Lapuan Autovaraosa ??

autojen_ropaaja

Koskas tämä "kellarin" autovaraosa liike on lopettanut ja miksi? Olin menossa hakemaan osia kuten monesti ennenkin, mutta eihän tätä liikettä enää näytä edes olevan. Menikö konkurssiin vähin äänin vai miksi loppui??

22

2550

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Asiakas myös

      Se lopetti ajat sitten. Hyvä liike oli,mutta kauppiaalla oli "muuta tekemistä" kuin keskittyä bisneksen tekoon. Harmi homma.

      • joe-the-joe

        joo ...ei liiemmin mitenkään palveluystävällinen hemmo ollut ! no onnkesi ei tuu vatstaan ...


      • Riitti
        joe-the-joe kirjoitti:

        joo ...ei liiemmin mitenkään palveluystävällinen hemmo ollut ! no onnkesi ei tuu vatstaan ...

        Joo. oli kerran vähä ihme touhua. ehkä mua kohtaan oli jäänyt hampaankoloon jotain.
        mun sielä käynnit loppu siihen :) ja on loppunu toiseenkin paikkaan.
        Jotensakkin ihme tyyppejä nuo autovaraosa myyjät ainaski lapualla.
        saanu hypätä ikänsä tuvan ja liikkeen väliä niin sitä voi tulla ylihyväksi!

        Viereisen korjaamossa on kans yks tampio korjaaja . tiuskii asiakkaille niiku jokukin pässi!

        Lapualla aika onnetoonta meininkiä. Sais vähä.mennä katteleen muollekkin kuinka hommia hoidetaan. Lataasia tyyppiä.


    • Tee se itse -mies

      Lapuan autovaraosaliike on Vuorenmaata vastapäätä autokorjaamon vieres. Siellä on samaa tavaraa ku kellaris. Ei ku ostoksille nii ei tartte rutaata.

      • tyytyväinen

        Liikkeessä aina mukava asioida. Hyvin palvelevat asiakkaitaan!


      • autoilija 100

        Mitenkäs tuo hiljattain avattu Fixus liike? Onko kokemuksia?


      • Tiituhu
        autoilija 100 kirjoitti:

        Mitenkäs tuo hiljattain avattu Fixus liike? Onko kokemuksia?

        Kuulin kans siitä eilen! sinne mä ekana meen sitte vasta s joelle :) en ole fiksusis käyny mut meen.
        Kyllä lapualla joku fiksukin pitää olla. ettei kaikki vaa nii saatanan tyhymiä. tämä hän on vaa mun toimintatapa ku varaosia ei viitti muolta hakee.

        Hei Tiituhan hommaa kans osia oon hakenu siltäki. Menisin sinne. sit vasta s joel!!! Sielä on kanssa fiksua esiintymistä!


    • Kylältä

      Menkää Jipolle. Aina hyvä palvelu ja osat löytyy.

      • Okkospokkostiise

        Joo, mä kävin. Netti kiinnosti vissiin enemmän kun muut asiat. Toki, jarrupalat sain ostettua loppuviimein. Väärät palat myivät, mutta ei haittaa. Äänestän tässä kohdin jaloillani ja lompakolla.


      • Nippondeel

        Jipolle?? Hah hah.


    • ropaaja2

      Lassilan autovaraosa Kauhavalta on hyvä.

      • kiintoavain

        Ei yhtään sen kummempi kuin varaosapuljut muuallakaan. Motonet seinäjoella on jo aika hyvä (iso varasto ja valikoimaa riittää). Ei tarvi odotella että osat tilataan jostain tukusta.


      • Motonetit konkkaan.
        kiintoavain kirjoitti:

        Ei yhtään sen kummempi kuin varaosapuljut muuallakaan. Motonet seinäjoella on jo aika hyvä (iso varasto ja valikoimaa riittää). Ei tarvi odotella että osat tilataan jostain tukusta.

        Motonet on paska paikka. On huonolaatuisia ja ylihintaisia. Lassila Kauhavalla on edullisempi ja luotettavampi. Henkilökuntakin on asiallisempi kuin motonetissä jossa auotaan päätään jo ovella. Ja muuten kun asioi motonetissä niin saa olla valmiiksi reklamaatiolappu kädessä heti kättelyssä menneitä tavaroita. Suosittelen vaan kiertään kaikki motonetit, niistä ei hyvää seuraa.


    • tarudo

      Mikähän siin on todellinen syy, että kellarin varaosaliike loppui. Mielestäni sielä kävi asiakkaita ihan normaalisti, ja olihan se kauan pystyssäkin. Ite kävin kans siellä usein. Harmi sinänsä, myyjä oli ainakin minulle aina ystävällinen....

      • jusssi

        Viina vei miehen


      • Bjqwe

        Onko vielä hengis?


      • Yrittäjähenki

        Ei ole. Ja antakaa jo olla.


    • lki

      Juu, eipä kannata Lapualta mitään osia hakea. Topin auto ja Motonet niin homma pelaa.

    • paukahros

      Olokaa ny hiliaa nuasta liikkeistä. Tilaan netistä varaosat viimeksikin.

      Ilmastoinnin kenno oli 390 € alkuperäisosa, varaosaliikkeestä 270 € ja netistä löytyy 100 € kuljetus parikymppiä. Olis siälä ollu 80€ mutta otin tuan satasen jotta ei tunnu niin nuukalta.

      Siältä saa rekkarilla sopivan osan.

      Halvimmat Volvon osat on Biltemassa. Kannattaa kattoa ensin saatavuus on meinaan menekkiä.

    • Viiatti

      Pakolaasena en tiärä mitää jostain kellarin autovaraosasta. Sen verran kauan oon jo ollu pois tasaaselta maalta, mutta kertokaas miten kävi tai onko viälä toimintaa näillä: Myllykoski, Heikkilä ja Lähteinen ? Jos nyt nimet meni oikeen. Mihin nää hukkas tavaransa ?

    • Sinnevaa

      Jipolla ylivoimmaisesti paras ja mukavin palvelu! Ja hinnat on nettikauppojen hintoja, sinne! Ja jos ei hyllystä löydy nii seuraavaksi päiväksi aika usein saa tavara

      • Kuortaneellakinkehutaan

        Samaa mieltä, lapuan parhain autovaraosa myyjä!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      110
      1917
    2. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      9
      1569
    3. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1519
    4. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1487
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      151
      1425
    6. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      107
      1370
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1317
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      648
      1239
    9. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      16
      1157
    10. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      1118
    Aihe