Primavida-MMGB

miettijä

tilasin näyteet ilmaiseksi:30 cap Apple cinder vinegar ja 30 cap Ginseng kapselit.
Tänään tuli postissa ja heti soitin että palautan pillerit takasin, mutta sanoivat ettei tarvi palauttaa kun ovat näytteitä. Jatkossa ei kuulemma tule enää mitään.

Nyt mietin että uskallanko noita syödä ja onko niistä mitään apua/tehoa?
voihan ne antaa pois tai heittää roskiin.

33

2937

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kannustan sinua.

      Toivottavasti löydät ongelmaasi ratkaisun.

    • sama vika
    • wiltah

      Itse otin myös ilmaisnäytteet ja tänään tulivat postissa. Aion varmaankin kokeilla...

    • Että semmonen tilaus

      Minäkin tilasin ilmaisnäytteen. Otin ensimmäiset napit tänään ja edelleen hengissä :) olisin juuri alkanut perumaan jatkotilausta mutta eipä tosiaan sitä sähköpostiosoitetta löydy mistään. Toivon todella, että vastaavat huomenna puheluuni...

      Jatkossa täytyykin tehdä niin, että kysyy jo tilatessa sen sähköpostiosoitteen valmiiksi mistä sen voi perua, muuten ei tilausta synny.

      • Huijattu3

        Hei!
        Puhelinmyynti siellä tosiaan takkuaa!
        Itse sain eräästä uutisesta sposti osoitteen.
        [email protected]

        Laitapa asiakkuuden peruutus sinne ja vaikka vielä pari valittua sanaa huijaamisesta.

        Hyvin monella on ollut ongelmia kyseisen firman (MMBG) kanssa.


    • Kokemus tämäkin

      Myös minä hairahdin ja tilasin molemnat tuotteet, jotka saapuivat minulle viime viikolla. Ginsengiä ajattelin kokeilla, mut toinen saa jäädä pakkaukseen odottamaan. Huomenna aion soittaa asiakaspalveluun ja perua molempien tilauksen. sen verran negatiivisia kommentteja vastaavista firmoista netistä löytyy. Itse vähän ihmettelen sitä, että paketit tuli peräkkäisinä päivinä ja toisen päällä lukee Primavida ja toisen Primaliva. Outoa, mut ehkä tulevat eri paikasta tai jotain?!

    • sabina828

      yritän juuri parhaillaan soittaa primavidaan/primavilaan mutta ei sieltä kukaan vastaa. Olisin perunut tulevat lähetykset.. pelottaa että jatkossa vaan tulee tuotteita kera laskun..

      • Huijattu 3

        Laita spostia asiakkuuden lopettamiseksi osoitteeseen

        [email protected]

        Kyseinen firma on siis MMBG


    • sabina828a

      pienen odottamisen jälkeen he vastasivat. sain onneksi peruttua ja sain samalla palautustunnuksenkin. kysyin sähköpostiosoitetta mutta sitä ei kuulemma käytetä kuin laskutus asioihin ja sitten loppupeleistä sitä ei ollut ollenkaan........... outoa

    • Elämäntapamuutos

      Tilasin myös itse tämän omenaviini-pillerit. Tuntuu, että nopeuttavat aineenvaihduntaa, koska kärsin monesti kovasta vatsasta ja pillerien avulla toiminut joka päivä. Painoni on tippunut tasaisen hitaasti jo puolitoista vuotta, joten siihen en osaa sanoa ovatko auttaneet vai eivät, todennäköisesti eivät...
      Soitin juuri sinne asiakaspalveluun ja puhelu kesti n 4,5 minuuttia ja sain peruutettua tuotteen. Ei ongelmia tullut ainakaan minun kohdallani.

      • Eerika

        Minä peruutin asiakkuuteni heti näyte tuotteiden jälkeen, asian piti olla kunnossa..mutta ta-daa : tänään tuli uusi paketti laskuinee!! pitänee nauhoittaa seuraava puhelu että voi todistaa peruneensa....


    • Ansq1

      Mullekin tuli ne ilmaisnäytteet enkä tajunnut heti perua jäsenyyttä joten tossa viime viikolla tuli kaksi pakettia lisää. Soitin tänää siihen asiakasnumeroon ja irtisanoin jäsenyyden ja sanoin haluavavni palauttaa nämä paketit mistä pitäis maksaa ni anto mulle palautustunnuksen. Eli vienkö vaa noi paketit postii ja annan ton palautustunnuksen vai miten mun pitäis toimia? :D

    • jokunen4

      minä tilasin myös samat. peruin palautuksen ja silti tulee kokoajan maksullisia paketteja!!! enkä saa lopetettua tilausta...

    • palautus onnistunut

      nyt pitää kyllä kertoa toisenlainen tarina....soitin , vastattiin heti...sain palautustunnuksen ja sanoivat et voivat laskea hinnasta jos haluan vielä tilata...toistaiseksi siis kaikki hyvin :)

      • KoenItseniHuijatuks

        Huijausta koko firma. Eipä löydy nimeä julkisesta puhelinluettelosta. Laskussa olevasta puh. numerosta saa odottaa minuutteja ja automaatti vastaa. Lopulta automaatti vastaa, että soita lähellä peruutuspäivää ja kiittelee kärsivällisyydestä.

        Sähköpostiosoite kuulemma on, mutta sitä ei käytetä peruutuksiin. ;)

        Lähes 10 minuutin odottelun jälkeen numerosta vastattiin.


    • Leila 6

      minä palautin heti takaisin ..en edes avannut kun aloin miettiin että huijausta koko homma

    • duppidappidaa

      Peruutin asiakkuuteni elo-syyskuun vaihteessa, mutta postiluukusta tipahti pari päivää sitten uusi paketti laskuineen. Soitin asiakaspalvelunumeroon ja ihmettelin asiaa. Tyttö toisessa päässä sanoi asian olevan järjestelmäerehdys, mitätöi laskun ja pyyteli anteeksi. Lisäksi sain pitää kyseisen paketin itselläni. Olen toimintaan erittäin tyytyväinen tällä hetkellä, kunhan ei hirveän usein toistu :D

      • 597nuudeli

        Voisitko pistää asiakaspalvelunumeron tähän keskusteluun?


      • en vastaa enää
        597nuudeli kirjoitti:

        Voisitko pistää asiakaspalvelunumeron tähän keskusteluun?

        Tuntemattomasta numerosta soittelevat


    • vieras111

      Minä myös tilailin näitä kun olen niin huono sanomaan ei puhelinmyyjille.. Kokeilin kahtena päivänä tätä ruusunjuurta ja oli kyllä sen verran tujua että on koko päivän närästänyt. Heitin loput roskikseen ja niitä omenatabletteja en edes kokeillut kun tarvetta painonpudotukseen ei ole.. Peruutin eilen jatkotilauksen, toivottavasti ei enää perästä kuulu mitään!

    • Ameliii

      Täällä avasin kanssa juuri näytepaketit ja mietin uskaltaako syödä..

      • Ameliii

        Minun kokemukseni: soittivat, sanoivat että eivät halua kaupata minulle mitään, vaan lähettäisivät ilmaisen näytepakkauksen. Nauhoittivat puheluni, kertasivat osoitteeni ja syntymäajan. Kaikki tuntui luontevalta ja olevan kunnossa. Suostuin. Jatkotilauksien peruuttaminen onnistuisi helposti yhdellä puhelinsoitolla? (09-31585600)Paketit tulivat luvatusti kolmen viikon päästä postissa. Heti suostuttuani ilmaisnäytepakkaukseen, alkoi huolestuttaa. Vaikutti liian hyvältä ollakseen totta, eihän tässä maailmassa enään mikään ole ilmaista. Huoleni vain kasvoi pakettien tullessa ja niitä tutkaillessani, paketit olivat täysin erilaisia. Toinen oli huolettomasti paketoitu (mietin jopa onko kertaalleen avattu..) valkoinen paketti joka sisälsi Apple cider vinegar chrome - tabletteja 30 kappaletta. Paketissa luki kyseinen primaliva. Toinen ilmaisnäyte on ruusunjuuri - tabletit, kanss 30 kapselia. Ei merkintääkään primalivasta, paketissa firman nimenä mainitaan nova plus. Huomattavasti huolellisemmin pakattu. Peruin jatkotilaukset. Mielenkiinnolla ja pelonsekaisin tuntein odotan puhelinlaskua, Mitä jos kyseisestä peruutuspuhelusta joutuu maksamaan rutkasti. Odotan myös seuraavaa pakettia ja mukana tulevaa laskua, kun en ehtinyt eräpäivään mennessä soittaa ja perua. Mietinpä tässä vain että tietääkö kukaan mitä nämä kapselit oikeastaan on? Uskaltaako näitä syödä vai heitänkö suosiolla roskiin? Nyt kaduttaa miksi olinkaan niin sinisilmäinen hölmö ja menin hyväksymään ilmaispaketin.


    • susi3

      Joo lupasin ottaa kans ilmaispaketin vastaan ja sanoin että aina ilmainen paketti kelpaa, ei ollut aikomusta jatkaa tilausta mutta kukaan ei sanonut että pitää soittaa jos ei halua jatkaa tilausta. Nyt minulla on tässä paketti jonka eilen vein postiin ja siellä sanottiin että minun pitää paketin päälle kirjoittaa firman nimi, tietääkö kukaan mikä on tämän firman nimi? olen netistä yrittänyt ottaa selvää ja lapussa lukee vaan että nova plus mutta ei se se ole.

      Minähän en aio alkaa makselee tällaisia, koko maailma on nykyään pelkkää huijausta! miten tällainen on edes mahdollista???!!! miksi kukaan ei tee asialle mitään? !! vääryyttä sanon minä! taidan ottaa kuluttaja asiamieheen yhteyttä jos sekään nykyään enään auttaa ku tuntuu että kaikki aattelee vaa omaa napaansa tässä nykyhteiskunnassa eikä kukaan uskalla tehdä asioiden eteen mitään mutta aion taistella taisteluni ainakin itse loppuun asti että tällaiset huijarit saadaa kiinni. Pitäisi ottaa vaan selvää mikä on firman nimi.

    • Lukutaitoinen

      Hahahahahahaha ihmiset lukekaan ne paperit huolella, niin kyllä sieltä löytyy kaikki tarpeellinen tieto. Minä olen tilannu kyseiseltä firmalta useita ilmaistuotteita (sukkia,partahöyliä boxsereita). Heti ilmaispaketin saavuttua soitan asiakaspalveluun. Kerron, että en ollut tyytyväinen tuotteeseen ja haluan lopettaa. Ja aina on toiminut. Välillä olen joutunut oottaamaan jopa 10min jonossa, mutta se on sen väärti, kun saa jotain hyödyllistä ilmaiseksi :) Millonkahan ne ei enää soittele mulle kun tietää etten tilaa ikinä mitään. Ps. Odotan innolla jo seuraavaa puhelua. Mitäköhän saa silloin ilmaiseksi ?

    • sunny1982

      Hei, älkää vaan tilatko mitään kyseiseltä firmalta. Käyttävät häikäilemättä hyväkseen uutta eu-direktiiviä joten he eivät enää vastaanota asiakaspalautuksia. Joten jos saat ilmaisen paketin etkä heti parin päivän aikana peru uutta pakettia ja irtisano jäsenyyttä niin uus paketti lähtee tilaukseen ja sen joudut maksaan vaikka se saapuukin noin 3-4 viikon kuluttua, silloin on turha enää yrittää palauttaa tai soitella sinne.

      • Mr. Underwear

        Hei kaikille jotka tilaavat / ovat tilanneet tai saaneet tilaamatta tuotteita yritykseltä MMBG AG. Yritys myy tuotteitaan epämääräisen puhelinmarkkinoinnin kautta ja tilatessanne "ilmaisen näytepaketin" sitoudutte asiakkuuten joka voi koitua riesaksi! Tuotteina ovat mm. erilaiset alusasut, yrtti- ja muut luontaistuotevalmisteet, partahöylät jne. On tärkeää mikäli ETTE halua jatkaa autmoaattisten tuotepakettien vastaanottoa ottaa välittömästi tuotteen saatuanne yhteys asiakaspalveluun 09-31585600 ja pyytää katkaisemaan tuotetulvan ja irtisanomaan sopimuksenne. Asiakasnumeronne löydätte laskusta.
        Härskiä toimintaa joka kohdistuu mm. vanhuksiin, sairaisiin, dementoituneihin, jotka eivät osaa puolustautua ja joutuvat ulkomaisen huijausketjun uhreiksi!!!


      • pöllöö

        Näin on. Iloisena kertoivat puhelimessa että tuotteita ei voi enää palauttaa, samassa kuoressa laskun ja paketin kera on tiedote....eivät ole vaivautuneet asiasta aikaisemmin kertomaan. Ihmeteltyäni asiaa suureen ääneen löivät luurin korvaan ja vain toinen jäsennumero oli tuolloin otettu irtisanotuksi. Jonotin lähes puoli tuntia eikä vastausta saanut. Viikon päästä tuli toinen tuotepaketti...Sama kuvio, jos kertautuu vielä niin oksat pois! En aio syödä noita, ajattelin vielä tutkittavaksi ja pistää firman boikottiin. some?


      • Actiwin-huijaus
        pöllöö kirjoitti:

        Näin on. Iloisena kertoivat puhelimessa että tuotteita ei voi enää palauttaa, samassa kuoressa laskun ja paketin kera on tiedote....eivät ole vaivautuneet asiasta aikaisemmin kertomaan. Ihmeteltyäni asiaa suureen ääneen löivät luurin korvaan ja vain toinen jäsennumero oli tuolloin otettu irtisanotuksi. Jonotin lähes puoli tuntia eikä vastausta saanut. Viikon päästä tuli toinen tuotepaketti...Sama kuvio, jos kertautuu vielä niin oksat pois! En aio syödä noita, ajattelin vielä tutkittavaksi ja pistää firman boikottiin. some?

        Voi vee, kun minäkin tuommoiseen sontaan haksahdin! Monena päivänä olen yrittänyt soittaa asiakaspalveluun eikä kukaan vastaa, nytkin jonossa. Sähköpostiakin laitoin, johon vastattiin, että uuden EU-direktiivin myötä palautus koskee vain ja ainoastaan ensimmäisiä näytepakkauksia. Mikäli asiakas ei ole peruuttanut tuotetta puhelimitse tai postitse 14 päivän kuluessa on asiakas velvollinen maksamaan saapuneen tuotteen. Eli jos saan peruttua asiakkuuden, joudun siis maksamaan jo tulleen paketin. Älkää vaan kukaan siis sortuko tuohon paskaan!!!


    • hkk33

      Sain,yllättäen ja pyytämättä, minuun ei todellakaan otettu etukäteen yhteyttä, pakkauksen Ginseng-pillereitä. Mukana oli lasku, 0,00€. Samalla minut toivotettiin lämpimästi tervetulleeksi MMBG:n asiakkaaksi. Yritin heti ottaa yhteyden puhelimitse asiakaspalveluun, josta kuului vain nauhoitettuja selityksiä. Merkillistä oli, että nauhalta kuuluivat samat selitykset samoilla äänillä kuin olin kuullut eri asiakaspalvelunumeroon soittaessani: Kyse oli silloin eri yhtiöstä, jolta erehdyin tilaamaan sen tuotetta. Monen yrityksen jälkeenn sain ne peruttua. Mistä tässä oikein on kysymys?

      • hkk33

        Jatkan omaa keskusteluani. Pienen muistelemisen jälkeen huomasin, että MMBG:llä ja eräällä toisella yhtiöllä, Westerfieldllä, jolta erehdyin hankkimaan sekä partahöylän että sukkia, on sama kauppatapa.. Ensin lähestytään ilmaisella näytteellä ja sitten olet asiakas. Pääsin asiakkuudasta eroon vasta monien yritysten jölkeen, kun asiakaspalvelunumero oli jatkuvasti varattu. Yhtiöitä yhdistää mm. laskujen ulko-asu ja laskujen liitteenä olevat sanasta sanaa samanlaiset etäkaupan ehdot. Ilmeisesti yhtiö toimii eri nimillä. Itse tulen vastaisuudessa varomaan näitä yhtiöitä.


    • Ei jummijammi

      Minua itkettää teidän tyhmyys ja massahysteria..."Kaikki on huijausta!" mantraa harrastavat ne jotka eivät ota asioista selvää.

      Monta kertaa olen tilannut näitä ilmaistuotteita (juurikin nyt edessä tuo ginseng paketti). Joka kerta tiedostanut puhelimessa peruutus mahdollisuudet ja aina laskusta löytynyt tarvittavat tiedot. Toki eilinen peruutus soittoni jäi yrittämiseksi, mutta yleensä saan ne ensimmäisellä puhelinsoitolla.

      Kun saatte näitä ILMAISIA paketteja. LUKEKAA NE LAPUT!
      Jos siinä lukee, että olette tilanneet jotain, niin se EI KATOA HUKKAAMALLA PAPEREITA! Näin keräätte niitä karhukirjeitä ym.

      Kasvakaa aikuisiksi muutenkin kuin fyysisesti lapsoset!

      • Aivan turhaa.

        --Kasvakaa aikuisiksi muutenkin kuin fyysisesti lapsoset!--

        Just näin, kasvakaa aikuisiksi ja lopettakaa kaikenlaisen pas kan tilaaminen.


    • tomy1

      Sain peruttua saa*ana. 09-31585600 ja 16 minuuttia sai odottaa, että vastattiin. Laskut pitää silti varmaan maksaa *aatana.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1485
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1301
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1275
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1215
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1204
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      12
      1097
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1087
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1074
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1073
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1052
    Aihe