Paisun vain kokoa ajan + kesä kilot (help)

Lihoaja

Tarvitsisin apua, koska. Lihoin kesän aikana ainakin 3 kiloa. Ja nyt painan 50.6 (tai voi olla että enemmänkin) ja pituutta vain 153cm. Olen jo ennen tuota kesä lihoamista ollut hiukan pyöreä ja suunnitellut laihduttamista. Mitä mieltä olette painostani paljon siitä pitäisi pudottaa että olisin ihanne mitoissa?? Ja miten sen saan pudotettua, pömppiksenkin haluaisin pois? Tiedän kyllä että joillan on oikeasti enemmän ylipainoa, mutta ajattelin että jos lihoin kesällä tuon 3 kiloa niin syksyllä saattaa tulla sama lisää jne. Haluaisin päästä siihen ihanne painoon ja saada vinnkkejä miten pysyisin siinä, tuntuu meinaan kokoajan siltä että olen vain paisunut ja paisunut nyt vuoden aikana.

Kiitos asiallisita kommenteista

8

373

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paksu

      Minäkin olen lihonut nyt kesän aikana aika lailla. Keväällä painoin 50.2 ja nyt 55.7, pituutta mulla löytyy 158cm. Mulla on tosi iso pömppömaha ja se tulee esiin joka paikassa. Laihdutus vinkkejä ei oo, ku oon itsekkäistä yrittänyt laihtuu mut on tullu vaan lisää kiloja.

    • mieli ylös

      Men ravistemusterapapeutille joka antaa sulle ohjeet.Jos on rahaa niin hommaa istellesi personal-trainer jolta saat myös hyvät ruokaohjeet ja rupeat liikkumaan.

    • Aloittajaaaa

      En avlitettavasti voi :(

    • 4+14

      no ooämgee

    • ettäRisoo

      Jo sanan "pömppis" käyttäminen kertoo kirjoittajan /-ttajien olevan lapsia/nuoria, joilla on elämässä vielä paljon opittavaa. Opittavaa mm. siitä millaisi oikeita, todellisia ongelmia elämä voi mukanaan tuoda.

    • nohehehheeeeee

      Jos ette saa muutamaa kiloa pois miettikääpä millaista se on saada kymmeniä kiloja pois. Laihat kyl jaksaa lihaville jakaa neuvoja miten se onnistuu mut itselle kolmen kilon pudotus vaikeaa, jotenkin ristiriitaista....

    • ------------

      No katsos kun se on paljon helpompaa tiputtaa esim. 10 kiloa tolkuttomasta ylipainosta vain vähän vähemmän ylipainoiseksi, kuin tiputtaa normaalista painosta 3 kiloa jotta olisi hoikka, urheilullinen tms. Jos valtavasta ylipainosta alkaa laihduttaa, kiloja tippuu alkuun nopeasti. Ihannepainon häämöttäessä laihduttaminen käy kilo kilolta entistä vaikeammaksi.

    • noussut paino

      Ennen kesää 172cm 57kg
      kesän jälkeen 173cm 65kg

      Ikää 17

      Olen nyt tavoitepainossani, mutta se ei tullut haluamallani tavalla.
      Halusin treenata itselleni lihaksia, ja kaikki ylimääräinen paino on nyt tullut vatsaan.
      Ennen kesää minulla oli näkyvät vatsalihakset, nyt hyllyy kun heiluu.

      Koko kesä meni töitä tehdessä joten ei ollut aikaa käydä salilla ja pikaruokaa meni kivasti.

      Tavoite nyt: saada käsiin lihasta, poistaa kaikki ylimääräinen vatsan seudulta ja silti pysyä tavoitepainossa (eli nyt terveellinen liikunta ruokavalio edessä)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1184
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      937
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      694
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe