kumpion parempi?

moppe1998

kumpi on parempi kupla vai anglia museoautona? kumpi kestää paremmin?

8

149

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hfdh

      Kumman haluut. Kupla kestää paremmin ja osia saa paremmin

    • Kysynpähän vaan

      Kestää paremmin mitä ???

    • tietäjä92

      Itse ottaisin Anglian mieluumin, vaikkei Kuplassakaan mitään vikaa ole. Angliaa harrastetaan vähemmän, joten se tekee jo siitä mielenkiintoisemman.

      • Samaa mieltä

        sillä noita pahnan pöhisijöitä on jo aivan tarpeeksi etenkin aatulandiassa.....


    • -Mersumies-

      Itse valitsisin noista Anglian. Ihan vain sen takia, että siinä on parempi lämmityslaite ympärivuotista käyttöä ajatellen. Harkitisisin kuitenkin myös uudempia vaihtoehtoja: 70-luvun lopun Volvot ja Mersut ovat erittäin hyvä käyttöpelejä ja museokilpisinä myös äärimmäisen halpoja käyttää. Itse olen jo useamman vuoden ajellut museorekisteröidyllä diesel- Mersulla ympäri vuoden ja halpaa on ollut. Nyt ei ole enää museokunnossa (maali kukkii ja sisusta likainen), joten lähtee paaliin kohtapuoliin. Onneksi on toinen samanlainen odottamassa :)

      • Käytät siis

        autosi museostatusta väärin. Toivottavasti joku käräyttää tuollaisen nilkin joiden takia kohta ei museoautoihin saa enää kohtuuhintaista vakuutustakaan. Museoauto ei ole tarkoitettu jokapäiväiseen käyttöön vaikka mieli tekisi.


    • Fordisti66

      VW:n saa paremmin varaosia. Fordiin ei saa mitään osia, jos auton ikävä on 10 v tai enemmän.

    • Taunusmies

      Anglia. Siinä on lämmityslaite. Ja helpompi korjattava.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      228
      3578
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2201
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2091
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1985
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      87
      1662
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe