Positiivista palautetta Nina Kalliosta

Kas tässäpä kilpaileva ketju Kristiinalle! :-) Vain positiivista palautetta!

80

974

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hieno idea Harmonia meidän kaikkien puolesta. Olet mahtava

      • Hyvä että Nina vaistosit etten laittanut näitä mitenkään ivaillekseni. Mutta kun tuolle Kristiinalle on jo ainakin 3 varta vasten perustettua ketjua!

        Ja totta, olenhan minäkin täällä tosiaan arvostellut ja arvioinut. En muista tarkkaan repliikkejäni mutta ei ne mielestäni kunnianloukkaustasolla ole sentään pyörineet. Jos ovat niin nöyrin anteeksipyyntöni kaikille täällä piipahtaville näkijöille.

        Tällä hetkellä en enää oikeastaan odota kenenkään tulkinnan toteutumista, olen päässyt pahimman ahdistukseni ohi ja kiitän siitä montaa näkijää vaikka tämä meneekin tänne Ninan ketjuun. Kyllä Nina olet oikeasti hyvä ja lämmin ihminen ja varmasti näet monelle hyvin. En vieläkään tiedä mitä ajatella tulkinnoistasi minulle, sen verran hämmentynyt asioista ja tilanteestaani edelleen olen. Aiemmin kyllä arvostelin aika tiukkaan sävyyn mutta eihän tästä tiedä mitä elämä tuo tullessaan. Pyydän tässä samalla anteeksi!

        Kaikillehan ei esim.se kumppani osu vaikka kuinka näkijät näkisi :-( Mulla on onneksi avautunut muita mielenkiintoisia juttuja nyt ja olen itse pystynyt mm.auttamaan ihmisiä saamaan hoitoa (vaihtoehtosellaista) vakaviin fyysisiin sairauksiin. Eli siis olen opastanut mihin hakeutua kun koululääketiede nostaa kädet ylös.

        Muistakaa, jokaiselle joku näkee!


    • Todella raivostuttav

      Olet todella idiootti ihminen, ei voi muuta sanoa! Ninassa ei ole mitään vikaa mutta harmonia sinussa sen sijaan on!!!!!!!!!!!!

      • Todella raivostuttavaa, ei sinussakaan ole mitään vikaa. Olet yhtä arvokas ihminen kuin me muutkin tälle planeetalle inkarnoituneet


      • inlöööv
        harmonia71 kirjoitti:

        Todella raivostuttavaa, ei sinussakaan ole mitään vikaa. Olet yhtä arvokas ihminen kuin me muutkin tälle planeetalle inkarnoituneet

        Mulla Ninan tulkinta on osunut osittain nappiin tähän mennessä, ekan tulkinnan otin vähän yli vuos sitte ja siinä oli et suuret saavutukset edessä, et ei tiedä onko se 7 päivää vai viikkoa mut tapahtuu jotain suurta ja iloista, nii 7 viikkoo ja 1 päivä meni kun sain tietää et saan vakituisen paikan töistä :) yksi asia oottaa vielä tapahtumistaan mutta eiköhän sekin vielä tapahdu, tosin usko meinaa välillä loppuu ku oon välillä nii kärsimätön :D mut hyvää kannattaa aina odottaa ;)


    • ruusunnuppu!!!

      Nina on mulle se oikea näkijä, hyvin on nähnyt asioita, niin työn, miesasiat, myös terveysasiat. Iso kiitos hänelle energiasta jota lähetti. Nina myös kannustaa kaiken päälle ja antaa sellaista hyvää potkua potkua tulevaisuuteen. Olen kokeillut muitakin eikä pahaa sanottavaa kenestäkään jokainen tavallaan. Mutta hän on niin sydämmellinenkin että sekin jo lämmittää.

    • tinakenkätyttö

      Olen ninasta samaa mieltä, hän on empaattinen ja vastailee vielä jälkeenkin. minulle pyytänyt että kirjoitahan joskus kuulumisiasi. Hän on aina iloinen kuin ottaa yhteyttä.
      Ja minun tulkinta on kyllä påitänyt paikkansa, yhtä asiaa ihmettelin ja odotin, odotin ja odotin...mutta kyllä se lopulta tapahtui

    • forever.

      Hieno ketju. Kerrankin asiaa. Paitsi että aloittaja tyrmäsi heti Ninan tulkinnan vaikka itse ehdotti postittivista. Harmonia71 voisit hankkia muutakin elämää kuin tällä palstalla roikkumisen. Miten jos vain istut koneella odottamassa sinulle tuskin mitään tapahtuu kuin ahdistut ja masennut.
      Minä olen Ninalta ottanut tulkinnan ja hän on vastannut minulle siitä ajankohdasta jopa yli puolenvuoden päästä. Kuinka moni tekee näin. Olen ottanut moniin yhteyttä ja kukaan ei vastaa jos haluaa kysyä tarkentavaa. Nina pyytää ottamaan yhteyttä jos haluaa tarkennusta. Olen hälle vuodattanut pahaa oloani ja aina saan häneltä lohdutusta ja kannustamista. suosittelen häntä oikein lämpimästi. Vaikka se menee niin että kaikki ei sovi kaikille. Tarkentaa jos jotain ei ymmärrä. mielettömän ihana ihminen

    • sorry..

      Mielettömän uskomattoman läpinäkyvää..

    • Niinpä niin

      Jotkut tääl kehuu et nina vastailee jatkokysymyksiin.Ei kyl vastaile.Ite en oo saanu.

      • tYYtYväinen

        höpö höpö. Kyl vastaa, mul on vastannu ja mun ystävät on myös ottanut siltä niin vastaillu niillekkin. Oikein hyvä näkijä. eiks tämä ole positiivista palutetta ketju?


      • ei lisäkysymyksiä

        Valitettavasti joudun sanomaan samaa. Kehotti laittamaan lisäkysymyksiä, muttei koskaan vastannut. Ylipäätänsä tulkinta oli hyvin ympäripyöreää, ei todellakaan mitään konkreettista. Tuntui, että oliko vastaus jostain automaatista? Ehkä näitä Ninoja on kaksi, kun kokemukset ovat niin vaihtelevia.


    • selevänkokija

      ja ninan mainostus jatkuu ja jatkuu..

      • love...

        Mitä sitten? häiritseekö se sua vai pitääks kristiinaa kehua koko ajan? jos katoit keskusteluita ni tääl on jokaiselle omansa ei pelkästään ninalle


    • uppista...

      tasapuolisuuden nimissä ylös

    • Merja L

      Minä haluan Ninaa kiittää kaikista niistä vastauksista ja välillä oikein hävetti häntä häiritä, mutta silti hän vastaili. Kaksi tulkintaa olen ottanut ja molemmat ovat pitäneet paikkansa, myös ne menneisyyden asiat joista on maininnut.
      Olen ottanut parilta muultakin, mutta kun täällä on tälläinen osio niin halusin antaa palautetta. Kiitos paljon. Otan yhtetyttä kun on sen aika

    • Laura Kuusisto

      Ihana Nina. Näki asioita ja niin ihanan empaattinen, lämpö ja välittäminen huokuu hänestä. Voimia sinulle, että jaksat jatkaa. Enkeleitä sinulle

      • mjahh

        Menikö aikaa miten kauan asioiden toteutumiseen? :) itse odottelen vielä erään asian toteutumista, yli vuosi jo mennyt... :)


    • Laura Kuusisto

      Pari asiaa kesti hieman kauemmin-yli vuoden, hältä tiedustelin asiaa sain kyllä vastauksen että asia on tulossa ja tuli myös. Mitä olen ottanut ennustuksia muiltakin niin on mennyt pidempään joissain

      • ER102

        Ja minulle ei nähnyt yhtikäs mitään. Kaikki mitä Nina Kallio tulkitsi meni päin pyllyä ja tosin löysin samat sanat rajatiedon tarot korteistä. Niin sana sanasta kirjotellu ennusteet että olipa todella suuri pettymys.


      • mjahh

        Voi kun kiva, mullakin on siis vielä toivoa :)


      • piitulainen...
        ER102 kirjoitti:

        Ja minulle ei nähnyt yhtikäs mitään. Kaikki mitä Nina Kallio tulkitsi meni päin pyllyä ja tosin löysin samat sanat rajatiedon tarot korteistä. Niin sana sanasta kirjotellu ennusteet että olipa todella suuri pettymys.

        Tämä on ketju positiiviselle palautteelle. Oletko hänelle laittanut asiasta palautetta? Tuskin, olet taas näitä. Nina on selvännäkijä tietääkseni ja käyttää apunaan myös tarot kortteja. Olen käynyt muutamalla ennustajalla ja heillä on aina ollut kortit apuna vaikka ovat selvännäkijöitä. Kannattais laittaa ninalle varmaan sähköpostia sinun ja kertoa vielä lisäksi hänelle


      • tarotit
        mjahh kirjoitti:

        Voi kun kiva, mullakin on siis vielä toivoa :)

        olisi mielenkiintoista tietää mitä asioita teille on nähty? Esitittekö kysymyksiä vai kertoiliko vapaasti? Näkikö kuinka tarkasti mennyttä?


      • Laura Kuusisto
        tarotit kirjoitti:

        olisi mielenkiintoista tietää mitä asioita teille on nähty? Esitittekö kysymyksiä vai kertoiliko vapaasti? Näkikö kuinka tarkasti mennyttä?

        Minulle ensin tehtiin niin, että hän kertoi ja niistä tein lisäkysymykset. Pelottavan hyvin näki vaikken hänelle antanut kuin perustietoja nimi ja ikä.
        Menneestä näki hyvin asioita siihen ei niin puututtu olin hänen kanssaan samaa mieltä että sitä menneisyyttä ei kannata kovin kaivella enää. Hieman kertoi siitäkin mutta keskittyi tulevaan. En haluisi kertoa mitä näki elämääni, koska en halua täällä kertoa elämästäni. Otin häneen yhteyttä aika kipeissä asioissa joita elämässäni oli, enkä halua niitä kertoa tänne. Hän kylllä näki että mitä tulee tapahtumaan, ja kyllä ne asiat niin meni. Sitä aikaa mikä oli niin ei hän pois taikonut tietystikkään mutta sen vaikean ajan hän oli olkapää ja kuuntelija myös ja antoi voimaa uskoa siihen että ne asiat muuttuu, Nyt menee hyvin ja on asiat mennyt niin kohilleen kun hän kertoikin.


    • Keltainen lehti

      Minä odotan yhä sitä rakkautta saapuvaksi, jonka näki vuosi sitten. :( Ei voi sanoa, ettenkö olisi aktiivinen ollut liikkumaan menoissa jne. Olisi ihana, kun olisi osunut kohdallani oikeaan!

      • täällähän minä

        Se oikea tulee kyllä kohdalle, älä etsi liikaa, ei se tule niin vaan sitten kun on sen aika


      • Keltainen lehti

        Edelleen odottelen.. ;) Tai no en odottelekaan enää edes vaan elän elämääni tässä päivän kerrallaan. Toki toivoisin, että joskus vielä rakastuisin ja kohtaisin hänen kuvaamansa miehen. :)


    • piitulainen!

      Hienoa että joku on keksinyt tälläisiä ketjuja monelle missä voi antaa positiivista palautetta.Monissa ketjuissa vaan haukutaan ihan kaikkia näkijöitä Minä olen pyytänyt tulkintaa monelta mutta Nina on ollut heistä kyllä paras niin ystävällinenkin hän on. Ei ainakaan rahasta koska vastailee todella moneen kertaan ja vielä kirjoittaa että saa kysyä jos joku on mielessä.Eikä tarvi viikkoa odottaa tulkintaa

      • pilkettä silmään.

        Muusta en osaa sanoa, mutta positiivisuutta ja iloisuutta ei maailmassa koskaan ole liikaa.


    • todella pettynyt

      Valitettavasti ei mikään ole mennyt niin kuin näki :-( varsinkin rakkauden kohdalla, meni ihan päinvastoin..annoin palautetta sain uuden katsauksen ja se meni vielä hurjemmin metsään..ja suurin osa siitä ennustuksesta vaikutti siltä niinku ois suoraan netistä kopioitu...toki ajat heittää mutta ihmehän tässä olisi jos enää asiat niin menisi..

      • pöhköjä

        Eikös tämä ole vain positiivista palautetta? kai olet kirjoittanut hänelle sitten? Sulle ehkä kuule ei ole tarkoitettu rakkautta tai olet tehnyt itse jonkun töpin, ei se ole Ninan vika jos sinä teet elämässäsi ne päätökset. Minulle on kyllä nähnyt oikeinkin hyvin, vaikka aikaa meni hieman pidemmälti


      • sivuääni
        pöhköjä kirjoitti:

        Eikös tämä ole vain positiivista palautetta? kai olet kirjoittanut hänelle sitten? Sulle ehkä kuule ei ole tarkoitettu rakkautta tai olet tehnyt itse jonkun töpin, ei se ole Ninan vika jos sinä teet elämässäsi ne päätökset. Minulle on kyllä nähnyt oikeinkin hyvin, vaikka aikaa meni hieman pidemmälti

        Mutta jos henkilölle ei ole tarkoitettu rakkautta niin eikö näkijän pitäisi nähdä se? Eikä kertoa näkyvästä rakkaudesta? Tai enhän tiedä mitä tälle henkilölle ennustettiin, ehkä ei luvattu mitään. Vai miten sitten ennuste muka meni pieleen?


    • todella pettynyt

      ei nyt hernettä tarvi kenenkään nenään vetää :) nina on henkilönä älyttömän symppis ja mukavan oloinen :) mutta voihan se olla että nämä asiat vielä tapahtuvatkin? eihän sitä tiedä :) yhestä ja samasta ihmisestä on ollut kyse..ei mistään yleisesti rakkaudesta kerrottuna :) näki meille pitkän suhteen kaikkine herkkuineen..mutta mies on tällä hetkellä mennyt suhteeseen ihan toisen naisen kanssa...:)

      • kolleega.

        Kun näkijä katsoo asioita niin jos siellä energiassa on ihminen jota kovasti rakastaa niin se näkyy voimakkaana. Tuliko teille ero tulkinnan aikan vai sen jälkeen? Eli olitko suhteessa tulkinnan ajan ja erosit vasta sen jälkeen?

        Uskon että on hieman liioiteltuna tuo "kaikkine herkkuineen" sanontasi, niin Ninan tuntien kuin itse myös näkijänä en usko että hän lupaa keneltäkään kuuta taivaalta jos ei sellaista näe.

        minä näkijänä käytän kortteja apunani, se auttaa myös keskittymään ja eikö Nina myös kotisivuillaan ilmoittaa käyttävänsä niitä? (kommentti tuonne yhteen)

        Meille aika on hieman rajallinen käsite, ja varmasti meistä jokainen yrittää sitä asiaa parantaa minkä pystyy. Asiat jotka on jo ihan "ovella" niin tapahtuu kyllä aika nopeasti. Joillekkin voi näkyä tietyn asian tapahtumisen myöhemmin ja siltikin se tapahtuu nopeammin.

        Nina on hyvin suora ihminen, moni ei pidä hänen tavastaan kertoa asiat juuri niin kuin ne tulee, pilvilinnoja hän ei maalaile. Mutta harvat ihmiset ottavat jokaisen asiakkaansa niin empaattisen henkilökohtaisesti kuin Nina. On todella rumaa väittää että hän kopioisi netistä yhtään mitään. Ja tuollaiset asiat kuin toisesta ihmisestä pahaa puhuminen tuo väistämättä negatiivista karmaa, eikä tämä ole mitään höpö puhetta. Sanonta sitä saa mitä tilaa pätee enemmän kuin moni uskookaan.

        Nina kertoo kyllä suoraan jossei näe jollekkin, koska kaikille ei kaikki näe, en minäkään. Minä olen yksi niistä joille Nina ohjaa asiakkaan jos näin käy, sillä toisilla ne energiat osuu paremmin kuin toisilla. Muutama tietääkin, ensin Nina katsoo ja jos eneria ei tunnu, hän ei ilmoittaa sen kyllä ja pyytää ottamaan yhteyttä joko minuun tai johonkin muuhun. Minä teen samoin.

        Kaunista syksyä ja alkavaa talvea


      • OHOH 12345
        kolleega. kirjoitti:

        Kun näkijä katsoo asioita niin jos siellä energiassa on ihminen jota kovasti rakastaa niin se näkyy voimakkaana. Tuliko teille ero tulkinnan aikan vai sen jälkeen? Eli olitko suhteessa tulkinnan ajan ja erosit vasta sen jälkeen?

        Uskon että on hieman liioiteltuna tuo "kaikkine herkkuineen" sanontasi, niin Ninan tuntien kuin itse myös näkijänä en usko että hän lupaa keneltäkään kuuta taivaalta jos ei sellaista näe.

        minä näkijänä käytän kortteja apunani, se auttaa myös keskittymään ja eikö Nina myös kotisivuillaan ilmoittaa käyttävänsä niitä? (kommentti tuonne yhteen)

        Meille aika on hieman rajallinen käsite, ja varmasti meistä jokainen yrittää sitä asiaa parantaa minkä pystyy. Asiat jotka on jo ihan "ovella" niin tapahtuu kyllä aika nopeasti. Joillekkin voi näkyä tietyn asian tapahtumisen myöhemmin ja siltikin se tapahtuu nopeammin.

        Nina on hyvin suora ihminen, moni ei pidä hänen tavastaan kertoa asiat juuri niin kuin ne tulee, pilvilinnoja hän ei maalaile. Mutta harvat ihmiset ottavat jokaisen asiakkaansa niin empaattisen henkilökohtaisesti kuin Nina. On todella rumaa väittää että hän kopioisi netistä yhtään mitään. Ja tuollaiset asiat kuin toisesta ihmisestä pahaa puhuminen tuo väistämättä negatiivista karmaa, eikä tämä ole mitään höpö puhetta. Sanonta sitä saa mitä tilaa pätee enemmän kuin moni uskookaan.

        Nina kertoo kyllä suoraan jossei näe jollekkin, koska kaikille ei kaikki näe, en minäkään. Minä olen yksi niistä joille Nina ohjaa asiakkaan jos näin käy, sillä toisilla ne energiat osuu paremmin kuin toisilla. Muutama tietääkin, ensin Nina katsoo ja jos eneria ei tunnu, hän ei ilmoittaa sen kyllä ja pyytää ottamaan yhteyttä joko minuun tai johonkin muuhun. Minä teen samoin.

        Kaunista syksyä ja alkavaa talvea

        Onpa fiksusti tehty että pyydetään ottamaan yhteyttä johonkin toiseen jos ei mitään näy.


      • sivuääni
        OHOH 12345 kirjoitti:

        Onpa fiksusti tehty että pyydetään ottamaan yhteyttä johonkin toiseen jos ei mitään näy.

        Hmmm...jos näin on niin Nina Kallion ei pitäisi periaatteessa saada negatiivista palautetta ollenkaan. Jos siis ohjaa ne joille ei näe muille näkijöille.


      • lillian k
        sivuääni kirjoitti:

        Hmmm...jos näin on niin Nina Kallion ei pitäisi periaatteessa saada negatiivista palautetta ollenkaan. Jos siis ohjaa ne joille ei näe muille näkijöille.

        Täällähän ollaan anonyymeina paitsi ne jotka ovat rekisteröityneet. Joten sitä palautetta voi antaa ihan kuka vaan jopa sellainen ketä ei ole ottanutkaan ennustusta. Minä voin mennä kenen ketjuun haukkumaan ihan ketä vaan vaikken olisi koskaa ottanutkaan olen ottanut muutamalta ennustuksen enkä kyllä anna täällä palautetta ainakaan huonoa kirjoitan suoraan ennustajalle jos on sanottavaa positiivinen palaute on aina hyvä ja heiltä keltä olen ottanut ja positiivista kerrottavaa niin olen noihin kirjoittanut, yksi ihminen voi kirjoittaa juuri niin paljon ja esittää muilla nimimerkeillä että täällä tarvisi olla rekisteröinti pakko tai pankkitunnus tunnistautuminen


      • sivuääni
        lillian k kirjoitti:

        Täällähän ollaan anonyymeina paitsi ne jotka ovat rekisteröityneet. Joten sitä palautetta voi antaa ihan kuka vaan jopa sellainen ketä ei ole ottanutkaan ennustusta. Minä voin mennä kenen ketjuun haukkumaan ihan ketä vaan vaikken olisi koskaa ottanutkaan olen ottanut muutamalta ennustuksen enkä kyllä anna täällä palautetta ainakaan huonoa kirjoitan suoraan ennustajalle jos on sanottavaa positiivinen palaute on aina hyvä ja heiltä keltä olen ottanut ja positiivista kerrottavaa niin olen noihin kirjoittanut, yksi ihminen voi kirjoittaa juuri niin paljon ja esittää muilla nimimerkeillä että täällä tarvisi olla rekisteröinti pakko tai pankkitunnus tunnistautuminen

        No voihan positiivista palautetta myös antaa kuka vaan. Sen voi myös keksiä ei kukaan voi tietää onko positiivinen palaute aito vai mainos. Niitäkin täällä useasta näkijästä on.


      • lillian k
        sivuääni kirjoitti:

        No voihan positiivista palautetta myös antaa kuka vaan. Sen voi myös keksiä ei kukaan voi tietää onko positiivinen palaute aito vai mainos. Niitäkin täällä useasta näkijästä on.

        Se on totta (sivuääni) Mä olen kuitenkin ymmärtänyt että se kirjoittaa tänne ihan itse niin kun sen yhden ketjunkin aloitti siinä se kertoi ihan itse että ei selvännäkijät tappele keskenään asiakkaista tai jotenkin noin että puhaltaisivat yhteen se oli niin rehellisesti mielestäni kirjoitettu, tiedän muutaman näkijän jotka ei mainosta itseään sen enempää, kun hakee googlesta niin monta sivua joutuu menemään, yhden sellaisen löysin myös johon otin yhteyttä, vissiin niillä on muutakin kuin vaan ennustelu


    • yx vaan

      Niina ei tiennyt mitään minulle, ympäripyöreitä juttuja. Olen tosi pettynyt

      • ol ny pettyny

        jos sä olet itte ympäripyöree eikä sulle ole tapahtumassa mitään? ei kai ennustaja su elämääs ohjaa


      • sointu

        Minulle on tiennyt jo muutaman vuoden. Kukaan ei ole tiennyt niin hyvin ja olen monta koittanut. Hei yx vaan, oletko pistänyt hälle palautetta?


    • kiitollinen

      Haluan tätäkin kautta antaa palautetta ja kiitoksen. Olet Nina auttanut minua elämän poluilla ja asioita on tullut hyvänä niin kuin neuvoit. Et käske tekemään niin tai noin vaan annat suuntaa sille mitä tapahtuu. Kiitos paljon sinulle, teet arvokasta työtä.

    • Habor Place

      tullaan sitten jonon jatkoksi kun minulle ei nähnyt yhtään mitään.
      en hauku, en kehu, sanon vaan niinkun asia on. en suosittelekaan kun vastaus oli niin lyhyt ja ihan kun muulle ihmiselle tehty.
      ei ollut perheasiat eikä työasiat sinne päinkään.

      älkää vaivautuko arvostelemaan tätä kritiikkiä, en minäkään laittanut jatketta toisten virkkeille. jokainen sanokoon omansa ja minusta tämä Nina oli surkein niistä ennustajista joita olen käyttänyt.

      palaan oman vakio näkijäni listoille takaisin.

      • nokinenä

        Habor Place: annoitko hänelle palautetta? mikä on liian lyhyt vastaus? Minä olen pitänyt siitä ettei hän jaarittele liikaa vaan kertoo asiat asioina. Monet näkijät no varsinkin puhelimessa ne jaarittelee...sitä enemmän kilahtaa kirstuun rahaa.
        Oletko käyttänyt häntä enemmänkin kun noin sanoit, vai eikö hän kertonut sinulle mitä haluaisit kuulla?

        Täällä on paljon niitä ketä haukkuvat ja arvostelevat kun ei kuulekkaan mitä haluavat kuulla ja sitten loikitaan ennustajalta toiselle juuri niin kauan kuin kuulee sen mitä haluaa.

        Tuo sinunkin kommenttisi on tuulesta temmattu olet vain pahalla päällä ja haluat nyt haukkua kaikki. Tuskin olet edes tulkintaa ottanut.

        minulle hän on nähnyt hyvin niin huonot kuin hyvätkin asiat, ja halusinkin kuulla myös ne huonot. mutta tätä palstaa selatessa niin olen ymmärtänyt että kaikki ei näe kaikille. Ehkä teidän energiat ei kohtaa virkkeesi kanssa


      • Habor Place
        nokinenä kirjoitti:

        Habor Place: annoitko hänelle palautetta? mikä on liian lyhyt vastaus? Minä olen pitänyt siitä ettei hän jaarittele liikaa vaan kertoo asiat asioina. Monet näkijät no varsinkin puhelimessa ne jaarittelee...sitä enemmän kilahtaa kirstuun rahaa.
        Oletko käyttänyt häntä enemmänkin kun noin sanoit, vai eikö hän kertonut sinulle mitä haluaisit kuulla?

        Täällä on paljon niitä ketä haukkuvat ja arvostelevat kun ei kuulekkaan mitä haluavat kuulla ja sitten loikitaan ennustajalta toiselle juuri niin kauan kuin kuulee sen mitä haluaa.

        Tuo sinunkin kommenttisi on tuulesta temmattu olet vain pahalla päällä ja haluat nyt haukkua kaikki. Tuskin olet edes tulkintaa ottanut.

        minulle hän on nähnyt hyvin niin huonot kuin hyvätkin asiat, ja halusinkin kuulla myös ne huonot. mutta tätä palstaa selatessa niin olen ymmärtänyt että kaikki ei näe kaikille. Ehkä teidän energiat ei kohtaa virkkeesi kanssa

        NOkinenälle:

        kyllä annoin palautetta ja sinne meni, toivottasti.

        Minä taas pidän siitä, että ei kerro itsestään juuri mitään vaan antaa näkijän kertoa, hän haluaa maksun siitä että kertoo.

        Siis, minun kritiikkini ei ole tuulesta temmattu, vaan sydämestä kirjoitettu.
        En kritisoinut sinua, vaan Ninaa, joten ei kannata vimmastua.

        Edelleen hyvää JOulun odotusta ja on hyvä, että ennustajia on enemmänkin, jokaiselle löytyy oma jos niin haluaa. Pitää vain löytää jyvät akanoista.
        Minä löysin omani ihan tuolta Suomi24-palstalta Ennustukset, sain ensin hyvät näytteet ennenkuin tilasin mitään.


      • asiakas123

        Jos hän ei nähnyt sinulle H:P niin voi nähdä muille, minulle on kyllä nähnyt. Vaikka nyt et halua kommentoida toisten virkkeisiin. Taidat olla olevinasi hienompi ihminen kun käytät sanaa virke? Kaikki peruskoulun käyneet tietää mikä on virke.

        virkkeesi:en hauku, en kehu, sanon vaan niinkun asia on. Nina oli surkein niistä ennustajista joita olen käyttänyt.

        Eli mitä tuo virke tarkoittaa jos et hauku?

        Joku kirjoitus johon Nina oli laittanut että näkijät ei tappele keskenään asiakkaista, mutta me asiakkaat tappelemme näkijöistä. Se oli osuvasti sanottu


    • nokinenä

      No voihan. Mutta eihän kyse ollutkaan että paljonko itsestään kertoo, vaan että kirjoitit että hän kirjoittaa liian lyhyesti.

      Onneksi jokaiselle on oma sopiva näkijä josta pitää. Ja niinhän se on että kaikille ei kaikki näe joten silloin pitää kysyä muualta.

      Tämänhän piti olla vain positiivista palautetta, niinkuin Kristiinallakin on ja monella muulla. Harmonia on ketjun aloittaja.

      Minulla on kaksi näkijää Nina on niistä toinen. Saman suuntaiset ennustukset tulee molemmilta. Otan kahdelta että voin verrata.

    • meiju...

      Kiitos Nina siitä tulkinnasta ja sen päälle vielä niistä lisäkysymyksistä ja lohdutuksen sanoista. Olet varmasti enekelien lähettämä. Tunsin että välitit aidosti miten voin. Ja tulkinta osui ja upposi, Jopa pelottavan tarkasti.

      Joulun odotusta sinulle

      • kysyn3

        Kuinka nopeasti olette saaneet lisäkysymyksiin vastauksen? Viikko, kuukausi? Eli jos ei kohtuullisessa ajassa tule, niin odottelenko turhaan?


      • nekka
        kysyn3 kirjoitti:

        Kuinka nopeasti olette saaneet lisäkysymyksiin vastauksen? Viikko, kuukausi? Eli jos ei kohtuullisessa ajassa tule, niin odottelenko turhaan?

        Kyllä se aika nopeasti vastaa. Jos ei ole vastannut niin pistä uusi posti. Mun kyssäri oli joskus mennyt roskapostiin en laittanut uusiksi mutta kirjoitti että oli sen sieltä löytänyt. Tietty jos on kipeenä, kai nekin sairastaa joskus tai pitää lomaa tai muuta. Ei varmaan istu koneella koko ajan. Missä oli että se kirjoitti ettei tee joka päivä tulkintoja. Luulen että joulun aikaan ainakin kaikilla on vähän kiire ennustajia myöden, ihmisiä nekin on


    • näkijänainen

      Kaikilla näkijöillä ei ole tarvetta perustaa kehumisketjua itselleen.Asiakkaita kyllä tulee viidakkorummun kautta kun on tarpeeksi hyvä.hyvää joulun odotusta kaikille ja hyvää uuttavuotta.

      • näkijänainen

        Nekalle tiedoksi....ihan ihmisiä ollaan huolineen ja murheineen sekä joskus iloineenkin.Kovan elämänkoulun käyneitä ovat yleen sä näkijät,tarvitsevat hekin lepohetkensä.


    • Kysyn4

      Höh, taidettiin minua taas vetää höplästä, kun vastausta lisäkysymyksiin ei ole kuulunut. Ja nyt luen, etten ole suinkaan ainoa. Eikös se ole vähän huijaamista, että mainostaa, että lisäkysymykset sisältyvät, eikä sitten vastausta kuulu? Ja aina voi vastata, että sori, nyt lepäilen tai pidän breikkiä, mutta palaan kyllä. Roskapostiteoriaan en jaksa uskoa. Jos samasta osoitteesta tullut tilausmenee perille, mutta lisäkysymykset eivät.

      Minä olen aina suhtautunut avoimin mielin tällaiseen, mutta viime aikojen vaikeuksissa olen kääntynyt kahden näkijän puoleen. Kumpikaan ei lupauksista huolimatta ole vastanneet lisäkysymyksiin. Ja olen kuitenkin kysynyt kohtuullisia asioita ja ollut kohtelias.

      • Hei Kysyn4

        Pistähän kysymyksesi uudelleen. Olen ollut sairaana enkä ole voinut istua koneella yksinkertaisesti se on ollut mahdotonta.
        Ja minulla on myös palomuurit sellaiset että pukkaa välillä roskapostiin, katson sen kyllä aina silloin tällöin.

        Ja kyllä minäkin pidän breikkiä ja otan joskus aikaa perheelleni. Anteeksi siitä.
        Tarkoituksella en jätä vastaamatta enkä ilkeyttäni. Joskus minullakin on elämässä asioita jotka on pakko hoitaa.

        Olen pahoillani että koet että sinua huijataan, se ei missään nimessä ole tarkoitus.
        Mutta näitä normaalielämän asioita on myös hoidettava.

        Muistutan vielä sellaisen asian, kun tulkinnan kesto on päättynyt niin silloin ei ole enää kyse lisäkysymyksestä. Olen kertonut että tulkinnan keston ajan vastaan lisäkysymyksiin kyllä.

        toivoisin tähän hieman myös inhimillisyyttä. niin kuin näkijänainen kertoi, ihmisiä mekin ollaan ja monesti juuri niitä kovan elämänkouluja käyneenä, meillä on myös murheita ja silloin energia ei ole kohdillaan.

        Joten pistähän uutta postia.

        Rauhallista ja ihanaa joulunaikaa jokaiselle


      • näkijänainen
        ninakallio1972 kirjoitti:

        Hei Kysyn4

        Pistähän kysymyksesi uudelleen. Olen ollut sairaana enkä ole voinut istua koneella yksinkertaisesti se on ollut mahdotonta.
        Ja minulla on myös palomuurit sellaiset että pukkaa välillä roskapostiin, katson sen kyllä aina silloin tällöin.

        Ja kyllä minäkin pidän breikkiä ja otan joskus aikaa perheelleni. Anteeksi siitä.
        Tarkoituksella en jätä vastaamatta enkä ilkeyttäni. Joskus minullakin on elämässä asioita jotka on pakko hoitaa.

        Olen pahoillani että koet että sinua huijataan, se ei missään nimessä ole tarkoitus.
        Mutta näitä normaalielämän asioita on myös hoidettava.

        Muistutan vielä sellaisen asian, kun tulkinnan kesto on päättynyt niin silloin ei ole enää kyse lisäkysymyksestä. Olen kertonut että tulkinnan keston ajan vastaan lisäkysymyksiin kyllä.

        toivoisin tähän hieman myös inhimillisyyttä. niin kuin näkijänainen kertoi, ihmisiä mekin ollaan ja monesti juuri niitä kovan elämänkouluja käyneenä, meillä on myös murheita ja silloin energia ei ole kohdillaan.

        Joten pistähän uutta postia.

        Rauhallista ja ihanaa joulunaikaa jokaiselle

        Mukavaa ja rauhallista joulun aikaa sinulle myös=) voimaa myös työhösi näkijänä,kuraa tulee välillä niskaan,mutta sen ohitat ja jatkat uusin voimin.=)))


      • Kysyn4
        näkijänainen kirjoitti:

        Mukavaa ja rauhallista joulun aikaa sinulle myös=) voimaa myös työhösi näkijänä,kuraa tulee välillä niskaan,mutta sen ohitat ja jatkat uusin voimin.=)))

        En ymmärrä, miten se, että ihmettelee vastaamattomuutta tulkitaan "kuraksi", niin kuin näkijänainen asian ilmaitsi. Minusta tulkinnan perään ei kannata kirjoittaa, että lähetä vaan lisäkysymyksiä, jos niitä ei toivota kysyttävän. Ja kyllä, en kysynyt mitään tulkintakauden ulkopuolista. Alunpitäen kysyin yhdestä elämänalueesta, mutta vastauksessa käsiteltiin kaikkea muuta kuin tätä. Siitä esitin "lisäkysymyksen", joka käytännössä oli se mitä alkujaan kysyinkin.

        En ole kyseenalaistanutkaan, etteikö näkijällä olisi omaakin elämää. Mutta ehkä sitten kannattaa vetää tiukaa linjaa ja olla ottamatta uusia tilauksia, jos oma elämäntilanne on niin kiireinen/raskas, ettei niihin pysty paneutumaan.


      • Kysyn4 kirjoitti:

        En ymmärrä, miten se, että ihmettelee vastaamattomuutta tulkitaan "kuraksi", niin kuin näkijänainen asian ilmaitsi. Minusta tulkinnan perään ei kannata kirjoittaa, että lähetä vaan lisäkysymyksiä, jos niitä ei toivota kysyttävän. Ja kyllä, en kysynyt mitään tulkintakauden ulkopuolista. Alunpitäen kysyin yhdestä elämänalueesta, mutta vastauksessa käsiteltiin kaikkea muuta kuin tätä. Siitä esitin "lisäkysymyksen", joka käytännössä oli se mitä alkujaan kysyinkin.

        En ole kyseenalaistanutkaan, etteikö näkijällä olisi omaakin elämää. Mutta ehkä sitten kannattaa vetää tiukaa linjaa ja olla ottamatta uusia tilauksia, jos oma elämäntilanne on niin kiireinen/raskas, ettei niihin pysty paneutumaan.

        Hei. Näkijänainen kertoi täyttä totta ja sinä kysyn4 et ainakaan vielä ole sähköpostiini laittanut mitään kysymystä lisää vaikka sinua pyysin.Tänne kyllä tulit kyllä kirjoittamaan, mutta minulle et viitsinyt pistää postia.


        Haluatko että ruodimme tulkintaasi tässä? niin kuin sitä kaadat nyt sitä lokaa niskalleni.

        Minä kyllä ilmoitan jos olen sairaana tms. siellä sähköpostissa sitten kun pyyntöjä tulee.

        Lumipallona: Olen antanut tänne näytteen pari kertaakin. En ole täällä metsästämässä asiakkaita siksi rekisteröidyin tänne ja jokainen esim. tässä viestiketjussa oleva viesti niin siitä tulee sähköpostiini ilmoitus. Joku joskus luuli että minä olen kirjpoittanut jotain aivan päätöntä. Siksi olen rekisteröityneenä.

        En ole nähnyt täällä kenenkään antavan näytettä nyt lähiaikoina. En olekkaan halpa mutta ottaen huomioon tuntimäärän jonka käytän tulkintaa tehdessä sekä lisäkysymykset, niin hinta on kohtuullinen ja olen kyllä muiden kanssa siinä samalla linjalla.

        ja varmasti ilmoitan sairastumisesta tmv ihan kyllä henkilökohtaisesti, jonka olen tehnytkin. En aijo vastaisuudessakaan ilmoittaa siitä täällä. En myöskään siitä, että esim. tänä iltana en enää vastaile koska vietän lapseni kanssa aikaa. :) jos olen lapseni/perheeni kanssa, sairaana tai muuten vaan levon tarpeessa EI KUULU tälle palstalle. Ei kukaan tee työtä 24/7. Myös minä en voi tehdä tulkintoja liukuhihnalla, sillä tarvin ns, happea välissä niin kuin jokainen kenelle näkemisen lahja on annettu

        kaikille myös näkijänaiselle oikein hyvää joulua


    • Lumipallona

      Kerro Nina jotakin tulevasta vuodesta ihan yleensä, siis mitä maailmassa tapahtuu. Muutkin näkijät antavat näytettä osaamisestaan ei haluta ostaa sikaa säkissä,et ole halpaa huvia.
      Kun olet sairaana, olisi kiva jos laittasit siitä tiedon tänne palstalle kun tätä luetaan,niin ei laita viestiä ja rahaa ennenaikojaan. Käyhän se niinkin?

      Hyvää Joulua!

    • evvk

      ..vittu mitä paskaa

    • TyYtYVvÄiNen.

      Nina on yksi parhaimmista näkijöistä. Minulle on nähnyt juuri niin kuin asiat ovat menneet, Enkelien siunausta hänelle

    • surusilmä!!!

      Ihana Nina taas kerran. 3kk mennyt ja niin nappiin ja kiitos myös kannustamisesta ja lämmöstä jota olet lähettänyt.

      • pimpelipompeli

        hyvin nostettu taas mainos esiin,kannattaa aika ajoin,vai mitä;)


      • Säälittävää
        pimpelipompeli kirjoitti:

        hyvin nostettu taas mainos esiin,kannattaa aika ajoin,vai mitä;)

        JUST NOIN

        MAINOSTAA ITSEÄÄN NIIN SELVÄSTI ETTÄ VIITTIIKIN

        ONNEKSI KAIKKI EI PUTOA TUOHON KUOPPAAN

        Kirjottaa itse näitä viestejä samasta IP-osotteesta.


    • ei enää...

      eipä nähnyt ei...annoin asiasta myöskin palautetta,sain uuden katsauksen ja sekin mennyt päin mäntyä että sillai :) mukavan oloinen ihmisenä kuitenkin on :)

    • tilulilulei...

      No onneks te ite myös nostatte kommenteillanne, mistä sä tiedät että on sama ip osoite?

    • hitoksen vaikeeta

      Ei kai tätä kukaan ota enää tosissaan ? Jos ottaa.. niin nostan ja nina on selkeästi nostellut ketjujaan ennenkin päätellen kirjoitustyylistä.

    • Hei

      Haluan nyt korjata muutaman väärinkäsityksen joita täällä on. Minulle tulee ilmoitus jokaisesta kommentista sähköpostiini. Mutta en käy kaikkia lukemassa.

      Minulla ei ole mitään tarvetta käydä kehumassa itseäni täällä. En myöskään mainosta itseäni mitenkään, jos otan palvelunumeron tmv. niin silloin mainostan, eri tavalla kuitenkin kuin täällä.

      Olen hyvin kiitollinen palautteesta niin hyvästä kuin huonostakin, sillä negatiivinen palaute myös auttaa minua kehittymään, eli sekin on tervetullutta.

      Minulla ei kuitenkaan ole tarvetta eikä kyllä halujakaan käydä nostamassa täällä tätä ketjua ylöspäin.

      Edelleen olen sitä mieltä, että te asiakkaat olette niitä jotka tappelette ja kinaatte keskenänne kuka on paras. Minä en väitä olevani paras näkijä, tunnen kyllä näkijöitä jotka ovat parempia kuin minä. Eikä ole tarvetta mollata täällä ketään, jokaiselle on varmaan se oma näkijä jonka kanssa synkkaa.


      Joten ottakaahan rauha, myös toivon ettei minua mollata, että käyn täällä "kehumassa" itseäni. koska näin ei ole.

      lämpimiä halauksia kaikille pakkas päiviin

      • luuppii

        Vastaatko Nina sähköpostitse esitettyihin kysymyksiin?


      • sirkus....
        luuppii kirjoitti:

        Vastaatko Nina sähköpostitse esitettyihin kysymyksiin?

        Juu. Ainakin tuossa ennen joulua kun otin tulkinnan häneltä


    • luv you

      olet Nina ollut minulle enemmän kuin näkijä. Olet ollut myös olkapää johon nojata vaikeina hetkinä. Kiitos kaikesta sinulle, nyt tämä tulkinnat loppuun niin otan taas yhteyttä

    • kaisu.

      Minulla ei ole myöskään kuin positiivista sanottavaa. Joten paljon kiitos ja sinulle myös mukavaa kesän odotusta

    • fanittaa...

      up...ihan tasapuolisuuden nimissä. Nina tekee nykyään muuten puhelimitsekkin tulkintoja. Häneltä saa tässä yhteydessä asiasta infoa spostin kautta

      • Tarve löytää..

        Mistä löydän ylipäänsä yhteystiedot Ninalle?


    • erereri

      no onkohan jo nina aika mainostaa maksullisesti, kuten muutkin?

    • up....

      nostetaan ylös tasapuolisuuden vuoksi

    • katja.v

      Kiitosta Ninalle jälleen kerran. Asiat meni kuten ennustit- masuasukki potkii jo, vaikka usko meinasi mennä.

      Kaunista ja ihanaa kesää sinulle. Olet oikea enkeli

    • upup

      Nostetaampas tämä taas tasapuolisuuden nimissä ylös

    • LiinuLeena

      Kiitos Nina paljon kuluneesta vuodesta. Ohjeista, olkapäästä ja hyvinkin osuneesta ennustuksesta.

      Mukavaa Juhannusta Sinulle.

    • aikuisia ihmisiä.

      Ihan kiva että käydään keskustelua, mutta muistetaan kohteliaisuus ja hyvät tavat eiks niin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6123
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3886
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      253
      2254
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1880
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1333
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1286
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1020
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      959
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      36
      901
    Aihe