AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!

/   /  / Miten jutella tytölle? :O

Miten jutella tytölle? :O

13 Vastausta 203 Lukukertaa
Moi :D Elikkäs, eräs tyttö pyysi minua olemaan hänen kanssaan kaupungilla jokin päivä. Ongelma on se, että en oikein tiedä, mitä miun pitäis hänen kanssaan puhua. :D Mistä te tytöt tykkäätte jutella pojan kanssa, jos liikutte/oleskelette joku päivä? Onko kokemuksia? :D Miten meni? Kirjoitelkaa kommentteihin!

Kiitän jo etukäteen! :)
no siis ihan perus juttuja ei mitään erikoista :D aika vaikee tällee neuvoo mut oot vaa oma ittes:) ja tunnetko tytön kuinka hyvin? Onko sun ihastus/kiinnostus?:)
Ollaan facebookin kautta juteltu, tunnen aika hyvin. Itse asun samalla paikkakunnalla, mutta en kaupungissa, vaan yhessä kylässä.. :D Ja jep, ihastus. :)
kysy siltä et haluuks se nussii ?? siitä tytöt tykkää.
vaikuttais siltä et tyttö on kans kiinnostunu susta ku haluu nähä:) et juttelet vaa kaikkee mitä mieleen tulee kyl se hyvin menee! Ja voit "vahingossa" vaikka hipaista tytön kättä, hymyile ja katso silmiin :) hyvästele halaamalla ja pitkitä halia ja kerro et oli kivaa ja ois kiva nähä uudestaan:) eiköhän se hyvin mee ja tyttö ei oo kohta pelkkä ihastus ;)
Kiitos vastauksista, soffia! :)
Minä puhuin vähän samoista asioista kuin ystävilleni. Tietenkään mitkään pelit ei kiinnosta mutta kaikesta muusta. Jos tyttö keksii puheenaiheita myös niin silloin teillä synkkaa hyvin. :D Onnea!
Thanks, dude!
jos ootte minkä ikäsiä lukioikäsiä vaikka niin puhukaa opiskelusta, kuluu hyvin aika
EI PUHETTA KÄY PÄÄLLE VAA!! tepsii ;D
kehu tyttöä ohimennen ja muista hymyillä! :) noi ainaki tepsii, puheenaiheet on sitte erijuttu. riippuu enemmä henkilöstä mistä tykkää puhua. ite tykkäisin ainakin jos poika juttelis jotai ihan normaalia, jokapäivästä juttuu ja heittäis aina välillä hyviä läppiä!
Kiitosta vinkeistä! :) Minähän en vielä opiskelija-iässä ole, menen lukioon syksyllä. :P
:-XB-):-):-(:-$:-Do_O@_@T_T:-!:-[O:-);-):-P=-O:-*:O:-\囧:'(
mulla on kans sama ongelma ku alottajalla mutta pitäs saada enemmän niitä puheen aiheita :)
 /   /  / Miten jutella tytölle? :O

Asiantuntijat

• SincityNaisille ja pariskunnille sunnattu intiimituotteiden erik...

Keskusteluhaku

Laaja haku
Väylä

Kysy ja keskustele VÄYLÄllä

RIKU tiistaisin 17.00 - 19.00
Tietoa, neuvoa ja tukea rikosuhriasioissa.

Nuorten EXIT keskiviikkoisin 17.00 - 19.00
Tukea ja tietoa omista rajoista ja seksuaalisesta kaltoinkohtelusta.

RIKU EXIT-hanke
EXIT-hanke

Onko aikuinen yrittänyt ostaa sinulta tai kaveriltasi seksipalveluita?

Katso video

Lisää keskusteluja aiheesta

Tietoa mainosten kohdentamisesta