Ylen meteorologi Elina Lopperi on robotti?

a n d e r s

... ja mistä sen tietää? No, puhetavasta tietysti! Suomen kieli on toki töksähtelevää mutta kuitenkin! Ei tarvitsisi puhua pitäen aina taukoa sanojen väleissä nimittäin kuunteleminen rassaa ja on pakko vaihtaa kanavaa...

253

25803

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vghuio

      Lopperin puhe todella vaikeata kuunnella ja sitten se LEVOTON HOSUMINEN oikealla kädellä koko ajan!Onneksi ei ole enää sitä hajareisin lentopallo asennossa kyykäävä teini-ikään jäänyttä rumaa pukeutuja naista,,joka piipitti todella pahasti.

      • Eemeli67

        Elina Lopperilta meni normaalia lyhyempi aina totutella esiintymään telkkarissa. Nyt on elokuu ja hyvin jo menee. Kertti Kotakorvella oli myös alkuvaikeuksia, mutta melko nopeasti hänestä tuli hyvä. Passaa jokaisen itse kokeilla. Minä ole kokeillut, eikä mennyt hyvin heti eka kerroilla. Esiintymään oppii esiintymällä. Ei ole oikotietä.


      • Ei varmaan jännittäs
        Eemeli67 kirjoitti:

        Elina Lopperilta meni normaalia lyhyempi aina totutella esiintymään telkkarissa. Nyt on elokuu ja hyvin jo menee. Kertti Kotakorvella oli myös alkuvaikeuksia, mutta melko nopeasti hänestä tuli hyvä. Passaa jokaisen itse kokeilla. Minä ole kokeillut, eikä mennyt hyvin heti eka kerroilla. Esiintymään oppii esiintymällä. Ei ole oikotietä.

        Samaa mietin kans, että väitäkkö että ittees ei jännittäisi jos tietäsit että noin miljoona ihmistä saattaa katsella sua ja ja sitten pitäis vielä vakuuttaa esiintymisellä ja ennustuksen osua oikein...


      • Tankero66
        Eemeli67 kirjoitti:

        Elina Lopperilta meni normaalia lyhyempi aina totutella esiintymään telkkarissa. Nyt on elokuu ja hyvin jo menee. Kertti Kotakorvella oli myös alkuvaikeuksia, mutta melko nopeasti hänestä tuli hyvä. Passaa jokaisen itse kokeilla. Minä ole kokeillut, eikä mennyt hyvin heti eka kerroilla. Esiintymään oppii esiintymällä. Ei ole oikotietä.

        Elina ei ole vieläkään päässyt jännityksestään eroon. Samaa tankarointia jatkuvasti.


      • Jukkkis

        mene itse tohon tilanteeseen; Elina on tosi nätti ja normi nainen


      • Eskoliini

        Minä olen jo iäkäs ihminen, mutta minun mielestäni Elina on hyvä esiintymään. H ei katso kaukaisuuteen vaan sääkarttoja kohti. Se minun mielestäni on hyvä juttu.


      • Anonyymi
        Jukkkis kirjoitti:

        mene itse tohon tilanteeseen; Elina on tosi nätti ja normi nainen

        Elina on tosi nätti, sensuelli!


      • Anonyymi
        Jukkkis kirjoitti:

        mene itse tohon tilanteeseen; Elina on tosi nätti ja normi nainen

        Elina on syötävän kaunis nainen 😍😍😍🤪🤪ja ihan mukavasti esiintyy, pientä jännitystä👍


    • vakavasti huolestunu

      En löytänyt Lopperista kuvaa netistä enkä tästä "hajareisin lentopallo asennossa" olevastakaan. Pistäisittekö tänne?

    • terkut Elinalle

      Elina aloittelee tv-meteorologin uraa ei kukaan ole seppä syntyessään.
      Hyvä Elina, sinua on mukava katsoa ja kuunnella kun kerrot säätietoja.

      • ....

        Ihan totta, harvalla ne ekat kerrat virheettömiä. Elina ja Joonas hyviä uusia meteorologeja.


      • Sammakkomies.
        .... kirjoitti:

        Ihan totta, harvalla ne ekat kerrat virheettömiä. Elina ja Joonas hyviä uusia meteorologeja.

        Aivan totta. Annetaan heidän hoitaa alkujännitys pois niin saadaan ihan hyviä tv - esiintyjiä. Pääasiahan on tieto minkä he välittävät meille.


    • Tsemppaja-92

      Vaikka mulla ei yhtä julkista esiintymistä ole muistaakseni ollutkaan, voin toki kokemuksesta sanoa, että sen jännittämisen voittaminen voi viedä helposti yllättävän paljon aikaa. Siinä suhteessa mulla on vastaavanlainen jännittävä luonne kuin Elina Lopperilla. Mutta kyllä se siitä! Elina Lopperi on myös kaunis. Mutta eiköhän se jännittäminen siitä laannu, kun totuttelee vain. Ja jos löytää jonkun keinon harjotella sen jännittämisen taannuttamista itsekseen tai muuten ei-niin-julkisessa tilanteessa, voisi tietysti semmosenkin keinon hyödyntää. Ja vaikkei Elina Lopperi lukisikaan näitä ketjuja, haluaisin silti toivottaa onnea ja menestystä uralla! :)

    • AB:a kaipaan

      Enpä ole koskaan nähnyt ko henkilöä tai ei sitten ole jäänyt mieleen, Muistuu kolmoselta joku Mette tai Nette, joka on ollut kai yli 10 vuotta framilla ja jännittää simona ihan jäykkänä vieläkin. Mutta sehän onkin kolmosella.

      • Aamun tiedot

        Vieläkö kolmoskanavalla on uutiset ja sään ennustus? Ei ole tullut aikoihin katsottua.


    • grrrhhhhh

      Ettex onnettomat saa niitä kuvia tänne?

      • sdwd

        selaa areenasta uutislähetyksiä...


      • vakavasti huolestunu
        sdwd kirjoitti:

        selaa areenasta uutislähetyksiä...

        Enpä viitsi alkaa näkemään vaivaa aloittajan puolesta.
        Aloittajan on tehtävä kaikki voitava väitteensä tueksi eikä kuuntelijan.


      • 5+55
        vakavasti huolestunu kirjoitti:

        Enpä viitsi alkaa näkemään vaivaa aloittajan puolesta.
        Aloittajan on tehtävä kaikki voitava väitteensä tueksi eikä kuuntelijan.

        Noinha se on. Jos aloittaja esittää täällä jonkun väitteen jostain tuntemattomasta asiasta, niin vähintä mitä hän voi tehdä on laittaa joku linkki väitteensä tueksi.
        Ei kukaan viitsi ruveta kaivelemaan jonkun epämääräisen väitteen takia vielä itse jotain factaa esille.
        Joten voimme todeta, että aloittaja-aapeli puhuu paskaa eikä tiedä yhtään mitään, koska kukaan muukaan ei tunne tuollaista tapausta.

        Kaikkea sontaa ja taukkien purkauksia sitä täällä näkeekin!


      • vakavasti huolestunu
        5+55 kirjoitti:

        Noinha se on. Jos aloittaja esittää täällä jonkun väitteen jostain tuntemattomasta asiasta, niin vähintä mitä hän voi tehdä on laittaa joku linkki väitteensä tueksi.
        Ei kukaan viitsi ruveta kaivelemaan jonkun epämääräisen väitteen takia vielä itse jotain factaa esille.
        Joten voimme todeta, että aloittaja-aapeli puhuu paskaa eikä tiedä yhtään mitään, koska kukaan muukaan ei tunne tuollaista tapausta.

        Kaikkea sontaa ja taukkien purkauksia sitä täällä näkeekin!

        Napakasti sanottu. Skeidaa jauhaa. Peukku.


      • Ei väitöskirja
        vakavasti huolestunu kirjoitti:

        Napakasti sanottu. Skeidaa jauhaa. Peukku.

        Nähtävästi hän on katsonut aamu-tv lähetyksiä.Ainakin siinä olen hänet nähnyt.Jos joku tarkempaa näkemistä haluaa niin kaivakoon itse kun näkyy olevan joutilasta aikaa.Mielipiteeseen ei periaatteessa lähteitä tarvita, mutta sen voi halutessaan mainita.


      • Noin avuttomia
        Ei väitöskirja kirjoitti:

        Nähtävästi hän on katsonut aamu-tv lähetyksiä.Ainakin siinä olen hänet nähnyt.Jos joku tarkempaa näkemistä haluaa niin kaivakoon itse kun näkyy olevan joutilasta aikaa.Mielipiteeseen ei periaatteessa lähteitä tarvita, mutta sen voi halutessaan mainita.

        Kun puhutaan YLE.n uutisten yhteydessä olevasta sääosuuden meteorologeista, niin onko täällä joku niin avuton ettei osaa jonain aamuna tai iltana katsoa kyseistä lähetystä ja nähdä oikeasti kyseinen henkilö? Viimeisen kuukauden aikana on moni saanut nauttia hänen esiintymisestään, joten tilaisuuksia on ollut. Osalla teistä äiti varmaan käy vielä kengännauhatkin solmimassa.


      • narisijalle
        Noin avuttomia kirjoitti:

        Kun puhutaan YLE.n uutisten yhteydessä olevasta sääosuuden meteorologeista, niin onko täällä joku niin avuton ettei osaa jonain aamuna tai iltana katsoa kyseistä lähetystä ja nähdä oikeasti kyseinen henkilö? Viimeisen kuukauden aikana on moni saanut nauttia hänen esiintymisestään, joten tilaisuuksia on ollut. Osalla teistä äiti varmaan käy vielä kengännauhatkin solmimassa.

        Katsos koska aloitus on tehty ja kauanko Lopperi on ollut ruudussa, mölli.


    • mitä täh:.!1#%?+

      .

      Näyttäisi että jännittää esiintymistilannetta eikä se mitään töksähtelevää ole

      .

    • kkkk2

      Kovasti tuntuu tyttöä vielä jännittävän mikä on AIVAN normaalia! mä haluisin nähä ku ketjunaloittaja pistetään tonne huitomaan kädellä karttaa samalla ku 100 000 suomalaista seuraa.

      • miksi2

        Sanoisin, että puhetyöläisen PITÄÄ osata puhua. Minä en ole puhetyöläinen


    • hermosahasauhuu

      "Ei tarvitsisi puhua pitäen aina taukoa sanojen väleissä..."

      Joseipitäisitaukoasanojenvälilläsevastarassaisi.

      Eikäseelluoleylenhommissavaanilmatieteenlaitoksen.

    • teeveenorja

      Mielestäni on outoa, että henkilölle ei ole annettu ollenkaan esiintymiskoulutusta, ennen kuin hänet laitetaan tv:hen esiintymään sadoille tuhansille ihmisille.

      Esiintyminen on vieläkin hirvittävän hermostuttavaa ja töksähtelevää. Siitä tulee katsojallekin hyvin hermostunut olo.

      Toinen äärilaita on Nelosen Anniina Törmä, joka on tällä hetkellä ylivoimaisesti paras henkilö säitä esittelemään.

      • Nappula

        Siitä vaan lääkärille Diabamia hakemaan.


      • Mistä näitä sikiää

        Siis mitä???? Katsoin varta vasten tuon Törmän sääosuuden, eikä mitenkään vakuuttanut.Kyllä on monta parempaa meteorologia esiintymään ja tuomaan pääasian, eli sään esille. Taidat olla Törmän sukulainen.


      • sortt

        Kyllä Anniina oli hyvä. Tulin aina hyvälle tulelle, kun hän ilmestyi ruutuun


      • Nähdään

        Minulle passaa kaikki ilmat, joten katsonkin vaan ihaillen meidän kauniita ja seksikkäitä säätyttöjä.


    • jopiisais

      On kyllä niin huono ulosanti vieläkin et joutaisi jo vaihtoon,ei tuota viitsi kuunella vaan kanava vaihtuu aina,ei ole petrannu vaikka aikaa jo kulunu vaikka ja kuinka,ei kait vaihtoehdot voi noin huonoja olla.

    • kerttufani

      Ensinnäkin sillä kameralla, joka kuvaa ei ole silmiä eikä se tee elettäkään aiheuttaakseen lisää jännitystä, toisekseen jos puhe ei suju, niin pitää suorittaa säähavaintojaan esim. nettiin tai lehtiin. Se on vaan niin, että tuosta toiminnasta ei todellakaan tule mitään ja toiminta on entistäkin tökkivämpää. Ainakaan tänään ulosanti ei taaskaan sujunut. Eiköhän harjoitteluaika mennyt jo. Vaihtoon.

      • No hö:.!1#%?+

        .

        "Ei kaikki ole kerttuja syntyessään"

        Mutta jos tuohon esiintymisjännitykseen ei kiinnitä huomiota vaan säähän niin mitään ongelmaahan ei ole

        .


      • mummo..

        Kerttu on jo "vanha konkari", ollut jo aikoinaan nelosella, annetaan Elinan hoitaa osansa rauhassa, eikä heti teilata.


      • Valmistaudu kunnolla

        Samoin kerttufani. Kerttu Kotakorven hommasta tulee jotakin. Saa selvää. Ei kukaan voi jännittää noin paljon. Pitää valmistautua ja miettiä, mikä on ns,Punainen lanka. En usko, että kukaan muu meteorologi menee valmistautumatta. Jännitykseen auttaa kunnollinen valmistautuminen, työ. Niin ne muutkin näkyvät tekevän.


      • mies-1956
        mummo.. kirjoitti:

        Kerttu on jo "vanha konkari", ollut jo aikoinaan nelosella, annetaan Elinan hoitaa osansa rauhassa, eikä heti teilata.

        Mutta mihin on hävinnyt Tiina Ylläsjärvi? Olen vanhempi mies ja tykkäsin tästä meteorologista (naisena).


      • Anonyymi

        Meneppä itse kokeilemaan! Saattais mennä vaikka lusikallinen housuun....
        Helppo se on nojatuolista huudella.


    • Sydänpakahtuu

      Minun mielestäni Elina on aivan ihastuttava säätyttö. Ihan sydän pakahtuu joka kerta kun hänet näen.

    • mummo..

      Elina on ihana tyttö, alkujännitystä, se menee ohi ajan kanssa. Kukaan ei ole seppä syntyessään, niinkuin joku jo kertoikin.

    • "senat sakasin"

      Ja sinullako ei mene senat sakasin, kun joudut puhumaan ensimmäisiä kertoja suurelle porukalle ,?tä

    • 9+16

      Nämä arvostelijat voisivat itse mennä telkkariin puhumaan, niin me muut voisimme sitten nauraa teille vuorostamme. ;)

    • katseenkestää

      Älä anders kiinnitä epäolennaisuuksiin huomiota, minun ilta on pelastettu kun Elina tulee ruutuun, on sen verta hyvän näkönen pakkaus. Jännittämin tekee Elinan olemuksesta vielä söpömpää. Kun vielä lupaa vesisadetta luoteislappiin, ihon myötäiset farkut päällä, kukaan normaali mies ei edes huomaa pientä jännitystä. Ilmatieteenlaitoksella taitaa olla tiukat ulkoiset pätevyysvaatimukset, on sen verta kivan näköistä katseltavaa.

    • tarkka korva

      Lopperi ollut surkein aloittelija.Esiintyjä koulutusta ei ollenkaan ja puhe on vaikeasti kuultavaa myös radiossa.

    • tack Elina

      Elina ei ole robotti hän on viehättävä nuori nainen ja mielenkiintoinen ammatti.

    • kenen sukulainen?

      Katsoin juuri TV1 aamulähetystä ja kyllä tämän tyttösen esiintyminen aiheuttaa ainakin minussa niin suurta myötähäpeää, että ei voi katsoa. Kyllä sen jännittämisen pitäisi jo helliittää.

      Eikö noille uusille tv-kasvoille järjestetä mitään esiintymiskoulutusta ?

      Tuon tytön paikka ei ole teeveessä, nätti ulkonäkö ei riitä millään kun ulosanti on noin kökköä.

      • xxxxxxxxxx111

        Muistan minäkin kun se viime keväänä vai olisiko ollut jo 2013 keväällä esiintyi ja jännitti oikein pirusti. Huiteli jotain sääkarttoja ihan miten sattuu ja juoksi pitkin seiniä, oli kyllä tuskaa. Nyt on saanut jo esiintymisvarmuutta! Mieletäni ei enää ole esiintymispelkoa paljoakaan.


    • sataaa......

      Elina kun kertoo säästä, niin ei huomaa vaikka vanhoja ämmiä sataisi taivaalta, äkeet selässä. Niin nätti ja mukavan oloinen tyttö.

      • Szinuhe

        Minulla on takana julkista esiintymistä 35 vuotta, vähän yli. Toiset jännittä, toiset ei. Toiset oppii, toiset ei. Toisten jännitys synnyttää myötähäpeää, toisten taas toiveen pärjäämisestä. Elina on perin herttainen, eikä jätä ketään kylmäksi. Tsemppiä Elina, kyllä Se siitä!


    • Mihin katosi Anne Borgström?Hän on ykkössuosikkini teeveessä.Tuu takas Anne,pliis!

      • Tsemppaaja-92

        Jostain syystä Anne Borgström alkoi mun mielestä sekoilemaan sanoissaan, kun lyhensi hiuksiaan. Pitkien hiusten aikaan en muista että Anne Borgström olisi sekoillut sanojensa kanssa, mutta hiusten lyhennysten jälkeen alkoi mennä senat Annella sakaisin. En tiedä sitten luulenko vain vai alkoiko Annen puhe vasta siinä kohtaa kiinnittää huomiotani. Tarkoitukseni ei siis ole mitenkään väheksyä Annen ammattitaitoa meteorologin alalla, kyseessä voi nimittäin toki olla vain omaa harhaluuloani. Mutta eiköhän se siitä. :)


      • sammakkomies.
        Tsemppaaja-92 kirjoitti:

        Jostain syystä Anne Borgström alkoi mun mielestä sekoilemaan sanoissaan, kun lyhensi hiuksiaan. Pitkien hiusten aikaan en muista että Anne Borgström olisi sekoillut sanojensa kanssa, mutta hiusten lyhennysten jälkeen alkoi mennä senat Annella sakaisin. En tiedä sitten luulenko vain vai alkoiko Annen puhe vasta siinä kohtaa kiinnittää huomiotani. Tarkoitukseni ei siis ole mitenkään väheksyä Annen ammattitaitoa meteorologin alalla, kyseessä voi nimittäin toki olla vain omaa harhaluuloani. Mutta eiköhän se siitä. :)

        Niin alkoi sekoilemaan. Mietin silloin, että saattaa olla syynä sekuntti aikataulu. Aikaa on vähän, nopeasti pitää selviytä tilanteesta, sitten tulee näitä sekoiluja. Toisinaan oli ilmansuunnat aivan pielessä, samoin viikonpäivät.


      • Tiedä häntä
        sammakkomies. kirjoitti:

        Niin alkoi sekoilemaan. Mietin silloin, että saattaa olla syynä sekuntti aikataulu. Aikaa on vähän, nopeasti pitää selviytä tilanteesta, sitten tulee näitä sekoiluja. Toisinaan oli ilmansuunnat aivan pielessä, samoin viikonpäivät.

        Usein unohtelee asioita.Johtuuko nuo asiat pitkään poissaoloon jonka aikana myös tukka lyheni? Tietysti yksityisasia, mutta julkisuuden henkilö.


      • Anonyymi
        Tsemppaaja-92 kirjoitti:

        Jostain syystä Anne Borgström alkoi mun mielestä sekoilemaan sanoissaan, kun lyhensi hiuksiaan. Pitkien hiusten aikaan en muista että Anne Borgström olisi sekoillut sanojensa kanssa, mutta hiusten lyhennysten jälkeen alkoi mennä senat Annella sakaisin. En tiedä sitten luulenko vain vai alkoiko Annen puhe vasta siinä kohtaa kiinnittää huomiotani. Tarkoitukseni ei siis ole mitenkään väheksyä Annen ammattitaitoa meteorologin alalla, kyseessä voi nimittäin toki olla vain omaa harhaluuloani. Mutta eiköhän se siitä. :)

        Annehan läpikävi rintasyövän tässä aiemmin. Oli kalju ja siksi nykyisin lyhyemmät hiukset. Oli sen takia pois ruudusta. Olkaa hiljaa pöljät!


      • Anonyymi
        Tiedä häntä kirjoitti:

        Usein unohtelee asioita.Johtuuko nuo asiat pitkään poissaoloon jonka aikana myös tukka lyheni? Tietysti yksityisasia, mutta julkisuuden henkilö.

        Hänellä oli rintasyöpä.
        Oli kalju sytostaattihoitojen takia ja siksi on nyt lyhyemmät hiukset, pöljät!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Annehan läpikävi rintasyövän tässä aiemmin. Oli kalju ja siksi nykyisin lyhyemmät hiukset. Oli sen takia pois ruudusta. Olkaa hiljaa pöljät!

        Onko tämä oikea sivu kirjoituksillasi?


    • miesfanittaja

      Älkääs nyt.

      Tätä alkujännitystä ei kukaan enää muista 5 vuoden päästä, kun Elina on jo tottunut ja rentoutunut tuohon tv-meteorologin työhönsä.

      Annetaan aikaa, kyllä se siitä suttaantuu.

    • 7236

      Näin tänään säät 8n jälkeen ja oli mielestäni jo paljon rennompi. Vaikutti ihan hyvältä.

      • Elina Lopperi

        Pu-hun pät-kit-täin, ja sa-na-jär-jes-tyk-se-ni on ko-ko-a-jan päin sei-ni-ä. Mi-nu-a on ra-sit-ta-vaa kuun-nel-la. En o-saa ren-tou-tua, vaan olen ai-na lä-he-tyk-sis-sä i-han pi-hal-la. Mik-si mi-nut on e-des pal-kat-tu? En ym-mär-rä. Pel-kän ul-ko-nä-kö-ni vuok-si? Vaih-ta-kaa mi-nut pois tv:stä. KIIT-O-S!


      • vantre
        Elina Lopperi kirjoitti:

        Pu-hun pät-kit-täin, ja sa-na-jär-jes-tyk-se-ni on ko-ko-a-jan päin sei-ni-ä. Mi-nu-a on ra-sit-ta-vaa kuun-nel-la. En o-saa ren-tou-tua, vaan olen ai-na lä-he-tyk-sis-sä i-han pi-hal-la. Mik-si mi-nut on e-des pal-kat-tu? En ym-mär-rä. Pel-kän ul-ko-nä-kö-ni vuok-si? Vaih-ta-kaa mi-nut pois tv:stä. KIIT-O-S!

        Melkein nauroin....


    • lomillaa

      Ihmisillä näköjään joutavaa aikaa arvostella toisia,antakaa Elinan tehdä työtänsä kyllä se ajan mittaan paranee,eikä hän väärin ennusta säitä.

      • äläväitä

        No, eihän sosiaalipumeilla muuta tekemistä ole.


    • kyllä kelpaisi!!!

      On muuten seksikäs emäntä. Kivasti rinnat pullottaa sivuprofiilissa. Lantiokin oikein odottaa rajua polkemista.

      • :(,

        Mitä sinäkään "töpöhäntä" siellä iniset.


      • joojoo

        Voi teitä säälittäviä peräkammarin vanhojapoikia... viikon kiksit saa sääneidon profiilsta.


    • elinafani

      Kyllä taas kelpasi säätä(ja varsinkin meterologia) katsella... Ja jännittäminenkin alkaa jo selvästi helpottaa... Nostaisin parhaimman näköiseksi pakkaukseksi, jopa ohi kertun. Jotenkin vaan miellyttää minun silmää ennemmän....

    • döddis

      ...haistakaa homot ja lespot nyt kakka...elinasta tulee varmasti tosi hyvä kun nyt on jo noin hyvä...mitä fvitskua te höpötätte,mokomat vähä-järkiset,antakaahan kimulin kehittyä ihan rauhassa vaan.ja elina ON sievä...

    • NuoriNainen-85

      Kökkö on, ei voi mitään. Aikaa on kulunut, mutta Elina ei ole kehittynyt yhtään. Ihme, että päästävät tuollaisen ruutuun. Ihan oikeesti. Ei ole ikinä aikaisemmin näkynyt kellään jännitystä noin selvästi. Harmillista, mutta kannattaisi ehkä harkita siirtymistä tv:stä sivuun. Vaikka ihan oma-alotteisesti. Lähisuku voisi vähän vihjata ennenkuin nolaa itsensä ihan täysin. Kyllä iltauutisten vetäjien tulee olla jo sen verran ammattilaisia, että tuollaista ei katsojien tarvitse hävetä.Monesti jää sääsanoma toiseksi, kun katsojana alkaa vain kiinnittää huomiota siihen miten huonosti ihminen voi lukea ja lausua sekä siihen, miten paljon häntä jännittää. Ja lopuksi, on kauniimpiakin ihmisiä olemassa, mutta ei meteorologin tarvitsekaan olla ulkonäöllisesti lahjakas. Sillä ei ole mitään tekemistä hänen työnsä kanssaan.

      • :((

        Olet vaan kateellinen, itse olet kuin "riihipiru"


      • Ei dementiaa

        Oletko kattonut esiintymistä parina viimme kertoina?? Et ole, jos väität ettei olekehittynyt! Ja ulkonäöllä ON MERKITYSTÄ tv:ssä. Kauniimpiakin on varmaan olemassa, mutta yhdistettynä hyvään kroppaan olemukseen alkaa tarjonta huveta(vaikka nukkuuhan samassa sängyssä yks sellainen johon nämä yhdistyy)... Eikä kaikki uutis ankkuritkaan ole olleet ammattilaisia, kun iltalähetykseen hyppäävät, meterogeista puhumattakaan, muisteleppa vähän. Peter Nyman aiheuttaa vieläkin maikkarin uutisissa myörähäpeän tunnetta töksäytyksillä, vaikka on esiintynyt tv:ssä ikänsä.

        ps. Eikä -85 ole kovin nuori, onko keski-iän kriisi?


      • Ei metrin tikullakaa
        :(( kirjoitti:

        Olet vaan kateellinen, itse olet kuin "riihipiru"

        Taitaa olla niitä "kuivan kesän kusiaisia" kukkahattu päässä valtavan kateellisena.


      • Lisää faktoja
        Ei dementiaa kirjoitti:

        Oletko kattonut esiintymistä parina viimme kertoina?? Et ole, jos väität ettei olekehittynyt! Ja ulkonäöllä ON MERKITYSTÄ tv:ssä. Kauniimpiakin on varmaan olemassa, mutta yhdistettynä hyvään kroppaan olemukseen alkaa tarjonta huveta(vaikka nukkuuhan samassa sängyssä yks sellainen johon nämä yhdistyy)... Eikä kaikki uutis ankkuritkaan ole olleet ammattilaisia, kun iltalähetykseen hyppäävät, meterogeista puhumattakaan, muisteleppa vähän. Peter Nyman aiheuttaa vieläkin maikkarin uutisissa myörähäpeän tunnetta töksäytyksillä, vaikka on esiintynyt tv:ssä ikänsä.

        ps. Eikä -85 ole kovin nuori, onko keski-iän kriisi?

        Kolmoskanavan poninhähtähiippailijaa tai sitä kähisijää en kyllä katsele pätkääkään.Samoin mustanpuhuva "golgatan olga" joku Mette ei luottamusta ansaitse.Kuka se Nyman on????


      • repesin...
        Lisää faktoja kirjoitti:

        Kolmoskanavan poninhähtähiippailijaa tai sitä kähisijää en kyllä katsele pätkääkään.Samoin mustanpuhuva "golgatan olga" joku Mette ei luottamusta ansaitse.Kuka se Nyman on????

        Tuo "mustanpuhuva golgatan olga" ansaitsee erikoismaininan.
        Puhutteleva nimitys. Hyvä.


      • satapaistaa
        Ei dementiaa kirjoitti:

        Oletko kattonut esiintymistä parina viimme kertoina?? Et ole, jos väität ettei olekehittynyt! Ja ulkonäöllä ON MERKITYSTÄ tv:ssä. Kauniimpiakin on varmaan olemassa, mutta yhdistettynä hyvään kroppaan olemukseen alkaa tarjonta huveta(vaikka nukkuuhan samassa sängyssä yks sellainen johon nämä yhdistyy)... Eikä kaikki uutis ankkuritkaan ole olleet ammattilaisia, kun iltalähetykseen hyppäävät, meterogeista puhumattakaan, muisteleppa vähän. Peter Nyman aiheuttaa vieläkin maikkarin uutisissa myörähäpeän tunnetta töksäytyksillä, vaikka on esiintynyt tv:ssä ikänsä.

        ps. Eikä -85 ole kovin nuori, onko keski-iän kriisi?

        "Oletko kattonut esiintymistä parina viimme kertoina?"

        Ei meteorologi esiinny, hän vain kertoo sääennusteet.

        Jotkut peräkammarirunkkarit kai pitää sitä jonain live-show esityksenä.....


      • ei dementiaa
        satapaistaa kirjoitti:

        "Oletko kattonut esiintymistä parina viimme kertoina?"

        Ei meteorologi esiinny, hän vain kertoo sääennusteet.

        Jotkut peräkammarirunkkarit kai pitää sitä jonain live-show esityksenä.....

        Opettele "sataapaistaa" suomea!

        "esiintyä =

        näyttäytyä tai olla ihmisten parissa

        toimia jossakin asemassa, esittää jotakin julkisesti: pitää puhe, näytellä tms. esim. !! Esiintyä juontajana!!. !!Esiintyä televisiossa!!, julkisuudessa.
        olla olemassa, käytössä

        ilmaantua, ilmetä, sattua. "

        ps. en tietääkseni ole peräkammarinpoika?


    • meteoriitti-

      Elinalla menee jo oikein kivasti nuo ennusteet! Mukavan oloinen tyttö kaikinpuolin.

    • Rene..

      Hyvä Elina!

      Olet aivan Ihana Söpöläinen sekä Piristävä Persoona.
      Tästä lähtien katson pääsääntöisesti Ylen sään, vaikka on se
      Miina Manninenkin tosi ihana.

      Jatka saamaan malliin Elina. Tykkään

    • ihastunut m27

      Ihana nainen, juuri tuollaisen haluaisin tyttöystäväksi. Ujous ja jännittäminen on mun mielestä viehättävä piirre.

      • zorbade

        Yhdyn edelliseen. Elina on persoonallinen fiksu nainen. Toivoisin näkeväni ja kuulevani häntä enemmän säitä informoimassa.
        Päivällä 12: sta aikaan radion uutisissa on myös meteorologi kertomassa säästä ja siinä uutistenlukijoilla on tapana kiittää vuorossa olevaa säistä puhujaa, mutta huomiotani on kiinnittänyt että Elina lopperin kohdalla aina näin ei tapahdu? Asiaa voisi kysäistä uutistenlukijoilta.


    • Matti-fani

      Tolkuttoman huono tv-esiintyjä tuo Elina. 100-%:na heteromiehenä sanon, että Matti Huutonen on paras Ylen meteorologi ja kannoilla kirii Toni Hellinen. Ei taida sään ennustaminen olla naisten hommaa!

      • du.de

        Entä Kerttu?


      • Matti-fani
        du.de kirjoitti:

        Entä Kerttu?

        No ei Kerttukaan mikään hyvä esiintyjä ole. Puhuu liian nopeasti ja epäselvästi. On tosin paljon parempi kuin Elina, ei jännitä. Ovat molemmat kuitenkin valovuoden päässä Matista ja Tonista.


      • Lunttaajat

        Hellinen ja Kotakorpi ovat lähes ainoat,jotka eivät ole oppineet luontevasti näyttämään sään katsomalla kartalle ja osoittamaan samalle kartalle!!!!He katselevat lunttaustaululta eli sivulta koko sääennustuksen ajan joten heidän sääennustus esitys ei näytä luontevalta!!Sujuvaa esittämistä,mutta koko ajan lunttaaminen sivulta kun kädet ja katse ristissä on tosi koomisen näköistä.Miksi kaikki muut tekevät ennustuksen oikein ja nämä kaksi saa tehdä hassusti lunttaamalla koko ennustuksen!!


    • tegu

      Juuh okei

    • 11+2

      Aika huvittavaa, että kun kirjoittaa googleen Elina Lopperi niin ensimmäinen tulos on tämä "on robotti"-ketju :D

      • Chdqhuioljhyu

        Aivan upean suloinen nainen kaikkine jännittämisineen. Kateelliset täällä panettelee, kun itse on kuin siilin pakaraosasto.

        Tulipahan Kertun lisäksi lisää naiskauneutta ruutuun. Sitähän ei koskaan voi elämässä olla liikaa. Jaksua ja tsemiä Elinalle!


    • Poitsu :)

      Itse katselen aamu tv:stä vain juuri Elinan sääennustuksen,koska hän on niin söpö ja kiltin oloinen tyttö,jonka söpö tyttömäinen tyyli kolahtaa ainakin muhun kuin lekalla löisi :) Hienoa Ellu,jatka samaan malliin :)

      • eskosawosta

        todella säälittävää lössötystä myös tältä jampalta mikä se nyt oli Joonas ... jotain??
        Taitaa jäbällä olla pingispallo suussa kun mongertaa ihan ...keleesti. Sen verran Ylekin voisi panostaa ja arvostaa katsojia et hommaa kunnon puhetyöläisen kehiine


      • En ole kade
        eskosawosta kirjoitti:

        todella säälittävää lössötystä myös tältä jampalta mikä se nyt oli Joonas ... jotain??
        Taitaa jäbällä olla pingispallo suussa kun mongertaa ihan ...keleesti. Sen verran Ylekin voisi panostaa ja arvostaa katsojia et hommaa kunnon puhetyöläisen kehiine

        Hyviä tyyppejä ovat kun vertaa mainoskanavan heilurityyppiin tai kähisijään.


    • gaqw2

      Hyviä tyyppjä ovat kaikki. Elinan ujous kolahtaa täälläkin päin. Kivan oloinen nainen. Ihmisillä on vain liikaa vapaa-aikaa, kun jaksavat valittaa turhista asioista. Mahtaa olla stressitasokin kova, kun joka asiasta jaksaa pahastua.

    • ylerus

      YLEn sää on ylivoimaisesti huonoin, varsinkin aamulla. YLEn venäjähenkisyys näkyy jopa sääkarttojen tulkinnassa: "ja sitten katsotaan muun maailman säätä"....eli mennään heti ja käännetään kartta Venäjälle ja Euroopan säätä saa varrota tulevaksi viimeisenä.

    • ekiiii3

      Elina on ylisöpö! puss....
      Elina on Elovena naapurintyttö.

    • ihastunut m23

      Elina on ihastuttava. Itse en tykkää mistään "supernovista", vaan juuri Elinan oloisista naapurintytöistä. Kaunis, söpö, viehättävä... Erosin tuossa vasta pitkäaikaisesta parisuhteesta, niin ensimmäisenä sen jälkeen kiinnitin huomiota juuri Elinan ihanaan olemukseen.

    • Kerttu KotaK

      Elina on yksi parhaista ellei paras meterologi. Eikä ennusta koskaan paskaa säätä niinkuin kolmosen homo-meterologit. Ykkösellä on muutenkin parhaat meterologit

      • Tuulta päin

        Katso WIKISTÄ onko meterologin tutkinto suoritettu. Erään henkilön kohdalla.
        En puhu ylestä.


      • Selvennystä
        Tuulta päin kirjoitti:

        Katso WIKISTÄ onko meterologin tutkinto suoritettu. Erään henkilön kohdalla.
        En puhu ylestä.

        Ei televisiossa säätä esittelevän henkilön tarvitse olla meteorologi. Sääennustusta voi ja saa esitellä kuka vaan.
        Toki vastuunsa tunteva uutistoimitus hankkii sääennusteen meteorologilta tai sääennustuksia tekevältä yhtiöltä, jossa ennusteen tekevät oikeat meteorologit, eikä sammakon limaisuudesta ja rupisuudesta säätä päättelevältä henkilöltä.


    • 98765ytyu

      Noh, ei nyt mitään törkeyksiä varmaan tarvitse silti ladella. Vai oliko tuo kehu? Elina on ilmeisesti harrastanut joskus nuoruudessa jotain voimistelua tai aerobickia, kun hakukoneella löytyy jotain vanhoja tuloksia. Tosin on niitä muitakin Elina Loppereita varmaan maailmassa. Ainakin "roppa" on sellanen voimistelijan vartalo. Muutenkin tosi söpö, nätti ja ihana. Tsemppiä Elinalle tulevaan!

    • ulkonäkö sivuseikka

      Ei tuo tyttö vaan pääse siitä jännittämisestään !

      Tuon jännittämisen seuraaminen vie täysin huomion siitä pääasiasta eli tulevasta säästä, ei kai se sentään ole tarkoitus ?

      • peltosenpoika

        ei tosiaan pääse jännittämisestä! kaikenlisäksi pukee liian pieniä vaatteita päälle. Ilmeisesti toivoisi et tisut näyttäisi suuremmilta. Lauta mikä lauta ja myös pylly -osasto on olematon :(


    • halloo1

      Säätiedot menee ihan poskelleen, kun keskittyy Elinan säätiedotuksiin! Herranen aika! Eikö se ikinä opi! On maanantai aamuna taas kiva työporukalla aamukahvilla... kuka näki, kuka arvaa...Elina!!! Vitsit koko tv:lle!!! Miksi pitää maksaa tv maksuja!!!??? Ei herranen aika! Miten yle voi palkata noin tumpelon, kuka ei näytä oppivan koko kesänä!!!???

      • earth calling

        Ei herranen aika, kuinka joku voi olla niin tollo että luulee YLE:n palkkaavan meteorologit ??? Ettekö te ikinä opi ???


      • Tolloton
        earth calling kirjoitti:

        Ei herranen aika, kuinka joku voi olla niin tollo että luulee YLE:n palkkaavan meteorologit ??? Ettekö te ikinä opi ???

        Taitaa yksi olla YLE.n palkoilla, mutta muut ovat Ilmatieteen laitoksen palkkalistoilla.


      • 7 meteorologia
        Tolloton kirjoitti:

        Taitaa yksi olla YLE.n palkoilla, mutta muut ovat Ilmatieteen laitoksen palkkalistoilla.

        Ylen meteorologit:

        Anne Borgström, meteorologi
        Toni Hellinen, meteorologi
        Matti Huutonen, meteorologi
        Joonas Koskela, meteorologi
        Kerttu Kotakorpi, meteorologi
        Elina Lopperi, meteorologi
        Seija Paasonen, meteorologi, säätoimituksen esimies


        Ylen meteorologeja sijaistavat llmatieteen laitokselta:

        Pauliina Kuokka, meteorologi
        Henri Nyman, meteorologi
        Anssi Vähämäki, meteorologi


      • voi kyynel....
        7 meteorologia kirjoitti:

        Ylen meteorologit:

        Anne Borgström, meteorologi
        Toni Hellinen, meteorologi
        Matti Huutonen, meteorologi
        Joonas Koskela, meteorologi
        Kerttu Kotakorpi, meteorologi
        Elina Lopperi, meteorologi
        Seija Paasonen, meteorologi, säätoimituksen esimies


        Ylen meteorologeja sijaistavat llmatieteen laitokselta:

        Pauliina Kuokka, meteorologi
        Henri Nyman, meteorologi
        Anssi Vähämäki, meteorologi

        Koko sakki on Ilmatieteenlaitoksen palkkalistoilla.


      • meteorologi
        voi kyynel.... kirjoitti:

        Koko sakki on Ilmatieteenlaitoksen palkkalistoilla.

        Ei muuten ole Ilmatieteen listoilla vaan Ylen. Tuossa edellisessä viestissä kaikki on oikein. Ylen meteorologit ovat Ylen palkkalistoilla.
        Ylen säätoimitus on Ylen, ei Ilmatieteen laitoksen. Ja Yle ostaa säädataa mm. Forecalta Ilmatieteen laitoksen lisäksi.


      • joopajooo..
        meteorologi kirjoitti:

        Ei muuten ole Ilmatieteen listoilla vaan Ylen. Tuossa edellisessä viestissä kaikki on oikein. Ylen meteorologit ovat Ylen palkkalistoilla.
        Ylen säätoimitus on Ylen, ei Ilmatieteen laitoksen. Ja Yle ostaa säädataa mm. Forecalta Ilmatieteen laitoksen lisäksi.

        korkki kiinni !


    • Mikael Paulin

      Elina Lopperi on kauniisti puhuva ja lauseet sopivansisältöisinä argumentoiva meteorologi, joka ei jauha turhia kielikuvia, mutta todellakin osaa asiansa. Hän on herttainen ja kaunis, lisäksi selostuksensa lopuksi hymyilee vaimealla, omalla persoonallisella tavallaan. Ei meteorologin tarvitse olla mikään M. Bjurström -tyyppinen juontaja. Lopperi on substanssiosaamiseen keskittynyt tieteilijä. Hävettää, kun suomalaisista on tullut tällainen lynkkayskansa. Eli täydet synkkayspisteet Elinalle.

      • Ei mainosten uhri

        Elinaa katson mielelläni, mutta Bjurströmin kohdalla vaihdan heti kanavaa.On se ällö tyyppi.


    • Anniinafani

      Nelosen meteorologi Anniina Törmä kertoo twitterissä että hän käyttää promteria säätiedotuksen apuna

      @tuomob Prompterilla on yleensä säätekstin luonnostelma aikasyistä. Teksti on 100% omaani ja livenä se vielä värittyy. Ei jäykistelyä:D— Anniina Törmä (@AnniinaTorma) July 19, 2013

    • HooTL

      Elinahan on kehittynyt huimasti kesän aikana ja jo nyt esiintyminen on luonnollista ja miellyttävää!

      Hyvä Elina, säätiedoituksiasi on kiva katsoa!

    • fan2

      Elina oli tänään oikein rauhallinen, alkaa sujumaan jo hyvin tuo esiintyminen. Elina on kyllä nätti!

    • Tyhjä seinä...

      Näyttää siltä, että Ylellä on edelleen niin ettei säätiedottaja itse näe sääkuvaa seinällä kuten me näemme vaan hän joutuu katsomaan sen monitorista kamerasta katsoen vasemmalla.
      Se näkyi esimerkiksi juuri pari minuuttia sitten Kotakorven säätiedoissa. Hän katsoi koko ajan vasemmalle taulun ohi.
      Tuo aiheuttaa omat hankaluutensa esim. käsien vaelluttamiselle valkoisella seinällä.

      • herätäänpä

        Kyllä sen säänpovaajan edessä on iso telkkariruutu.

        Joskus vuosia sitten olivat tyhjän seinän edessä, vaatteissa ei saannut olla sinistä.


      • Tyhjä seinä...
        herätäänpä kirjoitti:

        Kyllä sen säänpovaajan edessä on iso telkkariruutu.

        Joskus vuosia sitten olivat tyhjän seinän edessä, vaatteissa ei saannut olla sinistä.

        "Se näkyi esimerkiksi juuri pari minuuttia sitten Kotakorven säätiedoissa. Hän katsoi koko ajan vasemmalle taulun ohi."
        Matti Huutonen kertoi pari vuotta sitten ettei taulua näe.
        Kotakorven toimista päättelin, että on edelleen sama.

        "Kyllä sen säänpovaajan edessä on iso telkkariruutu."
        Miksi hän sitten katsoi koko ajan vasemmalle eikä seinälle?
        Onko sinulla linkkiä tuohon muuttuneeseen seinään?


    • KPJKM

      Kumman kanssa mökkireissulle autiolle saarelle? Miina Manninen vai Elina? Miinan hompsuinen varttuneempi olemus vai Elinan nuori viattomuus? Miinan hivenen poikamainen Look vai Elinan missimäinen olemus? Valintani olisi Miina, kesätyttö välillä vertaa, panisin!

      • Miessss-58v

        Miina näytti kerran erikoisesti puettuna/kammattuna aika ihmeelliseltä, silloin hänen alkuaikoinaan kai. Ihan kuin olisi tullut toiselta planeetalta. Ei ollut varmuutta onko mies vai nainen. Minun tuttavani maalta tyykkäävät kyllä kovasti Miinasta.


    • nounouhow

      Miksi ihmeessä telkkuun valitaan näitä teinityttöjä kuten Elina L! Jos vertaa vaikka Seija Paasosen tai Matti Huutosen asialliseen tapaan kertoa säätiedoitteita, tämä toistaitoinen mokeltaja saa katsojan pakenemaan ulos pilviä tölläämään.
      Vanhana (jo) en jaksaisi tsempata aloittelevaa sekoilijaa, jos näinä työttömyysaikoina on fiksujakin meteorologeja tarjolla.
      Elina pois!

      • sortti

        Ottakaa oppia Seija Paasosesta, hänellä on tyyli hallussaan. Artikulointi on selvää ja kaunista katseltavaa.


    • Sietokykyä

      Sitten kun kaikki uskatavat haukkua k.o henkilöitä täällä OMILLA nimillään ja menevät itse esiintymään OMALLA nimellään ja lukevat itsestään näitä peejuttuja täällä, on vasta lupa arvostella. Tämä keskustelu on erinomainen esimerkki siitä, miksi televisiossa pyörivät vanhat patut vuodesta toiseen koska nuorille ei anneta tilaa kateellisten ja kaikkitietävän Suomen kansan vuosi. Antakaa nuorten harjoitella, kuten moneen otteeseen on sanottu.

      Sinä edellä oleva sekä ylläsi kaikki arvostelijat: Mene itse kokeilemaan tv-meteorologin uraa, hanki kaikki aiheeseen tarvittava tieto ja vedä niin täydellinen esitys, että voin siitä nimettömänä etsiä vikoja vain oman mielipiteeni varjolla.

      Ja jos nuorten meteorologien esiintymistapa ärsyttää, käytä nettiä ja Foreca.fi tarjoilee täsmäsään ilman änkytyksiä, katkoja ja muita ihmisen puheelle tyypillisiä "mokia". ;) Vaihtoehtoisesti voit kurkistaa ulos ja todeta tilanteen ihan itse.

      • Paljon katsova

        Äsken Elina aivan loistavan sujuva ja asiallinen.Yhtenä iltana katsoin nelosen meteorologia ja voi ****liste mitä sähläämistä.Kolmoskanavalla ainakin keväällä oli Pekka Pouta asiallinen, mutta ainakin "heiluri" ja "kähisijä" karkoittivat kanavalta.Kevään jälkeen kyseistä kanavaa en ole katsonut, joten nykytilannetta en tiedä.


      • J-M Antikainen

        Oletpas kaikki tietävä tosikko!!! Oletko kenties meteorologi? Ellei Ellu itse?


      • Harvoin katson minäk
        Paljon katsova kirjoitti:

        Äsken Elina aivan loistavan sujuva ja asiallinen.Yhtenä iltana katsoin nelosen meteorologia ja voi ****liste mitä sähläämistä.Kolmoskanavalla ainakin keväällä oli Pekka Pouta asiallinen, mutta ainakin "heiluri" ja "kähisijä" karkoittivat kanavalta.Kevään jälkeen kyseistä kanavaa en ole katsonut, joten nykytilannetta en tiedä.

        Heiluri on hävinnyt, mutta kähisijäksi mainittu ei lähde kulumallakaan.Ovat jonkun ulkomaisen firman palkkalistoilla.


    • hameet lyhemmäks
      • Kestoirvistelijä

        Johan on vaatteet.Mutta itse asia oli pelkkää irvistelyä oli säätila mitä tahansa.Käskeekö nelonen meteorologit irvistelemään vaikka jääpuikkoja sataisi.


      • tyuopkjh
        Kestoirvistelijä kirjoitti:

        Johan on vaatteet.Mutta itse asia oli pelkkää irvistelyä oli säätila mitä tahansa.Käskeekö nelonen meteorologit irvistelemään vaikka jääpuikkoja sataisi.

        Eikö tuo ole jokin Ilta-sanomien kesäjuttu, ei kai nelosella ole tuo nainen koskaan esiintynyt?


      • Suitsait

        Mukiin menevä muuten mutta polvia en kehtais näyttää... Janikalle pidempi hame, kiitos!


      • jkheet
        Suitsait kirjoitti:

        Mukiin menevä muuten mutta polvia en kehtais näyttää... Janikalle pidempi hame, kiitos!

        Ihan totta! Melkoiset kuhmut!


      • cxss222
        jkheet kirjoitti:

        Ihan totta! Melkoiset kuhmut!

        PATTIPOLVET!!!


      • tälleen
        cxss222 kirjoitti:

        PATTIPOLVET!!!

        No mutta pojat, pojat. Ei niillä polvien ulkonäöllä ole niin suurta väliä. Nehän laitetaan olkapäille tai sivuille.


    • siis, mitä+

      ihme sanoja säätiedottajilla, kuin vaikka:ilma kiemurtelee, hirvittävän lämmintä, tai lämmin keli..

    • fanijj

      Elina Lopperi fan club, onko sitä? Ihan ihku!

    • cccwcww

      Tosi seksikäs kroppa Elinalla.. mmh.

    • rakastunut..

      Elina on ihana, haistakaa paskanen kyrpävittu te kusipäät !

    • Uuup

      Kaunis!

    • Tsemppiä Elina!

      Elina on nuori, kaunis nainen. Kaikkea hyvää hänelle!

    • Slurpsista jess

      Kaunis ja upea nuori nainen tuo Elina. Kateelliset lähiövalaat siellä vaan ruikuttaa :)

    • paappa lieto

      Elina on ihana ja niin somasti esiintyy että kiitos

    • Bena2

      Kun mulla alkoi kesäloma heinäkuun alussa Elina piristi mukavasti aamukahvia juodessa,äsken näin jälleen.Hyvinhän se jo menee.

    • Ari47

      Huh, onpa Elina sievä ja suloonen....Ja hommakin näyttää jo sujuvan ihan kiitettävästi. Tsemppiä Elinalle :)

    • Annefanaatikko

      Elina on ok, mutta ANNE takaisin ja pian!!!

    • Hämeen äijä

      On niin ihania säätyttöjä : Elina Lopperi, Kerttu Kotakorpi, Anne, (ja Lea Saukkostakin on ikävä), että tyttöjä ihaillessa tahtoo ne sääasiat mennä ohi korvien.

      Mistä näitä turhan valittajia ja ihmisten mollaajia oikein riittää ????

      • Real things

        Puhut asiaa. Mitähän ne touhuaa päiväkaudet, kun jaksaa tuollaista jauhaa. Hoh hoijaa.


    • Lopperi sucks

      Jossain lehdessä haastateltiin nuoria jotka haluavat julkkikseksi ja yhtenä toiveammattina oli meteorologi. Ja sen kyllä alkaa pikku hiljaa huomaamaan...

    • vapsukka1

      Julkisessa työssä esiintyjän pitää olla sujuva. Lopperin pitäisi heti mennä esiintymiskoulutukseen. Epäilen kyllä, ettei hän silti sovellu säänaiseksi.
      Todella ärsyttävää kuunnellä häntä.

    • olipa yllätys taas.

      Naiset taas haukkumassa täällä . No tämäpä ei ollut mikään yllätys. Mari Hintikasta ihan sama juttu. Tai mikä muu kaunis nainen tahansa.

      • shshsshssshshs

        Kuka on Mari Hintikka?


      • Se oli Marja H

    • kuolaaja0

      Elinalla oli nätti pinkki pusero tänään.

    • Jurtta1950

      On teillä pirulaisilla asiat hyvin. Ei ole muuta hommaa kun arvostella/keskustella jostain tv meteorologista. Menkää vaikka marja/sieni mettään keräämään jotain niin olisi edes jotain hyötyä teistäkin!

      • Kurttu5019

        On sulla sitten asiat huonosti. Ei ole muuta hommaa kun arvostella/keskustella jostain tv meteorologin keskustelusta. Mene vaikka marja/sieni mettään keräämään jotain niin olisi edes jotain hyötyä meilläkin!


    • kaikki alkaa alusta

      Elina on ihan hyvä uudeksi "säätytöksi". Jos jostain pitää negatiivista sanoa, aamu-tv:n yksi juontajanainen takeltee koko ajan ja puhuu niin epäselvästi että suurin osa jutuista menee sillä pilalle.

    • SÄÄHÄN SEN TIEDÄT

      ELINA SÄÄ OOT YKKÖNEN - TSEMPPIÄ !!!!!!!!

      • Hjkkbvuun

        Yle: liika raha on tuonut pissikset ja finninaamat ruutuun. Onkohan Suomen ikärakennekin nuorentumassa - vai?


    • runk kari

      Elina oli eilen varsin tiukoissa pöksyissä ruudussa. Saisi esitellä peppuaan enemmänkin, Elina ruudissa kohdasta 21.45 alkaen.

      http://areena.yle.fi/tv/1973576

      • goo667

        S-paikallisia kuuroja ja s-sateita... Melko määkkivää sävyä ja epävarman oloista edelleenkin... On tainnut lisäksi makkara maistua kun pikkutakkia kiristää...


    • kyylääjä..

      Elina näyttäisi olevan raskaana, maha pömpöttää jo aikalailla. Tänään näkyi aamulähetyksessä varsin selvästi, kun ei ollut mitään takkia peittämässä. Onnea hänelle.

    • kari Run
      • lastentarha 10

        Puheesta ei tahdo saada selvää.
        Se on ainoa haitta,ulkonäkö sivuseikka.

        Anne,Matti,Seija ja pari muuta ammattitaitosta,heitä
        haluaisin kuulla.


      • ikävä

        Kuka tietää minne on Terhi Nikkanen kadonnut ,hävisi ruudusta ,eikä ole näkynyt. Terhi oli myös hyvä esiintyjä . Sellainen päivän piristys.


    • 10+16

      No kelläpä ei tulisi pieni paniikinpoikanen ja änkytyst koska kameraan katsoessaan hän näkee tekstin jota voi lukea mutta kun hän kääntyy sivuttain hän näkee edessä olevasta näytöstä kameran kuvaamaa kuvaa eli mitään tekstiä ei ole. Eli aika hyvin Elinaltakin sujuu. Koettakaapa rutisijat itse samaa

    • jeskamandeera

      Te narisijat ja muita arvostelevat- Hankkikaa elämä! Laittakaapa kuva itsestänne tänne jos kehtaatte - veikkaan että olette aika plösöjä ja rumiakin, ettekä saa persettänne siitä tietokoneen äärestä siirrettyä kuin korkeintaan pakon edessä vessaan, tai sitten ette sinnekään.

    • "Ellu fani"

      Hahhaa hahhaaaa....Siinäs olette nähneet kuinka Elina jo taitaa esiintymisen, tulee selkeästi sää tiedotukset. Täällä nämä nälvijät saavat pitkän nenän. Katsokaa peiliin, apinat.

      • Kiitos edelliselle

        Olet oikeassa ja suorasanainenkin.Näin se on useasti tv-kameroiden edessä esiintyvien kohdalla.Kun tulee rutiinia niin homma toimii.


      • kaikki ei sovi telkk

        Mun mielestä toi änkytys on kaikkea muuta kun selvää....


    • Fiatsu

      Mun mielestä Elina Lopperi ei vaan sovi telkkariin... Äänessä edelleen pelkoa kuultavissa ja katkeilevaa puhetapaa. Laittaisivat oikeasti jonkun pätevämmän, jonkun puumanaisen!! http://www.youtube.com/watch?v=jR_LPUDrifU

    • Elinan ihailija

      Hyvä Elina ! Olet super !

      • fkkkfekjkf

        Ellun esiintyminen nykyään varmaa, ja mikä kroppa!! Jos jonkin mielestä Elina ei sovi telkkariin, mitä maikkarin Mette siellä tekee edelleen??


    • puumies4

      Elinalla on muutamien lähetysten jälkeen alkanut itseluottamus kasvaa - hyvä Elina, JES!
      Ja onhan Elina todella kaunis suomalainen nuori nainen - rinnat niin terhakkaana että!!!

    • Elinafani

      Minusta Elina on aivan ihana juuri siitä syystä, että ulosanti ei ole samaa kuin täydellisillä. Eikä saa ollakkaan. Todella hyvä valinta YLE:ltä! Elina on todella soma tuollaisena kokonaisuutena!

      • etelässä hellettä

        Juha Föhr lyö Elinan mennen tullen. Siinä vasta pakkaus...


      • - valtuutettu
        etelässä hellettä kirjoitti:

        Juha Föhr lyö Elinan mennen tullen. Siinä vasta pakkaus...

        No pitikö tähänkin laittaa se kiintiöviesti?


    • UhAhJaUh
    • SääTekstiTeeveestä

      Huh! Onneksi Ellua ei enää näy vaan tilalle tuli Joonas "perunasuu" Koskela. Ei meinaa senkään puheesta saada aina selvää...

      • b-82

        Elina on ainakin Ylen omien nettisivujen mukaan edelleen töissä meteorologina, samoin Kerttu Kotakorpi. Elinaa ei ole näkynyt vähään aikaan, Kerttua ei pitkään aikaan. Kumpikin on ehkä lomalla.
        http://yle.fi/saa/meteorologit/


    • Anne Borgström-fani

      Tämä uusi meterologi eli Elina Lopperi on kyllä tosi söpö.
      Hänen epävarmuutensa pukee häntä ja tekee hänestä ul-
      konäön lisäksi TOSI söpön. Minua ei yhtään haittaa hänen
      epävarmuutensa ja arka tyylinsä. Jos saisin häneltä jotain
      pyytää ,niin pyytäisin seuraavaa eli ÄLÄ IKINÄ MUUTU, PY-
      SY AINA TUOLLAISENA KUIN NYT OOT.

    • FT Turusta

      Erinomainen ja persoonalinen tyyli. Analyysit aamusään jälkeisessä osiossa ovat erinomaisia.

      • Hyvin pärjännyt

        Hyvin on pärjännyt.Onko joku jäänyt pois kun Marjo tuli äitiyslomalta takaisin?


    • Voi myötähäpeä

      Miksi noin esiintymiskyvytön jännittäjä on yleensäkään hakeutunut töihin televisioon?!
      Kiusallista katsottavaa, anteeksi nyt vaan.

    • orfeus

      Töks töks käy Ellun puhe...HERMOT MENEE!! Menisit mieluummin Pepin ja Mikon kanssa lenkille ja jättäisit puhumiset ammattilaisille!!!

    • arvostelukyvyttömät

      Kaikki te, jotka katsotte olevanne niin paljon parempia ihmisiä, että teillä on oikeus rääpiä muita ihmisiä nimeltä mainiten, tulkaa esiin omalla nimellänne ja naamallanne, niin katsotaan sitten... Ja puhenäyte, tottakai tarvitaan. Kyllä se teidänkin puheenne sakkaa, kun teidät heitetään selvin päin telkkarikameran eteen asiaa puhumaan.

      • hytti99

        No nyt se Peppi oikein suutahti emäntänsä puolesta!! Wuf wuf!!


      • huuuiii
        hytti99 kirjoitti:

        No nyt se Peppi oikein suutahti emäntänsä puolesta!! Wuf wuf!!

        Vai oisko Mikko kyseessä??!!! Puolustaja ritari...


    • huuto korvesta

      Tol Joonaksella on vielä murrosikä tai muuten ääni semmoinen räkänen.

      Foniatri vois autttaa. Polyyppejä nenässä kenties?

      Ei oikein sanoista saa selvää... puheopetukseen.

      Missä on Huutosen Matti, joka taannoin sai kovan yskänkohtauksen kartoilla, meinas tukehtua... ei oo senkoommin näkyny.

      • Ohi on

        On se Elina raskaana. Voi pojat, joku ehti ennen meitä. :)

        Toivottavasti tuleva isä on vähintään yhtä a-luokkaa kuin mekin!


      • Aukkis86
        Ohi on kirjoitti:

        On se Elina raskaana. Voi pojat, joku ehti ennen meitä. :)

        Toivottavasti tuleva isä on vähintään yhtä a-luokkaa kuin mekin!

        Eipä ainakaan tarvitse vähään aikaan katsoa ja kuunnella Elluan töppäilyjä töllöstä ja hävetä sen puolesta...


      • Ei kateellinen
        Aukkis86 kirjoitti:

        Eipä ainakaan tarvitse vähään aikaan katsoa ja kuunnella Elluan töppäilyjä töllöstä ja hävetä sen puolesta...

        Kukaan ei ole täydellinen.Moni heistä unohtelee asioita vuosien kokemuksella.Taidat olla kateellinen.


    • yarkkailija kyylä

      Mähän näin sen jo elokuussa, paksunahan se oli.

    • Tsemppaaja-92

      Elinalla on kyllä kaunis hymy, olen huomannut. Sen lisäksi, että on muutenkin kaunis tyttö. Ilmeisesti on nykyään yhtenä sijaistavana meteorologina nykyään, jos Ylen sakki tarvii tuuraajaa. Voisi olla kiva nähdä Elinaa taas tv:ssä, mutta onhan Kerttukin kaunis. :)

    • akseli5

      Tänään Elina teki paluu aamu teeveessä. Hienosti meni ja Elinalle ihanaa syksyä.

    • Rustiikkki

      Elina edelleen kamalaa kuunneltavaa, vaikka kokemusta jo onkin. Takeltelua, hermoilua, sanoissa sekoilua. Ulkonäkö ei korvaa esiintymistaidon puutetta Ylen kannattaisi jo luopua hänestä.

      • iwantAnne

        Tänään aamutv: ssä säätiedotusta kertomassa. Edelleen esiintyminen ja puhuminen sellaista kuin jännittäisi valtavasti koko ajan. Todella epävarman tuntuista! Luulisi jo tuolla kokemuksella asialle jotain tapahtuneen.


    • fdxdfxa

      Kerttu Kotakorvella oli tyylikäs pukeutuminen tänään.
      Tosin toimet studiossa eivät olleet normaalit kävelyllä kartan eteen
      22 min
      http://areena.yle.fi/tv/2245557

    • Mmm3

      Uskoisin, että parempia ja esiintymiskykyisiä meteorologeja löytyisi, miksi tällaista pidetään väkisin esillä?

      Erotuksena Joonas oli heti valmis ja vakuuttava.

      • ...

        Joonaksen puheesta vaikea saada selkoa.


    • ymmmmmmmmmmmmmm

      Valitettavisti täytyy sanoa että en kyllä henkilökohtaisesti suostuisi harrastamaan seksiä ko Lopperin kanssa. Kyllä johonkin täytyy vetää raja. Minun rajani menee Lopperissa.

    • ripa2

      Elina Lopperi on ihana!

    • mokot

      sen mokot on top 5

    • Rene..

      Elina Lopperi on IHANIN SÖPÖLÄINEN!

      • Elina sääpäälliköksi

        Nyt on päivä pelastettu! Ihanainen Elina säästä kertomassa. On kyllä todella suloinen säätyttö. Ihan selkeästi kertoo säätiedotuksen ja näyttää vielä todella söpöltä. Jatka samaan malliin Elina. Saat katsojan hyvälle mielelle.


      • ei-lolita
        Elina sääpäälliköksi kirjoitti:

        Nyt on päivä pelastettu! Ihanainen Elina säästä kertomassa. On kyllä todella suloinen säätyttö. Ihan selkeästi kertoo säätiedotuksen ja näyttää vielä todella söpöltä. Jatka samaan malliin Elina. Saat katsojan hyvälle mielelle.

        Elina voisi laittaa päällensä vähän asiallisemmat vaatteet. Pikkutyttö-look ja ylikireät jumppahousut sopivat muualle kuin televisioon. Aikuinen pukeutuu työpaikalla sopivan peittävästi, ei provosoimalla.


      • epäolennaista
        ei-lolita kirjoitti:

        Elina voisi laittaa päällensä vähän asiallisemmat vaatteet. Pikkutyttö-look ja ylikireät jumppahousut sopivat muualle kuin televisioon. Aikuinen pukeutuu työpaikalla sopivan peittävästi, ei provosoimalla.

        Meteorologien pukeutuminen yleensäkin on vähän niin ja näin. Ilmeisesti yrittävät olla epävirallisemman näköisiä kuin uutistenlukijat.


      • ei-lolita kirjoitti:

        Elina voisi laittaa päällensä vähän asiallisemmat vaatteet. Pikkutyttö-look ja ylikireät jumppahousut sopivat muualle kuin televisioon. Aikuinen pukeutuu työpaikalla sopivan peittävästi, ei provosoimalla.

        Ihan sama vaikka Elina olisi alasti,ei minua haittaa millainen vaatetus hänellä on.


    • ikävöin

      Terhi Nikkanen ,tule uudestaan ruutuun

    • KustaaWazaa

      E-li-na Lop-pe-ri on huo-noin me-teo-ro-lo-gi! Jäyk-kää, e-lo-ton-ta ei-kä su-ju-vaa pu-het-ta... Elina Robotti!

      • dfvdfgdfg

        Hengästyttää muuten kattoa semmosta puhetta joka sönkkää pätkii jännityksestä. Kokeneilla meterologistikoilla ei ole sitä onkelmaa. Matin, Pekan ja Petrin kertoessa säätietoja pystyy kuuntelemaan kun ei tarvi koko ajan ressata niien puolesta että sekoaako puhe.


    • Tsemppaaja-92

      Elinahan oli tällä viikolla joku aamu jälleen ruudussa ja oli varman oloinen. Kyllä se siitä lähtee! :)

    • esprit

      Elina Lopperi on paras, Ihanin, suomen Kaunein ja Ammattitaitoisin sään asiantuntija suomessa.
      Olit tosi Tyylikäs tänään. Kiitos.

      • öhjatänks

        hmmmmm


    • diipadaapaajoo

      ROBOTTI! Hah! Mikäs tää Tuuli Toivanen on?

    • sdfs

      Kauniien naisten, kuten Kerttu Kotikyrvän, sääennustuksista tulee aina vitu pahalle tuulelle ku ne ääni naristen naakkuu että valitettavasti taa sataa, on epävakaata ja kaakku vaakku. Voi pyhä perse. Matti Huutonen taitaa olla ainoa jonka ennustuksia on kiva kattoa, se on niin mielevä sälli. Muistuttaa vähän nuorta Pekka Autiovuorta.

    • slokuder47

      Mielestäni jokaisen joka joutuu/pääsee toistuvasti esiintymään mediassa, täytyisi läpäistä esiintymiskokeen välittääkseen positiivisen kuvan niin itsestään kun edustamastaan työstä. E-li-na on ro-bot-ti ja välittää negatiivista energiaa.

      • Tsemppaaja-92

        Mitä olen esimerkiksi pari viimeistä kertaa Elinaa nähnyt Ylen sääennustuksissa ei jännitystä enää välity. Huomaa, että on ainakin suurelta osin laantunut. Ja kyllähän nuo muutkin meteorologit ainakin Ylellä sekoilevat sanoissaan, joten eipä luulisi olevan syytä vain yhteen kiinnittää huomiota sen suhteen. Sanoissa sekoiluja tuntuu tulevan, vaikka olisi kuinka monen kokemus meteorologina olemisesta. Jättäkäämme Elina siis rauhaan asian suhteen ja annetaan kaikkien meteorologien tehdä työnsä. :)


    • Yksivakainen

      Miten ihmeessä teillä monilla on aikaa tällaiseen tosikkomaiseen kirjoitteluun ja arvosteluun. Mielestäni on kohtuutonta ja loukkaavaa nimittää ihmistä robotiksi tilanteessa, jossa hän epäilemättä yrittää parhaansa ja myös onnistuu.

    • reneex

      Paras oli taas Elina. Olet maailman ihanin söpöläinen!
      Mulle kelpais. NAM.

    • Paniikkipois

      Elina saa jotain paniikkikohtauksia osassa lähetyksessä. Huomaa, että hengitys ei kulje kunnolla ja kuulostaa henkeä haukkovalta kalalta. Iteki jännittää katsoessa että pyörtyykö se. Lääkitys kuntoon.

      • Siperiaan

        Onkohan Elina mennyt esiintymiskoulutukseen tai latvikselle, kun ei ole aikoihin näkynyt.


    • Elina_uber_alles

      En lukenut näitä kommentteja, eikä ne kiinnostakaan. Elina on niin ihana! Olen tykännyt hänestä alusta saakka. Säätiedotukset menee kyllä ohi, kun Elina niistä kertoo. Tulee herättyä lopussa "niin mitä säätä luvattiin". ;-)

      • SolomonKane

        Sama vika! Tiedotus tahtoo mennä ohi, Elina on niiiin söpö. Ihanin säätyttö evö!


    • PanuPaavali

      Onko tämä sääneitokainen vaihtanut hommia kun ei ole aikoihin ruudussa näkynyt?

      • Fctctctctctctc

        Tammikuussa oli yhtenä aamuna ja taas katkesi yhteys aivojen ja puhetta tuottavan elimen välillä.


    • aurinkoist

      Tänään taas Elina hommissa ja nyt alkaa homma jo sujua, ei enää niin kovaa jännitystä kuin aiemmin vaikka jokunen töksäytys tuleekin....:)

      • Geeneissä.se.on

        Oli Elina tukevoitunut alapäästään rankasti.


      • pillu

        viehättäv nainen


    • Anonyymi

      Elina Suorsa ollut jonkin aikaa.

      • Anonyymi

        joo Suorsa nykyään ja aivan ihana vaikka virheitä tulee, aidon kaunis ja lähes meikitön ihana ihana pullukka pitkästä aikaa syksyllä nähtynä. tykkään yli kaiken äänen käytöstä verbeistä köhimisestä sun muusta..ihan paras !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        joo Suorsa nykyään ja aivan ihana vaikka virheitä tulee, aidon kaunis ja lähes meikitön ihana ihana pullukka pitkästä aikaa syksyllä nähtynä. tykkään yli kaiken äänen käytöstä verbeistä köhimisestä sun muusta..ihan paras !

        Juuri niin, mieluummin Elinaa katselee kuin tekopirteää ja koko ajan itseään esille tunkevaa Anniina Valtosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri niin, mieluummin Elinaa katselee kuin tekopirteää ja koko ajan itseään esille tunkevaa Anniina Valtosta.

        Ymmärrättekö kirjoittelijat, että syyllistytte rikkomaan Suomen lakia. Koska solvaatte, kirjoittelette vihapuhetta ja kunninloukkauksia. Lakia rikkoneille on tulossa syytteitä ja ne eivät ole halpoja! Oikeusjutut ja korvaukset henkilöille henkisistä kärsimyksistä!
        Sivujen pitäjillä ei ole mitään vastuuta kirjoituksien sisällyksistä, vaan vastuu on AINA kirjoittajilla! Lukekaa sivuille kirjoittajien SÄÄNNÖISTÄ , siellä on yksi selitteisesti ilmoitettu vastuut ja lakien rikkojat.
        Toivotaan, että nyt joku taho alkaisi todella tutkia näitä kirjoituksia, että syytteitä saisivat herjaajat!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrättekö kirjoittelijat, että syyllistytte rikkomaan Suomen lakia. Koska solvaatte, kirjoittelette vihapuhetta ja kunninloukkauksia. Lakia rikkoneille on tulossa syytteitä ja ne eivät ole halpoja! Oikeusjutut ja korvaukset henkilöille henkisistä kärsimyksistä!
        Sivujen pitäjillä ei ole mitään vastuuta kirjoituksien sisällyksistä, vaan vastuu on AINA kirjoittajilla! Lukekaa sivuille kirjoittajien SÄÄNNÖISTÄ , siellä on yksi selitteisesti ilmoitettu vastuut ja lakien rikkojat.
        Toivotaan, että nyt joku taho alkaisi todella tutkia näitä kirjoituksia, että syytteitä saisivat herjaajat!

        Älä höpötä. Ei tuon Valtosesta kirjoittaneen tekstissä mitään laitonta ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä höpötä. Ei tuon Valtosesta kirjoittaneen tekstissä mitään laitonta ollut.

        Suurimmassa osassa kirjoituksista on selkeästi kunnianloukkaus syytteitä!
        Oikeuskulut , kun ovat kalliita, niin kannattaa lopettaa kirjoittelut kokonaan. Lukekaa sivuston säännöt.
        Säännöissä lukee selkeästi, että pitää noudattaa kirjoitteluissa lakeja.
        Sivustojen ylläpitäjillä ei ole mitään vastuuta kirjoitusten sisällöstä, vaan vastuun kantaa kirjoittaja ITSE!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suurimmassa osassa kirjoituksista on selkeästi kunnianloukkaus syytteitä!
        Oikeuskulut , kun ovat kalliita, niin kannattaa lopettaa kirjoittelut kokonaan. Lukekaa sivuston säännöt.
        Säännöissä lukee selkeästi, että pitää noudattaa kirjoitteluissa lakeja.
        Sivustojen ylläpitäjillä ei ole mitään vastuuta kirjoitusten sisällöstä, vaan vastuun kantaa kirjoittaja ITSE!

        Asiasta on oikeuden päätös. Julkisuuden henkilön siedettävä "tavallista kansalaista" enemmän arvostelua. Ylläoleva ei ole laiton.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asiasta on oikeuden päätös. Julkisuuden henkilön siedettävä "tavallista kansalaista" enemmän arvostelua. Ylläoleva ei ole laiton.

        Hei pöljät kirjoittajat!
        Kenestäkään henkilöstö EI saa kirjoittaa, jos henkilö on tunnistettavissa!
        Laki kieltää tämän kaltaiset kirjoitukset kaikki!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asiasta on oikeuden päätös. Julkisuuden henkilön siedettävä "tavallista kansalaista" enemmän arvostelua. Ylläoleva ei ole laiton.

        Älä puhu paskaa! Julkisuuden henkilöiden EI pidä kärsiä teidän kirjoituksista, joissa solvataan , sisältää vihapuhetta ja kunnianloukkauksia !
        Mikä helvetin sekopää olet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä puhu paskaa! Julkisuuden henkilöiden EI pidä kärsiä teidän kirjoituksista, joissa solvataan , sisältää vihapuhetta ja kunnianloukkauksia !
        Mikä helvetin sekopää olet?

        Miten sekopäitä nämä kirjoittajat ovat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten sekopäitä nämä kirjoittajat ovat?

        Jos kirjoittaa jotakin, niin henkilöt joista kirjoitatte, niin EI saa olla tunnistettavissa!
        Miksi ette ymmärrä näitä asioita?
        Sivustolla on siitä säännöt ja laki kieltää myös tämän!
        Mikä siinä on, kun ette ymmärrä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos kirjoittaa jotakin, niin henkilöt joista kirjoitatte, niin EI saa olla tunnistettavissa!
        Miksi ette ymmärrä näitä asioita?
        Sivustolla on siitä säännöt ja laki kieltää myös tämän!
        Mikä siinä on, kun ette ymmärrä?

        Aloita opiskelu tästä
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Kunnianloukkaus


    • Anonyymi

      Elina, Kerttu, Seija ja Anniina ovat päteviä ja hyviä meteorologeja, sekä esiintyvät selkeästi. Myös Joonas ja Matti osaavat työnsä. Tietysti naisia katselee ja kuuntelee mieluummin kun kerran normaali mies olen. Kiitos heille asiallisesta esiintymisestä . Reissuun lähtiessä on aina hyvä tietää paikallinen säätila, siksi katsonkin sääosuudet aina tarkkaan etukäteen.

    • Anonyymi

      En ole mosesta kuullutkaan. On varmaankin joku uusi?

    • Anonyymi

      Oletko ELINA Utajärvellä syntynyt.Kysyy ko paikkakunnalla syntynyt.

    • Anonyymi

      Esiintyminen miljoonien edessä ei ole ihan muailman helpoin juttu....varsinkaan kun on kyse ilmasta (säästä), mikä pitää ilmasta ihmisille, joilla on sielussaa mysrskyävät tunteet....pysy sitten siinä tyynenä.

      Minusta esiintymistä pitäisi treenata enemmän ja enemmän jos esiintyminen jännittää, kangertelee tai muuten mättää. Elina Lopperi on taitava nainen ja hiukka harjoitusta ja esiintymisuskallusta lisää taitavan ohjaajan alaisuudessa niin varmasti on loistavin nainen säätiedottajana....

      Kaikkea hyvää Elina Lopperille !

    • Anonyymi

      Mistä noi Ylen meteot oikee revitää?
      Hankkikaa ammattitaitoista ja esiintymiskykyisii meteoroloogei jo pikku hiljaa. Ihmisiä siis parempia meteorologi ehdokkaita on varmasti pilvin pimein.
      Vai mikä tässä mättää?
      Ylen päällikötkin ovat munattomii!!!!!!

      • Anonyymi

        Matti Huutonen on ainut OK. Meteorologi Ylellä.
        Paakkasen ulosanti hyvää, mutta kartalla esiintyminen vaatii harjoitusta.
        Kääntää lähes koko kroppaansa karttaa
        päin , kun kartalle päin kääntyy ja viipyy aivan liian pitkään katsoen karttaa, kun kertoo säästä. Harjoittelua vaan, kyllä se siitä paranee.
        Matti on ehdoton ykkönen koko paketti, kiitti Matti!
        🤙👏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Matti Huutonen on ainut OK. Meteorologi Ylellä.
        Paakkasen ulosanti hyvää, mutta kartalla esiintyminen vaatii harjoitusta.
        Kääntää lähes koko kroppaansa karttaa
        päin , kun kartalle päin kääntyy ja viipyy aivan liian pitkään katsoen karttaa, kun kertoo säästä. Harjoittelua vaan, kyllä se siitä paranee.
        Matti on ehdoton ykkönen koko paketti, kiitti Matti!
        🤙👏

        Hyviä meteoroligejahan he kaikki ovat. Sensijaan ylen radion puheohjelmissa olevien haastattelujen aikana on niin nopeaan puhuvia nuoria naisia, ettei kerkeä tajuamaan koko puhetta. Puhe heillä on niin nopeaa, että siinä kalpenee suomi konepistoolinkin sarjatuli. Mihinkä ihmeeseen heillä on kiire, vai nopeutetaanko puhetta teknisesti. Sanojen välillä tulee pitää tauko. Ei kuitenkaan niin pitkä, että ajatus karkaa. Takulimatikojusetimotukakajubufuritisi lökämökylikatasafasa. Lue tuo mahdollisimman nopeaa, niin ymmärrät mitä tarkoitan liian nopealla säplätyksellä. Onko vika kouluissa, joissa mitataan lukunopeutta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Matti Huutonen on ainut OK. Meteorologi Ylellä.
        Paakkasen ulosanti hyvää, mutta kartalla esiintyminen vaatii harjoitusta.
        Kääntää lähes koko kroppaansa karttaa
        päin , kun kartalle päin kääntyy ja viipyy aivan liian pitkään katsoen karttaa, kun kertoo säästä. Harjoittelua vaan, kyllä se siitä paranee.
        Matti on ehdoton ykkönen koko paketti, kiitti Matti!
        🤙👏

        Onko Paakkasella silmissä, niskassa vai ymmrryksessä vikaa???
        🧐😳🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Matti Huutonen on ainut OK. Meteorologi Ylellä.
        Paakkasen ulosanti hyvää, mutta kartalla esiintyminen vaatii harjoitusta.
        Kääntää lähes koko kroppaansa karttaa
        päin , kun kartalle päin kääntyy ja viipyy aivan liian pitkään katsoen karttaa, kun kertoo säästä. Harjoittelua vaan, kyllä se siitä paranee.
        Matti on ehdoton ykkönen koko paketti, kiitti Matti!
        🤙👏

        Paakkanen älä kumarru kartalle, vaan vilkaise ja nopedsti pää pois kartalta.
        Pää ja koko vartalo kääntyy kartalle ja se näyttää aika oudolta?
        Otahan Matista mallia!!!
        🤙


    • Anonyymi

      Surkeita meteorologeja on Ylellä.
      Matti Huutonen on paras heistä. Muut kaikki vielä lisää oppimaan esiintymisiään.

    • Anonyymi

      Pukeutumiseen hankkikaa ammattiapuja ja samoin noiden hiusten laittoon.
      Olemmehan jo vuodessa 2024
      Ja esiintyvät televisiossa.

    • Anonyymi

      Ja toi yks nainen vaan mongertaa?
      Menkää opettelemaan meteorol. sanavarastoo.
      Ei toi mitään ruudinkeksijän hommaa ol.
      🙉🙈🙊

      • Anonyymi

        Mongertaja on jenna.


    • Anonyymi

      Ja toi yllä oleva kirjoitus ei koske Lopperii vaa jotaki iha muut.

    • Anonyymi

      Miksi sinä Paakkanen käännyt ja kumarrut karttaan päin?
      Ja viivyt tuossa asennossa liian kauan??

      Näyttää todella hölmöltä.
      Ota mallia Mtv:n meteorologeista.
      Kiitos!

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      60
      5917
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      24
      3744
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      230
      2033
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1810
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1256
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1239
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      298
      1049
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      990
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      909
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      868
    Aihe