Vietkö työpaikallesi "Maailman paras isä" -mukin?

utelias.

Kuinka moni isä tekee näin (jos kyseisen mukin omistaa)? Vai onko asia niin tärkeä, että ostatte tuollaisen mukin itsellenne ja viette sen työpaikalle että kaikki saavat tietää? :)

25

402

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • utelias.

      Kukaan ei siis kehtaa tunnustaa, niinkö?

    • ...

      Ei, meillä ei ole sellaista mukia. Minulla on työpaikalla muki" Saamarin kissa tulee herättämään jo aamuviideltä".

    • onnellinen faijja

      Hah. No en hitossa vie, kun ei minulla ole sellasta. Eiköhän sitä isyyttä todistele joku vitun luuserivässykkä ja kailota joka asiassa. Yleensäkin miesten kesken pidetään turpa kiinni lapsista, mutta meitäkin on joka junaan. Itse olen onnellinen isä, mutta ei todellakaan kuulu tapoihini egoilla isyydellä saatika muullakaan. "Kel onni on hän onnen kätkeköön"..

    • isämyöstyöpaikalla

      Totta hitossa on maailman paras iskä muki muksujen kuvilla ryyditettyä töissä. Hyvillä mielin hörpin kahvit aina juuri siitä mukista, jonka lapsien äidiltä sain. Hyvän mielen saan aina.

      Sen oon kyllä huomannut että miehet jakautuu aika hyvin juuri kahteen ryhmään eikä siinä välimaastossa oikein ole ketään. Joko perhejuttujaan jakaa tai sitten vain mökötellään yksikseen. Ainut asia mistä saa suunsa auki kun on corollaa vaihtanuyt vähän tuoreempaan. Surullista...

      Itse ainakin olen lapsistani tosi onnelinen eikä se ole mulle mikään oksennuksen aihe jos "Penakin" kahvipöydässä kertoilee vaikka käyneensä muksujen kanssa kalassa tai muuta...

      Toivottavasti Onnellinen faija muistaa edes niille omille lapsilleen esiintuoda kiintymystään....

      Ollaan me miehet kummallinen osa tätä ihmismassaa....

      • Corolla-Erkkikö siellä?

        Et sinä työpaikalla ole isä, sinä olet työntekijä!


      • onnellinen faijja

        Kyllä muistaa. Teen töissä töitä ja vapaa-aikana keskityn lapsiin.

        Oliko teillä pitkätkin lapsettomuushoidot taustalla?


    • isämyöstyöpaikalla

      Voi viddu minkälaista puhetta ja aikuisen miehen suusta....:D Vai että työpaikalla oikein työntekijä....:) Taidat ylpeänä vääntää niitä harjateräksiä sinne kuran sekaan tai piilottaa ämmämjiitä sähkökouruun. Tai sitten olet joku hämäränrajamailla hoippuva pienyrittäjänraato, jota vituttaa yli kaiken pekkaset, lomat ja ihmisrodun lisääntyminen. Olisit käynyt koulua aikanaan, niin tapuli olis voinut kirkastua muiltakin elämän osa-alueilta....;D

      Olis hauska nähdä, kun jälkikasvu soittaa sulle töihin ja vastaat että mitä tänne soittelet, en ole nyt isä olen työntekijä. Soita neljän jälkeen uudelleen, ei ole nyt aikaa.

      Hommatkaa nyt perkeleet munat, niin voitte olla miehiä jollain muulla tapaa.... vässykät.... Käy teidän naisia sääliksi, tai ainiin eikai teidän osoittees vissiin semmoset kauaa viihdykkään...kiähkiäh

      voi vittu työnekijä, oot sä kova...:D

      • Isä aina

        Juu kovempi ainakin kuin sinä tyhjän huutelija


    • isämyöstyöpaikalla

      Aijai kun otti "iskä" hyvin kierroksia....:D
      On se hienoo kun porukka ajaa miinaan...MUHAHAA

      • Olet säälittävä pelle

        Oli sut muutkin ihan aiheesta suolanneet aika hyvin, mutta oli sensuuri käynyt.

        Kävitkö itkemässä ylläpitoon?


    • isämyöstyöpaikalla

      Hehee.... suolaasuolaa enemmänsuolaa.....;D
      Niinkuin tuolla aiemmin jo sanoin niin olisitte käyneet ne koulut loppuun niin vois se tapuli loistaa vähän kirkkaammin näin vanhemmalla iällä....

      Ei tarvi ylläpoidon kanssa asioida, muut "isät" kun suolaa itse itsensä.

      Sori olis kiva jutella enemän, mutta pitäää hakea tuohon "maailman paras iskä" iskä mukiin vähän täytettä. Hypätkää tekin vaikka siihen pakuun ja ajakaa aakkoselle hakemaan kuppi kuumaa. Olettehan sen jo ansainneet....

      • Elämänkoulu on paras

        Missä koulussa tuollaisia kusipäitä valmistuu?


    • sivusta seurannut

      Minä olen yhdellä miehellä nähnyt tuollaisen mukin töissä. :) Tuli mieleen että onko niin alemmuuskompleksi että jollain asialla täytyy päästä pätemään.

      • Naulan kantaan NAPS!!

        Se on juurikin sitä ;)


    • Kahden äiti

      Itse en kyllä ymmärrä mitä pahaa on näissä isä/äiti mukeissa. Minua ei kyllä ärsytä yhtään jos jollakin on töissä tälläinen muki tai lastensa kuva työpöydällä. Eikö se nyt ole aika ilmeistä, että omistaan pitää.

      No meitä on moneen junaan...

    • En vie

      Mun mukissa lukee "mukin lainaaja ammutaan".
      Miksi pitää mitenkään erikseen korostaa olevansa isä? Kyllä se tulee esiin arjen oikeissa tilanteissa, eikä missään mukin tekstissä. Itse ainakin inhoan niitä ihmisiä jotak tuovat kaikkea korostetusti esiin. Ollaan niin isää/äitiä facebookissa ja jaetaan jokainen nenän niistokin maija-petteriltä, mutta oikeasti viis välitetään tehdä mitään lastenkanssa. Naiset ovat tässä FB jutussa pahimpia feilaajia.

    • duunRImies

      No en.Työmaakopit ja parkit vaihtelee joten kertakäyttöiset pahvimukit pelastaa maansirtoalan miehen päivän.On mulla joskus ollut t-paita jossa luki ISI ON VÄHÄN VÄSYNYT..Silloin kuin lapset oli pienempiä :D Enkä tajua miksi minun pitäisi kilpailla siitä kuka on paras? Kaikki tai melkein kaikki yrittävät parhaansa.

      • Hä?

        Tuskin kukaan oikeasti uskoo olevansa maailman paras iskä, jos sai vaimoltaan ja lapseltaan sellaisen mukin! Miten nyt olisi kilpailusta kyse?


    • väritön hissukka

      Tottakai vien sellaisen mukin (vaikka en olekaan isä). Mutta täytyyhän kaikkien työpaikalla saada tietää että olen paras edes jossakin asiassa!

    • torpo

      Totta kai kun oon omasta mielestä niin vitun hyvä että ostin ittelleni sellaisen

    • tuunari35

      Eiku BOSS mukin.

      • Huomenna mökille

        Minusta työpaikan kahvi maistuu ihan vitin pahalle ja juoksuttaa kohta Vessaan skeidalla. Oikeestaan hy että se passkattaa, niin on mieleköd aktiviteettia työaikana - paskantaminen. Se ympäristö on sellainen, että juon kahvit mieluummin vaikka ABC:llä rauhassa. Mieluiten kotona!

        Maailman paras isä -muki! Kyllä se voi vitriinis olla, mutta työpaikalla. Haloo!
        Eukko ostanut sen ja ihan vain siksi, että manipuloi totuutta ja oikeasti juoksee vieraissa. Teettäisin DNA-kokeet joka penikalle tuossa tilanteessa!


      • äijyys
        Huomenna mökille kirjoitti:

        Minusta työpaikan kahvi maistuu ihan vitin pahalle ja juoksuttaa kohta Vessaan skeidalla. Oikeestaan hy että se passkattaa, niin on mieleköd aktiviteettia työaikana - paskantaminen. Se ympäristö on sellainen, että juon kahvit mieluummin vaikka ABC:llä rauhassa. Mieluiten kotona!

        Maailman paras isä -muki! Kyllä se voi vitriinis olla, mutta työpaikalla. Haloo!
        Eukko ostanut sen ja ihan vain siksi, että manipuloi totuutta ja oikeasti juoksee vieraissa. Teettäisin DNA-kokeet joka penikalle tuossa tilanteessa!

        ei kai kukaan itseään kunnioittava mies myönnä muille kuin vaimolleen ja lapsilleen että on isä. Kunnon mies esittää lapsetonta sinkkua työpaikallaan, ainoat puheet koskevat dokaamista, kaman vetoa ja nussimista. Auto ja urheilujutut on vain pellejä varten


    • Ei kuulu töihin

      En vie.

    • Höhhöh

      Mitä helkkarin väliä sen on millaisesta mukista kahvinsa juo? Ei mua ainakaan häiritse isien seinillä ja pöydillä olevat lasten kuvat ja se "maailman paras isi" muki. Tuskin kukaan nyt haluaa mainostaa ja leuhkia, että hei mä oon maailman paras isä. Kai se on vaan joku tunne asia tai ei ollut muuta mukia.

      En ymmärrä muutenkaan sitä "kel onni on, se onnen kätkeköön". Lapsistaan ei saisi olla ylpeä, sehän on leuhkimista, itsensä pönkittämistä, omien "prinsessojen ja prinssien" parempana pitämistä. Hiljaa vaan pitää olla ja korkeintaa valittaa lapsiperheen kurjuutta. Kuinka kakarat valvottaa ja rääkyy. Ja vaimo kitisee.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      133
      1888
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe