Jack Wolfskin teltat

daphnion

Onko kellään kokemuksia Jack Wolfskinin teltoista?! Itseäni kiinnostaisi ostaa tuo Eclipse II -malli, jonka huomasin olevan Trekki.fi:ssä 139 euroa tällä hetkellä. Se riittäisi hyvin omiin retkeilytarpeisiini, mutta ei ole yhtään omakohtaisia kokemuksia kyseisestä merkistä ja sen tuotteista. Jotain arvosteluja löysin netistä ja kovasti niissä kehuttiin merkin hinta-laatusuhdetta.

4

2910

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kkk22

      Ite en omista kyseistä telttaa, mutta kaverilla on vissii toi malli ja olen nukkunut siinä viikon -5 - 5 lämpötilassa ja pienessä tihkusateessa hyvin kesti, mutta pohjan vesipilariarvo on liian pieni ja ainakin lumella tulee kosteus helposti läpi.

    • jorpakkkko

      Mulla on Jack Wolfskinin Pyramid Tarp kun polvet meni semmosiks ettei konttailu enään kiinosta.
      Tilaa nukkua on periaatteessa kait viidelle,mutta yksinmatkaavalle tilaa onkin sitten ruhtinaallisesti.
      Ja yllätyin helppoa pystytettävyyttä!
      Paljon helpompi kuin vaikkapa tunneliteltta.

      Ostin tuon kolmisen vuotta sitten Retkiaitasta kun sen sai edullisesti ja oli muuten eka nettitilaukseni...
      Osamaksulla oli näppärä maksaa se pois.

      Minulla on myös pieni suennahan vaellusteltta mutta se alkaa jo olla loppuunkäytetty...
      Näihin kys firman tuotteisiin olen ollut tyytyväinen kyllä.

    • simosr61

      Hei,
      Itselläni on vähän käytetty Jack Wolfskinin makuualausta joka repesi tehdassaumasta sitä täyttäessäni. Sain se paikattua, mutta sitten sauma repesi päädystä. Eikun havuja keräämään.

      Maahantuoja soitti ja painotti, että yli 10 vuodessa heidän tuotteensa voivat menettää ominaisuutensa ja että se on ihan luonnollista. Pysyn erossa.
      Jack Wolfskin satsaa lähinnä logoihin.

    • näinsemennee

      No,mikä härpäke nykyään kestää 10 vuotta??

      Vastaan itse; Ei mikään!

      Kauppahan se on joka kannattaa,
      Tehdään kaikki kamat nykyään semmoisiksi,että asiakkaan on muutaman vuoden päästä pakko ostaa uusi.
      Eihän se firmoille kannattavaa ole,jos ihmiset ei osta mitään....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      1955
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1650
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1158
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe