AALTO-SETÄLÄ! Kauanko SEISKA aikoo

setä aaltola

sponssata tätä Tukiaisen sekoilua? Jääkiekko lienee vielä aika tervettä tähän verrattuna!
Ylläpito ilmeisesti poistaa tämän aika vikkelästi..

44

1050

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fanifani

      Älkää hyvät ihmiset poistako tätä. Tämähän on todellista viihdettä.Jatkojännäri vailla vertaa. Olen tosissani, olen ihan koukussa Tuksu palstaan. Nyt kun seiskassa ei enää ole edes kirjallisia blokeja, niin tämän kautta saa tietoa....

    • 0´´´k

      Aalto-Pahvi loves Tuksu 4 ever.

      • Paljaalla vai ei?

        Onko Paulilla samanlainen suhde Tuksuun kuin mitä on Lahtosen Mikalla, joka Tuksun mukaan "veteli paljaalla?"


    • vastaus kysymykseesi

      on: kauanko itse aiot seurata Tukiaisen sekoiluja?

      Niimpä...

      SINUA ja kaltaisiasi varten se seiska Tuksua sponssaa. Olisit ennemminkin tyytyväinen, idiootti !

      • Fanifani1

        Olenhan minä tyytyväinen, niin kauan kuin täällä juttua riittää. Juttu loppuu kenties siten muutamaksi kuukaudeksi jos tuksu joutuu poseen. Ja sittenkin odotan ilolla sitä päivää jolloin hän muuttuneena naisena palaa takaisin..!!


      • ihanaa olla tyhmä?
        Fanifani1 kirjoitti:

        Olenhan minä tyytyväinen, niin kauan kuin täällä juttua riittää. Juttu loppuu kenties siten muutamaksi kuukaudeksi jos tuksu joutuu poseen. Ja sittenkin odotan ilolla sitä päivää jolloin hän muuttuneena naisena palaa takaisin..!!

        Siis miks fanitat tällaisia juttuja, ootko miettinyt, miks? Missä sun oman itsekunnioitukseks raja on?


    • Jossun turinaa

      Pauli Aalto-Setälä vois vaihtaa nimensä Puli Aalto-Setäläks kun kerran noin helvetisti tykkää rapajuopoista.

      • riman alituksia

        Miks tällaisia ihmisiä on, jotka jaksaa vaahdota ja ihannoida jotain tuksupalstoja, mikä heitä kertakaikkiaan vaivaa, mikä on mennyt pieleen? Ihan suu vaahdossa hosottavat yksityiskohtia myöten jostain tuksuelämästä, kuin orgasmia tai jotain muuta läheltäpiti tilannetta odottaen. Joskus ihmettelin radion 'kansanradion' juttujen tasoa, mutta tämä vouhotus on paljon ala-arvoisempaa. Siis että tällaisia ihmisä siis aidon oikeasti on?


      • ei pauli

        tuksusta tykkää vaan SINÄ ja TUHANNET KALTAISESI. Te pässit tuksua pidätte julkisuudessa. Seiska sponssaa tuksua vain siksi että swinä ja kaltaisesi reppanat olette siitä valmiita maksamaan.

        tajua jo se mänttipää


      • leima otsassa
        ei pauli kirjoitti:

        tuksusta tykkää vaan SINÄ ja TUHANNET KALTAISESI. Te pässit tuksua pidätte julkisuudessa. Seiska sponssaa tuksua vain siksi että swinä ja kaltaisesi reppanat olette siitä valmiita maksamaan.

        tajua jo se mänttipää

        Vaan on siinä paulissakin jotain pervoa, kun ei pidä yhtään huolta lehtensä tasosta moraalisessa mielessä eli ainoastaan rahanhinku kyseessä. Samalla itsekin leimautuu näihin kuvioihin. Kun kuulee tai näkee tuon päätoimittajan nimen, tulee automaattisesti mieleen tuksu ja muut ala-arvoiset surkutarinat. Että sitä saa, mitä tilaa tai tuottaa.


    • pelkkääpaschaaa

      Todellakin, hah, sitä saa, mitä tilaa!!! Minäpä en tilaa. Seiskaa . Koskaan.Enkä osta irtonumeroijakaan. Ikinä. Paskalehti, taso laskenut siitä, mitä oli alussa. Ei pala edes saunanpesässä. Paska lehti!

    • Huolestunut

      Aalto-Setälää varmasti tukee Tukiaisen ja myös muiden mielenterveys- & päihdeongelmaisten hyväksikäyttöä ja häpäisemistä niin kauan kuin se tuo rahaa Aller Medialle. Sitä on jo jatkunut niin pitkään, että tuskinpa häntä inhimilliset tragediat ja ongelmatapausten luisuminen yhä kauemmas elämänhallinnasta kiinnostaa. Sitä kauttahan hän voi itse kahmia erinäisiä etuisuuksia, joilla rahoitetaan muun muassa Harrikka-machoilu. Sitten oma kuva putsataan jeesustelulla ja "olen kulttuurihenkilö" -kirjapiirielvistelyllä. Aika sairasta mielestäni.

    • aalto.setä tukee

      takaapäin rapajuoppoa. Mitään muuta syytä ei ole että rahoittaa tuomion saanutta huume/sekakäyttäjää. Miettikääpä sitä. Ei ole paulilla moraalia ei.

    • Sopimus katki!

      Nyt täytyy laittaa painetta paulille Alleriin, jotta päättää Tuksun osalta sopimuksen vuodenvaihteessa!

      • pauli on selibaatis

        jos panee tuksun osion kiinni,meinaa nääs tunkki ei anna enää paulille rapapersettään vaan pauli joutuu selibaattiin.


    • rahaa tehdään

      niin kauan kuin Tupsukka Kutiaisen avulla lehti myy, niin homma saa jatkua.
      Vain lehden myynti ratkaisee.

      • Lumijoki

        Tämä varmaan on ihan totta. Tuksusta lypsetään lähikuukausina viimeisetkin glamour-pisarat - ja sitten hän saa mennä.


      • Diaper Major
        Lumijoki kirjoitti:

        Tämä varmaan on ihan totta. Tuksusta lypsetään lähikuukausina viimeisetkin glamour-pisarat - ja sitten hän saa mennä.

        Tuksukin lypsää pisarat. Tuksu maksaa glamour-rahaa pisaroista.


    • Pahvi-Aalto

      Seiskan myyjä soitti ja tarjosi lehteä. Heti kun lopetatte tuksun jutut tilaan lehden,en maksa sen hörhön elämää sanoin myyjälle. Myyjä sanoi että seiska ei enää maksa tuksulle johon sanoin että ei pidä paikkaansa. Myyjä sanoi lopuksi että näin meidän on KÄSKETTY SANOA. Pauli-Aalto pahvilla alkaa olemaan myyntipuheet lopussa kun puhelin myyjät käsketään puhumaan shaissea. Lehteä en tule tilaamaan enkä ostamaan irtonumeroakaan koska se ei kelpaa paperin laaduntakia edes p a s k a paperiksi

    • mieti tätä

      Ihme juttu että kun jääkiekkokaukalossa on pari rumaa taklausta, niin seven tulee julkisuuteen kertomaan, että sanoo sponsoroinnin ja yhteistyön irti, mutta saman aikaan Seven on sponsoroinut Tuksua vuosia ja kuten Tuksu on itse kertonut julkisuudessa, niin hän kuittaa sieltä keskiverto suomalaisen duunarin palkan joka kuukausi antamiensa "juttujen" kautta

      Tuksun jutut ovat räävittömiä ja yleensä niiden sisällössä haukutaan muita ihmisiä julkisesti nimellä !!!!

      TÖRKEÄÄ LEHDELTÄ, JONKA MINÄ PISTIN BOIKOTTIIN, ELI EN ENÄÄ OSTA!

      • ö.O

        "...ELI EN ENÄÄ OSTA!"

        "Enää"...? O.ö


    • muutos tapahtui

      Eli joskus on lehteä ostettu, mutta näiden Tuksu juttujen takia (hermot menneet)
      ei enää osteta. Päätös on tehty. Aikansa kutakin.

    • tilaaja=murhaaja

      Päätoimittaja Marko Petäjäjärjen pitäisi sanoa suorat sanat toimitukselle ja lopettaa Tuksun ylläpito ja mielellään ohjata hänet vielä jonkinlaiseen hoitoon. Se olisi ainut reilu teko tältä totaalisen moraalittomalta hirmulehdeltä.

    • en tilaa, mutta luen

      Olette te todella lapsellisia. Lehti tekee bisnestä jutuilla, jotka myyvät. Ei lehti ole kenenkään moraalinvartija, eikä mikään hoitoonohjausyksikkö. Täällä mesotaan lehden jutuista, jotka ovat teistä itsestänne mielenkiintoisia. Ette te niistä muuten kirjoittaisi tänne.

    • höpö höpö

      Kyllä se on edesvastuutonta jos lehti sponsoroi sellaista ihmistä, joka on niin sekaisin että ei edes ymmärrä omaa parastaan. Ihminen joka pitäisi olla sairaalassa hoidossa saa sen sijaan örveltää päivästä toiseen ja lehti maksaa viulut.

      Jos lehti ei sponsoroisi niin silloin alkkis joutuisi töihin tai rahaa ei olisi juomiseen.
      Pahin on kuitenkin se, että lehti tarjoaa hänelle KANAVAN jonka kautta hän voi ilman sensuuria haukkua muita ihmisiä ja nimellä. Nämä ihmiset eivät voi puolustautua kun nimi tahrataan pas*ka jutuilla viikosta toiseen.

    • ole lukematta

      höpö höpö

      Et siis ymmärtänyt lukemaasi. Lehti ei ole MORAALINVARTIJA , eikä maksa VIULUJA. Lukijat saavat uskoa, mitä haluavat Tuhnun jutuista ja hehän haluavat uskoa kaiken paskan.

      • tronk fauldman

        höpö höpö

        Lehti ja lehden päätoimittaja on aina vastuussa siitä mitä he painavat.
        Jos joku häiriintynyt ihminen levittää vaikkapa aiheettomia syytöksiä ja juoruja, niin lehden tehtävä on tarkistaa faktat ja asiat ennen kuin he voivat juttunsa julkaista.

        Esimerkiksi pääministeri Vanhanen voitti juuri tämän vuoksi asiansa, kun mikä lie ruusunen kirjoitti kirjan jonka tiedot eivät olleet painokelvollisia julkisuuteen. Samassa yhteydessä myös kirjan kustantaja tuomittiin.

        Eli summa summarium. Lehti on vastuussa omasta sisällöstään ja nettipalvelunsa sisällöstään ja tämä on faktaa.


      • sekoilua
        tronk fauldman kirjoitti:

        höpö höpö

        Lehti ja lehden päätoimittaja on aina vastuussa siitä mitä he painavat.
        Jos joku häiriintynyt ihminen levittää vaikkapa aiheettomia syytöksiä ja juoruja, niin lehden tehtävä on tarkistaa faktat ja asiat ennen kuin he voivat juttunsa julkaista.

        Esimerkiksi pääministeri Vanhanen voitti juuri tämän vuoksi asiansa, kun mikä lie ruusunen kirjoitti kirjan jonka tiedot eivät olleet painokelvollisia julkisuuteen. Samassa yhteydessä myös kirjan kustantaja tuomittiin.

        Eli summa summarium. Lehti on vastuussa omasta sisällöstään ja nettipalvelunsa sisällöstään ja tämä on faktaa.

        tronk fauldman

        Kaksi aivan eritasoista juttua Vanhanen ja Tuksu. Täällä oli puhe Tuksun sponsoroimisesta ja lehden moraalista. Älä sekoita aiheita.


    • WWvv

      Siinä sekakäyttäjä uhkailee.

      Kassialmalle homppelit hakevat rajan puolelta pentuja.

    • Alkkis kuolee

      Ehkä osittain on tämän Sevenin vika että Julle menehtyi, sillä Seven sponsoroi juomia todella pitkään mm. rapujuhlien ja muiden bileiden välityksellä.

    • Ei voi olla

      Onko tosiaan totta, että lehti sponssaa juomia alkoholisteille??? Eikö ole enää mitään moraalia? Eikö tohon voi puuttua mitenkään....kauheeta.

    • pois mediasta

      ouch

    • Tuksulle palkkaa

      Johannan avulla lehteä myydään, ei lätkän. Siinä se ero on ja syy!

    • Viimeinen, vaikea

      Johanna Tukiaisen 7L-sopimus päättyi toukokuussa 2014. Viimeinen postaus:

      ”Hei koko Suomen suuri ja ihana "reilukerho", jään nyt kesälomalle ja surulomalle!

      Tilanne on nyt sellainen, että en kirjoittele tänne nyt ollenkaan, jään kesälomalle ja muutenkin rauhoittumaan. Sen verran vihaa ja loukkausta on satanut niskaan, että nyt on irtioton paikka, joten voitte nyt keskittyä vaikka toistenne elämien stalkkaukseen ja solvaukseen.

      Minulla on ihan tarpeeksi rankkaa jo muutenkin joten en jaksa enää ihmisten pahuutta ja hyökkäystä kohtaani. Kuten sanottu, ja sanon vielä uudelleen, en ole mitään pahaa kenellekään tehnyt, en ole kenenkään aviomiestä varastanut itselleni, en ole murhannut ketään, ja käsittääkseni ministeri Stubb on myös erittäin suuressa kansansuosiossa.

      Toivon teille kaikille Jumalan siunausta ja rauhaa, niinkuin Raamatussakin sanotaan, ettei sellainen ihminen ole Hänen silmissään niin suuri, joka siunaa ystäviään ja lähimmäisiään, vaan sellainen, joka siunaa omia vihamiehiään ja pilkkaajiaan.

      Toivottavasti tästä Suomen kesästä tulee lämmin, yleensä kunnon helteet ovat olleet vasta heinäkuun puolella ja mullahan on heinäkuun lopulla synttärit. Hirveä siitepölyallergia vaivaa minua, mutta olen onnekas, etten ole allerginen koirille.

      Eli nyt pidän tauon koko tästä kirjoittelusta, haluan vain kysyä yleisen kysymyksen, jonka näin tänään tarrana erään Helsingin Lounge tilan naistenhuoneessa, ja siellä kysyttiin: "MIKSI VIHAAT?" - Johanna Tukiainen.

      PS. Hyvää kesän jatkoa Suomen parhaimmalle ja luetuimmalle viihdelehdelle Seiskalle, koko henkilökunnalle sekä faneilleni, sillä tiedän että myös heitä riittää paljon! Pusuja kaikille sekä minulta että mopsiltani Bellalta! CIAO”

      7L: http://www.seiska.fi/Johanna-Tukiainen/Hei-koko-Suomen-suuri-ja-ihana-reilukerho-jaan-nyt-kesalomalle-ja-surulomalle-/1042901

    • raharatkaiseeaina

      Mitä lie työsuhdetta varmaan jatketaan niin kauan kuin jutut myy, olipa ne tuulesta temmattuja tai faktaa ?
      Sama pätee näihin Martinoihin ja Jasminoihin. MItä suurempi kohu, niin lehdelle se on sitä parempi, koska silloin lehti myy.

    • paulipauli

      Loppuuko blogi?

      • Seiskan-nimeksi-Nro-666

        Blogi loppui marraskuun 2015. Tapansa mukaan Tunkki haukkui entisen yhteistyökumppaninsa:

        "Sorry vaan Heli Karonen mutta turha sun on mulle valehdella!!!!
        Tiedän kuka myi sen törkyjutun Seiskanne kanteen musta, mutta ala-arvoisinta siinä oli se, miten se oli muotoilleet jutun ja tehneet sen hyvin ilkeästi, vaikka olen ollut teille töissä jo vuosikausia!!!!

        Paha karma seuraa, sorry vaan, mutta Joni Soila myös, teidän lehtenne ei enää tule olemaan suosittu, tai jos tulee, niin se tulee olemaan Saatanasta, joten voitte muuttaa lehtennne nimeksi 666!!!!!!" (Fb 10.12.)


      • Seiskan-pahuus

        Tunkki selitti Facessa 9.12. "Olen vain hyvin tyytyväinen siitä, että en ole Seiskalla töissä enää, koska siellähän vain pilkattiin ja solvattiin minua, toivottiin jopa kuolemaani. MIKSI ihmeessä haluaisin olla sellaiselle työnantajalle töissä joka edes sallii kyseiset pahuudet?"


      • Seiskan-pahuus

        "En ole enää töissä Seiskalla ja kiitos siitä Jumalalle!
        Miten voisin olla töissä työnantajalle joka herjaa ja pilkkaa minua?" (Fb 10.12.)


      • 1.000.000.euroa
        Seiskan-pahuus kirjoitti:

        "En ole enää töissä Seiskalla ja kiitos siitä Jumalalle!
        Miten voisin olla töissä työnantajalle joka herjaa ja pilkkaa minua?" (Fb 10.12.)

        Ja tietty vaatimukset kehiin: "Pyydän miljoonan vahingonkorvausta!!!!!! Sekään ei tuo Juliaa takaisin, mutta miljoona kattaisi jotain siitä mitä media meni pilaamaan koko vitun elämäni suhteen!!!!!!!!!" (Fb 10.12.)


    • hassu_tapaus

      Nyt Tuhnu on näköjään vaihtanut leiriä aiemmin pyhä uskovainen ja Jeesustelija käyttää jo saatanan palvontaa kuvaavia ilmaisuja ei kukaan uskossa oleva ihminen käytä noin brutaalista kieltä

      • Game-Over

        Tunkin uskonhorinat ovat viihdyttävää lukemistoa. Harmi, että hän alkaa olla jo aivan finaalissa.


      • Lehdistösihteeriltä
        Game-Over kirjoitti:

        Tunkin uskonhorinat ovat viihdyttävää lukemistoa. Harmi, että hän alkaa olla jo aivan finaalissa.

        Uusi blogi tulossa? Virallinen tiedottaja Eino Kristian Tiirikainen toi julki seuraavaa SeiskaLivessä 4.12.15:

        "Johanna Tukiainen blogi tulee jatkumaan ensi viikolla entistä ehompana, upeampana ja säihkyvämpänä kuin koskaan ennen!!!

        Bloginsa tulee jatkamaan tällä tutulla ja hyväksikin havaitulla tyylillä. Se on tyyliltään räväkkä, ajankohtainen, kiehtova ja aina vain sitä täyttä asiaa!!! Yllätyksiäkin on ehkä luvassa nk. vlogien muodossa!!!"


      • Lehdistösihteeriltä
        Lehdistösihteeriltä kirjoitti:

        Uusi blogi tulossa? Virallinen tiedottaja Eino Kristian Tiirikainen toi julki seuraavaa SeiskaLivessä 4.12.15:

        "Johanna Tukiainen blogi tulee jatkumaan ensi viikolla entistä ehompana, upeampana ja säihkyvämpänä kuin koskaan ennen!!!

        Bloginsa tulee jatkamaan tällä tutulla ja hyväksikin havaitulla tyylillä. Se on tyyliltään räväkkä, ajankohtainen, kiehtova ja aina vain sitä täyttä asiaa!!! Yllätyksiäkin on ehkä luvassa nk. vlogien muodossa!!!"

        Tuo Tukiaisen lehdistösihteeri kertoi kertomustaan 8.12.15:
        "VIRALLINEN TIEDOKSIANTO KOSKIEN JOHANNA TUKIAISEN UUTTA BLOGIA! Tässä tuli nyt niin upea tarjous hänelle ulkomailta ja että uuden bloginsa avaus valitettavasti siirtyy hieman... pahoittelemme tilannetta!!!"


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2763
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      74
      1480
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      42
      1446
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      33
      1223
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1164
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1163
    7. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1161
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1161
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1080
    Aihe