AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!

/   /  / ferratum joustoluotto 2000e

ferratum joustoluotto 2000e

19 Vastausta 1 108 Lukukertaa
paljonko ovat kulut?. ferratum sivuilla ei kerrota.
on pakko ne jossain olla näkyvissä.
Kyllä ne siellä kerrotaan

12,50 % jokaisesta nostosta menee kuluja juoksevan 8,5% kuukausikoron lisäksi.

Eli saman hintaista kuin vanha pikavippi, mutta me Ferratumilla keksimme vain kikan lain kiertämiseen
kuin Lainastolla (samat luvut 15% ja 9,9%), mutta Ferralta ei yhtä helposti irtoakaan limiittiä...
Katselin juuri ferratumin sivulta 1000€ lainaa laskurin mukaan korko 447%...
Mistä tuollaisen laskurin löysit?
Jep, Ferratum toimii lainvastaisesti. Rikkoo korkokattoa limiitillään niinkuin kaikki muutkin.
Laitetaan ferratum ja muut ruotuun?
Ferratun myönsi 600 euron limitin ja perii 100 euron nostosta 25 euroa kuluja 30 päivän ajalta . Sama meno siis jatkuu edelleen.

No , ajattelin maksaa tuon takaisin 51% vuosikoron mukaan, eiköhän se ole siinä sit . Ei kait tässä muita kuluja ole tarve maksaakaan ?
Älkää herranjumala ottako.Itse otin 2000e ja tein laskelman max ajalla ja sain palkkiin 150e kuukaudessa.Eka lasku tuli ja oli sitten ihan jotain muuta. maksettavaa jäi 286,64 josta korkoa 181,44e eli aika lähelle sitä 150e meni joo.Vastaukseksi as palvelusta tuli että teille lähetetyssä spostissa oli ehdot että yli 900 menevät lainat menevät tuolla 12 ja rapian prosentilla.Ei vittu mitään järkeä! Noh tulipahan taas itse kusetetuksi ja ei voi kun itseä syyttää.Lainaa hakiessa ei kyllä mitään mainittu ja laskusi kertoi koko ajan että 150e kuussa joudut maksamaan.
höpöhöpö ei sinua ole kusetettu vaan et ole lukenut tarkasti kaikkea mitä lainan ottamisesta kerrotaan ensinnäkin siellä sanotaan että vähimmäis määrä on se 150 kymppiä ja sitten siinä on ilmotettu vielä prosentitkin josta se lasketaan eri summille johan se on selvää että jos ottaa isomman lainan niin tottakai se on isompi se takaisinmaksu erä jos ottaa osamaksulla.

suurimman osan virhe on se että otetaan suurin mahdollinen vippi heti sieltä mistä saadaan nopeasti tutustumatta tuotteisiin ja palveluihin

ensinnäkin ennen kuin lähdin lainaamaan niin tutustuin viikon verran eri firmoihin ja lähettelin sähköpostia ja kyselin kaikenlaista lueskelin lainan ehtoja ja maksua jne...

kyllä nämä kaikki selviää jos otta vaan asioista selvää eikä lähde soitellen lainaamaan :)

kyllä alllekirjoitan sen mitä osa täällä sanoo että kyllä pikalaina ja vipit on varsin käteviä jos niitä osaa käyttää oikein.

mutta siitä ne ongelmat tulee kun niitä käytetään väärin ja ei kukaan pakota lainaamaan, ei pikavipit ja firmat ole syypää ihmisen ahdinkoon vaan ihminen itse sitten kun ollaan itse pilattu oma elämä ni kyllä sitten on hyvä syyttää firmoja että niiden vika mutta todellisuudessa se on ihmisen omissa käsissä se ottaako laina vai ei.

onko se pikavippi firman vika että ihminen sortuu lainaamaan rahan himoissaa ja ahneudessaan helppoa rahaa?

vai eikö ihmisillä ole enää selkärankaan kieltää itseään?

vähän sama asia kun porukka valittaa että en pääse tupaksta eroon ja miksi ikinä tuli aloitettuakaan niin onko se tupakka firman vika vai ihmisen että ihminen sortuu polttamaan?

ei se ole kuin ihmisen omasta tahdosta kiinni se että sanoo lainalle ja tupakelle ei eihän kukaan pakota ihmistä polttamaantupakkaakaan?
Laina aina omasta pankista niin ei tule näitä ongelmia.
mitä sit tapahtuu jos ferratumin joustoluotto tilin irtisanoo, nouseeko korko kuukausittain samalla lailla vai tehdäänkö siitä jäljellä olevasta pääomasta vaan maksusuunnitelma? kun noissa ehdoissa lukee "Sopimuksen irtisanominen ei vaikuta asiakkaan velvollisuuteen
maksaa jo nostamansa luotto ja siihen liittyvät, irtisanomisen voimaantuloa edeltävään aikaan kohdistuvat
luottokustannukset luottosopimuksen ehtojen mukaisesti."
eli laina pitää maksaa tottakai, mut säästyykö irtisanomalla tilin noilta järjettömiltä koroilta?
Tälle nostoa, osaako kukaan sanoa että mitä tosiaan tapahtuu kun irtisanoo tuon sopimuksen? Täytyykö tuota järjetöntä juoksevaa korkoa maksaa silti
Aikoinaan kun itse järjestelylainan turvin ´11 maksoin kaikki velat pois, myös tuollaiset 1000-2500€ kalliit luotot joita oli pari, niin ilmoitin kyseiselle puljulle että laskevat tietylle päivälle korot ja kulut jolloin maksan koko paskan kerralla pois ja se on sen jälkeen Sayonaarasta minun puolesta... ellos oli tuolloin kallein, ihan pahaa tekee vieläkin aatella miten nihkeästi pääomaa tuli maksuun... paras neuvoni on pysyä erossa noista pujuista..
mikä on tilanteesi nyt. paljon oli velkaa parhaimmillaan ja paljon on nyt?
Tilanne paras mahdollinen... maksan yhtä lainaa jossa T-S takaajana pankille 720€/kk. Alkup summa oli maksimi 34k€ vuosi sitten ja nyt jäljellä 24k€... palkasta maksan tietysti vuokran 400€, sähkön joka 3 kk n. 35€ ja puhelin/dataliittymän 15€/kk.
Liikennevakuutusmaksu 240€/v ja kotivakuutus 95€/v. Nyt jää myös joka tilistä säästöön 100-600€.... luotot punaisella 2017 asti mutta tähän asti ei ole haitannut mitenkään.
Mihin tarkoitukseen vippasit? Kaduttaako?
Alkuvuonna 2012 vippasin kun palkka ei enää riittänyt laskujen jälkeen esim ruokaan, sähkölaskuun jne... tiesin kesällä 2012 saavani isomman palkan
jolla olisin maksanut siihen asti kertyneet/maksamatta jääneet vipit pois.
Varmaan hyvä suunnitelma mutta en ottanut huomioon tuolloin keväällä yllättäen tullutta säästökuuria työpaikalla. Peruspalkka ei sit enää millään riittänyt noiden vippien pyöritykseen ja muiden normaalien maksujen lisäksi... Kyllä kadutti tuolloin kun posti kantoi kylki vääränä muikkareita kotiin ja joka tilipäivä piti jättää jokin lasku maksamatta jotta saisi pari kolme pois... Se ei kaduta että pyysin apua velkaneuvonnasta. Tuosta hetkestä lopetin velkaantumisen ja todettiin kylmästi että jossain vaiheessa luotot menee mutta menkööt. Tilannetta ennakoiden kuitenkin aloin hoitamaan pienempiä velkoja pois. Pari vuotta sitten en olisi uskonut että näinkin hyvin tästä selviäisin.
Ferratum on huijari, sama mulla, tein hölmönä 2000e velat, olen kelan päivärahalla ja olin siinä uskossa että kuukausilyhennys on 150e, mutta totuus on että joka lasku on Se 280e. Tarttee vissiin laittaa kultakorunsa myyntiin että saa velat kuitattua, ennenkun tulee perikato.. Tai 100 vuoden velkavankeus.
 /   /  / ferratum joustoluotto 2000e

Asiantuntijat

• SincityNaisille ja pariskunnille sunnattu intiimituotteiden erik...

Keskusteluhaku

Laaja haku
Lähitapiola

Lisää keskusteluja aiheesta

Facebookissa suositeltua

Tietoa mainosten kohdentamisesta