Lexus = Luxus

minä ajan

Köyhä ei Lexuksella aja.

22

673

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • P e n t t i

      Hehe, vai luksus. Corollassa, Hiacessa ja Löksyksessä on kaikissa samat osat. Miksi maksaa Löksyksestä enemmän?

      • ls 430

        Pena, ei sun pidäkään ymmärtää.


      • Kerros Pentti

        edes muutama yhteinen osa Lexuksessa ja jossain Suomessa myytävässä Toyotassa. Kylläpä persaukista Penttiä ottaa kovasti oma köyhyytensä pattiin.


    • Rotolla pappa

      Tojoteron höpinöitä. Joko on takasinkutsu tullut postilaatikosta ja muista vaihtaa öljyt työstöroskien poistamisksi, sekä katsastushuolto pitää muistaa tilastovääristymien estämiseksi ( corolla papan ohjeistksista)

    • Lexuksesta joo

      Lexus on hyvä tojota ei muuta. Rikas ajaa volvolla, audilla tai bemarilla. No miksei mersullakin. Lexus on ihmisten silmissä ihan kia tai hyundai

    • 3333333

      Niin tai näin mutta aloittaja on täysin oikeassa. Sitä tuskin pystyy kiistämään kukaan tällä palstalla. Aina voi yrittää vääntää niitä korealaisjuttuja ja muita..

      • Ls 400 -93

        Lexus tuli ostettua vasta kun varaa ajaa. 400tkm takana ja huippuluokan auto nykyaikanakin jos vertaa alle 100t€ uutena maksaviin autoihin.
        Alle 4000€ autoa jos hakee,kannattaa koeajaa paljon ajettu Lexus ja mielipiteet ja valehtelu on sallittua tälläkin palstalla. 10 litraa/100km ja letkassa ajokin on nautinto :)


    • letxus

      Onhan se semmoine amerikkalaistyylinen vetelä lotja.

      • Vetelyys riippuu

        siitä mihin jousituksen säätää. Sporttiasennossa napakka mutta ei kova, varsinkin kun alkuperäinen rengaskoko on 245/40-18. Kaikki muut autoni ovat olleet huomattavasti löysempiä kuin GS450h. Pikkupoikien tietotoimistokos se on taas asialla. Teistä tulee kasvettuanne hyviä jäseniä hevosmiesten tietotoimistoon vai miksi niitä joskus, vajaan 10 vuoden kuluttua nimitetäänkin.


    • 4xlexus

      On se vaan ihme auto kun se köyhiä niin perkeleesti rassaa.
      Joku siinä sitten kuitenkin on kun on pakko tänne kirjoitella.

      • lexus fani 1

        4x lexus, ihan sanoit nappiin. Minulla on ollut niin volvo, bemari kuin audikin mutta lexus on yliveto niihin verrattuna. Hyvin siinä istuu ja kaasuttelee ja paljon finessejä, paras on perutus kamera. Sitä minäkin ihmettelen miksi nämä lexus kieltäjät niin rassaavasti siitä kirjoittavat. Se pitää ensin omistaa ja kokeilla ennenkuin pystyy sitä halveeraamaan. Minulla on vaan hyviä kokemuksia siitä, ja niinhän se on että jokainen ostaa sen auton mikä miellyttää, ja siinä seuraa mikana opaskirja josta saa lukea sen ominaisuuksista se tarkoittaa että se riittää niinkun tiedoksi joten ei sitä kaipaa enää näitä netti tietoja joissa ei ole mitään perää.


    • niinpä.

      Enemmän tuntuu skodakin rassaavan,mietippä sitä.

    • lexus fani 1

      Minä en ainakaan voi keskustella Skodasta kun en ole koskaan sellaista ajanut.

    • heheee

      Kylläpä olet .......tojotero.

      • lexus fani 1

        Ihan niin, en vaan ymmärrä mikä ihmeen pakko ihmisillä on aina halventaa toisten autoja se kun voisivat puhua ihan asiallisestikkin. Lexus maksaa aika paljon joten kai siinä nyt jotakin hyvää luulisi olevan. Eikö se ole niin että meillä kaikilla on eri maku mitä tulee autoihin ja myös mahdollisuus valita oma merkkinsä silloin kun tekee autokaupat.
        Mitä minä olen huomannut niin kateus on usein syypää näihin rivoihin esimerkkeihin mitä jätkät antavat netissä. On jos minkäkin merkin vihaajia, ajatelkaa syitänne ensin nakutukseenne. Ja muistakaa että kaikilla on oma auto ihanne , minun on Lexus.


    • tojotojo

      Elikkäs toyota,et vain sitä ymmärrä.

      • lexus fani 1

        Tojotojo
        Ihan niin mutta autossani on isoilla kirjaimilla sana LEXUS
        ja minä en sitä ole keksinyt joten niin kauan kun se toimii olen tyytyväinen. Sinä ajat omallasi mikä se nyt lienee ja olet ilmeisesti sinäkin tyytyväinen. Joten asia on ok.
        Ja koska minun autoni on hybrid niin sekin on aika kiva juttu, sillä koskaan ei ole ollut niin halpaa tankata kun juuri lexuksen kanssa.


    • Mersumies911

      Lexus on ihan Lelux. Toy Ota, jos et muuta saa. Hehee.

    • anal anal anal

      Lexusta ei edes bmw laske kilpailijakseen vaan pelkästään audin ja mersun. Lexus on tippunut kelkasta ajat sitten niinkuin toyotakin. Suomessa jopa kia on lexusta arvostetumpi.

      • Heehh,,

        ,,,Lexuksesta moni haaveilee, vaan rahat ei riitä, Ei köyhille.


    • 350

      Ai että Lexus on tippunut kelkasta? Mutta, että Lexus on kuitenkin joskus ollut "kelkassa"? Milloinhan se kelkasta putoaminen on tapahtunut?

    • seonmitensenottaa

      Tuossa alussa nm.Pentti tulkitsi osien sopivuudesta,no ollaanpa sit ylpeitä siitä, meinaan kun audit,vw.t,skodat samoin samoista osista niin eikös vw.llä tai skodalla pörräävä ole sit vastaavasti ihan pähkinöinä kun kuvittelee ajavansa audilla ? Hinta ja maine hiukan eri.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      62
      5992
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      24
      3774
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      232
      2076
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1830
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1269
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1256
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      298
      1049
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1000
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      929
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      878
    Aihe