POSTI

Ketuttaa ja pahasti

Vi-tuttaa, kun postiin ei voi luottaa yhtään! Kännykkään ja sähköpostiin on tullut ilmotus, että paketti on noudettavissa. Siwassa kuitenki se mummo vaan ilmotti, että ei voi antaa pakettia, kun jotai numeroa ei löydy. Se väitti että mun paketti ei ole heillä, mut mä olen satavarma, että se on siellä! Miten ihmeessä voin nyt saada sen, jos ne on siellä kämmänny???
Aikasemmin olivat jättäneet lähettämättä saapumisilmotuksen kotiin. Siellä oli paketti seissy jo viikon, kun mitään ilmotusta ei ollu tullu.
Ja en ole ainut, jolle on näin käynyt. Ärsyttää. Tekis mieli mennä huutamaan sille akalle, mut ku ei kehtas ravata ees taas.

11

407

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • postikulkee

      Eikö siinä viestissä tai SP:ssä tosiaankaan ollu lähetystunnusta? JJFI alkuinen 21 merkkiä tai jopa hyllypaikka 1 kirjain ja 4 nroa. Outoa!

    • ketuttaa ja pahasti

      Kyllä vaan oli! Kaikki numerot. Ja mainitsin sille tädille sen numeron mis oli eka kirjain c ja loput numeroita, ja se pitäs olla se hyllypaikan numero. Mut se ei kommentoinut asiaa mitenkään. Ne on varmaan omalta koneeltaan jättäy merkitsemättä, et mun paketti on siel jossain, koska mun nimelläkään se ei löytäny mitään. Painelen sinne huomenna taas, koska mä olen maksanut sen paketin jamul on oikus se sielt saada. Ja miks mul tulee ilmotus, että paketti on perillä, jos se ei kuitenkaa muka oo. Niinku se täti väitti ettei heillä o sitä.

      • postikulkee

        Ihmisethän niitä paketteja liikuttelee virheitä sattuu, eikä järjestelmäkään ihan aukoton ole. Paketti löytyy varmasti! :)


    • ketuttaa ja pahasti

      Niin. No osaatteko te neuvoa, mistä löydän siwan, minkä osote on koskenparras 3? Sellasta en ite löytäny?

    • ei enää ketuta

      Joo asia selvisikin :) Huh, ehdin jo hermostua:) Kiitos. :)

      • menit väärälle luuku

        Taisit käydä turhaan siwassa tivaamassa? Eiks matkahuollon palvelut oo siwassa? Vai onko postinkin palvelut?


      • sekä että

    • ei enää ketuta

      Kattokaas kun mul on aina tullu postipaketit siwaan, ja tästä ekasta neuvottiin toiseen siwaan, kun kerroin sen osotteen. Sen takia luulin, että siel siwassa on sössitty. Mut se oliki toises postissa, mikä ei ole siwa :)

      • Lähettäjä tärkeä

        Juu, yleensä se lähettäjä laittaa kyllä mistä paketin saa hakea, itsekin meinasin mennä tänään "vahingossa" Siwaan, kunnes tarkistin uudestaan, mistä paketti haetaan. Ja pitää erottaa sekin, onko lähettäjä Matkahuolto vai Posti, Matkahuollon paketit menee Siwaan. K-kauppa ketju ilmeisesti neuvottelee Postin palvelujen ottamista.


    • Paha mieli

      Nykyisin Imatran postissakin saa todella nuivaa ja epäkohteliasta palvelua ja sinne ei viitsisi mennä,kun aina ollaan pakkomyymässä jotakin roinaa.Toivottavasti pian nämähapannaamat poistetaan ja toiminnot siiryvät enemmän automaattiseksi luukulta-luukulle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6283
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4016
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2436
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1960
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1423
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1316
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1060
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1006
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      981
    Aihe