Ratsastustuntien hinnat

Tii

Kiinnostaisi tietää mitä ratsastustunnit eri puolilla Suomea maksavat. Helsingin seudulla hinta tuntuu olevan 25 eur, mutta jo 50-100 km etäisyydellä Helsingistä hinta tippuu n. 20 euroon.

Onko issikkatalleilla kalliimmat hinnat?

21

2016

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heppuli

      Talleilla joissa käyn hinnat on seuraavat:
      puol tuntia 6-8 euroa,vakiotunti 10-15 euroa ja
      irtotunti 12-16 euroa.
      10h kortti 95-110 euroa.

      Mielestäni halpaa ja siksi voinkin ratsastaa
      useasti viikossa,jee ;)

      • **Senna**

        Heppuli, missä tää talli sijaitsee?


    • A&R

      Hämeenkyrössä 15€ perhealennus. Opetuskin on hyvää!

      • Einimee

        Missä päin hämeenkyröä?


    • heppa-höpö

      tällä oulussa tunti maksaa 15€.

    • hinnat

      ..katselin useita pääkaupunkiseudun tallien nettisuvuja ja olin yhteyksissä myös s-postilla. Tuntien hinnat liikkuvat siinä 30euron kieppeillä. Homma menee niin, että ostetaan "kausikortti" jolla saa käydä esim. syksyn tunneilla tiettyinä päivinä ja aikoina. Kortti maksaa tietenkin, ja sen lisäksi maksat vielä joka tunnista tuon n.20-25euroa/kerta.

      Ja tunneille ei ole asiaa, jollet ole suorittanut ratsastuskurssia.

      Tuo systeemi on monilla talleilla täällä käytössä.

      Siksi vuokraankin hevosta omineni, 12,5e/kerta

      • teija

        Kainuussa päin tunnit ovat sinä 15-19 euroa.


    • Otus

      Vahdolla puoli tuntia 9€ ja tunti 13€
      Seuran jäsenille 1€ alennus.
      Jäsenet saa ostaa 10 kerran kortin, 111€
      Jäseneks pääsee kun maksaa 40€ ja kannatus jäseneks niin 10€. Mutta se kestää vaan vuoden...

    • mie

      täällä oulussa päin on n.15-20euroo

    • mää

      meillä saa vuokrata eli ratsastaa itsenäisesti 7 euroo kerta.

    • hevostelijainen

      Kujasella maksaa 10€ tunti.

    • Suvi

      Mä käyn kahdella tallilla.
      Toinen on issikkatalli ja toinen ihan "tavallinen" talli. Ja tällä "tavallisella" tallilla tunti maksaa 10e ja issikkatallilla 15e.
      Ja hinnat on kyl mun mielest sopivat, eikä liian korkeet.
      Varmaan nois pääkaupunki seutujen talleil on korkeemmat hinnat, mut luultavast parempi opetus.
      "Tavallisel" tallil, jos mä käyn, ei opetella mitään pohkeenväistöjä, ei etu- ja takaosakäännöksiä, eikä opeteta antamaan kunnollisia laukka-apuja hevoselle ym...
      Et se siin kusee! Kerran kävin toisella paikkakunnalla koittamassa yhtä tallia, siel opetettiin just näitä, mitä mä en oo koskaan tehny ja olin ihan nolo, ku en osannu mitään!
      Tällä tavallisella isojen heppojen tallilla missä mä käyn, siel mennään kentällä AINA pelkkiä voltteja ja kokorataleikkaa juttuja, ei mitään uutta!!!! Käyntiä, ravia ja laukkaa.. Hohhoh!
      Issikan kanssa taas ei kentällä olla, vaan mennään maastossa ja siellä (maastossa) opettelin pohkeenväistöä. Et semmosta.
      Mut tosiaan, maalaistallit on varmaan halvempia, mut huonompi opetus ylens :(
      Mä en silti maksais mitään 25e yhest tunnist....
      Mun mielest se on kallis!! Ku yks vaellus maksaa jo sen verran! 2h vaellus 30e issikka tallilla.
      Mut tää oli mun mielipide!

    • sa-an-ri

      Meillä täällä päin liikkuvat välillä 13-25€ ihan tallista riippuen... Tuntien hinnat tosin määräytyvät pitkälti kysynnästä... Ei jollain pikkutalilla huonojen kulkuyhteyksien päässä ole varaa pitää samoja hintoja kuin keskeisellä paikalla olevalla isolla tallilla...

      Issikkatalleilla usein kalliimpaa, johtuen jo siitä että issikoiden ostohinta on suurempi kuin esim. ponien...

    • Pikkumyy

      Asun espoossa, ja kayn ratsastamassa soukassa. Tunnit maksavat siella 30e

    • -Santtu-fani-

      Vantaan Poni-Haassa tunnit maksaa poneilla 21-23€ ja hevosilla 25€. Mun mielestä se on ihan kohtuullista, ku aattelee, mitä esim. ruuat ja tallin kunnossapito maksaa pääkaupunkiseudulla! Ja sielä opetus on tosi tasokasta ja ponit & hevoset hyvin koulutettuja. Ne ottaa sinne aika usein vaikeita hevosii ja saa niistä aivan ihanii!

    • Hepolainen

      Kuusamossa maksaa 10e...

    • Miss88

      Itä-suomessa on n.10-20 euroo yleensä per tunti ratsastuskouluissa..

      • IssikkaFani92

        Issikkavaellus maksaa kyseisessä paikassa ainakin kahelta tunnilta 34e...


    • Kirsi 19

      Meillä maksaa ratsastustunti 10€ ja puoli tuntia 5€ siihen saa opetuksen jos haluaa, tai ei, jos ei halua.

    • lööv

      meillä maksaa tunti 20e, itsenäisesti 15e (: ihan halpa siis!

    • Tuomarinkylänratsastaja

      Mä käyn tuomarinkylän ratsastus koululla.
      41-42€ se kai oli yhen tunnin hinta.Kallista on kyllä,mutta aivan ihania hevosia ja hyviä opettajia😊

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1505
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1311
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1302
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1237
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      32
      1215
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1126
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1096
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1086
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1084
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1062
    Aihe