kc-clinic Tampere neck-tite

kc-Tampere

Hei,
Olen menossa nek-tite konsultatioon ja jänittää kauheasti! Onko kokemusta tästä firmasta.? Olen pahoillani, minun suomenkielitaito on heikko mutta ymmärrän kaikea.

Kiitos kovasti!

18

1626

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kc-Tampere

      Please!!! :)

    • kc clinic

      Kävin tänään KC clinicalla keskustelemassa lääkärin kanssa. Oli loistavaa ja suunnitelma on tehty. Pääsen face-tite toimenpiteeseen 26.8. Kirjoitan myähemmin miten kävi.

      • 17+13

        Hei. Kirjoita, kun olet käynyt. Harkitsen itse samaa toimenpidettä.


      • kc clinic
        17+13 kirjoitti:

        Hei. Kirjoita, kun olet käynyt. Harkitsen itse samaa toimenpidettä.

        Toinen päivää oli kaikista vaikein. Turvotusta ja punoitusta. Otin kipulääkettä, tulehduskipulääket ja antibiootit. Viime yönä nukuin parempi. Tänäänkin on turvotusta mutta posket ja leuka ei sattuu niin kovasti kuin eilen. Tukiside on kokoajan päällä ja ärsyttää mutta auttaa myös.


      • kiinnostunut4
        kc clinic kirjoitti:

        Toinen päivää oli kaikista vaikein. Turvotusta ja punoitusta. Otin kipulääkettä, tulehduskipulääket ja antibiootit. Viime yönä nukuin parempi. Tänäänkin on turvotusta mutta posket ja leuka ei sattuu niin kovasti kuin eilen. Tukiside on kokoajan päällä ja ärsyttää mutta auttaa myös.

        en ole oikein selvillä tästä"face.tait",miten se tehdään?.sehän ei ole kai varsinainen leikkaus,vai onko?..ja mitä se maksaa?
        jos jaksat,niin vastaa,kiitos!!


      • kc clinic
        kiinnostunut4 kirjoitti:

        en ole oikein selvillä tästä"face.tait",miten se tehdään?.sehän ei ole kai varsinainen leikkaus,vai onko?..ja mitä se maksaa?
        jos jaksat,niin vastaa,kiitos!!

        Mulle tehtiin facetite elikkä "sulatetiin" rasva RFAL = radiofrequency assisted liposuction leuan aluella, leuan alla ja "hamsteripussit". Mulle myöskin tehtiin rasvaimu, poistetiin osa sulatettu rasvasta. Ei ole leikkausta, oli 2 tuntia toimenpide ja ei sattunut melkein yhtään. Hinta on henkilökohtaisesti tehty konsultaation jälkeen. Jos sekin haluat tiettää, :) voin sanoa että noin pari tonnia.


    • kc clinic

      Kyllä, kirjoitan lisää leikkauksen jälkeen. Toivottavasti kaikki sujuu hyvin.

    • kc clinic

      Ja muuten, Susanna, lääkärin vaimo on tosi kiva ja ystävällinen.

      • tutttu juttu,paikka

        Hoh hoijaa. Tämä oli sitten todellakin vitsi, ironiaa. Ymmärrän, kokemusta minullakin.


      • en luota
        tutttu juttu,paikka kirjoitti:

        Hoh hoijaa. Tämä oli sitten todellakin vitsi, ironiaa. Ymmärrän, kokemusta minullakin.

        Susanna on kova tyttö mainostamaan firmaansa varsinkin omalla keskustelupalstallaan. Varsinainen valkyyri.


      • kc clinic
        en luota kirjoitti:

        Susanna on kova tyttö mainostamaan firmaansa varsinkin omalla keskustelupalstallaan. Varsinainen valkyyri.

        Ihmetelen vain minkälaista kokemusta sinulla on.


    • kc clinic

      "Tuttu juttu" mitä tarkoitat? Kerro jos olen väärässä! Ainakin tähän asti hän oli erittäin ystävällinen. Please, kokemusta!!! Kiitos!

    • kc clinic

      Huomenna klo 8 leikkaussaliin. Jänittää kauheasti! Kirjoitan leikkauksen jälkeen miten meni.

    • kc clinic

      Tulin toimenpidestä, oli ihan ok, otin esilääkeet ja olin pihalla toimenpiteen aikana. Puudutuspiikki satui hieman mutta facetite ja rasvaimu ei sattunut ollenkaan. Sairalassa oma huone ja hoitajat todella kivat. Susanna oli paikalla kokoajan ja oli tosi ystävällinen. Lääkäri, a sweetheart :). Toimenpiden aikana mua pelotti kauheasti ja yksi hoitaja pidi mun käsi ja hieroi mun jalkoja. Mustelmia on jo mutta kipuja ei. Panacod, tulehduslääke ja a antibiootti annettu. Olen tähän asti tyytyväinen.

    • AV11

      Mulle tehtiin FaceTite eilen Helsingissä. Lisää kokemuksestani voitte lukea blogistani. Sieltä löytyy myös ennen ja jälkeen kuvia, joita päivitän vielä lisää paranemisen edetessä.
      http://allyoudoforthebeauty.blogspot.fi/

      • uuuuuuuuuuuuuu

        Hei AV11. Luin tuota blogiasi, (johon ei voi näköjään kommentoida suoraan anonyyminä.)

        Miten on, onko lääkärisi S.Niemi nyt miten kommentoinut tuota kasvohalvaukselta vaikuttavaa tilannetta.?Muistan vaan erään plastiikkakirurgin jutun normaalista leuan rasvaimusta. Siinä tehtiin heti toimenpiteen jälkeen testi, pystyykö potilas viheltämään. Näin haluttiin testata, ettei ole syntynyt vaurioita.
        Pitäisikö sinun konsultoida jotain kokenutta plastiikkakirurgia (Dietz, Peltoniemi, Lassila,Tarkka) http://www.suomenplastiikkakirurgit.fi/jäsenet
        mahdollisesti neurologi voisi myös auttaa. Huolestuttaa vaan puolestasi. Tsemppiä paranemiseen.


    • tiedustelu10

      Kuka plastiikkakirurgi on estetiassa?
      Onko paikka uusi sairaala, kkun en ole kuullut aiemmin?

    • kyseenalaista

      KC Clinic kunnostautuu itsensä kehumiseen omalla "riippumattomalla" keskustelupalstallaan, eli silikonitinfossa. Pimitti yli vuoden ajan tiedon, että omistaa palstan. Sitten jäi siitä kiinni. Kertoo Kupin moraalista kaiken oleellisen. Firman liikeidea on tyrkyttää puudutuksessa tehtäviä leikkauksia, jotta hinta pysyisi kilpailukykyisenä. Asiakkaan etua ei siinä todellakaan ajatella.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1655
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      17
      1517
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      68
      1429
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      40
      1384
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      50
      1323
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1258
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1136
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1126
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1114
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1102
    Aihe