Kankaita.com huijaa

Älä osta

Älkää käyttäkö netin kangaskauppaa Kankaita.com.

Tilasin viisi kangasta kesäkuussa. Toimitusajaksi luvattiin 8-10 arkipäivää.
Maksoin laskun nettipankin kautta etukäteen 20.6. ja jäin odottamaan. Mitään ei kuulunut kahteen viikkoon ja sähköpostitse tiedustelin, mistä on kysymys. ilmoittivat, että eivät voi toimittaa mitään kankaita, kun tilauksesta osaa ei löydy varastosta. Heille ei siis tullut mieleen tiedustella, että toimitetaanko ne kankaat, mitkä varastosta löytyvät. Nämä sitten pyynnöstäni lähetettiin ja sain.

Vieläkin odotan kolmea kangasta. Olen tiedustellut niitä ja minulle on vastattu, ettei niitä vieläkään ole varastossa, mutta yritys mainostaa niitä edelleen nettisivuillaan maininnalla (toimitus 8-10 päivää).

Nyt laitoin ukaasin sinnepäin, että ellei kahden viikon sisällä postin saapumisilmoitus ole kädessäni, perun kaupan ja haluan rahat takaisin. Ellei tämä onnistu, teen rikosilmoituksen. Mielestäni en ole kohtuuton vaatimuksessani.

Onko teillä kokemuksia tästä kaupasta tai vastaavista?

81

22310

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Älä tee

      > Ellei tämä onnistu, teen rikosilmoituksen.

      Ja rikos on? Mutta mene ihmeessä, hyvä että joku hauskuuttaa poliiseja.

      • Ei rikosta niin

        Kun perut kaupan liikkeellä on 30pv aikaa palauttaa sinulle kauppahinta. Mistään rikoksesta ei kyse jos rahat eivät samantien tilillesi putkahda.


      • Älä nyt viitsi

        Totta kai minä tiedän, ettei poliisi mitään tee. Kiva tietysti aina jotakuta olisi hauskuuttaa..en pane pahakseni, jos minulle nauretaan.

        Pointti on yrittää painostaa tätä huijarifirmaa toimimaan. Poliisi en halua turhaan rasittaa. Tiedän, että netissä tehty rikosilmoitus hautautuu alta aikayksikön mappiin ö.

        Toisaalta ajattelen, että ei kai se IHAN ok voi olla, että otetaan maksu ostoksesta, jota ei toimiteta ja jota ei ole edes edellytyksiä toimittaa. Sinun mielestäsi tämä on siis ok?

        Eräässä nettikeskustelussa (löysin sen liian myöhään) joku kertoi asioineensa saman firman kanssa, tuotetta ei koskaan tullut eikä rahoja koskaan palautettu. Tämäkö on sinun mielestäsi ihan hyvä kaupankäynnin käytäntö?

        Olen ehkä tyhmä ja naurettava, mutta tunnustan, että minulle tämä käytäntö on ihan uusi.


      • Älä edes vastaa
        Ei rikosta niin kirjoitti:

        Kun perut kaupan liikkeellä on 30pv aikaa palauttaa sinulle kauppahinta. Mistään rikoksesta ei kyse jos rahat eivät samantien tilillesi putkahda.

        Vaikka kuinka tarkasti luen omaa kirjoitustani, niin en löydä kohtaa, jossa esitän, että rahojen pitäisi heti jostakin putkahtaa.

        Missä se kohta on..auta nyt, kun olet/olette niin empaattisia ja auttavaisia?

        Pitikin mitään täällä kysyä!


      • Kyllä tekee
        Älä nyt viitsi kirjoitti:

        Totta kai minä tiedän, ettei poliisi mitään tee. Kiva tietysti aina jotakuta olisi hauskuuttaa..en pane pahakseni, jos minulle nauretaan.

        Pointti on yrittää painostaa tätä huijarifirmaa toimimaan. Poliisi en halua turhaan rasittaa. Tiedän, että netissä tehty rikosilmoitus hautautuu alta aikayksikön mappiin ö.

        Toisaalta ajattelen, että ei kai se IHAN ok voi olla, että otetaan maksu ostoksesta, jota ei toimiteta ja jota ei ole edes edellytyksiä toimittaa. Sinun mielestäsi tämä on siis ok?

        Eräässä nettikeskustelussa (löysin sen liian myöhään) joku kertoi asioineensa saman firman kanssa, tuotetta ei koskaan tullut eikä rahoja koskaan palautettu. Tämäkö on sinun mielestäsi ihan hyvä kaupankäynnin käytäntö?

        Olen ehkä tyhmä ja naurettava, mutta tunnustan, että minulle tämä käytäntö on ihan uusi.

        > Totta kai minä tiedän, ettei poliisi mitään tee.

        Poliisin tehtävä on selvittää rikoksia. Sitä poliisi tekee. Sinulla on meneillään yksityisoikeudellinen riita. Se ei ole rikos, eikä poliisi sellaisia selvittele. Poliisilla ei ole edes oikeutta puuttua asiaan.


      • ölijigpopob
        Ei rikosta niin kirjoitti:

        Kun perut kaupan liikkeellä on 30pv aikaa palauttaa sinulle kauppahinta. Mistään rikoksesta ei kyse jos rahat eivät samantien tilillesi putkahda.

        Mistä tämä aikaraja on peräisin?

        Monet kauppiaat tosiaan eivät lainkaan ilmoittele, että tilaushetkellä maksettua tavaraa ei tulla toimittamaan ja rahojen palautuksen 30 päivää aletaan laskemaan asiakkaan kyselystä.

        Ilmeiseti näinkin voi "pisneksiä" hoidella kunhan vain vaihtaa yrityksen nimeä aika ajoin.


      • Kaavaton

        Tilasin kaavoja. En ole saanut rahat meni. Kukaan ei vastaa sähköposteihini eikä puheluihini. En siis voi kysellä missä tuote tai rahat. pitäiskö ottaa yhteys kuluttaja asiamieheen.


      • Kusejatettu
        Älä nyt viitsi kirjoitti:

        Totta kai minä tiedän, ettei poliisi mitään tee. Kiva tietysti aina jotakuta olisi hauskuuttaa..en pane pahakseni, jos minulle nauretaan.

        Pointti on yrittää painostaa tätä huijarifirmaa toimimaan. Poliisi en halua turhaan rasittaa. Tiedän, että netissä tehty rikosilmoitus hautautuu alta aikayksikön mappiin ö.

        Toisaalta ajattelen, että ei kai se IHAN ok voi olla, että otetaan maksu ostoksesta, jota ei toimiteta ja jota ei ole edes edellytyksiä toimittaa. Sinun mielestäsi tämä on siis ok?

        Eräässä nettikeskustelussa (löysin sen liian myöhään) joku kertoi asioineensa saman firman kanssa, tuotetta ei koskaan tullut eikä rahoja koskaan palautettu. Tämäkö on sinun mielestäsi ihan hyvä kaupankäynnin käytäntö?

        Olen ehkä tyhmä ja naurettava, mutta tunnustan, että minulle tämä käytäntö on ihan uusi.

        Itseheli mein samaan halpaan. Tilasin ja maksoin. Kumpaakaan ei koskaan kuulunut, ja näyttää edelle siltä, että firma pyörii ja huijaa ihmisiltä rahat pois. Näiden kommenttejen välissä on sentään vuosia vierähtänyt. Eikö tällaista huijaus firmaa saada jo kuriin. Rahaa he kyllä ovat lypsäneet mukavasti hyvä uskoisilta.


      • Juristi
        Kyllä tekee kirjoitti:

        > Totta kai minä tiedän, ettei poliisi mitään tee.

        Poliisin tehtävä on selvittää rikoksia. Sitä poliisi tekee. Sinulla on meneillään yksityisoikeudellinen riita. Se ei ole rikos, eikä poliisi sellaisia selvittele. Poliisilla ei ole edes oikeutta puuttua asiaan.

        Kyllä jos firma pitää rahat, mutta ei toimia tuotetta (mikä on tietysti ensin kirjeenvaihdon avulla dokumentoitava), kyseessä on rikos, josta voi tehdä rikosilmoituksen. Joko petos tai kavalluksesta tilanteesta riippuen. Mutta eri asia, toimiiko poliisi. Parempi olisi ottaa yhteyttä Kuluttajansuojaan.


      • Anonyymi
        Kaavaton kirjoitti:

        Tilasin kaavoja. En ole saanut rahat meni. Kukaan ei vastaa sähköposteihini eikä puheluihini. En siis voi kysellä missä tuote tai rahat. pitäiskö ottaa yhteys kuluttaja asiamieheen.

        Hei mikähän on kankaita.com puhelin numero minulla olis sinne kiukkuista asiaa kun sähkö postiin ei tule vastauksia.


    • zh_23

      rikoshan se kyllä on^^

      • 7+12

        Höpö-höpö. Kerro mitä rikoslain pykälää rikotaan, kun tavaran toimituspäivä venyy? Siis Suomen rikoslakia. Ankkalinnan tai Hanhivaaran rikoslaki ei kelpaa Suomessa.


      • Anonyymi
        7+12 kirjoitti:

        Höpö-höpö. Kerro mitä rikoslain pykälää rikotaan, kun tavaran toimituspäivä venyy? Siis Suomen rikoslakia. Ankkalinnan tai Hanhivaaran rikoslaki ei kelpaa Suomessa.

        entä jos tavaraa ei koskaan toimiteta?
        Taidan perustaa samanlaisen nettimyymälän ja rikastua.


    • Minä suosittelen

      No ei ole kyllä ainakaan minua huijannut. Olen tilannut sieltä monta kertaa kankaita ja ei ole vielä koskaan ollut minkäänlaista ongelmaa heidän kanssaan. Kankaat ovat aina tulleet vähän yli viikon kuluttua tilauksesta.

    • Ilmari

      Tilasin edellisen kerran kankaita marraskuussa ja tuli perille 5 päivässä. Nyt olen tilannut lisää, mutta ei ole tullut vahvistusta että tilaus olisi edes tullut käsittelyyn (siitä on kulunut nyt 6 päivää). Sinne ei saa puhelimitse yhteyttä. Jos ei kuulu ensi viikolla niin sitten pyydän luottokuntaa palauttamaan rahat.

    • asiakaspalvelu=money

      Kiitoksia kommenteista, pitää tilata jostain muualta.

    • UniikkiZoif

      Tilasin kanssa joskus sieltä ja en saanut ikinä tuotteita vaikka kyselin perään. Joka kerta ei edes viesteihini vastattu ja jonain päivänä sattumalta huomasin että rahat oli tullut vaan tilille takasin ilman mitään selitystä mistään suunnasta.

    • ellu11

      Hyvä kun kerroit..ja aina noita riittää jokaisella yleisellä palstalla ns..viisastelijoita..mutta ne ovatkin niitä joilla on pokkaa sanoa nimimerkin takana mitä sylki suuhun tuo mutta tosielämässä myöntelevät eikä uskalla sanoa mitään omaa mieleipidettä asioista suoraan päin näköä..
      Siis olen monesti ajatelu tilata tuolta kankaita mutta nyt en siis tilaa vaikka tuli sähköpostiin 10e,n alennuskuponki :)

    • Oon tilannu useaan otteeseen tuolta ja oon saanu tilaamani tuotteet ajallaan. Paitsi kerran ku kaks kangasta tuli kuukauden myöhemmin, ku muut, koska varastosta oli kyseiset tuotteet loppunu.. Oon siis ollu tyytyväinen tilauksiini :)

    • Minttuliisa

      Kokeilen onneani... tilasin takkikankaat ja -tarpeet, saappaat nähä. :) Toivossa on hyvä elää.

    • ompelijatar78

      Kerrohan Minttuliisa kuinka kävi, onko kankaat jo saapuneet? :)

    • joopajoop

      Joo ei kannata tilata, lähettivät väärän tuotteen, palautin tuotteen. He palauttivat rahat tuotteesta, mutta eivät korvanneet lähetyskustannuksia. Hävisin siis rahaa enkä mitään saanut.

      • KaisaPry

        Olen tilannut kankaita -ja nyt myös lankoja.Kaikki on mennyt hienosti. Palauttamisesta minulle ei ole kokemuksia.


    • minna24.

      Kahta kasti kuntaa aiheeseen tilatako vaiko ei tilata. Aika tasan tuntuu mielipiteet menevän. Mutta kokeillaan katsotaan kumpaan kerhoon tässä lopultra päätyy. Risuja vai Ruusuja

    • jojo1

      Älä tilaa kankaita.com:sta. Minulle lähetetty lasku jo kaksi kertaa mutta tuotteita ei ole VIELÄKÄÄN näkynyt vaikka tilasin jo 20.päivää sitten!!!

      • pala näyte

        Tilasin näytepaloja kaksi viikkoa sitten. Eipä ole vieläkään mitään kuulunut.


    • fhjdhfjdhfjdhfjkd

      Tilasin kankaita laskulla pari kuukautta sitten. Mielestäni maksoin kankaat tilausvaiheessa mutta en ole aivan varma enkä pysty sitä enää tarkistamaan mistään. 40€ kankaat maksoivat minulle tänään 97€ perintäkorkoineen! Vien kuluttajausuoja-asiamiehelle nämä laskut nähtäväksi.

      • Ka-Ma

        Miten laskujen kävi? Oletko saanut kankaat?


    • kangasfriikki

      Olen tilannut tuolta kankaita tosi paljon ja tilaan yhä edelleen. Hyvä laatuisia kankaita ja tulee suht nopsaan perille. Kerran on käynyt niin, ettei kangasta ollut, eikä tilauksesta tullut tietoa minulle. Kyselin tilauksen perään ja vasta sitten vastasivat, ettei kangasta ole, mutta sain vaihtaa kankaan toiseen. Kyllä ainakin minun kokemuksilla menee plussan puolelle.

    • Ka-Ma

      Ihme touhua kun lukee noita viestejä. Eli olen tilannut neljä viikkoa sitten näytepalat, joita ei ole näkynyt. Sähköpostilla olen kysellyt ja ovat luvanneet ne toimittaa. Heillä näyttää olevan todella hyviä kankaita, mutta mitä se auttaa jos toimitukset ovat sitä mitä ovat. Aika näyttää miten tälle tytölle käy:)

    • rauma

      Ei saa yhteyttä sähköpostilla. Puhelimella olen koittanut ottaa yhteyttä ja aina sanotaan, että suomenkielinen opastus ei ole juuri tällä hetkellä tavoitettavissa.

      • vieras100000

        Olet varmaankin hoksannut tehdä sähköposti tiedustelut englanniksi. Suomen kielisiin eivät vastaa. Tiedustelin kankaiden laaduista ja valmistusmaista sähköpostitse englanniksi. Nopeasti vastasivat ja sain vastaukset kysymyksiini. Tilausta en ole vielä tehnyt.


    • Hellu801

      Tilasin sieltä kankaita ja minulle tuli väärät kankaat. Laitoin viestiä että sain väärät kankaat ja haluan tilaamani kankaat. Laittoivat oikeat kankaat uudestaan. Odottavatkohan ne että lähetän nuo väärät kankaat takaisin? En ainakaan omalla kustannuksella.

    • Eufrosyyne2016

      Olen monta kertaa tilannut sieltä ja aina kaikki on tullut ihan oikein.Kerrankin laitoin vahingossa liikaa rahaa , kun pyysin palauttamaan ylimääräiset, se tapahtui heti. Ei valittamista.

      • Ha_Na

        Miten palauttivat rahasi?


    • risukimppujaruusukin

      Minun kokemukseni Kankaita.comista vaihtelevat laidasta laitaan. Vuosi sitten tilasin kahteenkin otteeseen ja sain juuri sitä mitä halusin, kohtuuajassa. Ainoastaan näytepalatoimitus kesti useampia viikkoja. Olin silti tyytyväinen ja tilasinkin tänä keväänä lisää kankaita. Nyt tuntuu siltä, että mikään ei meinaa toimia.

      Kuukausi sitten tilatut kankaat (tai osa niistä) tulivat eilen, sen jälkeen kun olin ottanut yhteyttä asiakaspalveluun. Sieltä pahoiteltiin ja vedottiin teknisiin ongelmiin. Mitään lähetysvahvistusta en tilauksesta saanut koko aikana. No, nyt jouduin ottamaan asiakaspalveluun yhteyttä toistamiseen, sillä lähetyksestä puuttui edelleen kaksi kangasta eikä lähetyslistasta käynyt ilmi, ovatko ne tulossa jälkikäteen vai mitä niille kuuluu. Myös näytepalat puuttuivat edelleen, mutta niillä ei nyt niin väliä, kunhan saisi edes ne kankaat, joista on maksanut jo kuukausi sitten. En vielä osaa sanoa miten tämä päättyy, mutta luulen että tilaan jatkossa kankaani ensisijaisesti muualta.

      Jos olet valmis odottelemaan kankaitasi kuukauden tai enemmänkin eikä sinua haittaa, vaikka joutuisit välillä vähän reklamoimaankin, kokeile kaikin mokomin onneasi Kankaita.comissa. Sen kangasvalikoima on monipuolinen eivätkä hinnat tai postikulutkaan ole pahat. Minulla saattoi vain olla huonoa tuuria.

      • risukimppujaruusukin

        No niin, loppu hyvin, sentään. Kangas jonka tilasin kuukausi sitten ja joka ei tullut muun lähetyksen mukana, onkin loppunut! Senkin tiedon perään piti itse kysellä, ei lukenut missään lähetyslistassa. Ihme homma. Ilmeisesti ko. firman tuotekirjanpito laahaa pahasti jälkijunassa. Varastossa näkyy tuotteita, jotka oikeasti onkin jo loppuneet. No, minulle on kuitenkin luvattu rahat takaisin ko. tuotteesta, että pitäisi kai olla tyytyväinen. Pahemminkin olisi voinut käydä.


      • risukimppujaruusukin

        Eipä ollutkaan peli vielä pelattu. Ei ole rahoja vielä näkynyt ja katsoin parhaaksi laittaa taas valitusta menemään. Tähän firmaan meinaa nyt kyllä mennä loppukin luotto:(


    • shoppaaja

      Kaikki on sujunut hyvin.

    • Hmmmmmm12

      Piti tilata kankaat juhlamekkoa varten,mutta taidanpa päätyä johonkin turvallisempaa toimittajan!

    • Ha_Na

      Tilasin ko.verkkokaupasta vaaleansinisiä vetoketjuja ja sain kirkuvan turkooseja! Siis kuvista ei voi värisävyjä varmaksi tietää. Mustan ja valkoisen ehkä, muita ei. Palauttamisohje tuli englanniksi; en jaksa alkaa kääntää sitä. Pidän vahinkonani mutta en tilaa täältä enää.

    • hirkki

      Tilasin 3.7. 16 kankaita ja maksoin samana päivänä laskun. Nyt tuli sitten maksumuistutus ettei laskua ole maksettu. Epäilyttää koko touhu....

      • hirkki

        Maksumuistutuksessa oli eri tilinumero kuin laskussa ja tilausvahvistuksessa. Eli maksumuistutuksessa oli Helsingin pankin tilinumero ja laskussa Saksan pankin numero...... Lähetin sähköpostissa liitteenä kuitin. Saa nähdä tuleeko kommenttia.


      • hirkki

        Kiitos vinkeistä! Lähetettyäni viestiä englanniksi ja liitteinä pankkikuitit ja tilausvahvistukset sain 12.7. postia, että kankaat lähetetään.


    • Kangastonttu

      Olen tilannut kyseiseltä verkkokaupalta neljä vuotta kankaita yhden kerran kävi niin että tuote oli kuvassa vähän erinäköistä kuin se mitä sain. Nyt tilasin viime viikolla to ja sain vahvistuksen maanantaina että menossa Saksan postissa. Tilasin jo silloin kun ei suomalaista välikättä ollut vielä mukana. Ja olen tyytyväinen ollut. Katsotaan kestääkö kauan tulla?

      • Kangastonttu

        Jes postilaatikossa olikin jo ilmoitus että kangaspaketti postissa. Että ei mulla ole ollut ongelmia. Käytän englannin kielistä sivustoa muuten.


    • Pläähshit

      Maksoin ennakkoon saksalais.tilille 14€, kunei suomalaisten sivuilla ollut linkkiä mennä pankkiin.Laitettuani pyynnöstä tietoa maksustani,
      niin,niin tuli pian vast.että maksu tullut ja kangas lähtee.Mutta 2 päivän päästä tuli maksukehoitus !!! Sivut kankaita.com ja kankaita.fi, onko ne edes samaa firmaa!?

    • AnneI

      Tilasin täältä kankaita viime vuonna. Joka ikinen kangas meni rumaksi ekassa pesussa, tummiin kankaisiin tuli vaaleita jälkiä laskosten kohdalle. Kankaiden värjäyksessä oli selkeä vika. Otin firmaan yhteyttä, lähettivät uudet samantyyliset kankaat tilalle. Sama juttu näiden uusien kankaiden kanssa.

      En tilaa enää toiste, meni todella maku tähän verkkokauppaan.

    • Ällöttää

      Minnekkäs pitää ottaa yhteyttä kun tavaraa ei toimiteta eikä palauteta rahoja? Olen lähettänyt kyselyjä, mutta mitään vastausta ei tule. Maksoin tuotteet 18.2. ja nyt on 15,4, eikä maksua ole palautettu. Tilaamani kangas oli loppunut.

      • Anonyymi

        Luottokorttiyhtiö palautti minulle rahat.


    • H.Nousiainen

      Tilaan lankoja, toimitukset toimitettu kuten on sovittu. Ei ole ollut ongelmia.

    • Anonyymi

      olen nyt tilaillut vähän sieltä sun täältä, kun saumurin ostin....ajattelin tuoltakin tilata, muta nyt jä se tekemättä.Pysyn luotettavilla kaupoilla.

      • Anonyymi

        Omat kokemukseni aikaisemmilta vuosilta olivat ihan hyvät. Nyt viime kesänä tilasin kangasta, jonka maksoin normaalisti etukäteen. Ei tullut kangasta eikä minkäänlaista ilmoitusta asiasta. Lähetin heille sähköpostin, jossa tiedustelin asiaa. Vastasivat saksaksi ja pyysivät odottamaan. Taas ei kuulunut mitään. Osaan saksaa jonkin verran, mutten luottanut omaan kielitaitooni, vaan laitoin saksaa puhuvan kaverini soittamaan. Sieltä oli sanottu, että kangas oli loppu. Sitten tuli taas sähköposti saksaksi, jossa kysyivät tilinumeroani. Pelotti antaa sitä, mutta rahat palautettiin tililleni n. kahdessa viikossa. Minkäänlaista pahoittelua asiasta en sensijaan saanut. Tähän kaikkeen meni aikaa kaksi kuukautta! En uskalla tilata enää mitään.


    • Anonyymi

      Tämä nettikauppa on mennyt piloille. Tilasin kangasta ja maksoin. Ei tullut edes tilausvahvistusta. Kirjoitin heille englanniksi ja sain vastauksen saksaksi, että on kiire ja korkeintaan kanden viikon kuluttua ehtivät vastata. Kuinkahan käy?

      • Anonyymi

        Niinpä. Jos olette pelurimiehiä/naisia, tilatkaa. Tällä firmalla tuntuu olevan outo tapa toimia. On voittajia, alles ist in Ordnung tyyliin tai sitten niitä joilta meni rahat ja ne vähäisetkin hermot. Niille kanssasisarille/veljille jotka odotatte saamisianne käykää vaikka aikanne ratoksi lukemassa firman Facebook yhteisön kommentteja, sekä trustpilotin sivulla arvosteluja, löytyy muutakin kuin viittä tähteä. (Molempiin pääsee kankaita.comin sivun alaosasta). Ja jos aikaa jää, kuten vahvasti luulen, KKV kilpailu ja Kuluttajaviraston sivuilta voipi käydä opiskelemassa mitä EU:n alueella käytävästä kaupan teosta sanotaan. Ja todellakin, vaatikaa rahojanne takaisin ja jos sieltä ei niitä kuulu niin luottokunnalta. Oma keissi prosessissa. Aika yksipuolista tosin tämä yhteydenpito ollut. Tullut ajatus että taitaa sähköpostit ohjautua suoraan junkmail osastoon. Että näin, mutta kesä on kuitenkin tulossa, jos vuodenaikoihin on uskominen. 🙄


    • Anonyymi

      Aivan ala-arvoinen kauppa. tilasin kangasta 13.5.2020. En saanut edes tilausvahvistusta. Sivuilla on olemassa suomalainen puh.nro, johon soitin. Se oli siirretty jollekin yksityishenkilölle. Laitoin viestiä englanniksi(suomeksi ei voi laittaa). Tuli vastaus saksaksi, että on kiire eivätkä ehdi vastata nyt. Maksoin PayPolin kautta. Toivottavasti sieltä saan rahani jonain päivänä takaisin. Olen hirveän vihainen ja viimeinen kerta tilata täältä. Onko menossa konkurssiin vai mikä vaivaa?

    • Anonyymi

      Minulle kesti kuukausi ennen toimitusta ja vielä tuli rikkinäinen kangas. Lähetin kuvia mutta ei kuullut mitään. En suosittele!

    • Anonyymi

      Tilasin 2 viikkoa sitten kankaita ja muuta sälää ja maksoin heti. Kankaat tulivat ja olivat oikeat. Nyt pitäisi vain palauttaa pari tuotetta kun värit ei käykään, mutta en tiedä uskaltaako jos ei saa rahoja takaisin. Ja kun kysyin palautusohjetta niin heti tuli kyllä pahoitteluvastaus mutta ei mitään ohjetta palautusta varten.

    • Anonyymi

      Tuliko sinulle tuolloin pitkä sähköposti englannin kielellä?

    • Anonyymi

      Joo, itse tilasin noin 2viikkoa sitten kyseisestä nettikikaupasta kangasmerkkejä, toimitusajaksi luvattiin 3-5 päivää. Meni ainakin yksi viikko eikä tilaustani näkynyt missään laitoin viestiä heidän sähköpostiin mutta kappas kun lähetin viestin niin "sähköposti osoitetta ei löytynyt".

    • Anonyymi

      Kaikki on aina tullut mitä olen tilannut,oletkohan mennyt tilaamaan kankaita jossa lukee kyllä että poistetaan varastosta heti kun loppuu tai tällähetkellä ei ole varastossa tulee lisää. Pitäisköhän sinun lukea ne tekstit siitä kankaan tilaus sivulta.
      Jos olet epävarma onko kangasta niin varmista etukäteen lähettämällä sähköpostia kyseiseen kauppaan.
      Tähän asti minulla ainakin hyvin toiminut jopa kankaan vaihto onnistui kun olin ensin tilannut väärän kankaan.

    • Anonyymi

      Tilasin kankaita.com,ista ompelulankoja jo 19 päivää sitten, eikä ole kuulunut mitään.
      Yritin kysellä asiakaspalvelusta. Mutta sieltäpä vastataankin vain englanniksi.
      Ihmettelen vaan miten voi ostaa ja maksaa suomeksi mutta muuta palvelua ei sitten saakaan suomenkielellä.
      En viitsi lähteä selvittämään tuota tekstiä. Taitaa olla viimeinen kerta kun asioin kaupassa.

    • Anonyymi

      Mikä on asiakaspalvelun numero sillä meileihin ei vastata suomeksi eikä englanniksi? Sivuilla oleva asiakaspalvelunumero menee perintätoimistoon ja on väärä.

      Tilasin kankaita vajaa 30 päivää sitten, maksoin ja jäin odottamaan. Ei mitään koko tilauksesta kuin sivustolla tila KÄSITTELYSSÄ.

      Yritin peruuttaa tilauksen ohjeiden mukaan. Ei vahvistusta eikä mitään edelleenkään.

      Ei taida olla oikea kauppa ollenkaan.

    • Anonyymi

      Minä tilasin 5 metriä kangasta.Ensin odotin laskua ja sitä tarvi pyytää monta kertaa.Maksoin laskun ja jäin odottamaan pakettia.Laitoin useasti s postia aina tuli vastaus et asiakas palvelu ottaa yhteyttä ei ole kuulunut.Nyt katsoin tilaus tiedot niin olikin et tilaus on peruttu.Äkeä Mummeli

    • Anonyymi

      Joo en suosittele todellakaan tätä puljua.
      Tein tilauksen joku aika sitten, maksoin verkkopankista mutta en päässyt takaisin myyjän sivulle vaan näyttöön lävähti error. Tilauksen tila peruttu.
      Rahat meni tililtä, sieltä asiakaspalvelusta kun sähköpostia lähetin , tuli ainoastaan 1 vastaus missä päiviteltiin että ai, verkkopankissa maksoit . Ei muuta .
      Tuskin nään rahoja enää.

    • Anonyymi

      Olen tilannut tuolta kankaita pariin kertaan, ei ole ollut mitään ongelmia. Kankaat tulivat molemmilla kerroilla noin viikossa. Maksoin tilaukset PayPalilla, senkään suhteen ei ollut ongelmia. Kankaat olivat laadultaan ihan mitä niistä kerrottiin.

    • Anonyymi

      ei mulla oo ollu ko.firman kanssa ongelmia.

    • Anonyymi

      Olen tilannut kankaita ko. verkkokaupasta jo monen vuoden ajan useita kertoja vuodessa ilman ongelmia. Kankaista on todella hyvät kuvat ja tiedot sivustolla enkä ole joutunut pettymään kankaan laadun tai värien suhteen. Kangaspöytä-työkalulla on helppo verrata kankaiden ja lankojen värien sopivuutta keskenään.
      Toimitusajat eivät ole erityisen nopeita, kun keskimäärin toimitukseen menee vajaa 2vk, eli täytyy olla riittävän ajoissa liikkeellä jos johonkin tiettyyn tilaisuuteen kankaat haluaa.
      Kerran oli minullekin käynyt niin että jokin tilaamani tarvike olikin päässyt loppumaan ja tilaus vain odotti. Kun kyselin tilaukseni perään, sain nopeasti vastauksen ja sain vaihtaa puuttuneen tilalle vastaavan tuotteen.
      Todella hyviä ja edullisia kankaita ja nettikauppa on todella helppokäyttöinen.

      • Anonyymi

        Tilasin kesäkuun puolivälissä kangasta ja tilaus sujui ongelmitta. Ymmärsin että tilaus täytyy maksaa ennenkuin homma etenee ja näin tein pienellä riskillä koska kyse ei ollut kuin reilun parin kympin tilauksesta. Seuraavana päivänä tuli tilausvahvistus ja lasku jonka maksoin samantien. Viikon päästä tulivahvistus että maksu on mennyt perille ja tilaus lähtee etenemään. Sitten tuli ilmoitus että on kuljetuksessa seurantlinkin kera. Seuraavaksi tuli ilmoutus että tilaukseni on peruutettu ja rahat palautetaan välittömästi. Ja tänään tuli taas "kiitos tilauksesta" ja lasku - samasta tilauksesta!....entisiä rahoja ei ole palautettu.
        On onneksi dokumentit tallella. Ihan tuolta kuitenkin tulee viestit selvällä suomen kielellä, että oletetaan vastaukset suomen kielellä kelpaavan.
        Tää lähtee nyt ihan kävellen Eurokankaaseen.


    • Anonyymi

      Niillä oli nyt joku uudistus kesällä. Ja 2 lähetystä kesti tulla melkein 2kk. Ennen luvatussa ajassa tullut

    • Anonyymi

      Itse tilasin kerran kahta kangasta. Molemmat tulivat ajassaan ja varmistus viestikin tuli.

    • Anonyymi

      Kankaat.com on todella firma, josta kannataa pysyä kaukana. Maksettua tuotetta odoteltu kohta kuukausi. Eivät kerro missä maksettu lähetys on Yhteyden ottaminen asiakaspalveluun yhtä tyhjän kanssa. Sinne meni rahat ja tilaus jäi saamatta.

    • Anonyymi

      Kokemusta kankaat.comista on Tilaustani en ole saanut, vaikka maksettu on. Kun tiedustelin joku viikko sitten , kehottivat seurata punaista linjaa. Varokaa huijareita.Tämä on huijausta Rahat meni tilausta en saanut.

    • Anonyymi

      Tilasin kankaat.comista kangasta noin 1,5 kk sitten. Kangasta ei ole tullut ja rahoja, eikä maksettuja rahtimaksuja ole palautettu. En jaksa enää kysellä lukuisten yhteyden ottojen jälkeen. Mielestäni huijari firma, Älkää ostako mitään kyseisestä paikasta.. Luulen, että positiiviset palautteet ovat lähtöisin firman sisältä, .Minua on huijattu, siksi varoitan muita hyväuskoisia luottamasta kankaat.comiin.

      • Anonyymi

        En ole "firman sisältä" ihan täältä kotoa Suomesta.
        Blondi isoäiti vm -62


    • Anonyymi

      Tilaustani ei toimitettu ja maksunpalautusta en ole saanut useista yhteydenotosta huolimatta. Mielestäni minua huijattiin. kysymys ei onnekseni ollut suuresta kaupasta, ja rahallinen menetykseni ei ollut kovin huomattava. Haluan kuitenkin varoittaa muita hyväuskoisia kyseisestä toimijasta. Terveisin yksi huijattu

      • Anonyymi

        Olen käyttänyt liikettä useaan kertaan. Tilaus aina oikein ja ongelmia ei ole ollut. Toivottavasti ei ilmaannukaan.
        Outoa, miten eri tavalla asiakkaat ovat palvelua saaneet!


    • Anonyymi

      Olen saanut tilaamani kankaat ongelmitta. Ensimmäi en paketti Saksasta tuli viikossa seuraava kesti hiukan kauemmin. Tavara ollut sitä mitä tilasin ja laatu hyvää.

    • Anonyymi

      Kankaat tuli nopeasti,ei mitään ongelmaa

    • Anonyymi

      Olen sieltä aina saanut mitä halunnutkin. En ole tullut kysyneeksi saako sieltä myös iskuporakoneita.

    • Anonyymi

      Olen aivan samaa mieltä. Minä tilasin vinonauhaa joka oli tosi ala-arvoinen. Jos olette ompelemassa jotain , niin suosittelen jotain muuta firmaa, ettei tule pettymyksiö

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      49
      4985
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3277
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1412
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1245
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      957
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      878
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      731
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      728
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      697
    Aihe