Vuoksenniskan mopopeelot

niskalainen

Vuoksenniskalla on nyt parisen viikkoa vammaillut 3 mopopojan poppoo. toissayönä oli yksi corollajannukin messissä.
Olen itse ollut näiden lahoaivojen vammailujen "kohteena" mansikkalassa autolla liikkuessani. vasemmalta ohitteluita, kun minulla vilkku päällä ja olen kääntymässä vasemmalle.. pelti peltiä vasten rällätään ohi.
Nyt sitten alkoi todenteolla pärrien tyhjäkäyttö ja kaasuttelu niskan SIwan suoralla.
corollan kanssa kisailtu jne.
Yksi pojista (päälahoaivo) kaahailee oranssilla mopolla jossa oranssi ajovalo.
onko kukaan muu havainnut kyseistä poppoota?
eikä varmana ole mitään vakiovehkeitä..
kunhan saan rekkarit ylös niin lähtee puhelu kytille. jos ei lopu tämä meininki, niin sitten on tartuttava itse toimeen.
kyllä joku järki pitäisi olla päässä..
nimittäin minulla menee raja siinä, että kun tullaan ihmisten kotien eteen huudattamaan kaasua keskellä yötä.tätä kun useamman yön kuuntelee niin alkaa pinna palaa.

104

1150

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mänkimies

      Mie tulen ensi yönä huuvattaa siun eukkoa makkariisi kjäh kjäh

    • niskalainen

      hmm. anteeksi, en ole lesbo, eikä minulla ole eukkoa. :D

    • suvaitsevuutta

      Muisteleppa mitä harrastit itse silloin kun ilit mopoiässä ?

      • hmm.. kun itse oli mopoiässä... Taisin jokusen kerran sen ikäisenä ajella landella metsätiellä mopolla. mopokorttiahan en ikinä tullut hommanneeksi. Mutta muistan kyllä harvinaisen hyvin, miten ainakin meillä päin mopoikäiset valistettiin siihen, missä ajetaan, ja miten ajetaan. ei siellä landellakaan rällätty pitkin yötä naapureiden pihoilla häiritsemässä.


      • 231
        niskalainen kirjoitti:

        hmm.. kun itse oli mopoiässä... Taisin jokusen kerran sen ikäisenä ajella landella metsätiellä mopolla. mopokorttiahan en ikinä tullut hommanneeksi. Mutta muistan kyllä harvinaisen hyvin, miten ainakin meillä päin mopoikäiset valistettiin siihen, missä ajetaan, ja miten ajetaan. ei siellä landellakaan rällätty pitkin yötä naapureiden pihoilla häiritsemässä.

        ja hah hah


    • rasisti prkl

      Mutta jos ne onkin maahanmuuttajataustaisia, niin sitten niihin ei saa puuttua millään tai vastaat rosiksessa rasismisyytöksiin.

    • pertti1962

      itse olen törmännyt tohon oranssiin mutta minkäs näkösiä ne muut mopot ovat. koska olen itse saattanu törmätä tähän jengiin.

      • jotain iha perusmopon näköisiä olivat. eilen yöllä taas samaan aikaan (2-3) aikaan rälläsivät siwan takapihalla. eivät harmi kyllä jääneet etupihalla parkkiin, jotta olisin saanut rekkarit ylös


      • lopen kyllästynyt
        niskalainen kirjoitti:

        jotain iha perusmopon näköisiä olivat. eilen yöllä taas samaan aikaan (2-3) aikaan rälläsivät siwan takapihalla. eivät harmi kyllä jääneet etupihalla parkkiin, jotta olisin saanut rekkarit ylös

        Joo eile yöllä jossain samoihin aikoihin joku punainen ja valkoinen helvetin kova ääninen mopo poika jengi veteli monta kertaa ees takas siwan viereistä suoraa ja siellä siwan alapuolella. Sitten se saatanan pörinä poika pyöri jossain päi mitää nähny kuuluu vaa se saatanan pörinä... Mutta lahoaivoakaan ei kyllä näkynyt.


      • lopen kyllästynyt kirjoitti:

        Joo eile yöllä jossain samoihin aikoihin joku punainen ja valkoinen helvetin kova ääninen mopo poika jengi veteli monta kertaa ees takas siwan viereistä suoraa ja siellä siwan alapuolella. Sitten se saatanan pörinä poika pyöri jossain päi mitää nähny kuuluu vaa se saatanan pörinä... Mutta lahoaivoakaan ei kyllä näkynyt.

        tähän missä itse asun kuuluu rälläys aika perkuleen selvästi. kuumat ilmat, joten harmittaa pitää ikkunoitakaan kiinni. laitoinkin tuossa jokunen päivä sitten netissä poliiseille vinkkiä, että kannattaisi ehkä hieman enempi tässä niskallakin yöaikaan käydä kyttäämässä. annoin myös oranssin mopon tuntomerkit.. ehkä rellestys loppuu kun poliisisetä sanoo soo soo ja sitärataa.. ehkä jopa tuurilla tulee älliäkin sinne päähän kun saa odotella ajokortinkin saamista himppasen pidempään mikäli on ollut viritetympi vekotin alla.


      • somalialainen
        niskalainen kirjoitti:

        tähän missä itse asun kuuluu rälläys aika perkuleen selvästi. kuumat ilmat, joten harmittaa pitää ikkunoitakaan kiinni. laitoinkin tuossa jokunen päivä sitten netissä poliiseille vinkkiä, että kannattaisi ehkä hieman enempi tässä niskallakin yöaikaan käydä kyttäämässä. annoin myös oranssin mopon tuntomerkit.. ehkä rellestys loppuu kun poliisisetä sanoo soo soo ja sitärataa.. ehkä jopa tuurilla tulee älliäkin sinne päähän kun saa odotella ajokortinkin saamista himppasen pidempään mikäli on ollut viritetympi vekotin alla.

        Kyttäätkö joka yö vuokseniskalla että saisit nämä "peelot" kiinni?


      • somalialainen kirjoitti:

        Kyttäätkö joka yö vuokseniskalla että saisit nämä "peelot" kiinni?

        no en menisi kyttäämiseksi sanomaan, jos kuitenkin asun tässä vuoksenniskalla ja herään joka kerta tähän möykkään. .. ja tästä kyllä näkee ilman sen suurempa kyttäämistä /kiikaroimista jos ne tuossa siwan parkissa könöttää.


    • jorma1945

      Joo mopoja ovat

    • oranssimopopoika

      Corolla jäi tulemaan

    • ogange moped

      vittu jäi sekii korolla tulemaa :) seuraavia ottaa vähä veto kisaa ;)

    • somalialainen

      MOPOO!

    • Päälahoaivo

      Tullaa tänä yönäkin käymään ;) Keitätkö kahvit ? :)

      • somalialainen

        Kahvia


    • kananas1337

      Niskalainen voi lopettaa kyttäämisen puhuin lahoaivon kanssa ja hän sanoi ajavansa ''rauhalisemmin''

      • Niskalainen ei suinkaan kyttää, vaan yrittää nukkua, niinkuin normaalit työssäkayvät ihmiset tekevät tähän aikaan yöstä. Vaikeaa vain tuo nukkuminen on ollut tuon melun takia. Olisihan niitä parempiakin paikkoja imatrallakin mopoilla rällätä.. sellaisiakin missä se ei muita häiritsisi..


    • Mopedilla mäntyyn

      Perkele mopopennut, järki käteen ja änkkäri siihen saatanan ruoskaan kiinni. Sit ei niskalaiset teille kitise tai 'kyttää'.

      Vai onks se vaan niin siistiä kiusata muita ihmisiä? Ei ne teidän teinipippelit siitä yhtään veny jos muiden kustannuksella piätte "hauskaa".

      • yoshimura

        En tiiä änkkäristä mutta äänenvaimennin kyllä löytyy :D ja on kuule vielä e hyväksytty. Et en tiiä muitte valituksista mut poliiseille kelpaa kun löytyy E änkäst...


      • ihminen12321
        yoshimura kirjoitti:

        En tiiä änkkäristä mutta äänenvaimennin kyllä löytyy :D ja on kuule vielä e hyväksytty. Et en tiiä muitte valituksista mut poliiseille kelpaa kun löytyy E änkäst...

        saatanan pelle sen voi tiivistää paremmin ja siinä voi olla vaikka viisi E:tä ja hyväksyntää niin jos se ylittää sen db rajan (n.70-90 riippuen pyörästä) niin sakkoa tulee. nimim. mulla ei ole ikinä mopoissa kovat äänet koska en halua olla sinun kaltaisesi ihmistenkiusaaja ja ne osaan laittaa hiljaisiksi toisin kuin sinä ja moni muu. monen olen nähnyt varmaan 120db lähtee ääntä ja kulkee sen 40kmh


      • yoshimura
        ihminen12321 kirjoitti:

        saatanan pelle sen voi tiivistää paremmin ja siinä voi olla vaikka viisi E:tä ja hyväksyntää niin jos se ylittää sen db rajan (n.70-90 riippuen pyörästä) niin sakkoa tulee. nimim. mulla ei ole ikinä mopoissa kovat äänet koska en halua olla sinun kaltaisesi ihmistenkiusaaja ja ne osaan laittaa hiljaisiksi toisin kuin sinä ja moni muu. monen olen nähnyt varmaan 120db lähtee ääntä ja kulkee sen 40kmh

        Poliisi sai tänää db mittariin sen kevyen 116 db ja tiedoksesi tuo mopo menne ainakin se 120 km/h eli yritäppä kuvailla ens kerralla ;)


      • poliisi o kaveri
        yoshimura kirjoitti:

        Poliisi sai tänää db mittariin sen kevyen 116 db ja tiedoksesi tuo mopo menne ainakin se 120 km/h eli yritäppä kuvailla ens kerralla ;)

        ja kiitos poliisien pysäytyksen sain änkän irti ja voin alkaa lyhentämään sitä noin 5cm nii yrittäkääs sit nukkuu ;)


    • kananas1337

      Ei teinipippelit kuulema veny mut virtuaali pippelit kuulema venyny 3cm

    • Make×

      Ettei vaa olis niskalaisella öljynvaihto viikot menossa ku noin ottaa pattiin tollanen asia.. ihan normaalia että joku huudattaa jonku sortin moottriajoneuvoa keskellä yötä! Elämä ei oo aina niin ihanaa ja helppoa

    • On se vaan nannaa mennä aamusta aikaisin töihin 3 tunnin yöunilla.
      Noh onneksi alkaa loma ja taidan katkaista autostani pakoputken ja jäljelle jääneeseen osaan porata reikiä että oikein PÄRISEEEEEEE. Sitten vaan riksaa niskan ympäri whiiiii bröm bröm. Sopivasti ehtii koulutkin alkaa.

      • Tapelkaa, saatte tupakka

        Aha, nyt tais joltain niskan slummilaiselta palaa käämi, hihihii.


      • -*-

        Ihmetyttää asia joka ei tähän kuulu mutta jos menet aamulla töihin niin kuinka niskalainen kirjoittelet tänne jo klo 10.45 ja 14.20?Eikö töissä tehdä töitä?
        Vai kuuluuko toimenkuvaasi suomi24 valvonta?
        Tuokin antaa mopopeeloille huonoa esimerkkiä.


      • -*- kirjoitti:

        Ihmetyttää asia joka ei tähän kuulu mutta jos menet aamulla töihin niin kuinka niskalainen kirjoittelet tänne jo klo 10.45 ja 14.20?Eikö töissä tehdä töitä?
        Vai kuuluuko toimenkuvaasi suomi24 valvonta?
        Tuokin antaa mopopeeloille huonoa esimerkkiä.

        Meillä ainakin on töissä ruoka- ja kahvitauot. eikös ne ole ihan lakisääteisiä..
        eikä tuo työ ole niin inspiroivaa, että taukoni käyttäisin töiden tekemiseen.
        Puhelimessani on internet yhteys jolla hyvinkin näppärästi selailee suomi24 sun muut mielenkiintoiset sivun siinä sivussa kun kahvia hörppii.


      • slummilainen

        Mitäs asut siwanviereises slummi talossa ;)


      • slummilainen kirjoitti:

        Mitäs asut siwanviereises slummi talossa ;)

        Kukas nyt on kyylä ;)
        Ihmiset tekee slummin, ei asuinpaikka itsessään.
        Aikaisemmin asuin meltolassa oikein hyvällä alueella, mutta kyllä sieltä muutin hyvinkin onnellisena vuoksenniskalle, koska se se talo jos mikä oli varsinainen slummi.
        Itse en kyllä määrittele pari vuotta sitten peruskorjattua homeetonta taloa slummiksi. Eikä naapurissakaan asu huumehörhöjä, juoppoja, maahanmuuttajia tms. Epäilyttäviä henkilöitä.


      • kassihiki
        niskalainen kirjoitti:

        Kukas nyt on kyylä ;)
        Ihmiset tekee slummin, ei asuinpaikka itsessään.
        Aikaisemmin asuin meltolassa oikein hyvällä alueella, mutta kyllä sieltä muutin hyvinkin onnellisena vuoksenniskalle, koska se se talo jos mikä oli varsinainen slummi.
        Itse en kyllä määrittele pari vuotta sitten peruskorjattua homeetonta taloa slummiksi. Eikä naapurissakaan asu huumehörhöjä, juoppoja, maahanmuuttajia tms. Epäilyttäviä henkilöitä.

        Eikä naapurissakaan asu huumehörhöjä, juoppoja, maahanmuuttajia tms. Epäilyttäviä henkilöitä. saatanan rasistipaska! Meinaakko että maahanmuuttajat tekee sun asuinalueesta slummin? mieti vähä tarkemmin mitä kirjotat ennen kun tuut huuteleen..


      • kassihiki kirjoitti:

        Eikä naapurissakaan asu huumehörhöjä, juoppoja, maahanmuuttajia tms. Epäilyttäviä henkilöitä. saatanan rasistipaska! Meinaakko että maahanmuuttajat tekee sun asuinalueesta slummin? mieti vähä tarkemmin mitä kirjotat ennen kun tuut huuteleen..

        Muiden sanoja ei minun.. siksihän ihmiset vuoksenniakaa ilmeisesti slummina pitävät.. minulle ainakin näin sanottiin kun tämne muutin että eikö hävetä sinne juoppoja, narkkareita yms täynmä olevaan slummiin muuttaa


    • kananas1337

      Siinähä rälläät niskaa ympäri ja päristelet minkä ehdit ei minua ainakaan liikuta yhtään

    • Pakko on kyllä nyt kopioida Pohjois-karjalan poliisin FB päivitys.

      Aamuöinen avautuminen, osa 1000

      Avoin kirje teille, arvoisat mopo- , kevari- tai muuten vaan alaikäisen lapsen vanhemmat. Viesti ei suoranaisesti koske kaikkia, mutta toimikoon yleistys nyt tehokeinona. Mahtaako mielessänne liikkua syväkin huoli, kun rakas lapsenne lähes joka arki- ja viikonloppuilta säntää iloisesti kaasutellen tai muuten vaan vihellellen kavereidensa kanssa kylille ja raiteille? Vai kuuluuko se mielestänne ko. ikään ja hyvä vaan, kun on kavereita ja värkki millä pärrätä? Ja eihän se teitä häiritse, varsinkin kun unen läpi kuulette torstaina klo 04, kun rakas pikku teininne kaartaa turvallisesti ja melkein tyhjäkäynnillä pihaan. Seuraavalla kerralla voisitte iloisen moikka-huudon sijaan pyytää mopoilevaa huollettavaanne ajamaan menopelillään ympäri taloanne esim. klo 24-03 välisen ajan. Voitte vaikka yhdessä kellottaa, paljonko rinkiin kuluu aikaa ja mittariin (jos sellainen ihme löytyy) kertyy kilometrejä yön aikana. Ja lyhyelläkin suoralla luonnollisesti hana auki, niin naapuritkin tykkää. Tästä saatte hieman osviittaa, miltä tuntuu esim. Kiteen keskustassa tai ihan vaan missä tahansa Pohjois-Karjalan taajamassa asuvista, nukkumista yrittävistä ja työssäkäyvistä kansalaisista. Teidän kullannuppunnehan ei tarvitse sellaisia asioita, kuten esim. töihin tai kouluun heräämistä onneksi vielä miettiä. Ja poliisin hommiahan nuo tuommoiset häiriöihin puuttumiset on.

      Nyt kannattaisi kumminkin herätä, kuunnella ja osoittaa vanhemmuutta tai huoltajuutta taikka edes hieman aikuista ryhtiä. Koulut ovat kohta alkamassa ja teidän jälkikasvuanne painelee yöt ympäriinsä häiritsemässä muita ihmisiä. Osa mopoilee tai on muuten vaan päissään viikonpäivästä riippumatta. Aika harva alaikäinen itse omistaa menopeliään tai saa siihen edes bensaa hankittua ja alkoholin ostaminenkaan ei onnistu kovin helposti. Eli pitäisi olla aika helppoja konsteja kontrolloida ja valvoa tekemisiä. Lisäksi kulkupelin mittarin tarkastaminen esim. illalla ja aamulla antaa hieman osviittaa, missä ja minkä verran on paineltu. Jos mittariin on yön aikana siunaantunut useampi kymmenen tai jopa sata kilometriä, on jollakulla nukkumista yrittäneellä ollut taas tuskaisa yö.

    • idiootit.

      saisinko kysyä että missä kohta laissa lukee että mopon ´´turha´´ ajaminen kielletty... ja jos sellane sit on nii laittakaa tänne vaa ;)

    • Mopopojulle

      Vilkaise peiliin, niin näet sieltä yhden idiootin.

    • voihan sitä "turhaan" ajella, sitä en kiellä, itsekkin autolla rälläilen joskus ihan turhaan, mutta en sitä tee asutusalueella keskellä yötä. imatrallakin löytyy vaikka millä mitalla korvitaivalta. sinne vain rälläämään, niin ei tarvihe pelätä et joku tulloo valittamaa.

    • pikkupoikanaapurista

      Kyllä tästä iltasaduksi on ainesta, jos ei muuta.

    • I like trains :))

      Yleinetie saa siinä ajaa :p ihme ku et oo vielä junista valittanu vai ootko vr kanssa sopimuksen että ajaa hiljempaa tiedän kohalla?

    • junista lähtee semmonen tasan kolske.. ei se pahemmi häiritte. ja yöjunaki kulkee siihen aikaan. että oon just nukahtanu enkä mie siihen herää.. toisin ku semmonen äkkinäinen korkea pärinä.. nii enkä oo kertaakaa nähny, että junan hilais tossa ees kaasu pohjassataas pitemmän tovin. :D

    • XDXDXDXDXD

      Vittu mitä paskaa. Ite taidan asuu samas talos mut eipä näytä haittaavan. =)

      • hmmm tuskin asut. mie satun tuntemaan kaik ihmiset tässä talossa.. ja kaikkia tässä asuvia häirittee enempi ja vähempi.

        et varmaan asu ihan katutasossa?


    • mopo5

      niskalainen olet todella eeppinen ihminen :D

    • jaa otan tuon kohteliaisuutena. :D
      hittovie, ei miulla oo mittään mopoja/mopoilijoita vastaan, jos vaan osataan mennä siellä liikenteessä asiallisesti. kyllä varmana mopoilijoitakin ottaa nuppiin jos siellä aletaan autolla perseillä?

      Ja toki ymmärrän senkin, että eihän sitä voi mopoikäinen jannu ehkä ymmärtää, miltä tuntuu mennä aikaisin töihin huonosti nukutun yön jälkeen.
      joo.. siis voi ehkä sen ymmärtää, jos on pelannut kouluiltana koneella myöhään. eri asia onkin sitten, että saako itse vaikuttaa siihen, miksi on hereillä. kyllä olen toisinaan itsekkin jumiutunut koneen ääreen liian pitkäksi aikaa ja väsyneenä mennyt töihin, mutta eipä miunua kukaan pakottanut valvomaan.

      eri asia onkin sitten tämä jos silkkaa ajattelemattomuuttaan/kiusallaan häiritään muita ihmisiä pitämällä meteliä. ..kuitenkin kun sitä voisi rällätä jossain poissa ihmisten ilmoilta jos kerran halutaan niitä vehkeitä huudattaa. Eihän kerrostaloissakaan ole hyväksyttävää pitää mekkalaa koko yötä. Kyllä siellä vaan tulee poliisisetä kylään hyvinkin pikaisesti, eikä selitykseksi kelpaa, että missä muka sanotaan, että on kiellettyä kuunnella musiikkia omassa kodissaan.

    • Sun Mutsis

      Moi

      • no hei, voisitko äityliini vinkata veljilleni tästä keskustelusta. olen syvästi kiitollinen että kasvatit heidät kunnolla tietämään miten ja missä sillä mopedilla ajellaan.


    • Omaperäinen nimi

      OOOOOOOOOOOOOOLOLOLOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO HUOMENTA

    • erkko5

      vittu lopettakaa tälläne paskanjauhamine,perkele mitä säälittävää touhuu.. XD

    • no viddu äxdee. äxdee xD öhhöhö öhön öhhö. :P

      nöyp. en vieläkään ymmärrä.

    • mutta missä hemmetissä ne ny pärrää. sen kerran kun miulla olisi huomenna vapaapäivä ja voisin valvoa myöhään nauttimassa tuosta ajo(taidottomuus) näytöksestä. :(

      • Koht pärisee

        Tulossa ollaan ;)


      • Koht pärisee kirjoitti:

        Tulossa ollaan ;)

        no elekee kuitekaa vaa miu takia tulko :D . voip olla että niskalla on immeisiä, joitten täytyy mennä aamulla aikasi nukkumaan, ja yksityinen näytös tähän aikaan yöstä olisi ajattelematonta noita ihmisraukkoja kohtaan. .


    • Ei pärisekkää

      Joo o tosi mukavaa seutuu niska ku naapuritkii uhkaa ampuu xD

      • kuka muka on uhannu ampua ? :D


      • xdt jammu
        niskalainen kirjoitti:

        kuka muka on uhannu ampua ? :D

        elkee nyt ampuko kettee.


      • hulluja

        Mainos lahjan vai mikä ny onkaa nii sen pihassa oli joku vitu pappa mikä sano ampuvasa piekkarilla :D:D:D:D:D


      • leppä'rinne
        hulluja kirjoitti:

        Mainos lahjan vai mikä ny onkaa nii sen pihassa oli joku vitu pappa mikä sano ampuvasa piekkarilla :D:D:D:D:D

        Mut uhkas pappa ampuu sen moottorihaulikolla jos en häivy sen naapurin pihalt! omal pihal skootterii pesin vaa :D! pelottava äijä. Pelottavaa asuu niskalla ja on muuten vakio yamaha aerox


      • karvahaulikko
        leppä'rinne kirjoitti:

        Mut uhkas pappa ampuu sen moottorihaulikolla jos en häivy sen naapurin pihalt! omal pihal skootterii pesin vaa :D! pelottava äijä. Pelottavaa asuu niskalla ja on muuten vakio yamaha aerox

        Ettei vaan olis ampunu karvahaulikolla....


    • kohttäysikäi

      Pärräilen minäkin mopetilla vaikka olen kohta 50v,ei siinä mitään pahaa ole ja on halpaa ajoa verrattuna autoon.

      • luitko ollenkaan koko keskustelua? mopot ja mopoilla ajaminen ei ole se mikä tässä nyt mättää, vaan se turha mopoilla rällääminen keskellä yötä. ja nimenomaan sellaisilla mopoilla missä on himppa viriviriä ja desipelit on sitä luokkaa että ikkunat helisee kun ajaavat ohi.
        #huaah# -.-


      • imatrnamaken
        niskalainen kirjoitti:

        luitko ollenkaan koko keskustelua? mopot ja mopoilla ajaminen ei ole se mikä tässä nyt mättää, vaan se turha mopoilla rällääminen keskellä yötä. ja nimenomaan sellaisilla mopoilla missä on himppa viriviriä ja desipelit on sitä luokkaa että ikkunat helisee kun ajaavat ohi.
        #huaah# -.-

        Mie voin tulla huuattaa hussee niskalle yöllä! Tai onha miul toi Sierraki sehä olis just hyvä! ja kylhä hussest 13kw löytyy!


      • yamaha xd lol
        niskalainen kirjoitti:

        luitko ollenkaan koko keskustelua? mopot ja mopoilla ajaminen ei ole se mikä tässä nyt mättää, vaan se turha mopoilla rällääminen keskellä yötä. ja nimenomaan sellaisilla mopoilla missä on himppa viriviriä ja desipelit on sitä luokkaa että ikkunat helisee kun ajaavat ohi.
        #huaah# -.-

        Olet lähtenyt aivan väärälle tielle kun kirjoittelet ja väittelet näiden urpojen kanssa täällä suoli24 palstalla.

        Minä tein niin että kävin vähän keskustelemassa naamatusten omaa asuin aluetta häirinneiden teini-idioottien kanssa.Kyllä se vaan niin on, että kun niille näyttää kuka käskee ja mistä kana kusee niin homma hiljenee ja toimii.

        Olen kylläkin paska mulkku mutta ei se minua häiritse.Mutta eipä häiritse mopon pärinät ja biletyskään enää.Paska mulkku nukkuu nyt yöt rauhassa.

        Ei noiden finninaamojen kanssa voi niin toimia että voisitteko olla vähän hiljempaa.Kyllähän tuossa keskustelussa soraääniä ja huutelua tuli mutta yksikään munakarvaton naruranne ei kumminkaan uskaltanut lähteä finnejä puhkomaan luuvitosella.

        Täällä ne kyllä uskaltaa kirjoitella homo xd viestejä, muuhun niistä ei juuri olekaan.Ja näitä pakoputkien vaihtajia pitäisi sitten vielä verorahoilla tulevaisuudessa elättää kun niistä ei ole kouluja käymään, saati sitten töihin joskus menemään.

        Todella säälittävää porukkaa.


      • yamaha xd lol kirjoitti:

        Olet lähtenyt aivan väärälle tielle kun kirjoittelet ja väittelet näiden urpojen kanssa täällä suoli24 palstalla.

        Minä tein niin että kävin vähän keskustelemassa naamatusten omaa asuin aluetta häirinneiden teini-idioottien kanssa.Kyllä se vaan niin on, että kun niille näyttää kuka käskee ja mistä kana kusee niin homma hiljenee ja toimii.

        Olen kylläkin paska mulkku mutta ei se minua häiritse.Mutta eipä häiritse mopon pärinät ja biletyskään enää.Paska mulkku nukkuu nyt yöt rauhassa.

        Ei noiden finninaamojen kanssa voi niin toimia että voisitteko olla vähän hiljempaa.Kyllähän tuossa keskustelussa soraääniä ja huutelua tuli mutta yksikään munakarvaton naruranne ei kumminkaan uskaltanut lähteä finnejä puhkomaan luuvitosella.

        Täällä ne kyllä uskaltaa kirjoitella homo xd viestejä, muuhun niistä ei juuri olekaan.Ja näitä pakoputkien vaihtajia pitäisi sitten vielä verorahoilla tulevaisuudessa elättää kun niistä ei ole kouluja käymään, saati sitten töihin joskus menemään.

        Todella säälittävää porukkaa.

        mielelläni olisin kyllä näille käynyt ihan naamatusten "juttelemassa" jos eivät raukat lähtisi aina karkuun kun vähän ovi raottuu.


      • yamaha xd lol
        niskalainen kirjoitti:

        mielelläni olisin kyllä näille käynyt ihan naamatusten "juttelemassa" jos eivät raukat lähtisi aina karkuun kun vähän ovi raottuu.

        Mutta jos joskus käyt juttelemassa niin varaudu siihen että jonkun kovanaama nuijan äiti soittaa.Äidin helmoihin nämä tulevaisuuden toivottomat toivot menevät itkemään.

        Tosin nämä äitylin soittelut kertoo kaiken, kauas ei ole rakas lapsi puusta pudonnut.

        Mutta joka tapauksessa täällä näiden xd lol energiajuomaa juovien näppylänenien kanssa on turha väitellä.


      • esjomme34567543
        imatrnamaken kirjoitti:

        Mie voin tulla huuattaa hussee niskalle yöllä! Tai onha miul toi Sierraki sehä olis just hyvä! ja kylhä hussest 13kw löytyy!

        harvinaisen laiska husse


      • totta tämäkin.
        yamaha xd lol kirjoitti:

        Mutta jos joskus käyt juttelemassa niin varaudu siihen että jonkun kovanaama nuijan äiti soittaa.Äidin helmoihin nämä tulevaisuuden toivottomat toivot menevät itkemään.

        Tosin nämä äitylin soittelut kertoo kaiken, kauas ei ole rakas lapsi puusta pudonnut.

        Mutta joka tapauksessa täällä näiden xd lol energiajuomaa juovien näppylänenien kanssa on turha väitellä.

        Kuka vittu pyytää äitiä apuun jos naapurin mummo tulee kitisemään mopoista kysympähä vaa :D ja sinä finninaama yamaha mies voisin vaikka luvata sellasen asian että jos joku finninaama haluis puhkoa finnejä luuvitosella nii siinä vaiheessa et uskaltaisi tehä mitään. Että kannattaa miettiä mitä sanoo ja mitä ei jos ei aijo toteuttaa sitä. Että antaa niitten ajaa vaa rauhassa ja ne lopettaa sit ku lopettaa.


      • yamaha xd lol
        totta tämäkin. kirjoitti:

        Kuka vittu pyytää äitiä apuun jos naapurin mummo tulee kitisemään mopoista kysympähä vaa :D ja sinä finninaama yamaha mies voisin vaikka luvata sellasen asian että jos joku finninaama haluis puhkoa finnejä luuvitosella nii siinä vaiheessa et uskaltaisi tehä mitään. Että kannattaa miettiä mitä sanoo ja mitä ei jos ei aijo toteuttaa sitä. Että antaa niitten ajaa vaa rauhassa ja ne lopettaa sit ku lopettaa.

        Aika ja paikka?


      • noloa(ko)
        yamaha xd lol kirjoitti:

        Aika ja paikka?

        Ookko vittu tosissas. Puheistas päätelle oot joku wannabee kovanaama mikä yrittää lietsoa pelkoa suomi 24 päivityksillä noloa(ko)ja ikäsi on sitäkin alhaisempi -.-


      • lollolollolloolloo
        noloa(ko) kirjoitti:

        Ookko vittu tosissas. Puheistas päätelle oot joku wannabee kovanaama mikä yrittää lietsoa pelkoa suomi 24 päivityksillä noloa(ko)ja ikäsi on sitäkin alhaisempi -.-

        Ai siis minä yritän lietsoa pelkoa?
        Minunhan pitää miettiä mitä sanoo jos oikein ymmärsin.
        Ja vittu tosissani olen.
        Nämä äidin kullat täällä huutelee ja ehkä äitikin,mutta huuteluasteelle se jää.
        Munakarvattomia finninaamoja.
        Edelleen aika ja paikka?


      • tulossa
        lollolollolloolloo kirjoitti:

        Ai siis minä yritän lietsoa pelkoa?
        Minunhan pitää miettiä mitä sanoo jos oikein ymmärsin.
        Ja vittu tosissani olen.
        Nämä äidin kullat täällä huutelee ja ehkä äitikin,mutta huuteluasteelle se jää.
        Munakarvattomia finninaamoja.
        Edelleen aika ja paikka?

        No kerro paikka ja aika mieluite tänää. Ja perempi ilmestyy.


      • niin minäkin
        tulossa kirjoitti:

        No kerro paikka ja aika mieluite tänää. Ja perempi ilmestyy.

        Hautausmaan parkkipaikka 01.30?


      • thumbsup:D
        niin minäkin kirjoitti:

        Hautausmaan parkkipaikka 01.30?

        antaa palaa pojat. tuun kattomaan!


      • sinne siis
        niin minäkin kirjoitti:

        Hautausmaan parkkipaikka 01.30?

        Meinasit laittaa samatie hautaa :) mutjoo sillo siihe mikä o siin vastapäätä ku mentäs satamaa... Siel tavataa xd


      • nähdään
        sinne siis kirjoitti:

        Meinasit laittaa samatie hautaa :) mutjoo sillo siihe mikä o siin vastapäätä ku mentäs satamaa... Siel tavataa xd

        Ok


      • et tullukkaa
        nähdään kirjoitti:

        Ok

        No eipä näy poikaa tais olla liia kuuma kuumotus siulle :D no mut mikäs siin jos kävi pelottaa. Vai eikö äiti ja iskä päästäny enää ulos. No voi ois ollu kiva nähä pamaha xd lolleroo :D tai sit pistää siihe menopelii vauhtii...


      • lähempänä kuin uskot
        et tullukkaa kirjoitti:

        No eipä näy poikaa tais olla liia kuuma kuumotus siulle :D no mut mikäs siin jos kävi pelottaa. Vai eikö äiti ja iskä päästäny enää ulos. No voi ois ollu kiva nähä pamaha xd lolleroo :D tai sit pistää siihe menopelii vauhtii...

        Tulinpas.Et kyllä itse tullut yksin.Tais olla joku hatchback mallinen auto?


      • Uteliassssss
        lähempänä kuin uskot kirjoitti:

        Tulinpas.Et kyllä itse tullut yksin.Tais olla joku hatchback mallinen auto?

        Mieki olin siellä puskissa mut mitään ei tapahtunu, tylsää mut arvasin heti, tyypillistä imatrasuomi24-touhuu


      • takas
        lähempänä kuin uskot kirjoitti:

        Tulinpas.Et kyllä itse tullut yksin.Tais olla joku hatchback mallinen auto?

        Tuu sit käymää uuvestaa jos haluat ei oo pakko tapella mut saatpaha sanottuu asias :D ja mitä se liikuttaa jos autos o muita ei ne kaikki siu kimppuu käy.


      • puskista tulee
        Uteliassssss kirjoitti:

        Mieki olin siellä puskissa mut mitään ei tapahtunu, tylsää mut arvasin heti, tyypillistä imatrasuomi24-touhuu

        hahahaaa


      • törmäämisiin
        takas kirjoitti:

        Tuu sit käymää uuvestaa jos haluat ei oo pakko tapella mut saatpaha sanottuu asias :D ja mitä se liikuttaa jos autos o muita ei ne kaikki siu kimppuu käy.

        Kyllä me tavataan vielä.


      • tuu nyt
        törmäämisiin kirjoitti:

        Kyllä me tavataan vielä.

        Halutaa tavata vaa yamaha mies eli tuu ny jutella asiat selväks mieluite tänää.


      • hahahahahaaa

      • ...
        hahahahahaaa kirjoitti:

        http://www.youtube.com/watch?v=8Xjr2hnOHiM

        Oot joku nössö vanhus mikä ei enää uskalla ees tulla juttelee asioit puhtaiks...


      • ....................
        ... kirjoitti:

        Oot joku nössö vanhus mikä ei enää uskalla ees tulla juttelee asioit puhtaiks...

        ................................


      • kohttäysiikäi
        niskalainen kirjoitti:

        luitko ollenkaan koko keskustelua? mopot ja mopoilla ajaminen ei ole se mikä tässä nyt mättää, vaan se turha mopoilla rällääminen keskellä yötä. ja nimenomaan sellaisilla mopoilla missä on himppa viriviriä ja desipelit on sitä luokkaa että ikkunat helisee kun ajaavat ohi.
        #huaah# -.-

        maksimi viritys on päällä,ikkunat helisee niskalla kun ajan kapakasta yöllä kotio.


    • mietin myös vaihtoehtoa, että soitan suoraan finninaamojen äityleille.. mutta kuten sanoin, tuskin omena on kauas puusta pudonnut, koska eivät nuo vanhemmat tunnu välittävän muutenkaan missä jälkikasvu yönsä viettää.

    • ESjonne.

      Pär pär es on namia Cx

      • somalialainen

        Mopot Pärisee!


      • Yoshimura
        somalialainen kirjoitti:

        Mopot Pärisee!

        Turbokit kiittää ja kuittaa ;)


      • tikobrut
        Yoshimura kirjoitti:

        Turbokit kiittää ja kuittaa ;)

        urpokit ja urpokitin äänenkovennin ovat laatukamaa. ääntäkin tulee vaatimattomat 200desibeliä


    • juu-

      niskalaine selittää täällä jostai mopoista mitkä ei oo varmasti vakioita.. no katos perkele ! ootko kuullu sellasesta kuin kevytmoottoripyörä? :) niitä nuo kaikki on.. ja mie en oo ainakaa kuullu yhtää hiljasta 2t kevytmoottoripyörää, tai ylipäätään moottoripyörää, 4t on sitten erikseen..

      • Kyllä mie kevytmoottoripyörän erotan, kun sellaisen näen. vaikka naissukupuolta edustankin, ei se tarkoita etten tietäisi moottoriajoneuvoista yhtä sun toista.. :D


    • somalialainen

      vakio mopoja ovat!!

    • hehhehheheh

      no viikonloppuna sitten pileeet

      • yamaha xd lol

        Kiitos kutsusta, tulen pilettämään.
        Vai onko sen bilettämään.
        Ja onko sen turpokit, turbokit vai urpokid.


      • hahahaaha
        yamaha xd lol kirjoitti:

        Kiitos kutsusta, tulen pilettämään.
        Vai onko sen bilettämään.
        Ja onko sen turpokit, turbokit vai urpokid.

        Lukutaidostasi päätellen olet vielä alakoulussa.


    • yamaha xd lol

      Kiitos valistuksesta, yläkoululainen?

      • hahahaaha

        Oleppa hyvä. Muista opiskella kunnol et pääset töihi ;)


    • homorunkkaripellehai

      homorunkkaripellehaisetpahallekusipääpaskahousuläskigaylesbomieshuorahomorunkkaripellehaisetpahallekusipääpaskahousuläskigaylesbomieshuorahomorunkkaripellehaisetpahallekusipääpaskahousuläskigaylesbomieshuorahomorunkkaripellehaisetpahallekusipääpaskahousuläskigaylesbomieshuorahomorunkkaripellehaisetpahallekusipääpaskahousuläskigaylesbomieshuorahomorunkkaripellehaisetpahallekusipääpaskahousuläskigaylesbomieshuorahomorunkkaripellehaisetpahallekusipääpaskahousuläskigaylesbomieshuorahomorunkkaripellehaisetpahallekusipääpaskahousuläskigaylesbomieshuorahomorunkkaripellehaisetpahallekusipääpaskahousuläskigaylesbomieshuorahomorunkkaripellehaisetpahallekusipääpaskahousuläskigaylesbomieshuorahomorunkkaripellehaisetpahallekusipääpaskahousuläskigaylesbomieshuora

    • Anonyymi

      oo turpas kii anna pitää hauskaa et oo varmaan saanut vähään aikaan:D

      • Anonyymi

        Nyt Jani-Petteri se isän kone kiinni ja lopeta näitten vanhojen juttujen selailu.
        Kyl sinäkin joskus mopon selkään pääset.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5208
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3387
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1522
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      184
      1373
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1046
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      968
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      749
    Aihe