Naisten välistä kokeilua

mimmumi

Haaveilen seksistä naisen kanssa, kokemusta ei ole. Haaveiletko sinäkin? Löytyisikö täältä seuraa kokeiluun, ehkä enempäänkin?

72

4180

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

      Voisi löytyäkin. ;) Mistä päin Suomea olet?

    • juuuuupsi

      Kyllä käy! ;) Minkä ikänen oot ja mistä päin?

    • mimmumi

      Reilu kolmekymppinen Oulusta :)

      • turku22

        Täällä olisi parikymppinen nainen turusta, liian kaukaata :(


      • turkku22
        turku22 kirjoitti:

        Täällä olisi parikymppinen nainen turusta, liian kaukaata :(

        täällä toinen parikymppinen nainen turusta ;)


      • turkkku22
        turkku22 kirjoitti:

        täällä toinen parikymppinen nainen turusta ;)

        täällä kolmas parikymppinen nainen turusta ;\


      • turku22
        turkku22 kirjoitti:

        täällä toinen parikymppinen nainen turusta ;)

        Antakaahan meiliosotteita? ;)


      • turkku22
        turku22 kirjoitti:

        Antakaahan meiliosotteita? ;)

        ei kehtaa, vai entäs sinä?


      • turku-ann24
        turkku22 kirjoitti:

        ei kehtaa, vai entäs sinä?

        täällä myös turkulainen parikymppinen ujo mutta kokeilunhaluinen nainen :)


      • turUs
        turku-ann24 kirjoitti:

        täällä myös turkulainen parikymppinen ujo mutta kokeilunhaluinen nainen :)

        laita meiliä [email protected] :)


      • Jo.jo
        turku22 kirjoitti:

        Antakaahan meiliosotteita? ;)

        [email protected] oon 20v ujo nainen Turusta. :)


    • mimmumi

      Anyone? ;)

      • tribbing

        Mikä sun etunimesi on??=) Oon 36v kaunis brunetti Oulusta..


      • mimmumi
        tribbing kirjoitti:

        Mikä sun etunimesi on??=) Oon 36v kaunis brunetti Oulusta..

        Laita meiliä [email protected] jos haluat jutella lisää :)


      • Katjuska733
        tribbing kirjoitti:

        Mikä sun etunimesi on??=) Oon 36v kaunis brunetti Oulusta..

        Itse asun lähellä, 40v. hoikka punahiuksinen eikä oo ulkonäköä haukuttu.


    • Oleko vapaa vai varattu?
      Haetko kertakokemuksta vai bi seksuaalia ystävää lisättynä läheisyydellä?

      • mimmumi

        Olen varattu ja haen toista bi-naista ystäväksi sekä läheisyyteen :)


    • Yy kaa koo

      Sukupuolesi ei ilmene mistään. Jos olet ihan normaali mies niin siinnä tapauksessa voin luvata että ei löydy. Täällä päivystää vielä joku kitsofeenisen tuntuinen ilmeisesti nainen joka pitää jonkunlaista kauhua yllä. Hän kait kuvittelee omistavansa koko saitin.
      Yleensä naisen etsintään pätee kaksi sääntöä.
      Ei netistä
      Ei ravintolasta
      Seksiseuran kanssa ei ole niin väliä kunhan muistaa käyttää kumia eikä suutele eikä nuole persettä. Eriasia sitten jos ei ole minkä päälle kumin vetää.

    • neitijkl18

      täällä ois kans jyväskylästä 18vuotias tyttö kiinnostunu tytön kans kokeilee

    • 15+15

      19vee tyttö pirkanmaalta kaipaa myös seuraa!

      • Anonyousss

        19v avoin lesbo täällä näin, oletko vielä seuraa vailla?


    • Katjuska733

      Sama täällä, olen ihastunut mieheni siskon tyttöön mikä on todella hämmentävää. Mistä päin olet ? Itse asun Oulun läänissä ja olen hyvinsäilynyt 40v. eh todellakaan kehu itseäni mutta kun tuli tuo lakimuutos että jos näyttää alle 30v. niin kyllä multa papereita on kysytty : )

    • 18vbin

      18v tyttö Ylivieskasta etsii kokeiluseuraa : )

      • amelie6

        Ylivieskasta? Vou, olen saman ikäinen ja asun tässä lähellä :)


      • läheltä18vbin
        amelie6 kirjoitti:

        Ylivieskasta? Vou, olen saman ikäinen ja asun tässä lähellä :)

        Itekki oon tästä ylivieska alueelta. En oo aikasemmin yhtää aatellu et täältäki päin vois löytyä saman henkisiä ihmisiä ennenku luin tän viesti ketjun. :)


    • waitiiing

      25 v PK-seutu, naisellisista naisista tykkäävä (olen itsekin femme) nainen olis treffiseuraa vailla ;)

      • nainen+nainen

        Täällä 22 v femme bi nainen PK-seudulta..!!!!!


    • mistämistä..

      Täällä naista vailla 25 vuotias nainen e-pohjanmaalla.

    • tididiii

      uusimaalta 18v bi- nainen kaipailee toista naista kaveruuteen ja välillä enempäänkin. Uusimaa ja päijät-hämeen alueet käy.

    • sassu3

      Täällä myös pk-seudulta 28v. nainen kaipailee seuraa:) Mistä pain pk-seutua olet waitiiing?

      • Hepi

        Täällä oli 24 vuotias nainen stadista. Itekki kaipaan naisen seuraa tai enemmän ;)


      • Hepi
        Hepi kirjoitti:

        Täällä oli 24 vuotias nainen stadista. Itekki kaipaan naisen seuraa tai enemmän ;)

        Siis on 24 vuotias nainen sori tuli kirjoitusvirhe äskön viestiin


    • tosimies.

      täällä tosimies.

    • Täällä olis myös pk-seudulta 24v nainen, joka haluaisi naisellisen naisen seurakseen. Oon itekkin femme ja kokemusta ei oo, mut kiinnostusta kylläkin. ;)

      • perhosefekti

        Eerika, onko sähköpostiosoitetta? Pk-seudulta 22v femme kans, kokemusta vailla ;)


      • perhosefekti kirjoitti:

        Eerika, onko sähköpostiosoitetta? Pk-seudulta 22v femme kans, kokemusta vailla ;)

        [email protected]


    • femll

      Täällä yksi 25v nainen Oulusta. :)

    • slnasnf

      Täällä 29-vuotias nainen stadista.

      • Rachel18

        Täällä on 18v tyttö Kotkast. Mä kaipaisin läheisyyttä ja koskettamist.


    • jjjeenn

      Oisko kukaan halukas kokeilemaan 18v blondinkanssa? Olen jo pitkään haaveillut toisen naisen kanssa kokeilua. Asun oulussa. Kaipaan hellää kosketusta. ;)

      • hiihiii1

        Moi:) Täällä 19 vuotias Bi tytsyli oulusta myös :) Olen naisellinen ja kokeilunhaluinen (: kiinnostaisko? laita Spostia [email protected]


    • Rachel18

      Eiks kukaa oo Kotkast tääl? Mä kaipaan ihan totta seuraa.

      • Mie

        Täällä ois Kotkasta toinen.


    • Jo.jo

      Täällä ois Turusta 20v nainen.

    • kosketus1

      Moikka. Täällä 33-vuotias nainen Helsingistä. Naisen kosketus myös kiinnostaa. Viestiä voi laittaa osoitteeseen [email protected].

    • 9+13

      täällä 22-vuotias lesbo helsingistä, etsin pelkkää seksiseuraa naisista, en suhdetta.

      [email protected]

    • Kadie2

      Täällä myös silloin tällöin Stadissa asuva (varsinais-suomessa vakituisesti) 20 v tyttönen etsii naisseuraa. Kokemusta ei ole mutta mielenkiintoa sitäkin enemmän. Pistäppä viestiä [email protected]

    • suski80

      Täällä Jyväskylästä oleva hiukan reilu 30 nainen jolla ei kauheasti kokemusta vielä naisista mutta halua kyllä runsaasti. Saa ottaa rohkeasti yhteyttä

    • you'llloveme

      Olen 25v Helsingin suunnalta. Ei ole kokemusta naisten välisestä, mutta aina kuitenkin haaveilen siitä. Olisi kiva löytää joku mukava tyttö jonka kanssa kokeilla.

    • Täälläkin parikymppinen tyttö Turusta, jolla on kokemusta jo vähän mutta haluaisi lisääkin. ;))

      • Ja oon XL.


    • Sexyassfem

      Lisäänpä nyt tänne viestin.. Olen 24v, nätti bi nainen pks, kokemusta naisen kanssa leikkimisestä löytyy.. Mielelläni opettaisin kokematonta naista tai pitäisin hauskaa kokeneenkin kanssa. :) Jos olet mielestäsi hyvännäköinen, terve ja mukava nainen ja kiinnostuit, laita viestiä [email protected]

    • nims-

      Eipä oo vielä kadulla tullu vastaan sitä kivaa naista jonka kans vois lähtä vaikka kahville tai muuten vaan hengaileen. ;) Ite oon Oulusta, 25v. urheilullinen opiskelijatyttö, jos osut lähelle nuita ominaisuuksia nii saa laittaa viestiä [email protected]

    • Ompa oksettavaa

      Lukemista.
      Joillakin näkyy olevan aivot jalkovälissä.

    • mar5

      Moi! Minua kiinnostaisi kokemus naisen kanssa. Onko ketään samanhenkisiä??? Mä oon 38-vuotias hetero-nainen Savosta (en suhteessa tällä hetkellä). Lähinnä olen kiinnostunut samanikäisitä naisista. Olen luotettava, niinhän sinäkin.

    • fruitninnja

      Hei! Täällä nuori kokeilunhaluinen 19 v tyttö Oulusta :) naisellinen brunette Bi :)

    • Täällä olisi 19v nuori bi-nainen Porista :) Ei kokemusta naisista, ei edes suutelun verran. Olen varattu, miehen kanssa seurustelen, mutta naisen kanssa haluaisin kokeilla läheisyyttä, ehkä seksiäkin?

    • Täälläki 25-vuotias kokeilunhaluinen tyttö kainuusta :) Ei ole kokemusta naisista, joten olisiko lähistöllä jotain joka haluaisi vähän opettaa ;) voi laittaa meiliä osoittteeseen [email protected].

    • Kukkaistypy

      Hei! Kokeiluhaluja löytyy, mutta kokemusta ei. :) Oon 19v. sinkku, naisellinen ja blondihko (mutta vain ulkoisesti :D) Itä-Suomesta. Sähköpostiin saa laittaa viestiä ympäri maata jos koet olevasi yhtään samantyylinen: [email protected]

    • amla19

      19v blondi ja siro tyttönen jyväskylästä, laittakaa lähistöllä olevat kikkiä :) amla19

      • tyttönenjkl

        Missä kaikki keski-suomen _täysikäiset_ bi naiset :D kik: amla19


    • femme20

      Täällä 20-vuotias bi-nainen Pohjanmaalta etsii läheisyyttä toisen naisen kanssa :)

    • ei enää niin nuori

      Savossa myös etsintälinjalla 50 v. nainen, sinä voit olla minkä ikäinen tahansa (lain puitteissa kuitenkin). Satunnaisia tapaamisia tai vaikka ihan vain kertaluontoisesti, mut mielellään jos kemiat natsaa, niin pitkäaikaista silloin tällöin tapailua ois mielekkäämpää harrastaa. Leikkipaikka löytyy ;) Itse olen melko "poikamainen", en lainkaan 50 v. oloinen, en pahemmin juopottele, mut savuttelen. Tietysti ois aivan mahtavaa, jos vois tehdä yhdessä muutakin kuin aikuisten leikkejä, mutta sehän on päätettävissä sit, kun on tavannut jne. Voin olla myös kuuma puuma, vien sua miten haluan etkä pysty kuin vain nauttimaan ;) Kuka uskaltaa laittaa sähköpostiosoitteensa minulle?? En syö elävältä, mut saatan hellästi purra sua. GRRR.....

      • Kuvakettu

        Täälläkin 23v. bi-nainen Oulusta, löytyiskö kaveria kahville, kaljalle/mihin vaan/kokeiluihinkin joskus..?:>


      • callie2
        Kuvakettu kirjoitti:

        Täälläkin 23v. bi-nainen Oulusta, löytyiskö kaveria kahville, kaljalle/mihin vaan/kokeiluihinkin joskus..?:>

        täällä 24v bi nainen oulusta, vähän näin myöhässä tulee viestiä mutta mua vois kiinnostaa tutustua =)


    • Mulle saa kaikenikäiset laittaa viestiä.

    • Satakunnasta ketään? ;)

    • Nims-

      Turussa halukkaita vielä kokeilemaan?;)

    • kainuunainen

      Löytyiskö ketään Kainuusta tai läheltä? :) Täällä 19-vuotias kokeilunhaluinen nainen.

      • Löytyy. Laitappa yv:tä mulle kainuunainen.


    • tytsy06

      Täällä ois parikymppinen kokematon varattu blondi pohjanmaa alueelta. Mulla on auto.. :)
      Laittakaa viestiä [email protected]

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      69
      6826
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4430
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2863
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      2111
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1673
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      99
      1465
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1161
    8. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1144
    9. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      306
      1143
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1101
    Aihe