300e ilmaiskokeilu! mitä vittua! olen sitoutunut ja plaaplaa postista ei edes saatu selville mistä paketti lähetetty ja montakertaa on postii lähetetty mut mikäs siinä. saa muutamat ryssät taas minkkiturkit. anteeks nyt vaan, mut älkää hitossa sortuko!

    • Harhautettu

      Menin itse lankaan. Kapselit olivat kalliita ja täysin tehottomia ainakin minulla.

    • Eräs onneton typerys

      Tilasin Green Coffee Fresh, suomal.valmistajalta Xellim Ltd. Minullekin tuli 4 euron tutustum.jälkeen yhtäkkiä 320 kpl annos hintaan n. 130 e!! Palautin, ja osoite olikin Viroon!! Sieltä paketti tuli takaisin ja palautuskuluja lisää 14 e.! Joten eikö kärsimään tyhmyydestä...! Aion maksaa kuitenkin laskun pienissä erissä, ei tuommoiseen summaan ole varaa. Onneksi ei mennyt luottokortilta suoraan kuitenkaan. OLLAAN ME TYHMIÄ.. Mutta kaikki tämä kyllä tulee vähentämään yleensäkin nettikauppaa, luulen niin!!

      • Hujattu

        Menin minäkin halpaan. Aivan törkeä hujausta, en ole moiseen koskaan törmännyt aikaisemmin. Ne olevat piilottaneet sitoutumisehdot perurtuksineen niin ovelasti alle, ettei sitä näkynyt. Ihan megaluokan hujausta. Tälläiset ehdot pitäisi olla hyvin näkyvissä. Olen ollut yhteydessä jo kuluttajariitalautakuntaan, ja minulle on kerrottu etten ole ainoa hujattu. On myös neuvottu miten toimia niiden kanssa.

        Tässä on reklamaationi, mitä tein niille, se olikin toinen, koska ne sinnikkästi ja törkeästi kiistavat kaiken.

        REKLAMAATIO

        Toistan reklamaationi, koska edelleen pakotatte minua ostamaan tuotetta, jota en tilannut.

        Olen mainoksen perusteella syyskun alussa tilannut teiltä tuotenäytteen ja maksanut sen toimituskulut. En ole tehnyt muita tilauksia.

        "30 päivän tutustumiskuurin
        postimaksun hinnalla"

        Sopimuksen tekohetkellä missään näkyvillä ei ollut mainintaa "vieressä" niin kuin väitätte, että joudun ostamaan puolen vuoden kuurin hintaan 250 euroa, jos en peru tutustumispakkausta erikseen 14 vrk kuluttua. Joten väitämänne ei pitää paikkansa.

        Asian selvittämisen yhteydessä tälläinen 7.10. 2014 maininta löytyi, alla. Tilaushetkellä näkyvillä olevassa osassa sitä ei ollut, vain se oli ilmeisesti piilossa. Tänään 9.10.2014 sivullanne teksti on täydennetty, eli sopimusehdot ovat esillä, toisin kun tilaukseni tekohetkellä.

        Eli kokeilupakkauksen tilauksen yhteydessä sivunne oli harhaanjohtava, kun asiakkalta piilotetaan näin tärkeä osa, ja hänen pitää osata arvata että siellä piilossa voi olla muutakin, ja jälkeenpäin hän joutuu ostamaan kallista pakollista 6 kk kuuria. Tälläinen pitää olla selkeästi esillä. Olen ollut yhteydessä Kuluttajariitalautakuntaan ja Euroopan kuluttajakeskukseen, josta kävi ilmi että olette saaneet jo huomautuksia juuri tästä harhaanjohtavasta markkinoinnista. Sain myös ohjeet miten toimia jatkossa, jos ette lopeta asiatonta pakkomyyntia ja ahdistamista.

        http://www.kkv.fi/Ajankohtaista/Tiedotteet/2014/xellim-ou-markkinoi-edelleen-harhaanjohtavasti-laihdutus--ja-kauneudenhoitotuotteita/

        Huom. Ovat jo korjanneet ne sopimustiedot ja laittaneet ne näkyviin nyt.

        Lukekaa yllä olevan linkin. Siellä on ohjeet miten pitäisi toimia.


    • marru1

      Tilasin ja söin kolmena päivänä tuli pahaolo joka pillerin jälkeen..Toisille sopii toisille ei :(

      • Kaitsu555

        Itse luin tuosta vihreä kahvi kapseleissa, luin sentään toimitusehdot ja muut. Tilasin luontaistuotekaupasta vastaavaa. 150 40, hinta jotain 38€.
        Eli en nyt korkealta tippunut..aloitin pari päivää sitten, laihdutuskuurin aloitin viikko sitten, katotaan nyt kuinka käy.
        Lihavia on helppo huijata, rikolliset myy vaikka paskaansa purkissa, ja lihavat maksaa.
        Vielä kun sais lenkkeilyn aloitettua, keuhkoputkentulehdus vielä riesana.
        Toivon että saatte tilauksenne peruutettua.


      • Hujattu
        Kaitsu555 kirjoitti:

        Itse luin tuosta vihreä kahvi kapseleissa, luin sentään toimitusehdot ja muut. Tilasin luontaistuotekaupasta vastaavaa. 150 40, hinta jotain 38€.
        Eli en nyt korkealta tippunut..aloitin pari päivää sitten, laihdutuskuurin aloitin viikko sitten, katotaan nyt kuinka käy.
        Lihavia on helppo huijata, rikolliset myy vaikka paskaansa purkissa, ja lihavat maksaa.
        Vielä kun sais lenkkeilyn aloitettua, keuhkoputkentulehdus vielä riesana.
        Toivon että saatte tilauksenne peruutettua.

        Onko kuka vienyt niitä Xellimin, eli virolaisen firman, Green Coffe Fresh kapseleita tutkittavaksi? Nehän väittää että pulveri on valmistettu Suomessa, kukahan se valmistaja on? Missä ne on valmistettu? En nimittäin usko että tuote edes Suomessa valmisettu.

        Kokeilupakkauksesta otin muutamaan kapselin ja ne aiheuttaneet pahaa närästystä minulle ja unettomuutta. Rikoin yhden kapselin ja tutkinut sisältöä, vihertävä pahan hajuinen pulveri siellä oli. En uskalla enää ottaa niitä, en luota tämän koko Xellimiin. Kun markinointi on ollut pelkkä hujausta.

        Varmasti olisin peruttanut, jos tilauksen vaiheessa lukisi jossain selvästi että sen pitää tehdä 14 vrk

        Kohta teen valituksen kuluttajavirastoon.


      • Ei sen viisaampi
        Hujattu kirjoitti:

        Onko kuka vienyt niitä Xellimin, eli virolaisen firman, Green Coffe Fresh kapseleita tutkittavaksi? Nehän väittää että pulveri on valmistettu Suomessa, kukahan se valmistaja on? Missä ne on valmistettu? En nimittäin usko että tuote edes Suomessa valmisettu.

        Kokeilupakkauksesta otin muutamaan kapselin ja ne aiheuttaneet pahaa närästystä minulle ja unettomuutta. Rikoin yhden kapselin ja tutkinut sisältöä, vihertävä pahan hajuinen pulveri siellä oli. En uskalla enää ottaa niitä, en luota tämän koko Xellimiin. Kun markinointi on ollut pelkkä hujausta.

        Varmasti olisin peruttanut, jos tilauksen vaiheessa lukisi jossain selvästi että sen pitää tehdä 14 vrk

        Kohta teen valituksen kuluttajavirastoon.

        Onneksi kerkesin tänne tulla lukemaan näitä teidän kokemuksia, itse just meinasin tilata. Mutta en kyllä enää aijo kun tolleen huijaavat.

        Taidan sitten mennä tohon luontaistuote kauppaan josta voisin kokeilla ostaa vihreää kahvia.

        Nyt minuakin harmittaa tuo että niin monia on nuo saanu huijattuu :(


    • Puhdas+ Caps

      Enää ei noita tabuja tarvitse tilata mistään. Nythän noita näyttäs saavan jo luontaistuotekaupoista, joten ostin purkillisen Puhdas Caps Vihreä kahvipapu-uute tabletteja alle 20 euron hintaan kokeeksi. Vaikutuksista ei ole vielä tietoa kun vasta ostin niitä. Jos muistan, palaan asiaan tuonnenpana...

    • kysyjä

      kuinkahan nuoret saavat syödä noita kapseleita? tietääköhän joku että onko siihen ikäraja?

    • Pettynyt +KG

      Kylläpä sitä tuntee itsensä tyhmäksi,tilasin 60kpl Green Coffee pillereitä 86/purkki.Lopetin tänään kuukauden kestävän kuurin,söin 2pilleriä joka päivä TULOS: 600g! eli lähtöpainoni oli 11.12.2014 87,5kg ja tänään 88,1kg? Oli kyllä ensimmäinen ja viimeinen laihdutuspillerikuuri minkä minä syön,en muuttanut elämäntottumuksiani mitenkään en syönnin enkä liikunnan suhteen.Onkin merkillepantavaa että lähestulkoon kaikki jotka ovat laihtuneet"Green Coffee pillerin ansiosta"ovat joko liikkuneet enemmän tai syöneet vähemmän.No laihtuuhan sitä silloin kuka tahansa! Mutta luulempa että GC pillereillä ei ole ollut mitään osuutta laihtumisen kanssa,ainakin omalta osaltani se tuli todistetuksi.Täytyy mainita vielä että lähetin tämän saman viestin keskustelupalstalle jonka sivustoilta tilasin Tabut.Ei mennyt läpi YLLÄTYS! Ihmettelinkin miksi siellä ei näkynyt yhtään negatiivisia kommentteja pillereistä. Ja Ripulii nimimerkille kyllä vatsa toimi vähän liiankin hyvin eli sama vika!

    • kahvee

      Sain päänsärkyä kapseleista, lopetin muutaman viikon jälkeen. Enkä siis tiedä lahduttaisko, jos pystyisi syömään niitä. Chili-kapselit taas lämmitti tasaisen mukavasti, mut vatsa ei pitänyt niistä. Taitaa vanha hyvä klukomannan olla ainoa järkevä aine, joka voi auttaa väärissä ruokatottumuksissa.

      • Typerys minäkin ..

        Älä ihmeesä hurahda tollasiin tabuihin ..kokemusta on ei niillä paino putoa..


    • eveliina11

      ei kyllä ole paino pudonnut. olen pettynyt. olen laskenut kaloreita ja liikkunut enemmän ja ottanut green coffee bean kapseleita. pitäs painon rueta putoamaan ihan pelkällä ruokavaliollanikin, mut eipä ole.

    • SuomiPoika1

      Olkaa varovaisia, noi huijarisivustot tulee ensimmäisenä vastaan kun googlettaa vihreä kahvi-kapseleita! Niistä saatte ikuisen riesan. olen jo jonkun aikaa tilannut WeightWorldilta omegoja ja salijauheita ja nyt tilasin myös Vihreää kahvia. Tehosta en osaa muuta sanoa kuin hikeä puskee ja kovin annostus oli kun tein vertailua. Ja mikäparasta näillä on rahat takaisin-takuu toisin kun Viron firmoilla! https://www.weightworld.fi/green-coffee-pure-vihrea-kahvi.html

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      987
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      744
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe